loading...
تعمیر تلویزیون ایکس ویژن
الفباوب بازدید : 12 شنبه 18 فروردین 1403 نظرات (0)

قیمت روز تیرآهن در تهران چقدر است؟ کاربردی ترین انواع تیرآهن را می توان IPE یا معمولی دانست. این محصول به عنوان یکی از معروف ترین محصولات موجود در بازار فولاد است که در دسته ی محصولات معمولی جا دارد و شکل ظاهری آن شبیه به حرف I انگلیسی است. تیرآهن IPE، مخفف I PROFILE EROEENNE است که به عنوان محصول نیم پهن شناخته شده و بر اساس استاندارد اروپا تولید می شود.

تیرآهن IPN

تیرآهن IPN، شبیه به حرف I انگلیسی است. بال های این تیرآهن شیب دار ساخته می شود، به صورتی که ضخامت بال در ابتدا نازک و به تدریج در نزدیکی مرکز تیرآهن، ضخیم می گردد. تیرآهن های IPN طبق استاندارد آمریکا تولید می شوند و به اسم S BEAM یا S SHAPE نیز شناخته می شوند.

فرآیند تولید تیرآهن

تولید تیرآهن یک فرآیند پیچیده است که شامل چند مرحله مختلف می باشد. در ادامه به مراحل اصلی تولید تیرآهن اشاره می شود:

  1. استخراج مواد اولیه: ابتدا از معادن مختلف سنگ های آهنی استخراج می شود. این سنگ ها سپس به کوره ها منتقل شده و در آنجا تبدیل به آهن می شوند.
  2. آهن پیگیری: آهن تولید شده در کوره ها به صورت پیگیری شده و با استفاده از فرآیند های مختلفی مانند جوشکاری و تفاله زدایی به شکل نهایی تبدیل می شود.
  3. ریخته گری: آهن پیگیری شده به صورت مایع به ریخته گری ها منتقل می شود و در آنجا به شکل مختلفی مانند تیرها و بلوک های آهنی ریخته می شود.
  4. خنک کردن و تقویت: پس از ریخته گری، تیرهای آهنی به صورت گرم و نرم هستند. برای تقویت و سخت شدن آنها، به طور معمول آنها را در آب یا هوا خنک می کنند.
  5. برش دهی و شکل دهی: تیرهای آهنی پس از خنک شدن به طول و شکل مورد نیاز برش داده و شکل داده می شود.
  6. تست و کنترل کیفیت: در انتهای فرآیند، تیرهای آهنی مورد تست های مختلفی مانند تست های فشار و تراکم قرار می گیرند تا اطمینان حاصل شود که محصول نهایی کیفیت لازم را دارد.
الفباوب بازدید : 22 سه شنبه 22 اسفند 1402 نظرات (0)

تفاوت فوم شانه تخم مرغی با عایق های صوتی چیست؟ تولید فوم شانه تخم مرغی یکی از خدمات آپ دکو است که با بالاترین کیفیت، توسط کارشناسان تولید شده و با قیمت بدون واسطه به فروش می رسد.

فرق فوم شانه تخم مرغی - تفاوت فوم شانه تخم مرغی با عایق های صوتی چیست؟

پنل های شانه تخم مرغی محصولاتی بسیار باکیفیت و موثر هستند و در جهت آکوستیک سازی فضا استفاده می شوند.

این یعنی کاربرد آن ها با عایق صدا کمی متفاوت بوده است، همانطور که از نام عایق صدا مشخص است این محصولات برای جلوگیری از ورود و خروج صدا مورد استفاده قرار می گیرند اما فوم های آکوستیک که فوم شانه تخم مرغی یکی از آن هاست این گونه نیست و وظیفه آن حذف نویر و ارائه صدای با کیفیت تر می باشد.

عایق های صوتی برای دادن آرامش به یک فضا، مثل اتاق خواب، دیوار مشترک و همینطور جلوگیری از ورود صدا به بیرون مثل عایق پمپ آب - عایق ماینر و ... به کار می روند. تفاوت فوم شانه تخم مرغی

اما فوم های شانه تخم مرغی در استدیو های ثبت صدا، اتاق های پادکست، کلاس های خوانندگی و تمرین ساز و ... که به آکوستیک سازی نیاز دارند استفاده می شوند. تف

الفباوب بازدید : 29 سه شنبه 24 بهمن 1402 نظرات (0)

سوئیچ های سیسکو 3850 یکی از محصولات محبوب و قدرتمند در صنعت شبکه هستند. این سوئیچ ها با قابلیت ها و ویژگی های منحصر به فرد خود، به شبکه های بزرگ و پیچیده کمک می کنند تا عملکرد بهینه و امنیت بالا را داشته باشند.

یکی از ویژگی های برجسته سوئیچ های سیسکو مدل 3850، پشتیبانی از استاندارد PoE (Power over Ethernet) است. این ویژگی باعث سهولت در نصب و مدیریت دستگاه ها و همچنین کاهش هزینه های اضافی برای نصب سیم های برق می شود.

این ویژگی به این معنی است که سوئیچ ها قادر به تأمین برق برای دستگاه های متصل به آن هستند، مانند تلفن های VoIP، دوربین های تحت شبکه و غیره.

یکی دیگر از ویژگی های برجسته سوئیچ های سیسکو مدل 3850، پشتیبانی از استاندارد Cisco StackWise است. این استاندارد به شبکه های بزرگ کمک می کند تا از چندین سوئیچ فیزیکی به عنوان یک واحد منطقی استفاده کنند. این ویژگی باعث افزایش سهولت و انعطاف پذیری در مدیریت شبکه می شود و همچنین امکان افزایش پهنای باند و بهبود عملکرد شبکه را فراهم می کند.

سوئیچ های سیسکو مدل 3850 همچنین دارای ویژگی های امنیتی قدرتمندی هستند. آنها قابلیت تشخیص و جلوگیری از حملات شبکه مانند ARP Spoofing و DHCP Spoofing را دارند. همچنین امکان اعمال سیاست های امنیتی بر روی ترافیک شبکه و کنترل دسترسی کاربران را فراهم می کنند.

با توجه به همه ویژگی ها و قابلیت هایی که سوئیچ های سیسکو مدل 3850 ارائه می دهند، آنها به عنوان یک ابزار بسیار مهم در شبکه های بزرگ و پیچیده شناخته می شوند. این سوئیچ ها با عملکرد قوی، امنیت بالا و قابلیت های پیشرفته، به شرکت ها کمک می کنند تا شبکه های خود را به صورت بهینه مدیریت کنند و عملکرد بالایی را به کاربران خود ارائه دهند.

الفباوب بازدید : 32 یکشنبه 15 بهمن 1402 نظرات (0)

نمایندگی زیمنس امروز شما را با برند زیمنس آشنا می کند. امروزه کمتر کسی پیدا می‌شود که حداقل یک‌بار نام غول صنعت و تولید اروپا یعنی شرکت زیمنس آلمان را نشنیده باشد؛ و یا نماد siemens را در نقش حامی در ورزش و هنر و یا حتی شرکت‌های هوایی ندیده باشد؛امروزه زیمنس با مهندسی دقیق و تولید انبوه و گستردگی در بیش از 200 کشور جهان به‌عنوان پرچم‌دار در صنعت دنیا نامی آشناست و در حال حاضر مقر اصلی آن در شهر «مونیخ» است . زیمنس در حال حاضر در حوزه‌های صنعت، انرژی، سلامت و زیرساخت و صنایع شهریفعالیت می‌کند. این شرکت آلمانی در حوزه‌ی سلامت و ساخت و فروش تجهیزات پزشکی یکی از فرمانروایان بازار است. 12 درصد از درآمد زیمنس از این بخش تأمین می‌شود و دومین واحد پرسود آن‌ها پس از خودکارسازی صنعتی است.

ظهور زیمنس :

شرکت زیمنس در سال 1847 و توسط «ورنر فون زیمنس»و پس از طراحی یک پوینتر تلگراف توسط او و همکارش «جورج هالسکه» تأسیس شد و در ابتدا بانام تجاری siemens&halsk و با ده نفر نیرو در تاریخ 12 اکتبر سال 1847 رسماً کار خود را آغاز کرد.از اولین و مهم‌ترین پروژه‌های شرکت زیمنس و هالسکه در ابتدای تأسیس می‌توان به توسعه خط تلگراف از برلین تا فرانکفورت اشاره نمود؛ و یک سال بعد قراردادی مشابه را با دولت روسیه منعقد کردند که تبعات سودمندی ازجمله سودآوری بالا به همراه داشت و جایگاه زیمنس در روسیه رشد بالایی را به خود دید به‌نحوی‌که در سال 1856شرکت زیمنس 330 نیرو داشت که دوسوم آن‌ها در روسیه بودند؛ و در همان سال هم زیمنس دفتر سوم خود را در«لندن» تأسیس نمود.

تأثیری بزرگ در تاریخ صنعت برق:

ورنر فون زیمنس در سال 1866مهم‌ترین تأثیر خود را در تاریخ مهندسی برق ثبت کرد. او با پیروی از تحقیقات و تجربه‌های مایکل فارادی، اصول ساخت دینام را فراگرفت و اولین ماشین دینام را به‌عنوان اولین نسل از ژنراتورهای بزرگ امروزی تولید کرد. زیمنس برخلاف دیگر محققانی که در سرتاسر جهان، درگیر طراحی این دستگاه بودند، به‌سرعت به ارزش اقتصادی آن پی برد و در اولین اقدام، در سال 1867پتنت آن و حق تجاری‌سازی ماشین دینام را به نام خود ثبت کرد؛ و ده سال بعد امکان تولید و توسعه انبوه آن را نیز به وجود آورد.رونمایی از این محصول، شروع عصری جدید را در صنعت برق نوید می‌داد. درواقع توانایی تولید و توزیع انرژی الکتریکی در مقیاس‌های بزرگ، شتابی زیاد به صنعت برق جهان داد. پس‌ازاین اتفاق، مهندسی ولتاژ بالا حضور جدی‌تری در صنایع پیدا کرد.

الفباوب بازدید : 31 چهارشنبه 11 بهمن 1402 نظرات (0)

در این مطلب قصد داریم به معرفی انواع فوم آکوستیک بپردازیم، فوم های آکوستیک یکی از پرکاربردترین انواع فوم در صنعت ساخت و ساز تجهیزات، فضاهای خاص و... می باشند و هدف اصلی و مشخص آن حذف نویز و دریافت صدای بهتر و با کیفیت است.

آکوستیک (acoustic) در لغت مترادف vocal و phonic است و به معنی ارتعاش صدا است. از مسائل مهمی که در ساخت استودیوها به آن دقّت می شود جلوگیری از ارتعاش صدا و پژواک صوت می باشد. وجود موارد متعدد فوم با ابعاد مختلف و سایز های مختلف سبب شده فوم ها بر اساس طراحی و شکل و کاربرد آن ها تقسیم شوند و کمتر به ابعاد آن ها توجه می شود.

انواع فوم آکوستیک

فوم آکوستیک چیست؟

انواع فوم آکوستیک پنل هایی می باشند که به عنوان فوم عایق صوتی پژواک و طنین را در محیط های مسکونی و تجاری کاهش می دهد. اگر یک استودیوی خانگی یا اتاق سرگرمی دارید که باید از صداها و نویزهای مزاحم جلوگیری شود و همینطور از ایجاد آلودگی صوتی ناشی از فعالیت خودتان جلوگیری کنید، باید با کمک فوم آکوستیک اتاق خود را آکوستیک سازی کنید.

مطالعه مطلب کامل:  انواع فوم آکوستیک

الفباوب بازدید : 32 یکشنبه 08 بهمن 1402 نظرات (0)

شما با شرکت در دوره آموزش هوش مصنوعی و کسب دانش و تخصص در این زمینه، می توانید در حوزه های مختلفی مشغول به فعالیت شوید. از جمله کاربردهای AI در شاخه های مختلف علم و تکنولوژی، می توان به موارد زیر اشاره کرد: 

فرصت های شغلی که با شرکت در دوره های آموزش هوش مصنوعی در اختیار شما قرار می گیرد چیست؟ دپارتمان هوش مصنوعی

ناگفته پیداست که با حضور بهترین دوره های هوش مصنوعی و کسب مدرک معتبر آن، می توانید رزومه کاری و تحصیلی خود را تقویت نمایید و برای کسب فرصت های شغلی و مطالعاتی در هر نقطه از دنیا، شانس بسیار بیشتری داشته باشید. 

اگر شما هم به AI علاقمند هستید و استعداد و خلاقیت کافی را در خود می یابید، کافی است تا از طریق دوره هوش مصنوعی فنی حرفه ای تخصص و مهارت های خود را ارتقا داده و فرصت های شغلی فراوان این حوزه را از آن خود سازید. بسیاری از دانش آموختگان و نخبگان این حوزه، در شرکت ها و مراکز علمی معتبر در سراسر جهان، مشغول به فعالیت می باشند.

الفباوب بازدید : 30 دوشنبه 25 دی 1402 نظرات (0)

 

image

مجازات شهادت دروغ و کذب به چه صورت است؟ جرم شهادت دروغ و مجازات آن - مجازات شهادت دروغ در دادسرا - شهادت یکی از ادله اثبات دعوا بوده و به این معنا بوده که فردی که نسبت به حقیقت امری اطلاعات شخصی دارد، گواهی داده و برای کشف حقیقت آن را در معرض استفاده دیگران قرار دهد.

شهادت خبری بوده که به نفع یا به ضرر خبردهنده نیست در واقع به نفع و ضرر دیگران بوده و از این بابت با ادعا و اقرار تفاوت دارد. در ادامه ضمن معرفی دلایل اثبات دعوا به خصوص علت شهادت شهود پرداخته و ویژگی ها و مجازات جرم شهادت دروغ بیان می شود.

مجازات شهادت دروغ و کذب به چه صورت است؟ جرم شهادت دروغ و مجازات آن - مجازات شهادت دروغ در دادسرا

شهادت، اطلاعات یک فرد خارج از دعوا بوده که موضوع مورد ادعا را دیده یا شنیده یا در صورتی که از موارد دیدنی و شنیدنی نباشد، از آن آگاه شده می باشد. یعنی شخصی از واقعه ای جزیی یا کلی که میان 2 یا چند نفر صورت گرفته است، در دادگاه خبر دهد یا اطلاع رسانی کند. مطابق ماده 1285 قانون مدنی ادله اثبات دعوی عبارت هستند از:

  • اسناد کتبی
  • اقرار
  • امارات
  • شهادت
  • قس

در دعاوی مدنی تعداد و جنسیت گواه، همینطور ترکیب گواهان با سوگند به ترتیب ذیل است:

اصل طلاق و اقسام آن و رجوع در طلاق و هم دعاوی غیرمالی از قبیل مسلمان بودن، بلوغ، جرح و تعدیل، عفو از قصاص، وکالت، وصیت با گواهی دو مرد.

دعاوی مالی یا آنچه مقصود از آن مال است؛

از قبیل دین، ثمن بیع، معاملات، وقف، اجاره، وصیت به نفع مدعی، غصب، جنایات خطایی و شبه عمد که باعث دیه است با گواهی دو مرد یا یک مرد و دو زن. اگر برای خواهان امکان اقامه بینه شرعی نباشد می تواند با معرفی یک گواه مرد یا دو زن به ضمیمه یک سوگند ادعای خود را اثبات کند. در موارد مذکور در این بند، ابتدا گواه واجد شرایط شهادت می دهد، بعد سوگند توسط خواهان ادا می شود.

اصل نکاح با گواهی دو مرد و یا یک مرد و دو زن.

با این که شهادت یک علت به شمار می آید اما قاضی یا دادرس مختار است آن را بپذیرد یا رد کند. چون امکان دارد قاضی احراز کند که شهادت  واجد شرایط قانونی مورد نظر نیست. ادای سوگند، مقدمه «شهادت» بوده و دادگاه می تواند با توجه به اهمیت موضوع فرد را به ادای سوگندهای مختلفی ملزم کند.

دعاوی که اطلاع بر آن ها به طوری معمول در اختیار زنان است

از قبیل ولادت، با گواهی چهار زن، دو مرد یا یک مرد و دو زن.

آثار شهادت کذب

  1. هرگاه کسی باعث ورود خسارت شود، باید آن را جبران کند. در شهادت کذب هم شهود باید خسارت زیان دیده را جبران کنند.
  2. مجازات سه ماه و یک روز تا دو سال حبس یا یک میلیون و 500 هزار تا 12 میلیون ریال جزای نقدی
  3. شهادت دروغ باعث بطلان حکم بوده و هر حکمی که بر این اساس صادر شود، بلااثر می باشد.
  4. در صورتی که شاهد پس از اتیان سوگند شهادت دروغ دهد با احراز این موضوع برای دادگاه، مجازات سوگند و شهادت دروغ قابل جمع می باشد. همینطور در صورتی که شهادت دروغ درباره حدود، قصاص یا دیات باشد، قاعده جمع مجازات ها اعمال می شود.
  5. در امور کیفری یکی از جهات درخواست تجدید نظر دروغ بودن شهادت شهود می باشد.

مجازات شهادت دروغ در صورت اثبات در دادگاه، سه ماه و یک روز حبس و یا یک میلیون و پانصد هزار تا دوازده میلیون ریال جزای نقدی مشخص شده. موضوع شهادت از دیدگاه قانون و شریعت بسیار حائز اهمیت بوده و در سرنوشت دعاوی مطروحه و آرای صادره از دادگاه ها بسیار تاثیر گذار خواهد بود.

تصور کنید دعوایی در دادگاه مطرح گردیده و دادگاه برای اثبات موضوع و کشف حقیقت به شهادت شهود نیاز دارد. حال یکی از افراد تعرفه شده به دروغ شهادت می دهد و دادگاه هم با توجه به شهادت کذب او رای خود را صادر می کند. وکیل آنلاین مجموعه ساوا اپ جهت ارائه خدمات تخصصی وکالت و مشاوره حقوقی و کیفری توسط وکلای پایه یک دادگستری، کاملا درکنار شماست.

مجازات شهادت دروغ

شهادت دروغ یا شهادت کذب به این معنیست که شهود و مطلعین در خصوص موضوعی که در دادگاه مطرح شده، به دروغ و خلاف واقع شهادت دهند، به طوری که شهادت آن ها به ضرر یا به نفع یکی از طرفین دعوی باشد. البته شهادت کذب را می توان از منظر وارد آمدن خسارت به یکی از طرفین دعوی هم مورد بررسی قرار داد.

در هر صورت در صورتی که در محضر دادگاه و یا در روند رسیدگی به یک پرونده شاهد به دروغ و یا خلاف واقع اظهارات خود را مطرح کند که در صدور رای پرونده موثر است، با توجه به قانون مجازات اسلامی مجرم به شمار می آید.

در رابطه با مجازات شهادت دروغ قانون شرایط خاصی را در نظر گرفته. با توجه به ماده 650 قانون مجازات اسلامی مجازات شهادت دروغ در دادگاه و نزد مقامات رسمی قضایی سه ماه و یک روز حبس و یا یک میلیون و پانصد هزار تا دوازده میلیون ریال جزای نقدی است.

در این میان موضوع شهادت بسیار حائز اهمیت بوده و در میزان مجازات دادگاه تاثیرگذار خواهد بود. از سوی دیگر باید به علل شهادت دروغ هم توجه داشت.در این میان مساله بسیار مهم،جبران خسارت می باشد. خسارتی که در اثر شهادت دروغ به هریک از اصحاب دعوی وارد می شود باید جبران شود و مطابق قانون برای آن تصمیم گیری خواهد شد.

الفباوب بازدید : 35 شنبه 16 دی 1402 نظرات (0)

آیا به دنبال خرید کنتاکتور و پی ال سی با کیفیت بالا و قیمت مناسب هستید؟ آیا نیاز به تجهیزاتی دارید که با استانداردهای بین المللی سازگاری داشته باشند؟ اگر پاسخ شما بله است، نمایندگی زیمنس آماده خدمت رسانی به شما می باشد.

نمایندگی زیمنس با سابقه ای بیش از چند دهه در زمینه تولید و عرضه تجهیزات برقی، به عنوان یکی از برترین و قابل اعتمادترین برندها در صنعت برق شناخته می شود. ما بهترین کنتاکتورها و پی ال سی ها را با نام زیمنس عرضه می کنیم. در نمایندگی زیمنس، تنها از مواد اولیه با کیفیت و تکنولوژی های پیشرفته برای تولید تجهیزات استفاده می کنیم. این به معنی این است که محصولات ما قابلیت اطمینان و عملکرد بالایی دارند و با شرایط سخت صنعتی تطابق می یابند.

همچنین، تیم ما از کارشناسان فنی مجرب و متخصص تشکیل شده است که در هر مرحله از فرآیند تولید و عرضه، کنترل کیفی را به عهده دارند. این به معنی این است که تمامی محصولات ما قبل از عرضه به بازار، مورد آزمون و بازرسی دقیق قرار می گیرند تا از کیفیت بالای آنها اطمینان حاصل شود.

کنتاکتور قدرت عملکرد کنتاکتور در مدار قدرت و فرمان چگونه است؟

با استفاده از تجهیزات زیمنس، می توانید از عملکرد بهینه و پایدار خطوط تولید و سیستم های برقی خود لذت ببرید. همچنین، با کاهش هزینه های نگهداری و تعمیر و بازدهی بالا، می توانید به بهبود عملکرد و سودآوری کسب و کار خود برسید.

پس از انتخاب نمایندگی زیمنس، شما می توانید از خدمات پس از فروش حرفه ای و پشتیبانی فنی 24 ساعته ما بهره ببرید. تیم ما همواره در دسترس است تا به شما در هر موضوعی کمک کند و در صورت نیاز به تعمیر یا استبدال تجهیزات، به سرعت و با کارایی عمل کند. پس از خرید کنتاکتور و پی ال سی از نمایندگی زیمنس، شما به بهترین تجهیزات برقی با کیفیت بالا دست خواهید یافت. با ما همراه باشید و از تجربه ما در صنعت برق بهره مند شوید.

الفباوب بازدید : 37 سه شنبه 28 آذر 1402 نظرات (0)

همانطور که می‌دانید شبکه‌های مخابراتی امروزه جزء جدایی‌ناپذیری از زندگی مردم شده‌اند و شرایط به گونه‌ای شده است که شبکه‌های مخابراتی توانسته‌اند بیشترین سهم از تبادلات اخباری و اینترنتی را میان مردم جابه‌جا کنند. در ادامه این مقاله می‌خواهیم درباره تلفن ویپ سخن بگوییم و بیشتر با آن آشنا شویم پس همراه ما باشید.

تلفن ویپ

تلفن ویپ با نام‌های مختلفی شناخته می‌شوند مانند: زیپ ترانک (SIP Trunk)، زیپ فون (SIP Phone)، زیپ لاین (SIP Line)، ویپ لاین (VoIP Line) و ویپ فون (VoIP Phone).

اما از نظر کارایی کاملا به تلفن‌های شهری شباهت دارد و همان خدماتی که تلفن‌های شهری به مردم ارائه می‌کنند، این نوع تلفن‌ها نیز این خدمات را به مشتریان خود ارائه می‌کنند. تنها تفاوتی که می‌توان میان تلفن شهری و اینترنتی قائل شد این است که تلفن‌های اینترنتی به هیچ‌گونه سیم‌کشی نیاز ندارند و می‌توانند به صورت اینترنتی اطلاعات را رد و بدل کنند اما تلفن‌های شهری کاملا برای ارتباط برقرار کردند به سیم‌کشی جداگانه احتیاج دارند.

این فناوری که نزدیک به ۱۰۰ سال قدمت دارد سعی می‌کند هر روزه براساس نیاز مردم پیشرفته‌تر شود تا بتواند نیازهای بسیار از مردم را رفع کند. امروزه ما شاهد بسیاری از فناوری‌های دنیای مخابراتی مانند انتقال تماس، کنفرانس‌های تلفنی، نمایشگر شماره تلفنی و … هستیم که امید است این فناوری در آینده نیز با پیشرفت روبرو شود و بتواند امکانات منحصر به فردی را به مشتریان ارائه دهد.

از زمانی که دیگر انتقال اطلاعات از رایانه به شکل صوتی درآمد، تلفن ویپ یا VoIP تشکیل شد. البته که لازم به ذکر است که اگر بخواهیم ارتباطی را از طریق تلفن ویپ انتقال دهیم نیاز به پروتکل IP مناسب و مطمئن داریم.

طرز کار تلفن ویپ VoIP چیست؟

Voice over IP صدای شما را به یک سیگنال دیجیتال تبدیل می‌کند، آن را فشرده می‌کند و از طریق اینترنت ارسال می‌کند. یک شرکت ارائه دهنده خدمات VoIP تماس دریافتی را بین دیگر اطرافیان برقرار می‌کند.در آخر شما می‌توانید صدای انتقال یافته را از تلفن ویپ خود بشنوید.

اگر به شکلی ساده تر بخواهیم طرز کار VoIP را بگوییم به این شکل است که سیستم تلفن ویپ سیسکو سیگنال‌های صوتی آنالوگ را از طریق اتصال باند، به سیگنال‌های دیجیتالی تبدیل می‌کند. از سرور VoIP برای اتصال تماس به سایر شبکه‌های تلفنی استفاده می‌شود.

مهم ترین دلیلی که مردم از تلفن ویپ VoIP استفاده می‌کنند این است که هر زمان که بخواهند می‌توانند بدون دسترسی به سیم مسی یا شرکت مخابراتی پیام و اطلاعات خود را به فرد مورد نظر انتقال دهند. و نکته جالب این است که در صورت استفاده طولانی مدت می‌توان در وقت و هزینه صرفه‌جویی کرد.

برای تماس با کسی که از VoIP استفاده می‌کند، شما به یک میز کار سازگار با SIP (SIP-compatible desk) یا یک برنامه تماس VoIP نیاز دارید، این بدان معنی است که به آن یک آدرس IP اختصاص داده شده است تا بتوانید از طریق شبکه تماس بگیرید. برخلاف تلفن‌های ثابت، آنها (تلفن ویپ) قادر به تماس‌های تلفنی با کیفیت بالا (HD) هستند.

الفباوب بازدید : 36 سه شنبه 21 آذر 1402 نظرات (0)

در زمان استفاده از خطوط PSTN ، کاربران عملا" هزینه زمان استفاده شده توسط شرکتی که مدیریت خط PSTN را برعهده دارد، پرداخت می نمایند و هر اندازه که بیشتر با تلفن صحبت نمایند هزینه بیشتری را نیز می بایست پرداخت نمایند. علاوه بر این، نمی توان بطور همزمان با بیش از یک شخص گفتگو نمود.

در فناوری VoIP می توان هر زمان و با هر شخص گفتگو نمود . کافی است که در آن مقطع زمانی سایر افرادی که شما می خواهید با آنان گفتگو نمائید نیز به اینترنت متصل شده باشند.

مکالمه برقرار شده تا زمان دلخواه می تواند ادامه یابد. علاوه بر این، می توان در یک زمان با چندین نفر گفتگو نمود. در زمان گفتگو با سایر افراد و بطور همزمان می توان با آنان داده ای ( مثل تصاویر، نمودارها و تصاویر ویدیوئی) نیز مبادله کرد.

آی پی فون، تلفن تحت شبکه، IP Phone، تلفن VoIP

برای خرید آی پی فون، تلفن تحت شبکه، IP Phone، تلفن VoIP با ما در نت یک در ارتباط باشید.

لیست قیمت تلفن VoIP

ما لیست قیمت تلفن VoIP را به صورت به روز شده در اختیارتان قرار می دهیم.

خرید و قیمت روز برندهای تلفن ویپ و تجهیزات | مشاوره رایگان

جهت خرید و قیمت روز برندهای تلفن ویپ و تجهیزات | مشاوره رایگان ما در نت یک بهترین گزینه پیش روی شما خواهیم بود.

تلفن ویپ-تلفن voip-تلفن تحت شبکه-قیمت و خرید

برای خرید تلفن ویپ-تلفن voip-تلفن تحت شبکه-قیمت و خرید با ما در نت یک در ارتباط باشید.

قیمت فروش تلفن ویپ گرنداستریم و یالینک

قیمت فروش تلفن ویپ گرنداستریم و یالینک در وب سایت نت یک به روز شده است.

خرید اینترنتی گوشی تحت شبکه، آی پی فون IP Phone

جهت سهولت دسترسی شما به محصولات، نت یک اقدام به فراهم کردن امکان خرید اینترنتی گوشی تحت شبکه، آی پی فون IP Phone برای شما عزیزان نموده است.

آشنایی با سیستم تلفن ویپ (VoIP) و نحوه عملکرد آن

جهت آشنایی با سیستم تلفن ویپ (VoIP) و نحوه عملکرد آن می توانید از مقالات نت یک دیدن کنید.

قیمت تلفن ویپ

قیمت تلفن ویپ در نت یک به روز شده است.

تجهیزات شبکه | تلفن ویپ

بهترین تجهیزات شبکه | تلفن ویپ را از ما بخواهید.

خرید بهترین انواع تجهیزات تلفن voip با قیمت عالی

برای تجربه خرید بهترین انواع تجهیزات تلفن voip با قیمت عالی در کنار شما هستیم.

تلفن آی پی کارمندی، تلفن تحت شبکه مخصوص کارمندان

به تلفن ویپ کارمندی، تلفن تحت شبکه مخصوص کارمندان نیاز دارید؟ با ما تماس بگیرید!

الفباوب بازدید : 35 شنبه 27 آبان 1402 نظرات (0)

مالیات بر ارث چیست و چرا باید پرداخت شود؟ قانون در این باره چه می گوید ؟ در این نوشتار توضیحات کاملی را از سایت ساوا اپ خواهید خواند. در قانون مالیات های مستقیم، هر شخص به هر شکلی که درآمد کسب کرده باشد و یا به هر طریق منفعت کسب کند، باید بابت آن مالیات بپردازد.

ارث هم از این قاعده مستثنی نیست. به عبارت دیگر پس از فوت یک شخص، اموال تعلق گرفته به وراث وی مصداقی از منفعت محسوب شده و مشمول مالیات می شود. به مالیاتی که باید بابت ارث پرداخت شود مالیات بر ارث گفته می شود. مالیات بر ارث در اکثر کشورهای جهان توسط دولت ها از وراث اخذ می شود و قوانین آن برای هر کشور متفاوت است.

اما الزام پرداخت مالیات بر ارث چیست؟ ماترک متوفی طبق شرع و عرف به وراث وی تعلق می گیرد. اما فروش یا آنتقال آن قبل از پرداخت مالیات امکان پذیر نیست. پس از فوت، هنوز سند اموال منقول و غیر منقول به نام شخص متوفی است. لذا طبیعی است که وراث مادامی که سند تک برگی اموال را به نام خود نکرده باشند، امکان فروش آن را نخواهند داشت. برای صدور سند به نام وراث، پرداخت مالیات و دریافت مفاصاحساب مالیات بر ارث الزامی است.

تاریخچه مالیات بر ارث در ایران

اولین قوانین مالیات بر ارث در سال 1316 به طور رسمی و ساختار یافته در ایران شکل گرفت. این قوانین تا کنون بارها دستخوش تغییر و تحولات شده است. قوانینی که امروزه برای ما کاربرد دارد در ادامه این مقاله بیان خواهد شد.

تغییرات قانون مالیات بر ارث در سال 1395

در سال 1395 قوانین مالیاتی مربوط به ارث دچار تحولات عمده ای شد. در قانون جدید نرخ ها در بسیاری از موارد تعدیل شد و کاهش یافت. در مواردی که تاریخ فوت مربوط به سال 1394 به ماقبل باشد، وراث مشمول قانون قدیم می شوند. همینطور در صورتی که تاریخ فوت سال 1395 یا بعد از آن باشد، مالیات وراث مطابق نرخ ها و قوانین جدید خواهد شد.

در قانون جدید معیار محاسبه مالیات بر ارث چیست؟

در قانون جدید، مالیات بر اساس نوع اموال و دارایی ها محاسبه می شود. در واقع نرخ مالیات برای انواع مختلف دارایی متفاوت است. نرخ مالیات چند دارایی مهم به شرح زیر است:

موجودی حساب بانکی 3%، ملک مسکونی 7.5% ارزش معاملاتی، مغازه 3% ارزش روز، خودرو 2%، ملک اداری 3%، سهام بورسی 0.75%، سهام غیر بورسی 6%، باغ و زمین 7.5% ارزش معاملاتی، انواع اوراق مشارکت 3%، حق امتیاز 10% و سایر اموال هم 10% می باشد. البته این نرخ ها برای وراث طبقه اول است. طبقه دوم و سوم به ترتیب 2 و 4 برابر نرخ های فوق باید مالیات پرداخت کنند.

در قانون قدیم معیار محسابه مالیات بر ارث چیست؟

در قانون قدیم مبنای محاسبه مالیات، صرفاً میزان ارزش ماترک است. به عبارت بهتر، هرچه ارزش کل ماترک بیشتر باشد، نرخ مالیات افزایش پیدا می کند. برای ماترک با ارزش 50 میلیون تومان به بالا نرخ مالیات به شرح زیر است:

در صورتی که وراث پدر، مادر، زن، شوهر، فرزند و نوه باشند، نرخ مالیات 35% کل ارزش ماترک می باشد. در صورتی که پدربزرگ، مادربزرگ، برادر، خواهر و یا فرزندان آن ها باشند، مالیات متعلقه 45% است. چنانچه وراث عمو، عمه، دایی، خاله و یا فرزندان آن ها باشند، مالیات مربوطه 65% خواهد شد.

الفباوب بازدید : 36 یکشنبه 07 آبان 1402 نظرات (0)

تفاوت plc و میکروکنترلر – plc زیمنس بهتر است یا میکروکنترلر؟  اخیراً تعداد زیادی برد دیگر مبتنی بر میکروکنترلر، علاقه به سیستم های امبدد را افزایش داده و باعث شده که افراد زیادی از میکروکنترلر ها کمک بگیرند. این امر علاوه بر افزایش تعداد کاربران میکروکنترلر، همچنین دامنه و کاربرد هایی را که در آن ها از میکروکنترلر استفاده می شود را افزایش داده. به همین دلیل در چند مقاله گذشته، ما بعضی از موضوعات کلیدی را که برای ساخت دستگاه های بزرگ سیستم امبدد مهم می باشند مانند انتخاب میکروکنترلر مناسب برای پروژه خود، انتخاب بین میکروکنترلر و ریزپردازنده پوشش داده ایم.

تفاوت plc و میکروکنترلر – plc بهتر است یا میکروکنترلر؟

در این مقاله، میکروکنترلر ها را با کنترل گر منطقی برنامه پذیر (PLC) مقایسه می کنیم.

میکروکنترلر چیست؟

به صورت خلاصه می توان گفت میکروکنترلر یک کامپیوتر است؛ با این حال، با لپ تاپ یا رایانه شخصی که به آن عادت دارید متفاوت است، با این که همه رایانه ها ویژگی های یکسانی دارند از جمله:

  • قابلیت بارگذاری برنامه (به عنوان مثال رایانه های رومیزی مرورگرها را از هارد دیسک بارگیری میکنند)
  • یک واحد پردازش مرکزی (CPU) تفاوت plc و میکروکنترلر – plc بهتر است یا میکروکنترلر؟
  • دستگاه های ورودی و خروجی برای اسان سازی ارتباط (مانند صفحه کلید، ماوس، چاپگر، مانیتور)
  • حافظه با دسترسی تصادفی (RAM) برای ذخیره متغیرها

اما یک تفاوت اصلی در این بین وجود دارد و آن هم این است که نسخه های بزرگ تر «رایانه های هدف عمومی» می باشند. آن ها قادر به اجرای هزاران برنامه می باشند و برای اهداف مختلف مفید می باشند. اما میکروکنترلرها تخصصی تر می باشند و معمولاً یک کار را به خوبی انجام می دهند.

الفباوب بازدید : 35 شنبه 29 مهر 1402 نظرات (0)
بیشترین مزایای ویپ برای کسب و کار در این مطلب شما را با بیشترین مزایای ویپ برای کسب و کارهای کوچک آشنا می کنیم. سرویس تلفن ثابت، توسط شرکت های تلفنی که دسترسی به یک دسته از ویژگی های متنوع مثل CallerId، ارسال تماس، مسدودنمودن تماس، انتظار تماس، تماس های سه طرفه، پست صوتی و البته تماس های داخلی به خوبی تماس های بین المللی را فراهم می آورند، پیشنهاد شده است. بسته های تلفن ثابت پایه با دامنه ای از پیشنهادات، شامل بعضی و یا همه سرویس ها، پا به عرصه نهاده است.

باید اشاره کنیم که دستگاه هایی وجود دارند که به کاربران اجازه برقراری ارتباط از طریق خطوط ثابت یا ویپ را طبق نیازهایشان می دهند. این بدان معناست که کارمندان شما با کمک یک دستگاه یکسان قادر هستند از یک خط ثابت و از طریق ویپ ارتباط های مورد نیازشان را برقرار نمایند.

بیشترین مزایای ویپ برای کسب و کارهای کوچک

یکی از امکانات و مزیت های اساسی استفاده از سیستم های تلفنی مبتنی بر ویپ ویپ کاهش هزینه های تلفن برای سازمان ها می باشد. با کمک آن هزینه مکالمه بین شعب مختلف رایگان خواهد بود (حتی اگر شعب بین اللملی داشته باشید).

مقایس پذیری از مزیت های اساسی ویپ

تلفن ویپ بسیار مقیاس پذیرند، حتی اگر پرسنل سازمان شما چند برابر شود نیازی به تغییر زیرساختی در آن نخواهد بود. که این امکان در ویپ هم موجبپ کاهش هزینه در سازمان های در حال رشد می شود و هم زمان توسعه را کاهش می دهد.

از کاربرد های ویپ ویپ و ارتباط بین دفاتر مختلف

با بهره گیری از کاربرد ها و امکانات ویپ ویپ دیگر لازم نیست برای ارتباط با سایر دفاتر خود از خطوط شهری استفاده کرده و یا برای ارتباط با شخص مورد نظر خود چند دقیقه معطل شوید، شما می توانید مثل اشخاص داخل شعبه خود آن ها را مستقیم شماره گیری نمایید.

دریافت و ارسال فکس از کاربرد های هیجان انگیز ویپ

اگر از دستگاهای پر دردسر فکس خسته شده اید از مزیت های ویپ ویپ، امکان ارسال و دریافت فکس بدون نیاز به دستگاه فکس می باشد، حتی می توانید فکس های دریافتی را در پست الکترونیک خود مشاهده نمایید.

الفباوب بازدید : 31 چهارشنبه 26 مهر 1402 نظرات (0)

مشاوره حقوقی تلفنی ساوا اپ محاسبه دیه یکی از خدمات حقوقی است که به افراد و سازمان ها کمک می کند تا در مورد مباحث و قوانین مرتبط با محاسبه دیه اطلاعات دقیقی را دریافت کنند و تصمیمات صحیحی را در این زمینه بگیرند. محاسبه دیه در قوانین بسیاری از کشورها، به خصوص در قوانین مرتبط با حوادث رانندگی، آسیب های جسمی و جانی، رفتارهای تخطی و خلاف قوانین راهنمایی می کند. دیه به عنوان جبران خسارتی است که برای جبران آسیب های ناشی از اقدامات تخطی و خلاف قوانین اشخاص و سازمان ها پرداخت می شود.

مشاوران حقوقی متخصص در زمینه محاسبه دیه بده، افراد را در تعیین و محاسبه مبالغ قابل پرداخت به عنوان دیه راهنمایی می کنند. آنها با بررسی مستندات و شواهد مربوطه، ارزیابی خسارت های ناشی از تخلفات را انجام می دهند و مقدار دیه را براساس قوانین و مقررات مربوطه تعیین می کنند.

عواملی که در تعیین مبلغ دیه تأثیرگذار هستند، شامل اندازه و شدت آسیب، درآمد و درصد معیشتی خسارت دیدگان، هزینه های درمان و درمان، هزینه های جبران خسارت و سایر فاکتورهای قانونی است. مشاوران حقوقی با در نظر گرفتن این عوامل و تحلیل شرایط و موقعیت هر مورد، به مشتریان خود راهنمایی می کنند. استفاده از مشاوره حقوقی محاسبه دیه به افراد و سازمان ها کمک می کند تا در صورت بروز تخطی و خلاف قوانین، به طور دقیق مبالغ قابل پرداخت به عنوان دیه را محاسبه و پرداخت کنند. همچنین، این خدمت به عنوان یک راهنمایی حقوقی مهم، افراد را در دریافت حقوق و جبران خسارت های مربوطه کمک می کند.

مشاوره خانواده و طلاق

مشاوره حقوقی خانواده و طلاق یکی از حوزه های حقوقی است که به افراد کمک می کند تا در مواجهه با مشکلات خانوادگی و طلاق، راه حل های قانونی مناسب را پیدا کنند. این نوع مشاوره می تواند در مواردی مانند تقسیم اموال، نگهداری فرزندان، تعیین نفقه و حقوق زندگی، تغییر نام خانوادگی و سایر موارد مربوط به طلاق و خانواده به شما کمک کند.

مشاوره حقوقی در این زمینه به شما اطلاعات لازم را درباره حقوق و تعهدات شما و همسرتان در هنگام طلاق می دهد و به شما کمک می کند تا در مورد حقوق و تعهدات خود به درستی آگاه شوید. این نوع مشاوره می تواند شامل ارائه راهنمایی های قانونی، توضیح مراحل قانونی طلاق، تشریح حقوق و تعهدات شما و همسرتان و توصیه های مربوط به مورد شما باشد.

مشاوران حقوقی خانواده و طلاق تخصص خاصی در این زمینه دارند و با قوانین و مقررات مربوط به طلاق و خانواده آشنایی کامل دارند. آنها به شما کمک می کنند تا بهترین تصمیمات را درباره مواردی مانند تقسیم اموال، نگهداری فرزندان و حقوق و تعهدات مالی بگیرید و در طول فرآیند طلاق به شما راهنمایی می کنند. در نهایت، مشاوره حقوقی خانواده و طلاق می تواند به شما کمک کند تا در این زمینه با اطمینان بیشتری عمل کنید و بهترین تصمیمات را بگیرید. با مشاوره حقوقی مناسب، شما می توانید به انتخاب هایی مناسب برای خود و خانواده تان برسید و در طلاق و موارد مربوطه به بهترین شکل ممکن مدیریت کنید.

مشاوره حقوقی کیفری

مشاوره حقوقی کیفری به معنای ارائه راهنمایی حقوقی در زمینه جرایم و تخلفات جنایی است. این نوع مشاوره به هدف ارائه اطلاعات و مشاوره حقوقی به افرادی که درگیر اتهامات جنایی هستند یا دارای هرگونه سوال یا مشکل حقوقی مربوط به حوزه کیفری هستند، ارائه می شود. مشاوره حقوقی کیفری می تواند در مواردی مانند اتهامات قتل، سرقت، تجاوز جنسی، تجارت مواد مخدر و دیگر جرایم جنایی ارائه شود.

هدف اصلی مشاوره حقوقی کیفری، اطلاع رسانی در مورد حقوق و تکنیک های مربوط به دفاع در دادگاه است. این نوع مشاوره می تواند شامل مراحل قبلی دادگاه مانند پلیس نگاری، بازجویی و تحقیقات پلیسی باشد، همچنین شامل مراحل بعدی دادگاه مانند مراجعه به وکیل، تدوین دفاع و حضور در دادگاه است. مشاوره حقوقی تلفنی ساوا اپ کیفری برای افراد می تواند به عنوان یک راهکار حقوقی برای حل مسائل و مشکلات قانونی در زمینه جنایی مورد استفاده قرار گیرد.

مشاوره حقوقی

مشاوره حقوقی یک خدمت حقوقی است که به افراد و سازمان ها ارائه می شود تا درباره مسائل و مشکلات حقوقی خود راهنمایی و مشاوره دریافت کنند. مشاوره حقوقی می تواند در بسیاری از زمینه های حقوقی ارائه شود، از جمله حقوق خانواده، حقوق ملکی، حقوق کیفری، حقوق تجارت و غیره. مشاوران حقوقی متخصص در زمینه های مختلف حقوقی هستند و با دانش قوانین و مقررات مربوطه آشنایی دارند.

آنها می توانند به مشتریان خود در تعیین حقوق و تعهدات آنها کمک کنند و نیز در حل و فصل درگیری ها و بحران های حقوقی به آنها راهنمایی نمایند. مشاوره حقوقی می تواند به افراد و سازمان ها در حفظ حقوق و منافع آنها کمک کند و از ورود به مشکلات حقوقی جلوگیری نماید. البته لازم به ذکر است که مشاوره حقوقی نباید به جای مشاوره حقوقی حرفه ای و وکالت قرار گیرد و در مواردی که نیاز به نمایندگی حقوقی دارید، بهتر است به وکیل مراجعه کنید.

الفباوب بازدید : 31 شنبه 22 مهر 1402 نظرات (0)

سوئیچ شبکه مدیریتی چیست؟ ویژگی و مزایای استفاده از سوئیچ شبکه مدیریتی در چیست؟ یکی از جدید ترین تکنولوژی های روز دنیا تولید سوئیچ شبکه مدیریتی است، این سوئیچ دارای امکاناتی بی نظیری بوده که در میان سایر سوئیچ ها مشاهده نشده است، سوئیچ شبکه مدیریتی در کنترل پهنای باند شبکه بسیار مؤثر بوده و با روش های خاصی می تواند در انواع شبکه ها و مخصوصاً شبکه های بزرگ نگه داری شود.

کاربرد اصلی سوئیچ شبکه مدیریتی

سوئیچ شبکه مدیریتی برای برنامه ریزی و مدیریت هر تنظیمی به کار می رود، به عنوان نمونه می توان تنظیمات پهنای باند، انواع تنظیمات شبکه های مجازی و حتی انواع کنترل ها را از طریق سوئیچ شبکه مدیریتی را به انجام رساند. جالب است بدانید که مشخصات تنظیمی در هر یک از موارد بیان شده بسیار مشابه بوده و دارای تکنیک های متشابه است در حقیقت نیاز اصلی تنظیمات و کنترل آن ها تنها یک آدرس مک در شبکه بوده که به هر وسیله داده می شود.

تنظیمات مشترک برای سوئیچ شبکه مدیریتی اعم اند از رکمونت بودن، بدنه فلزی، تعداد 16 پورت به بالا، امکان مدیریت از طریق وب و پاورهای اینترنال، در حقیقت قیمت تمام شده سوئیچ شبکه مدیریتی برای این محصول بسیار است اما در فروشگاه های عامل و کنندگان اصلی فروش آن با قیمت بسیار مناسب عرضه می شود.

باید توجه داشت که استفاده از سوئیچ شبکه مدیریتی نیاز به تمهیدات ویژه دارد از جمله آن که باید انرژی برق و انرژی خنثی ارت را فراهم کرد، یا برای آن پیش بینی کرد که چگونه می توان آن را عرضه کرد، در واقع سوئیچ های داخلی و هم دیتای انتقالی باید با واحد زمان مشخص شود که به عنوان پارامتر مهم سوئیچ شبکه مدیریتی به شمار می رود.

سوئیچ شبکه مدیریتی

برای خرید انواع سوئیچ شبکه - سوئیچ سیسکو و ... از طریق شماره تماس های درج شده در همین صفحه با ما تماس بگیرید.

امکانات اصلی سوئیچ های مدیریتی

امکان های اصلی سوئیچ های مدیریتی زیاد است به عنوان نمونه می توان گفت پیکربندی اصلی آن با انواع مرورگر های وب بوده که به شکل مدیریت شده و بر پایه وب بنا می شود، مدیریت پورت های دیگر آن هم از نظر سرعت، ظرفیت و یک طرفه یا دو طرفه بودن از نواع پیکربندی پورت تعریف شده می باشد.

چند دهه قبل که ارتباطات حتی به سطح امروز نزدیک هم نبود، امکان اینکه بتوان از راه دور کنترل یک سیستم را در دست گرفت یا بسیاری از منابع را در اختیار کلاینت های دیگر هم قرار داد، وجود نداشت. اما با گسترش دنیای شبکه و اینترنت، هم اکنون دسترسی به دنیایی از اطلاعات به سادگی میسر شده می باشد. در واقع به کمک شبکه می توان منابع مختلف را در شبکه به اشتراک گذاشت و از این طریق هزینه را کاهش و سرعت را بالا برد.

حال چه بخواهیم یک شبکه خانگی داشته باشیم یا یک شبکه اداری، ایجاد یک شبکه می تواند کمک های بسیاری برای ما داشته باشد. از طرفی برای هم بندی یک شبکه هم به یک سری ابزار و تجهیزات شبکه مثل سوئیچ شبکه، روتر، مودم، هاب و ... نیاز داریم.

الفباوب بازدید : 32 شنبه 08 مهر 1402 نظرات (0)

 

بهترین وکیل اداره کار کیست؟ چگونه وکیل خوب برای اداره کار پیدا کنیم؟ خصوصیات بهترین وکیل حقوقی اداره کار چیست؟ بهترین وکیل اداره کار شخصی بوده که توانایی و اطلاعات کافی در خصوص قوانین اداره کار، بیمه و  بخش نامه ها دارد و به شعب اداره کار دسترسی داشته و آشنا است. شما می توانید براحتی با یک وکیل پایه یک اداره کار حق و حقوق خود را براحتی بگیرید یا از بهترین وکیل اداره کار تلفنی ما کمک بگیرید.

بهترین وکیل اداره کار باید حق کارگر را از کارفرما و بلعکس حق کارفرما را از کارگر اگر حق با آن ها باشد را یگیرد و بتواند اختلافات را حل و فصل کند. در صورتی که شما در گرفتن وکیل برای اداره کار مشکل دارید می توانید از مشاوره حقوقی ما بهره مند شوید و برای گرفتن وکیل برای اداره کار اقدام کنید تا بتوانید حق خود را بگیرید.

وکیل متخصص اداره کار - شکایت کارفرما از کارگز

در صورتی که شما کارفرما هستید و کارگر شما شکایت کرده است، شما برای دفاع از خود نیازمند یک وکیل متخصص اداره کار هستید که همه نکات را با شما بررسی کند و بهترین تصمیم را بگیرید تا در شعب اداره کار بهترین دفاع را از شما انجام دهد.

بعضی ها فکر می کنند دعاوی اداره کار، کاری بسیار راحت بوده و هرکسی می تواند این کار را انجام دهد که این دسته از افراد در اشتباه بزرگ می باشند و هنگامی که رای صادر شده است یادشان می افتد ای کاش بهترین وکیل اداره کار صحبت می کردیم.

بهترین وکیل اداره کار تهران

در صورتی که کارگری هستید که برای یک کارفرما کار می کنید و حق و حقوق شما ضایع شده و به دنبال بهترین وکیل اداره کار تهران هستید، بدون شک گروه وکلای ساوا اپ می تواند بهترین انتخاب شما باشد، چون دارای صدهها نمونه رای موفق در زمینه بیمه، حقوق معوقه و سنوات و دیگر موضوعات می باشند و میشه به صورت یک تیم کار می کنند تا اشتباه نزدیک به صفر شود.

گروه وکلای ساوا اپ با وکیل متخصص اداره کار همکاری می کند که شما با کمک آن ها می توانید حق خود را بگیرید که آن ها قادرند عیدی، بیمه، سنوات، حق اولاد و مسکن باشد که کار را برای شما عزیزان راحت می کنند.

پیگیری حقوق قانونی موکل

از وظایف وکیل اداره کار می توان به پیگیری های حقوق قانونی موکل اشاره کرد. یکی از حقوق قانونی کارگران دریافت حق بیمه است. زمانی که کارفرما از پرداخت حق بیمه کارگر امتناع می ورزد و کارگر نیز برای رفع این مشکل به وکیل اداره کار مراجعه می کند، باید موضوع مربوطه توسط وکیل مورد پیگیری قرار گیرد.

تقریبا در تمامی مشاغل بیمه کردن اعضای کار جز وظایف اصلی هر کارفرما محسوب می شود که کارگرمی تواند آن را مطالبه کند. به موجب قانون کار، کلیه کارفرمایان موظف اند تا اقدام به بیمه کردن کارگران نمایند. چنانچه کارفرما از بیمه کردن کارگر خودداری کند، مرتکب تخلف شده و امکان شکایت از به لحاظ قانونی وجود دارد. بیمه کردن کارگران از جمله مهم ترین وظیفه کارفرمایان به شمار می رود و تحت هیچ شرایطی امکان خودداری از آن وجود ندارد.

در واقع بیمه حق قانونی هر کارگری است و می تواند برای مطالبه آن به مراجع قانونی مراجعه کند و موضوع مطرح شده را مورد پیگیری قرار دهد. با توجه به ماده ۱۴۸ قانون کار، کارفرمایان کارگاه  های مشمول این قانون مکلف هستند بر اساس قانون تامین اجتماعی، نسبت به بیمه نمودن کارگران واحد خود اقدام  نمایند. بنابراین اعطای بیمه تامین اجتماعی به کارگران از جمله اصلی ترین وظایف کارفرما است.

هر کارفرما مکلف است با شروع کار کارگر، در پایان هر ماه لیست بیمه را منطبق با حقوق تعیین شده به سازمان تامین اجتماعی ارسال کند. پرداخت حق بیمه بر عهده کارفرما است و کارگر وظیفه ای بابت پرداخت آن ندارد. مگر آن که بین کارفرما وکارگر توافقاتی در این زمینه شده باشد.

در صورت عدم پرداخت حق بیمه از سوی کارفرما، وکیل کارگر باید برای بررسی مشکل پیش آمده به شعب بیمه تأمین اجتماعی مراجعه کند و موضوع را با مسئولان شعب در میان بگذارند. بعد از آن شعب مربوطه کارفرما را مکلف به پرداخت حق بیمه کارگر می کند.

الفباوب بازدید : 26 سه شنبه 28 شهریور 1402 نظرات (0)

پی ال سی زیمنس در حقیقت یک قطعه ی کنترل کننده قابل برنامه ریزی است که می‌تواند اطلاعات را در قسمت ورود اطلاعات بصورت باینری یا بلعکس آنالوگ دریافت کند و تمامی اطلاعات را بر اساس برنامه ای که در حافظه اصلی خود دارد پردازش میکند.

پی ال سی  مداوم وضعیت دستگاه های ورودی را کنترل کرده و بر اساس یک برنامه سفارشی برای کنترل وضعیت دستگاه های خروجی تصمیم گیری کند. از مزیت های پی ال سی این است که مدولار بوده؛ یعنی شما می‌توانید انواع دستگاه های ورودی و خروجی را متناسب با برنامه خود ترکیب و مطابقت دهید.

کارایی پی ال سی زیمنس در صنایع را زمانی در می یابید که بدانید اصلا این تجهیز چیست.

پی ال سی زیمنس در واقع ساخته شده در کشور زیمنس آلمان می باشد. که در صنعت و دنیای برق جایگاه ویژه ای در ایران پیدا کرده است و بین مهندسین و متخصصان رشته برق از محبوبیت بسیاری برخوردار است.

از پی ال سی ها در صنایع شیشه سازی، کاغذ سازی، نیروگاه ها، کارخانه های استخراجی و نیروگاه ها و موارد دیگر استفاده می شود. ‌

کنتاکتور برق نوعی کلید الکترومغناطیسی است كه جهت قطع و وصل كردن مدار با کمک سیم پیچ مغناطیسی بكار برده می شود. در واقع با تحریک یا وصل شدن این سیم پیچ مغناطیسی یا بوبین کنتاکتور وصل و مدار سه فاز یا تکفاز را وصل کرده و برعکس با قطع شدن ولتاژ بوبین، کنتاکتور قطع می شود. یکی از مهم ترین و پركاربردترین تجهیزات در برق صنعتی و سیستم های قدرت، کنتاکتور می باشد.

این تجهیز یکی از اجزای لازم جهت تابلو برق بوده و به آن کلید الکترومغناطیسی هم گفته می شود. این مزیت باعث می شود كه بتوان مدار را از راه دور و از هر نقطه ای قطع و وصل كرد. این محصول با تحریک بوبین داخل کنتاکتور با کمک ولتاژ AC یا DC، جهت قطع و وصل كردن مدارهای قدرت از راه دور بكار گرفته می شود. کنتاکتور با بهره گیری از عملکردی مشابه عملکرد رله، در آمپراژ بالا بكار برده می شود. همینطور می توان گفت به دلیل استفاده در آمپراژ بالا، سرعت قطع و وصل کنتاکت های آن در مقایسه با رله کمتر می باشد.

کنتاکتور زیمنس

برای خرید کنتاکتور زیمنس با ما در ارتباط باشید، بهترین کیفیت را با بهترین قیمت ارائه می کنیم، کافیست از طریق راه های ارتباطی ذکر شده با ما در پارس اتوماسیون تماس بگیرید.

کنتاکتور چیست و چگونه کار می کند؟

کنتاکتور زیمنس به دلیل ظرفیت عبوری جریان بالا، بیشتر در مدارات قدرت استفاده می شوند. کنتاکتورهای برق بر خلاف رله ها توان و ظرفیت عبور جریان بالاتری دارند و جهت ظرفیت تحمل جریان بالاتری ساخته می شوند. رله ها ظرفیت عبوری جریان پایینی دارند و به همین دلیل، بیشتر در مدارهای فرمان بكار می روند.

در داخل کنتاکتور برق دو عدد فنر موجود بوده كه زمان قطع بودن بوبین کنتاکتور، وظیفه برگرداندن قسمت متحرک به حالت عادی را بر عهده دارند. وقتی اختلاف پتانسیل به دو سر بوبین کنتاکتور اعمال می شود، بوبین یا سیم پیچ بر اثر عبور جریان دارای میدان مغناطیسی می شود و مثل آهنربا قسمت متحرک هسته را به خود جذب می کند. در محل جذب کنتاکت هایی وجود دارند كه با قطع و وصل شدن هسته، قطع و وصل می شوند و به شکل کلید عمل می کنند.

پارس اتوماسیون نمایندگی رسمی زیمنس از شما دعوت می کند برای خرید هر نوع کنتاکتور زیمنس از طریق راه های ارتباطی ذکر شده با ما تماس بگیرید تا به بهترین شکل شما را راهنمایی کنیم.

معرفی پرکاربرد ترین های plc

پی ال سی S7-200 زیمنس

پی ال سی s7-200 یا میکرو پی ال سی بصورت یکپارچه (کامپکت) تولید شد به گونه ای که هر سه بخش اصلی (سی‌پی‌یو، بخش ورودی و خروجی، منبع تغذیه) داخل یک جعبه قرار کرفته است که جز اولین محصولات از سری S7 به حساب می‌آید و بیشتر برای سیستم های ساده به کار برده می‌شود و نسبت به سایر پی ال سی ها ورودی و خروجی بیشتری دارد نسبت به سایر پی ال سی ها و معمولا در پروژه های بالا استفاده نمی‌شود.

پی ال سی S7-300 زیمنس

پی ال سی هایی موجود هستند که ساختار آن بصورت ماژولار می‌باشد که با مدل سری 300 تولید می‌شود.

به این معنا که بخش های مختلف آن امکان جدا شدن از هم به راحتی دارد و این امکان را می‌دهد که سی‌پی‌یو، ورودی خروجی، ماژول های تغذیه را کنار هم قرار داد و بصورت یک پی ال سی ساخت.

 پی ال سی S7-400 زیمنس

پی ال سی s7-400 معمولا جز پی السی های رک هستند که این مدل نسبت به مدل سری های قبلی از تنوع بیشتر پردازنده  برخوردار است.

از بزرگترین مزیت آن می‌توان استفاده از ماژول های متعدد و متنوع نام برد که  این نوع پی ال سی برای پروژه های سنگین صنعتی طراحی شده است و بزرگترین تفاوت آن با دیگر پی ال سی های ماژولار طریقه نصب آن است که بصورت عمودی انجام می‌شود و همچنین ماژول مرکزی می‌باشد که در قسمت پشت پی ال سی قرار دارد و حتما باید آن بسته باشد که معنای تمام شدن کار را دارد به صورتی که بدون آن پی ال سی قادر به کار کردن نخواهد بود.

پی ال سی S7-1200 زیمنس

سری پی ال سی S7-1200 جدیدترین محصول از خانواده اتوماسیون صنعتی زیمنس می باشد که با امکانات پیشرفته و سری 200 می‌باشد که از سال 2009 وارد بازار شد.

در این سری پی ال سی از پردازنده های قدرتمند تری نسبت به پی ال سی سری 200 استفاده شده و ارتباط با کابل HMI در این مدل از طریق LAN  می‌باشد و بزرگترین مزیت آن که کار را برای کاربران آسانتر کرده است نرم افزار برنامه نویسی آن TIAPORTAL می‌باشد.

پی ال سی S7-1500 زیمنس

پی ال سی S7-1500 بیشترین کارایی را برای دستگاه های با سایز متوسط و رو به بالا دارد و نسبت به سایر پی ال سی ها انعطاف پذیری بیشتری دارد. اجرای برنامه کاربر به راحتی توسط  واحد پردازش مرکزی انجام می‎شود.

این نوع پی ال سی در مقایسه با سری های 300 و 400 دارای مزایای بهتری از جمله کیفیت و کارایی بهتر و بالاتر، دارا بودن پورت ارتباطی پروفی نت، سرعت بالاتر، امکان برنامه نویسی با قابلیت های بالا، و خطایابی و نمایشگر آسانتری می‌باشد.

همچنین برای سری های 200،300،400 میتوان با استفاده از نرم افزار های مربوطه  بدون نیاز به تغییر به سری پی ال سی 1500 تبدیل کرد.

مینی plc (لوگو زیمنس)

کوچکترین نوع پی ال سی را معمولا به اسم لوگو پی ال سی شناخته می‌شود دارای یک صفحه ی کوچک هستند با تعدای دکمه که معمولا برای استفاده در پروژه و کارهای کوچک استفاده می‌شوند و به کمک نرم افزار ها امکان مدیریت و برنامه ریزی انجام می‌شود که علاوه بر برنامه ریزی با کامپیوتر، به کمک صفحه کوچکی که دارد هم امکان ارسال دستورات به پی ال سی وجود دارد و می‌توان به راحتی به آن برنامه داد.

الفباوب بازدید : 27 چهارشنبه 22 شهریور 1402 نظرات (0)

برای افرادی پیش می آید كه در محیط کار یک حادثه، باعث از کارافتادگی فرد شود و یا کارفرما حقوق کارکنانش را به موقع پرداخت نکند، یا بدون اطلاع قبلی آن ها را اخراج کند. اگر نیروی کار بخواهد از کارفرما شکایت کند ما می توانیم مطابق قوانین حقوقتان را از کارفرما دریافت نماییم و یا مشاوره درست و حرفه ای را با وکلای حرفه ای ما در موسسه حقوق ساوا اپ داشته باشید.

برای ثبت درخواست خود جهت وکالت توسط وکیل پایه یک دادگستری با ساوا اپ در ارتباط باشید، ساوا اپ با ارائه خدمات وکالت و امکان ثبت درخواست وکیل توسط شما به صورت تلفنی، حضوری و آنلاین در تلاش است جهت برنده شدن شما در دعاوی مختلف با سرعت بالا قدم بردارد.

وکیل حرفه ای اداره کار

در صورتی كه شما کارفرما می باشید و کارگر شما شکایت کرده است، شما برای دفاع از خود نیازمند یک وکیل اداره کار می باشید كه همه نکات را با شما بررسی کند و بهترین تصمیم را بگیرید تا در شعب اداره کار بهترین دفاع را از شما انجام دهد.

قرارداد کار چیست؟

قرارداد می تواند یک برگه کتبی یا شفاهی باشد كه همه نکات در آن درج شده است و کارگر براساس مبلغ و توافقات فی مابین کارگر و کارفرما به صورت پاره وقت یا تمام وقت کاری را انجام بدهد.

شعب مربوط به اداره کار

تشخیص : اولین مرحله مربوط به شکایت از کارگر و کارفرما شعب تشخیص نام دارد. در شعب تشخیص باید دادخواست خود را ثبت کند. بعد از ارائه دادخواست شعبه یک وقت رسیدگی معین می کند كه هم برای کارفرما و هم کارگر ارسال می شود و در آن زمان مشخص هر دو برای رسیدگی به اختلافات به شعب مراجعه می کنند.

حل اختلاف : بعد از صدور رای توسط شعب تشخیص کارگر یا کارفرما 15 روز وقت دارد كه رای صادر شده اعتراض کند كه این کار نیازمند این است كه به نحوه کار شعب اشراف داشته باشید و در صورتی كه اولین بارتان هست باید از یک وکیل اداره کار کمک بگیرید.

چرا وکیل اداره کار گروه وکلای ساوا اپ

  • امکان مشاوره حقوقی اداره کار با وکیل حرفه ای اداره کار
  • بررسی پرونده شما توسط وکیل اداره کار با سابقه
  • توانایی تنظیم قرارداد کار
  • نوشتن لایحه توسط وکیل حرفه ای اداره کار
  • پشتیبانی تلفنی و مطلع ساختن شما از مراحل پرونده
  • دارای حق الوکاله پایین و حرفه بالا

آیا می شود حق بیمه را به صورت نقدی داد؟

به تازگی در بعضی شرکتها و ارگان ها باب شده است كه با دریافت رضایت نامه یا رسید به صورت نقدی پول را به کارگر می دهند و او را دیگر بیمه نمی کنند و این کار کاملا خلاف قوانین اداره کار است كه کارگر با رفتن به سازمان تامین اجتماعی و شکایت کردن کارفرما جریمه می شود. پس باید قرارداد خود را محکم ببندید تا در آینده مشکل رخ ندهد.

سنوات چیست؟

مطابق به ماده قانون کار، کارفرما باید حقوق یک ماه آخر او را بدهد و فرق نمی کند كه یکسال کار کرده یا چند ماه. کارفرما موظف است سنوات براساس محاسبه قانون کار بدهد. سنوات به این صورت محاسبه می شود كه شما تعداد روزهای کار خود را ضربدر 365 روز و تقسیم حقوق پایه می کنید. اینگونه سنوات محاسبه می شود.

آیا سابقه وکیل در انجام پرونده ها تاثیر دارد؟

اگر شما برای انجام کارهای اداری مانند بیمه، سنوات، حقوق و یا کارهای دیگر یک وکیل اداره کار بگیرید باید با وکیلی مشورت کنید كه سابقه بالا در انجام این کارها را دارند. به این علت كه باید همه قانون ها را بلد باشند و تسلط کافی به فن بیان كه یک وکیل با سابقه می تواند برای شما این کار را انجام بدهد.

چرا باید با یک وکیل اداره کار صحبت کنیم؟

  1. می توانید سوالات خود را به صورت رایگان از وکیل بپرسید.
  2. با توجه به تعداد پرونده هایی كه داشته دیگر فن بیان فوق العاده برای دفاع از شما دارد.
  3. تنظیم قرارداد برای شرکت ها
  4. می تواند بهترین دادخواست ها را برای شما تنظیم کند.
  5. وکیل اداره کار دارای تجربه چند ساله است كه می تواند همه سوالات شما را پاسخ بدهند.

بهترین وکیل اداره کار چه ویژگی هایی باید داشته باشد؟

یک وکیل اداره کار باید بتواند به راحتی از موکل خود دفاع کند و در جلسات هیچگونه تپقی نزد و بتواند به راحتی هر دادخواستی را بنویسد. یک وکیل اداره کار سابقه طولانی در تنظیم قراردادها را دارد و این امکان فراهم می کند كه در قراردادها هیچ جای شبه ای نباشد و در آینده مشکلی برای آن رخ ندهد.

پرونده های دعوی وزارت کار

این دعوا بین کارگر و کارفرما به وجود می آید كه مشکلات متنوعی را شامل می شود و در صورتی كه قراردادی كه بین کارگر و صاحبکار بسته می شود قوانین وزارت کار نادیده گرفته شود، کارگر می تواند نسبت به ان شکایتی تنظیم کرده و به وسیله دادخواستی كه توسط وکیلش نوشته می شود جهت احقاق حقوق به دادگاه مراجعه کند. گروه وکلای ساوا اپ در تمام مراحل دادرسی همراه کارفرما و یا کارگر خواهد بود و پیشنهاد های ویژه وکالتی خود را در روند پرونده اعمال می کند.

وکیل وزارت کار برای کارفرما

اگر شما کارفرما می باشید و در شهر کرج مشغول فعالیت می باشد، باید قبل از نوشتن قرارداد های استخدام با وکلای ما مشورت کنید تا از بوجود آمدن مسائل و مشکلات بعدی پیشگیری کنید. در صورتی كه به عنوان کارفرما بدون علم به قانون وزارت کار قرارداد ببندید امکان دارد در ادامه با کارگرتان به مشکل بخورید و با توجه به قراردادی كه نوشتید نتوانید کاری انجام دهید.

سعی کنید وکیل اداره کار مجرب و سابقه کار در پرونده های اداره کار استخدام کنید تا مشکلات این حیطه از پرونده ها را بشناسد و قرارداد استخدامی كه می نویسد بر علیه شما نباشد و در هر زمان كه صلاح دانستید بتوانید بهترین راه را اتخاب کنید.

همینطور در صورتی كه در ابتدا کار قرارداد محکمی نبستید و احساس می کنید در دادگاه امکان دارد بر علیه شما استفاده شود حتما از وکلای گروه ساوا اپ بهره مند شوید تا حد ضرر شما را مشخص کند و در صورتی كه می تواند موجب کاهش خسارات وارده به شما شود.

الفباوب بازدید : 24 یکشنبه 19 شهریور 1402 نظرات (0)

مراحل درخواست طلاق خارج از کشور به چه صورت است؟ طلاق توافقی خارج از کشور چگونه انجام می شود؟ در مورد دعاوی خانوادگی خصوصاً طلاق اتباع ایرانی مقیم خارج از کشور صلاحیت محاکم و نحوه رسیدگی طبق ماده 14 قانون جدید حمایت خانواده با توجه به محل اقامت زوجین و شرایط آن ها متفاوت است.

طلاق ایرانیان خارج از کشور یکی از مهم ترین دغدغه های ایرانیان خارج از کشور هست چرا که نمی دانند برای جدایی از همسرشان باید پیرو قوانین کدام کشور باشند؟

بهتر است بدانیم که قوانین مربوط به خانواده هر کشور برای شهروندانش در هر حالتی معتبر است و افراد در هر کشوری که سکونت دارند باید مطیع قوانین کشور خود باشند. بنابراین اتباع ایرانی که در کشورهای خارجی زندگی می کنند و برای حل کردن دعاوی خانوادگی دچار مشکل شده اند، باید طبق قوانین ایران به حل دعاوی خود بپردازند چرا که تابع این قوانین هستند.

به طور مثال اگر آقا و خانمی که سال هاست در یک کشور دیگر زندگی می کنند و طبق قوانین آن کشور از هم طلاق گرفته اند، موظف هستند که وضعیت ازدواج ایرانی خود را هم تعیین و تکلیف نمایند و در چارچوب قضایی ایران هم طلاق خود را ثبت و صیغه طلاق را جاری نمایند.

با توجه به عدم امکان حضور بلند مدت هموطنان مقیم خارج از کشور در ایران برای پیگیری روند پرونده و عدم آشنایی با روال مراجع قضایی و دادگاه ها، داشتن وکیل طلاق ایرانیان خارج از کشور یک راه حل بسیار مناسب برای ثبت طلاق در ایران است.
دقت داشته باشید که وکیل طلاق ایرانیان خارج از کشور، باید هم در حوزه حقوقی خانواده متخصص باشد و هم در زمینه اعطای وکالت ایرانیان خارج از کشور به وکیل، تخصص داشته باشد.

با توجه به پیچیدگی موجود در هر قسمت، وکیل باید تجربه کافی در وکالت پرونده های طلاق ایرانیان خارج از کشور داشته باشد. در صورتی که وکلای ساوا اپ، وکیل پرونده شما باشند، جلسات شما با وکلا به صورت آنلاین خواهد بود و یک پشتیبان اختصاصی در اختیار خواهید داشت که به صورت هفتگی، روند پرونده را به شما گزارش خواهد داد.

مشاوره خانواده و طلاق 

همه چیز درباره درخواست طلاق خارج از کشور

زوجین خارج از کشور برای طلاق باید هرکدام به وکلای جداگانه‌ای برای انجام امور طلاق توافقی وکالت دهند. پیشنهاد ما این است که زوجین توافقات را با یک وکیل طلاق توافقی قطعی نمایند و انتخاب وکیل مختص همسر دیگر را به او محول کنند تا بر اساس شرایط همکاری، فرایند با سرعت و کیفیت مناسب‌تری پیش برود؛ یعنی مثلاً وکیل اصلی برای خانم و وکیل دوم برای آقا خواهد بود.

در این صورت هر دو وکیل با هماهنگی و ارتباط با هم امور طلاق را دنبال می‌کنند و نیازی به ارتباط زوج با وکلا برای هماهنگی با یکدیگر نیست. پس از آنکه زوجین در خصوص انتخاب وکیل به توافق رسیدند، باید از طریق سامانه میخک دو وکالت‌نامه طلاق، یکی به نام خانم و دیگری به نام آقا تنظیم کنند.

مراحل طلاق توافقی

محترم شمردن دین های رسمی

در اصل های 12 و 13 قانون اساسی آمده که دین رسمی کشور ایران اسلام و مذهب جعفری اثنی عشری است. البته در این میان مذاهب دیگری مثل دین حنفی و یا شافعی هم وجود دارند که برای آن ها احترام بسیار زیادی قائل شده اند. همچنین کسانی که از این ادیان پیروی می کنند قادرند مطابق قوانین فقهی مراسمات مذهبی خود را انجام دهند.

همچنین در دادگاه ها برای احوال شخصی آن ها از قوانین دینی خودشان استفاده شده و در هر منطقه ای که پیروان دینی بیش تر باشند مقرارت محلی در حد اختیاراتی که شوراها دارند براساس این مذهب خواهند بود.

ایرانیانی هسند که از دیگر ادیان مثل مسیحیت و یا زردتشتی پیروی می کنند این افراد هم قادرند در حدود قوانمین کشور مراسم های مذهبی خود را انجام دهند. در باره طلاق ایرانیان مقیم خارج از کشور هم باید بدانید که اگر در مراسم های مذهبی آن ها تشریفات خاصی در این مورد وجود نداشته باشد وحقوق کشوری که در آن جا زندگی می کنند با حقوق مذهبی آن ها مغایر باشد دین حاکم در ایران قابیلت شناسایی و اجرا را خواهد داشت.

در ماده 14 قانون حمایت از خانواده هم آمده که نحوه و شرایط رسیدگی به طلاق ایرانیان مقیم خارج از کشور با توجه به محل اقامت و شرایط زوجین فرق خواهد داشت.

در صورتی که زن مقیم خارج بوده و زوج خواه مقیم خارج یا ایران با طلاق موافق نیست

زوجه در این حالت باید با ارسال وکالت در طلاق برای شخص وکیل طلاق در ایران، علت طلاق خود را براساس یکی از 12 مورد شروط ضمن عقد یا عسر و حرج یا داشتن حق وکالت در طلاق ارائه دهد و از این طریق درخواست طلاق یک جانبه از سوی خود را به دادگاه ایران تقدیم کند.

همین طور زوجه می تواند تقاضای طلاق خود را در محل اقامت خود داشته باشد. اما باید توجه داشته باشد که رای دادگاه خارجی زمانی در ایران معتبر بوده که براساس قوانین و تشریفات قوانین مدنی ایران صادر شده باشد.

در غیر این صورت زن باید از ابتدا درخواست طلاق از طرف زوجه را در محاکم ایران ثبت کند که در ادامه منجر به صدور حکم دوباره توسط دادگاه های ایران صورت شود. شایان توجه بوده که داشتن حکم خارجی که براساس قوانین ما نبوده و تنفیذ نشده، بسیار موثر در صدور رای طلاق در دادگاه های ایران می باشد. به عبارت دیگر رای دادگاه خارجی تنفیذ نشده به معنای یک مدرک مثبت در پیشبرد پرونده محسوب می شود اما باعث پذیرش قطعی در دادگاهای ایران نیست.

درصورتی که شوهر مقیم خارج از کشور بوده و زوجه خواه مقیم ایران یا خارج از کشور موافق طلاق نیست

همان طور که می دانید مطابق قوانین مدنی ایران، حق طلاق با مرد است. پس زوج مقیم خارج می تواند با ارسال وکالت در طلاق، دادخواست طلاق از طرف مرد را ثبت کند. اگر زوجه مقیم خارج از کشور است به دادگاه محل اقامت خود مراجعه کند و رای طلاق به درخواست خود را اخذ کند و سپس طلاق را با دادن دادخواست تنفیذ طلاق، تنفیذ کند.

الفباوب بازدید : 28 سه شنبه 14 شهریور 1402 نظرات (0)

به طور تئوری سه راه برای عایق ماینر و  کاهش نویز وجود دارد:

کاهش سروصدا از منبع

همانطور که پیش تر در مورد آن بحث کردیم فن های ماینر می توانند به طور خودکار سرعت را تنظیم کنند پس اگر در جایی قرار بگیرند که دمای محیط پایین باشد سرعت فن کاهش یافته و در نتیجه سروصدا کمتر می شود. به همین منظور کارگران ماینر باید مکان مناسبی را برای قرار دادن ماینر انتخاب کنند.

کاهش نویز توسط گوش های انسان

می توانید ازهندزفری یا گوش گیر برای کاهش صدا استفاده نمایید.

کاهش نویز در انتقال صدا

بسیاری از کارگران مزارع ماینر پنل های عایق صدا و پنبه جذب کننده صدا را در داخل خانه نصب می کنند. علاوه بر این، بعضی هم اقدام به ساخت اتاقک ماینر می کنند و سپس آن را عایق می کنند.

بهترین عایق صدا برای ماینر عایق تخته ای است زیرا خاصیت جذب صوت دارد ولی اینکه چه ضخامتی از آن مورد نیاز است بستگی به میزان صدا دارد. این روش ها معمولاً توسط افرادی که ماینینگ را در خانه انجام می دهند، اتخاذ می شود. لازم به ذکر است که زمان تلاش برای کاهش نویز، دمای داخلی باید به درستی کنترل شود.

 

بهترین عایق های صوتی برای کاهش صدای ماینر

برای کاهش صدای ماینر با عایق های صوتی باید بر اساس استاندارد وارد عمل شد، بهترین راه برای کاهش صدای ماینر ساخت یک اتاق عایق همراه با قابلیت تهویه مناسب است.  به دلیل گرمای زیادی که در اثر فعالیت دستگاه ماینر ایجاد می شود در صورتی که این گرما در اتاق ماینر محصور شود دستگاه ماینر آسیب می بیند.

جهت عایق کردن اتاق ماینر باید از عایق های فوم شانه تخم مرغی ، فوم آکوسنیک پنل و … استفاده نمایید، این نوم فوم های عایق صدا شرکت آپ دکو دارای ویژگی های زیر برای عایق اتاق ماینر و عایق صدا در سایر مصارف دیگر هستند: عایق ماینر

عایق صدا آکوستیک پنل

عایق صدا دو طرق صاف از دسته عایق های صوتی آکوستیک پنل است که در شرکت آپ دکو با استفاده از بهترین مواد و با کیفیتی قابل رقابت با بازارهای خارج از کشور تولید می شود. عایق صدا آکوستیک پنل دو طرف صاف در ضخامت های مختلفی تولید می شود. این نوع عایق صدا قابلیت انعطاف پذیری دارد و به راحتی قابل نصب است.

عایق صدا دوطرف صاف برای کاهش صدای ماینر استفاده می شود، اتاق ماینر را با این نوع عایق صدا می پوشانند و خرطوم های تهویه هوا را بر روی اتاق ماینر تعبیه می کنند، این عایق بندی اتاق ماینر تا حدود زیادی صدای ماینر را کاهش می دهد. عایق ماینر

عایق صدا شانه تخم مرغی

امروزه در موارد بسیاری از عایق های صوتی شانه تخم مرغی استفاده می شود از جمله عایق کردن اتاق دستگاه ماینر. دستگاه ماینر زمان که فعال است صدای زیادی تولید می کند. صدای دستگاه ماینر ناشی از فعالیت سریع دو فن آن است. عایق صدا شانه تخم مرغی را به راحتی می توانید برش بزنید و درون جعبه نصب نمایید.

عایق ماینر هرمی

از دیگر عایق ماینر های صوتی که برای کاهش صدای ماینر قابل استفاده است عایق هرمی است. شکل هندسی عایق های هرمی باعث جذب بیشتری از صدا می شود.

الفباوب بازدید : 30 شنبه 04 شهریور 1402 نظرات (0)

در این مطلب به آشنایی با plc زیمنس می پردازیم، پی ال سی زیمنس چیست؟ چرا از پی ال سی استفاده کنیم؟ پی ال سی چگونه کار می کند؟ مزیت های استفاده از پی ال سی زیمنس چیست؟ Plc به معنی کنترلر منطقی قابل برنامه نویسی، نوعی کامپیوتر صنعتی ست که در کاربردهای تجاری و صنعتی، کاربرد فراوان دارد. البته plc هم از نظر کاربری هم از نظر نرم افزار و سخت افزار، مثل کامپیوتر دسکتاپ اداری و خانگی نیستند.

آشنایی با plc زیمنس

اتوماسیون صنعتی زیمنس با فروش و تامین قطعات اصل شرکتی و پی ال سی زیمنس آماده همکاری با شماست، جهت خرید و اطلاعات بیشتر در خصوص روند خرید و پرداخت از طریق راه های ارتباطی ذکر شده در وب سایت با ما در تماس باشید.

آشنایی با plc زیمنس

PLC مخفف عبارت Programmable Logic Controller هستند. هم اکنون کنترل کننده های منطقی برنامه پذیر جزء جدایی ناپذیر سیستم های صنعتی قلمداد میشوند و وظیفه آنها نظارت، کنترل و مانیتورینگ فرآیند های صنعتی هستند.

این کنترلرها ورودی و… مقادیر متغیر را دریافت و کنترل می کنند، سپس با توجه به برنامه ای که به آن داده شده است تصمیم می گیرد چه نوع خروجی داشته باشد. این خروجی برای عملی شدن یک فرایند یا خودکار کردن یک دستگاه، توسط plc کنترل می شود. از پرکاربردترین برندهای پی ال سی، plc زیمنس بوده که دارای مدل های مختلفی است.

در این راستا شرکت SIEMENS آلمان به عنوان یکی از بزرگترین پیشگامان صنایع الکترونیک و ابزار دقیق در جهان چندین دهه از فعالیت شرکت خود را در راستای تولید و عرضه PLC ها متمرکز نموده و به این صورت توانسته است در میان انبوه شرکت های سازنده PLC در جهان خود را به عنوان یکی از مهمترین فعالان این عرصه معرفی کند. آشنایی با plc زیمنس

زیمنس محصولات خود را در دو گروه compact و modular تولید می کند. طراحی محصولات به صورت compact به این گونه بوده که ماژول های ورودی و خروجی، منبع تغذیه و cpu به صورت یکپارچه در کنار هم قرار دارند، به هم وصلند و به عنوان یک واحد، کار می کنند.

اما بعضی دیگر از plc های زیمنس به صورت ماژولار می باشند که این به معنی قابل انتخاب بودن ماژول های دلخواه از آن گروه، بسته به نیاز مصرف کننده می باشد. طبق طبقه بندی محصولات زیمنس، کنترلرهای منطقی برنامه پذیر(plcها) در زیر مجموعه محصولات SIMATIC قرار می گیرند. آشنایی با plc زیمنس

آشنایی با plc زیمنس – مزیت، قیمت، انواع و …

از plc زیمنس در سیستم های کنترلی و اتوماسیون های صنعتی بسیاری از شرکت های خودروسازی، پلاستیک سازی، صنایع شیمیایی، کوره های صنعتی، ذوب فلزات، صنایع چوب، سیستم های هشدار دهنده و اعلام خطر، صنایع غذایی، نیروگاه ها و بسیاری از شرکت ها و صنایع دیگر، به کار می رود. پس یک مهندس برق یا اپراتور plc لازم است با این برند و محصولاتش آشنایی کافی داشته باشد. آشنایی با plc زیمنس

معمولا در مصاحبه های کاری اطلاعاتی از این دست، می تواند سطح علم و دانش شخص و مهارت ها و تخصص وی را نشان دهد. پس اگر علاقه مند به فعالیت در این رشته هستید، و تا کنون برای آشنایی و شناخت plcهای زیمنس وقت نگذاشته اید، زمان آن رسیده که برای وارد شدن به جزئیات این مقوله برنامه ریزی کنید.

کاربرد های پی ال سی زیمنس

در اتوماسیون های صنعتی، PLC وظیفۀ نظارت و کنترل فرایندهای ماشین آلات و تجهیزات را بر عهده دارد.

هم اکنون استفاده از PLC در صنایع به یک ضرورت تبدیل شده می باشد. آشنایی با plc زیمنس

از PLC بجای سیستم های قدیمی کنتاکتوری که از مدارهای قدرت و فرمان بهره می بردند؛ به کار می رود. PLC زیمنس در صنعت، در زمرۀ بهترین پی ال سی ها می باشد. در ادامه چند نمونه از کاربرد این فناوری را شرح می دهیم: آشنایی با plc زیمنس

صنعت چاپ

در صنعت چاپ با سرعت بالا از PLC جهت کنترل فرایند تولید و افزایش سرعت چاپ به کار می رود. PLC وظیفه کنترل و نظارت بر چاپ افست را بر عهده دارد. این فناوری، برای چاپ روزنامه که سرعت و حجم بالایی دارد، کاربرد زیادی دارد. آشنایی با plc زیمنس

صنعت شیشه

یکی از موارد کاربرد پی ال سی، صنعت شیشه می باشد. از PLC برای کنترل نسبت مواد، برای تهیۀ شیشۀ تخت به کار می رود. با توجه به اینکه تولید شیشه فرایندی پیچیده است از PLC با فناوری BUS به کار می رود. به طورکلی، PLC، برای ذخیرۀ داده های آنالوگ در تولید شیشه، کنترل و نظارت به کار می رود.

صنعت سیمان آشنایی با plc زیمنس

سیمان سازی شامل مخلوط کردن مواد اولیۀ مختلف در کوره می باشد. کیفیت مواد اولیه و نسبت آن ها، بر کیفیت سیمان تولیدی، تأثیر زیادی دارد. برای اطمینان از کیفیت مواد و مقادیر صحیح مورداستفاده، از PLC به کار می رود.

صنایع پلاستیک آشنایی با plc زیمنس

در صنایع پلاستیک، اتوماسیون ماشین آلات، خطوط تولید و پروسه های صنعتی، مبتنی بر PLC صورت می گیرد. به عنوان نمونه، پی ال سی، روی دستگاه های تزریق پلاستیک، جهت کنترل و نظارت نصب می شود.

پی ال سی در صنایع غذایی

حتماً در فیلم های تبلیغاتی، بطری ها و ظروف مواد غذایی را دیده اید که روی یک نقاله حرکت می کنند، بسته بندی می شوند، تاریخ تولید و انقضا و…رویشان حک می شود. آشنایی با plc زیمنس

پی ال سی وظیفۀ کنترل و نظارت بر همه فعالیت هایی که برای بسته بندی مواد غذایی به کار می رود؛ را بر عهده دارد. حتی در دستگاه های بستنی ساز خیابانی هم از پی ال سی استفاده شده می باشد.

صنایع اتومبیل سازی

از پی ال سی در صنایع اتومبیل سازی جهت سوراخ کاری، مونتاژ دقیق اتومبیل، رنگ پاشی و…به کار می رود. اگر از PLC در خط تولید اتومبیل استفاده نشود، کیفیت اتومبیل های تولیدی مشابه نخواهد بود. آشنایی با plc زیمنس

صنایع پرخطر برای سلامتی انسان

در بعضی صنایع که امکان دارد سلامت انسان در معرض خطرات جدی قرار بگیرد، از PLC برای انجام فعالیت های صنعتی به کار می رود. به عنوان نمونه در بعضی قسمت های یک صنعت، امکان دارد تشعشات خطرناک، حرارت بالا یا خطر انفجار وجود داشته باشد. در این شرایط که جان انسان در معرض خطر است، از PLC برای انجام آن فعالیت به کار می رود.

صنایع داروسازی و بهداشتی

برای خودکار شدن و عدم دخالت انسان در تولید محصولات دارویی و بهداشتی از PLC به کار می رود

 

منبع: آشنایی با plc زیمنس

الفباوب بازدید : 20 یکشنبه 29 مرداد 1402 نظرات (0)
آیا به مشاوره حقوقی وصول مطالبات نیاز دارید؟ هم اکنون دعاوی و مشکلات حقوقی امکان دارد برای هر کس رخ دهد و از آنجا که این مشکلات همه جنبه های زندگی شخص را تحت الشعاع قرار می دهد باید در سریع ترین زمان ممکن حل شود. اما قاعده نا نوشته ای در این سری مشکلات وجود دارد که برای حل شدن آن ها لازم الاجراست. ابتدا نیاز است در مورد پرونده حقوقی خود اطلاعات کافی را کسب کنید. از آنجا که این اطلاعات باید دقیق و بدون خطا باشند باید برای کسب آن به فرد متخصص مراجعه کنید.

مشاوره حقوقی وصول مطالبات تخصص ماست!

یکی از پر اهمیت ترین مسائلی که گریبان گیر افراد زیادی می شد وصول مطالبات می باشد. از این را که در این نوع مسائل موضوعات مالی مطرح است از بسیاری از جنبه ها اهمیت بیشتری پیدا می کند. چرا که شکست در آن ها موجب تضرر پولی و مالی شخص شده و سوء نتایج مرتبط به خود را به دنبال خواهد داشت. از این برای در این مسائل توسل به شخص متخصص و وکیل حقوقی اهمیت دوچندان پیدا می کند. برای کسب اطلاعات دقیق از پرونده خود در باب وصول مطالبات انجام مشاوره حقوقی وصول مطالبات لازم بوده که از طریق تیم حقوقی سایت ساوا اپ می توانید آن را انجام دهید.

به موجب ماده 20 قانون مدنی

“همه دیون از قبیل قرض و ثمن مبیع و مال الاجاره عین مستاجره از حیث صلاحیت محاکم در حکم منقول بوده ولو اینکه مبیع یا عین مستاجره از اموال غیرمنقوله باشد.”

با استناد به این ماده همه دیون و بدهی های مالی برای طرح دعوا یا انجام شکایت از منظر صلاحیت دادرسی و رسیدگی در ذیل اموال منقول قرار میگرند. پس برای طرح دعوا یا شکایت مربوط به وصول مطالبات باید به دادگاه های صالح برای رسیدگی به اموال منقول مراجعه کرد. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد نحوه طرح دعوا در مسئله خاص خود می توانید از طریق سایت ساوا اپ به انجام مشاوره حقوقی وصول مطالبات بپردازید.

الفباوب بازدید : 32 چهارشنبه 21 تیر 1402 نظرات (0)

 پنل عایق صدا چیست؟ چطور یک پنل پنل عایق صدا می تواند به ما جهت کاهش سروصدای بیرونی و رهایی از سروصدای خارج از یک محیط کمک کند؟ چطور می توانیم جلو سروصدای یک بخش را بگیریم؟ اگر مشکل اصلی شما ورود و خروج صداست، با ما در این مقاله همراه باشید!

آپ دکو مجموعه بزرگ فروش پنل عایق صدا از شما دعوت می کند جهت خرید، مشاوره و اطلاع از موجودی محصولات از طریق راه های ارتباطی ذکر شده در وب سایت با ما تماس بگیرید تا به بهترین شکل ممکن شما را راهنمایی کنیم.

پنل عایق صدا چیست؟ هم اکنون عایق کاری صوتی، نه تنها در در بخش های صنعتی، بلکه در بخش های اداری و مسکونی هم کاربرد دارد به طوری که در کشورهای پیشرفته یکی از معیارهای ارزش گذاری ملک، علاوه بر عایق حرارتی عایق کاری صوتی می باشد. در کشور ما به دلیل کاهش هزینه ها از این امر مهم کمتر به کار می رود که باعث سلب آرامش از هموطنان عزیزمان شده.

در علم فیزیک، به ارتعاش مکانیکی یک فضای مادی صدا گفته می شود و وقتی بوجود می آید که ذرات فضای مادی، حول مرکز تعادل خود نوسان داشته باشند. پنل عایق صدا یا عایق صدا، پوششی است که جهت کاهش صدا و عبور آن از محیطی به محیط دیگر به کار می رود. این عایق ها که معمولا به صورت فومی می باشند، بر قسمت های مختلف دیوار، کف و سقف مکان های مختلف نصب شده و به عنوان یک تکنولوژی نوین سازگار با محیط زیست، نقش بسیار زیادی در کاهش آلودگی صوتی دارد.

پنل عایق صدا دو طرف صاف

از عایق دو طرف صاف در خودرو، سقف، در، دیوار مشترک، مکان های عمومی، قطار، مترو، هواپیما، کاناهای فاضلاب و انتقال هوا و … به کار می رود. از این عایق جهت ذخیره انرژی هم به کار می رود به همین منظور در سالن های عمومی جهت جلوگیری از ورود هوای گرم در تابستان و خروج هوای سرد در زمستان از پنل عایق صدا دو طرف صاف کمک می گیرند.

عایق شانه تخم مرغی

عایق شانه تخمه مرغی
عایق شانه تخمه مرغی

از پنل عایق صدا شانه تخم مرغی در وسایل صنعتی، کمپرسورها، ژنراتورها، توربین ها و یا در سالن های عمومی مثل سینما، آمفی تئاتر، سالن جلسات، اتاق های ضبط و استودیوها به کار می رود. همینطور از این عایق در چاله و کابین آسانسور هم به کار می رود.

علت نام گذاری عایق شانه تخم مرغی به خاطر ظاهر آن که به شکل شانه تخم مرغ است انتخاب شده و در یک سمت خود به فوم آکوستیک که می تواند طیف وسیعی از صداها و فرکانس ها بالا را جذب کند مجهز شده. این فوم آکوستیک همینطور از انعکاس صدا هم جلوگیری می کند.

با توجه به حالت شش وجهی و داشتن سطح مقطع در قسمت فوم آکوستیک جذب بالایی از صدا را دارد به همین علت از این عایق به صورت روکار و در حالتی که سمت شانه تخم مرغی به منبع صوت باشد نصب می شوند. جهت جلوگیری از انتقال صدا از سقف یا کف ساختمان از این عایق هم می توان استفاده کرد.

پنل عایق صدا دیوار مشترک

انواع عایق صوتی دیوار مشترک
عایق صوتی دیوار مشترک

با توجه به افزایش روز افزون استفاده از عایق های صدا نمونه های مختلفی از این عایق ها به بازار روانه شده. یکی از عایق هایی که جهت جلوگیری از عبور صدا در خانه های مسکونی و ادارات به کار می رود، پنل عایق صدا دیوار مشترک است. این عایق ها به طور ای ساخته شده اند که صداهایی مثل صدای کودک، مکالمه با تلفن، صدای تلویزیون و … به هیچ عنوان از این عایق ها عبور نمی کنند.

با توجه به فرهنگ آپارتمان نشینی و رونق آپارتمان نشینی در سراسر دنیا لازم است که جهت ایجاد آرامش در ساختمان از پنل عایق صدا در دیوارهای مشترک استفاده شود. جهت استفاده از این عایق بهتر است نوع چسبدار CTI با ضخامت 2 تا 5 سانتی متر انتخاب شود تا بهترین کارایی در جلوگیری از ورود را داشته باشد.

اهمیت پنل عایق صدا

آلودگی صوتی امری است که نمی توان از آن دوری کرد و در زندگی روزانه همواره با آن سر و کار داریم. بدون شک می توان گفت که آرامش روانی و سلامت همه انسان ها به سکوت و عدم وجود آلودگی صوتی بستگی دارد که متاسفانه در شهر های شلوغ نمی توان آن را یافت.

با وجود عایق صدا در ساختمان ها، این عایق در مقابل انواع صدا ها مثل سدی قرار می گیرد و سکوت را جهت افراد به ارمغان می آورد. به همین دلیل وجود پنل عایق صدا از اهمیت ویژه ای برخوردار است و هر محیط و ساختمانی جهت فراهم کردن آرامش ساکنین به آن نیاز دارد.

فوم آکوستیک

فوم آکوستیک هرمی آموزش ساخت اتاق عایق جهت ضبط پادکست
فوم آکوستیک هرمی

فوم آکوستیک یا فوم استودیویی با هرمی مشخص جاذب فوق العاده ای جهت صدا است. فوم آکوستیک معمولا به صورت روکار روی دیوار نصب می‎ شود یا اینکه از سقف آویزان می شوند و یا در گوشه اتاق و فضای مورد نظر به عنوان تله باس مورد استفاده قرار می گیرند.

از فوم های آکوستیک در اتاق های کوچک و متوسط مثل استودیو های ضبط، سینماهای خانگی و … جهت بهبود صدا به کار می رود.
این فوم با رنگی ذغالی به فروش می رسد و دارای اشکال و اندازه های مختلف است.

عایق صدا

عایق های صدا نوارهایی می باشند از جنس پشم معدنی، پشم سنگ و فایبر گلاس که با طراحی خاص در قسمت شکاف دیوارها قرار می گیرند و اینطور جلوی انتقال صدای اضافی را می گیرند.

پنل ها یا صفحه های صوتی

از پنل ها و صفحه های صوتی جهت زیبایی محیط کمک می گیرند. این صفحات در رنگ ها و الگوهای گوناگون تولید می شوند تا نه تنها عایق صدا باشند بلکه به عنوان نمونه ای تزئینی هم به کار برده شوند.

پارچه های آکوستیک

پارچه آکوستیک نسبت به دیگر بچه ها ضخامت بیشتری دارد و وزن بیشتری هم دارد. پارچه های آکوستیک در پرده های تئاتر، پرده های ضخیم استودیویی و در فضاهای دیگر به عنوان عایق صدا به کار می رود.

پوشش آکوستیک

پوشش آکوستیک موادی مثل MVL می باشند که از لاستیک های متراکم تولید شده اند. از این پوشش ها در پنل عایق صدا خودرو، ماشین آلات و وسایل دیگر به کار می رود و به عنوان زیر لایه در این فضاها به کار می رود. از پوشش آکوستیک به عنوان مانعی جهت ورود صدا به محیط کمک می گیرند.

عایق کف پوش

از عایق های کف پوش به عنوان زیر لایه به کار می رود. این پنل عایق صدا در زیر کف پوش خانه که معمولا کاشی یا چوب است قرار می گیرد.

پنل عایق صدا کف

عایق صوتی کف آپارتمان
هزینه عایق صوتی کف آپارتمان

پنل عایق صدا کف دارای انواع مختلف و متریال های گوناگون می باشد که به صورت لایه ای یا ریزشی مورد استفاده قرار می گیرد و باعث عدم انتقال صدا می شود.

از عایق کاری صوتی جهت کف آپارتمان ها، سطوح بیرونی یا سطوح داخلی ساختمان هایی که صدا را به میزان زیادی تولید می کنند یا انعکاس می دهند، به کار می رود.

پنل عایق صدا کف روکار

با کمک پنل عایق صدا در کف ساختمان می توان به محیطی آرامش بخش دست یافت. عایق های کف دو نوع دارند که دارای طراحی یا اجرای متفاوت می باشند، روکار یا توکار.

شیوه توکار جهت فضاها خاصی مناسب بوده که در حال ساخت هستند، چون جهت کف های ساخته شده، تخریب و شکافتن کفپوش زمان و هزینه های زیادی را در بر می گیرد.

عایق های کف روکار معمولا از مقاومت بالایی برخوردار می باشند و شامل پشم شیشه، پشم سنگ، پلی یورتان، پلی استایرن، تایل های فیبرهای معدنی و بتن لیکا می باشند.

عایق الاستومری

یکی دیگر از انواع عایق های صوتی، عایق الاستومری یا الاستومریک می باشد که در برابر آلودگی، رطوبت، بخار آب و سر و صدا از مقاومت خوبی برخوردار است.

عایق های الاستومری وزن بسیار سبکی دارند و به دلیل انعطاف پذیری بالا جهت عایق کاری انواع تاسیسات ساختمان، کانال های هوا، لوله های بزرگ، سیستم های گرمایشی و سرمایشی و صنعت خودرو مورد استفاده قرار می گیرند.

عایق اکوستیک فوم شانه تخم مرغی

فوم های شانه تخم مرغی نوعی فوم اسفنجی می باشند که اغلب جهت عایق کاری سقف، دیوارها و پشت درب استودیوها، کارخانجات صنعتی، سینماها، آمفی تئاترها و مکان های ضبط صدا استفاده می شوند. این فوم ها می توانند طیف وسیعی از صدا با فرکانس بالا را جذب کنند و از بازگشت آن جلوگیری نمایند.

نمای ظاهری این فوم ها به نحوی است که عملکرد آن ها را در برابر جذب صوت بالا می برد. نصب آسان، وزن سبک، قیمت مناسب، زیبایی ایده آل، کارایی بالا و جذب صوت از جمله ویژگی های بارز این محصول می باشد که آن را به گزینه ای مناسب و مقرون بصرفه جهت مصرف کنندگان تبدیل کرده.

ساختار شش وجهی این عایق کارایی آن را بالا برده و منجر به کاهش صوت می شود. همینطور ساختار سلولی آن به صورت بسته است، از این رو علاوه بر عایق اکوستیک، نقش عایق حرارتی و برودتی را هم ایفا می کند. این فوم مجهز به چسب است و جهت اتصال به مکان مورد نظر نیازی به چسب ندارد، چون به راحتی جهت انواع سطوح گچی، شیشه ای، چوبی و فلزی قابل استفاده می باشد. جهت خرید پنل شانه تخم مرغی آکوستیک با ما تماس بگیرید.

دیوارپوش ضد صدا

هم اکنون بسیاری از افراد از دیوارپوش به منظور عایق کردن دیوار اتاق و سالن خانه خود کمک می گیرند. این دیوارپوش ها نصب راحت و ساده ای دارند و علاوه بر آن، سبک مدرن و لاکچری شدن دیوارهای ساختمان هم می شوند.

استفاده از دیوارپوش های صداگیر سبب می شود تا ورود و خروج صدا از ساختمان کاهش یابد و آرامش ساکنین حفظ شود.

یکی از انواع دیوارپوش هایی که به عنوان عایق ضد صوت مورد استفاده قرار می گیرد، دیوارپوش پلیمری GFRG است که در واقع گچ مسلح به الیاف شیشه یا گچ تقویت شده فایبرگلاس می باشد.

پنل عایق صدا معماری

از این عایق در ساختار ساختمان به کار می رود. نمونه ای از استفاده این عایق در ساختمان پنجره ها و دیوارهای پنل عایق صدا، درها و محصولات جدا شدنی منازل، ادارات و همینطور کارخانه ها است.

کاشی های صوتی استودیو

از کاشی های صوتی در جهت برطرف کردن مشکلات نویز و از بین بردن صداهای مزاحم به کار می رود. در رنگ های متنوعی موجود است از جمله ذغالی، آبی، قرمز و بنفش. در صورت نصب به عنوان کاشی های سقفی اکوی اتاق را به شدت کاهش می دهد.

انواع پنل عایق صدا

  1. پشم سنگ

پشم سنگ سپاهان اصل
پشم سنگ سپاهان اصل

در تولید عایق پشم سنگ هیچطور مواد شیمیایی استفاده نمی شود و از جمله نقاط قوت این عایق صدا می توان به ضد حرارت، ضد حریق، سبک، نارسانا، بالا بودن دوام و طول عمر، ضد آلرژی و بدون ضرر جهت انسان و… اشاره کرد.

  1. پلی یورتان

این عایق فومی شکل صوتی و حرارتی یک نوع ماده شیمیایی است که از ترکیب 2 ماده ایزوسانات و پلی ال تشکیل شده و به صورت اسپری به کار می رود.

  1. پشم شیشه

این عایق که با حبس شدن هوا درون آن و خاصیت ارتجاعی مانع عبور صدا می شود، از ذوب کردن شیشه و تبدیل آن به الیاف ریزدانه بدست می آید و از جمله قدیمی ترین عایق ها است.

  1. پشم سرباره

این عایق معدنی از محصولات جانبی و بازیافت کارخانه فولاد و ذوب آهن بدست می آید.

  1. الاستومری

این عایق دارای مقاومت خوبی در برابر نفوذ سروصدا، رطوبت و آلودگی است و به دلیل انعطاف زیاد و وزن کم، در لوله های بزرگ و کانال های هوا و… کاربرد دارد.

  1. یونولیت

این عایق که درمرحله سفت کاری نصب می شود، کم هزینه و سبک است و مقاومت ساختمان را در برابر زلزله افزایش می دهد.

  1. فوم ریباند

خرید فوم ریباند
قیمت فوم ریباند

این عایق از چسباندن تکه های فوم پلی یورتان ساخته می شود و کیفیت آن به مواد اولیه، چسب، میزان تراکم و اندازه فوم ها بستگی دارد.

  1. ایزوهم

این عایق اولین بار در ایران و به عنوان یک عایق چند منظوره اختراع شد که مزایای بسیار زیادی هم دارد.

  1. فوم سایلنت

این عایق به تنهایی عایق مناسبی جهت صوت نیست و در کنار عایق پشم سنگ به کار می رود.

انواع فوم های صداگیر:

-عایق صدا با ساختار شانه تخم مرغی شش وجهی که بر روی دیوار، سقف، اتاقک و باکس ها نصب می شود. قدرت جذب این عایق از همه موارد بیشتر است. دلیل این موضوع را می توان به سلول های بسته و ساختار شش وجهی آن نسبت داد. این ساختارها جهت جذب انواع صدا ها با فرکانس بالا به خوبی عمل کرده و یک سد محکم در برابر آنها ایجاد می کند.

فوم های تخم مرغی به طور گسترده در عایق سازی درب استودیوها، سینماها، سالن ها و… مورد استفاده قرار می گیرند. وزن عایق های تخم مرغی بسیار پایین است و این موضوع یک مزیت در نصب آن محسوب می شود. به همین دلیل حمل و نقل و نصب آن به سهولت و سادگی انجام می شود. یکی دیگر از نقاط قوت این فوم ها، لایه چسبی زیرین آن است. به لطف لایه چسبی موجود، نصب آن به هر سطحی اعم از گچ، سیمان و… بسیار سریع و آسان صورت می گیرد. این عایق دارای ظاهری زیبا و قیمت مناسب می باشد.

پنل عایق صدا به صورت لوله ای که جهت لوله های آب و فاضلاب و… کاربرد دارد. این عایق صدای عبور سیالات و مواد از لوله ها را می گیرد آرامش بیشتری جهت افراد فراهم می کند. همینطور جهت همه لوله ها قابل استفاده.

عایق صوت با ساختار دو رو صاف در دیوارهای مشترک، کف، سقف و… به کار می رود. عایق های صوتی STI با آخرین فناوری روز دنیا جهت عایق کاری صوتی دیوارهای مشترک، کف و سقف آپارتمان ها و منازل مسکونی استفاده می شود. عایق های صوتی STI در کاهش صداهای انتقالی در محیط های صنعتی و ساختمانی جهت دیوار های مشترک، سقف، کف و… نقش بسزایی را ایفا می کنند.

پنل های صوتی پلی یورتان جهت استفاده یرای تیغه دیوارها و سطوح مشترک. فوم سرد پلی یورتان علاوه بر خواص مطلوب عایق های صوتی و حرارتی، به راحتی به شکل قالب در می آید، در دمای محیط واکنش می دهد، زمان قالب گیری کمی نیاز دارد جهت همین امر در صنایع گاز و پتروشیمی، صنایع خودروسازی، صنایع برودتی، صنایع کفش، صنایع مبل و صندلی و… کاربرد فراوان پیدا کرده.

عایق صداگیر pu جهت سقف و کف و دیوارها

فوم صوتی سفید رنگ از جنس پلی اتیلن که در دیوار و سقف و کف سازه ها به کار می رود. از جمله ساده ترین و ارزانترین فرآورده ها و تولیدات نفتی و پلیمری می توان به فوم پلی اتیلن اشاره کرد که آن را با علامت pe نشان می دهند. فوم های پلی اتیلن سبک و نرم بوده و قابلیت حمل و نصب آسان دارند فوم ها به صورت های پازلی و رولی، لوله ای و ورقه ای تولید و عرضه می شوند که در نوع پازلی به صورت تکه تکه بوده ولی در نوع رولی به طور یکنواخت و یک پارچه استفاده می شوند.

به دلیل دوام زیاد و کیفیت خوب و مناسب نسبت به بقیه عایق ها رایج تر و کاربردی تر شده.امیدواریم موارد فوق توانسته باشد بر دانسته های ما بیفزاید و با گسترش علم در این زمینه خانه های خود را به مکان هایی آرام جهت زندگی بهتر تبدیل کنیم.

نکات پر اهمیت در نصب پنل عایق صدا

پس از آشنایی نسبی با انواع فوم عایق صدا در ساختمان های مختلف در این قسمت به بررسی اهمیت نصب پنل عایق صدا در بخش های مختلف ساختمان می پردازیم.

  • منافذ ورود و خروج هوا و هر روزنه ای که امکان انتقال هوا و صدا را داشته ببنید.جهت انجام این کار بخش هایی مثل اطراف جعبه تقسیم برق، کانال ها و داکت ها، منافذ ایجاد شده در سقف و کنار پنجره و درب را با بتونه یا فوم پلی اورتان بپوشانید.
  • از ایجاد کانال های عبور و جریان صدا در دیوارها ی مشترک جلوگیری کرده و در صورت وجود درصدد پوشاندن روزنه های بین آنها بر آیید.
  • از مصالح سخت در هنگام نصب پنل عایق صدا خودداری کنید چرا که در انعکاس و انتقال صدا بسیار تاثیر دارند.
  • از یک لایه انعطاف پذیر فوم منبسط شونده جهت جدا کردن لوله ها از روزنه های دیوار و عایق کاری آنها استفاده کنید.
  • استفاده از پنل عایق صدا در دیوارهای ساختمان های جدید جهت جلوگیری از انتقال صدا بین اتاق های مجاور را جدی بگیرید.
  • اتاق های مخصوص استراحت و کار را تا جایی که می توانید با پنل عایق صدا دیوار و پنل عایق صدا سقف تجهیز کنید.
  • به جای کف پوش های مثل سرامیک و پارکت از موکت ها و کف پوش های عایق صدا و حرارت استفاده کنید.
الفباوب بازدید : 24 دوشنبه 19 تیر 1402 نظرات (0)

برای رفع صدای پمپ آب با ما همراه باشید. چنانچه پمپ آب ساختمان شما صدا می‌دهد، خواندن این مقاله را برای رفع مشکل صدای پمپ آب به شما توصیه می‌کنیم زیرا می‌خواهیم دلایل صدای زیاد و غیرطبیعی  پمپ را بررسی کنیم. زمانی که به دنبال خرید پمپ آب خانگی برای فضای داخلی آپارتمان هستید، باید به کم صدا یا بی صدا بودن آن توجه کنید و مدلی را انتخاب کنید که صدای آن سبب آزار و اذیت ساکنین نشود. البته پمپی که کاملا بی‌صدا باشد، اصلا وجود ندارد ولی می‌توان با کمی بررسی، مدلی را انتخاب کرد که صدای کمتری داشته باشد و سبب اخلال در آسایش افراد نشود. با تمام این چیزها، گاهی ممکن است صدا خیلی بلند و غیرطبیعی شود که باید به دنبال راهکاری برای رفع مشکل صدای پمپ آب باشید. ما در این مقاله قصد داریم انواع صدای پمپ آب، علت صدای بد پمپ آب و راهکار برای برطرف کردن آن مشکل را با هم بررسی کنیم.

انواع صدای پمپ آب

حال می‌خواهیم برای رفع مشکل صدای پمپ آب، ابتدا صداهایی که ممکن است از پمپ آب بشنوید را تحلیل کنیم. بعضی از صداها کاملا طبیعی هستند و  نشان‌دهنده مشکلی نیستند، اما بعضی از صداها غیرمعمول هستند و خبر از وجود ایراد در سیستم پمپ را می‌دهند که باید آن‌ها را جدی بگیرید و خیلی سریع برای برطرف کردن مشکل پیش آمده، اقدام کنید:

صدای کوبش پمپ آب

این صدا به دلیل ضربه‌های قوچی آب، داخل سیستم است و مسلما از صداهای طبیعی پمپ است که دلیل اصلی آن تغییر سریع در فشار آب و آزاد سازی سریع حجم زیادی انرژی درون پمپ است. در نتیجه باید با تنظیم کردن فشار پمپ آب خانگی، اندکی از ضربه‌های قوچی و صدای کوبش آب جلوگیری کرد.

صدای کلیک دادن پمپ آب

علت صدای بد پمپ آب به صورت کلیک، وجود مشکل در کلید اتومات پمپ است که در زمان خاموش و روشن شدن به گوش می‌رسد. این صدا نیز جزو صداهای معمول است؛ ولی گاهی از کلید اتومات، یک صدای وزوز شنیده می‌شود که نشانه‌ای از وجود ایراد در سیستم است و باید به آن توجه کرد.

صدای تپ تپ دادن پمپ آب

اگر پمپ آب یا سیستم لوله کشی پمپ، صدای تپ تپ مانند بدهد، ممکن است دلیل آن خراب شدن شیر یک‌طرفه و یا شل شدن اتصالات بکار رفته در سیستم لوله کشی آب به خاطر فشار به وجود آمده حین حرکت آب باشد. در این حالت باید برای رفع مشکل صدای پمپ آب با تعمیرکار پمپ آب در اصفهان تماس بگیرید.

صدای زوزه کشیدن موتور پمپ آب

گاهی اوقات موتور پمپ به روند کار وارد می‌شود اما هرچقدر تلاش می‌کند، روشن نمی‌شود، در اینصورت صدایی شبیه زوزه شنیده می‌شود. حال باید برای رفع مشکل صدای پمپ آب، موتور پمپ بررسی و در صورت نیاز تعویض شود. همچنین ممکن است این مشکل به خاطر سوختن خازن استارتر یا کار کردن دائم  باشد که به‌هرحال باید چک شود و خازن در صورت سوختن باید تعویض شود.

صدای ساییدگی در پمپ آب

اگر صدایی شبیه به ساییده شدن فلز از درون پمپ شنیده شود، یعنی پره‌های پروانه پمپ آب خراب شده اند و یا اجسامی که از بیرون، داخل این محفظه شده اند، موجب به وجود آمدن این صدا توسط پروانه می‌شوند.

صدای جیغ کشیدن پمپ آب

صدایی مانند جیغ در پمپ آب، نشانه وجود مشکل در بلبرینگ پروانه و موتور پمپ است. باید در صورت بروز این مشکل به سرعت به دنبال برطرف کردن آن باشید، در غیر این صورت این صدا شدیدتر می‌شود.

صدای ویبره پمپ آب

اگر پایه اتصال دهنده پمپ شل شده باشد، خصوصا زمانی که تازه پمپ روشن می‌شود، صدای لرزش یا ویبره به گوش می‌رسد. در صورت بروز این مشکل، به دلیل لرزش شدید، ممکن است به مرور زمان از اتصالات سیستم لوله کشی پمپ آب خانگی، نشتی رخ دهد.

الفباوب بازدید : 140 شنبه 17 تیر 1402 نظرات (0)

 مشکلات سوئیچ شبکه چیست؟ علت خراب شدن سوئیچ شبکه چه می باشد؟  نیاز به سوئیچ شبکه جهت برقراری ارتباط میان دستگاه ها و سیستم همه مجموعه ها، جدا از بحث نوع مرکز و سیستمی که تصمیم به نصب و راه اندازی آن دارند، برای کاربران ضروری است.

هم اکنون باتوجه به اینکه همه سیستم ها و مجموعه ها نیاز به تحت شبکه شدن و یکپارچگی دارند، نیاز به سویچ شبکه یک موضوع واجب و لازم است، چون بدون استفاده از سوییچ شبکه، ارتباط میان سیستم ها برقرار نشده و هدایت کننده ای در مجموعه وجود نخواهد داشت که اطلاعات را به آسانی در میان دستگاه ها رد و بدل کند.

خرید سوییچ شبکه با اتصال دستگاه های درون شبکه، بسته های داده را از یک سیستم به دیگر سیستم ها ارسال کرده و ارتباطی یکپارچه برقرار می کند. سوئیچ شبکه به لحاظ سخت افزاری، یک سخت افزار بسیار کوچک بوده که ارتباطات ایجاد شده ما میان چند دستگاه و وسیله ارتباطی در یک شبکه­ LAN را متمرکز می کند. سوئیچ شبکه ایرانی که ارتباطات را میان چند دستگاه متصل در یک شبکه محلی را برقرار می کند، در سالهای گذشته شبکه های خانگی متداول بودند که این روترهای خانگی مدرن سوئیچ های اترنت را به عنوان یکی از کارکردهای اصلی آن ها به طور مستقیم در واحد ادغام می کنند.

سوییچ شبکه با عملکرد بالا هنوز هم به طور گسترده در شبکه های شرکت ها و مراکز دادهفاده می شوند و گاهی اوقات به عنوان هاب های switching، هاب های bridge یا Mac Bridge هم پیشنهاد می شود. سوئیچ شبکه یک سخت افزار بسیار کوچک بوده که ارتباطات ایجاد شده ما میان چند دستگاه و وسیله ارتباطی در یک شبکه­ LAN را متمرکز می کند.

روش کارکرد سویچ شبکه که در مجموعه به عنوان وسیله ای برای برقراری ارتباطات میان همه دستگاه ها استفاده می شود، استفاده از آدرس IP دستگاه ها است. به این صورت که مدیریت مجموعه با کمک سیستم خود، آدرس آی پی همه سیستم های مجموعه را که همگی در یک شبکه می باشند، به دست آورده و با برنامه ریزی های معین، همه دستگاه ها را به یک سوئیچ متصل می کنند و از این رو که هر دستگاه، یک آدرس آی پی مشخصی دارد، برای دو دستگاه متفاوت، امکان برقراری ارتباط با یک آدرس آی پی هم نیست.

الفباوب بازدید : 32 یکشنبه 28 خرداد 1402 نظرات (0)

پنل آکوستیک چوبی چیست؟ چرا باید از پنل های آکوستیک چوبی استفاده کنیم؟ بی شک زیبایی محیط کار، تاثیر فوق العاده ای بر روی عملکرد شما و نتیجه کارتان خواهد داشت، پنل آکوستیک فلکسی وود یکی از بهترین انتخاب ها جهت آکوستیک محل کار و ادغام محیط با رنگ رویی تازه است.

پنل آکوستیک چیست؟

پنل آکوستیک پنل های دیواری می باشند که از مواد مختلفی ساخته شده اند تا به جذب صدا کمک کنند. با جذب صداها، آنها می توانند میزان صدا، اکو و نویز را کاهش داده و در عین حال کیفیت صدای کلی فضا را بهبود بخشند. این پنل ها را می توان تقریباً در هر مکانی برای کاهش سر و صدا و با بهبود صدا نصب کرد.

پنل آکوستیک به عنوان بخشی از معماری آکوستیک معمولاً در مکان هایی مثل دفاتر برای کاهش صدای پس زمینه یا در استودیوهای ضبط برای بهبود کیفیت صدا استفاده می شوند. بسیاری از مردم از پنل آکوستیک صرفاً برای جنبه تزئینی استفاده می کنند.

پنل آکوستیک چوبی

دیفیوزر وود
دیفیوزر وود

پنل آکوستیک چوبی چیست؟

شاید در نگاه اول تصور کنید که پنل آکوستیک چوبی شامل پنل هاییست که چنس آن ها از چوب می باشد. اما همیشه اینگونه نیست و در بعضی موارد از مواد دیگر که دارای طرح چوب می باشند استفاده می شوند. متریال استفاده شده در پنل آکوستیک چوبی ممکن است، چوب طبیعی، ام دی اف یا پنل و PVC باشد.

دیوار آکوستیک چوبی در طرح های مختلف و زیبایی طراحی می شوند. در حالی که خود چوب بهترین ماده برای جذب صدا نیست، پشتی نمدی که همراه آن است برای جذب صدا ایده آل می باشد.

پنل آکوستیک چوبی

انواع پنل آکوستیک چوبی بر اساس متریال

دیوارکوب چوبی یا تجهیزات آکوستیک چوبی بر اساس متریال استفاده شامل انواع مختلفی بوده که نحوه نصب و قیمت آن ها در متراژی مشخص با یکدیگر متفاوت می باشد. انواع پنل چوبی شامل موارد زیر می باشد.

پنل فومی

این نوع پنل آکوستیک چوبی در حقیقت از جنس فوم بوده که در طرح چوب تولید می شوند که قیمت مناسبی هم دارد. پنل فوم در طرح و رنگ هایی مختلف تولید می شود که به راحتی قابل نصب باشد.

پنل چوبی طبیعی

این نوع پنل آکوستیک چوبی از چوب طبیعی ساخته شده. چوب درختانی که برای تولید و طراحی این نوع پنل ها به کار برده می شود شامل توسکا، سرو، بلوط و افرا می باشد. چوب ها در حقیقت قابلیت جذب صدا را ندارند و مواد استفاده شده در پشت آن ها، این قابلیت را به آن ها می افزاید. همینطور چوب طبیعی به مرور زمان به علت رطوبت محیط، حالت قبلی خود را از دست داده و دوستدار محیط زیست نمی باشند.

پنل چوبی ام دی اف

این نوع پنل همانطور که از نامش پیداست از ام دی اف ساخته شده. پنل آکوستیک چوبی طرح ام دی اف دارای طرح های مختلفی بوده که به علت متریال آن ظاهر زیبا و مقاومت بهتری نسبت به چوب طبیعی دارد.

پنل PVC

پنل PVC طرح چوب هم نوعی از پنل آکوستیک چوبی بوده که برای تولید آن از pvc استفاده شده. این نوع پنل به این علت که توخالی است مقاومت کمتری در برابر ضربه دارد. با این وجود از مزایای این نوع پنل چوبی، مقاومت در برابر رطویت و آب می باشد. این نوع دیوارکوب چوبی در طرح های مختلفی تولید می شوند.

پنل آکوستیک چوبی

ویو وود
ویو وود

مزایا پنل آکوستیک چوبی – مزایای دیوارکوب چوبی آکوستیک

مزایای دیوارکوب جوبی آکوستیک شامل موارد زیر می باشد.

  • عایق صدا: جدا از جذابیت زیبایی شناختی، پنل آکوستیک چوبی، یک عایق طبیعی بوده و می تواند عایق حرارتی و صوتی خانه شما باشد. صفحات دیواری چوبی معمولاً روی یک صفحه عایق پنل سفت و سخت نصب می شوند که یک لایه محافظ و عایق اضافی به خانه شما اضافه می کند.
  • عیوب دیوار را پنهان می کند: پنل های چوبی روشی عالی برای پنهان کردن عیوب دیوارها مثل ترک ها و فرورفتگی ها و همینطور کابل ها و سیم کشی های دیوار خانه های قدیمی می باشد.
  • سازگار با محیط زیست: در مقایسه با سایر انواع تزئینات دیوار، صفحات چوبی سازگارتر با محیط زیست می باشند. از یک منبع تجدیدپذیر استفاده می کند، و اگر نگران قطع شدن درختان می باشید، می توانید از محصولات جایگزین مثل پنل و یا PVC کمک بگیرید.
  • تعمیر آسان پنل چوبی: اگرچه آسیب دیدن این نوع از دیوارها سخت تر از دیوارهای دیگر یا کاغذ دیواری است، اما در صورت بروز اتفاقی، تعمیر آن هم آسان می باشد. فرورفتگی ها و خراش ها را می توان سمباده زد و دوباره مهر و موم کرد، همینطور می توان کل تخته ها را جدا کرد و با کمترین دردسر آن را جایگزین کرد.
  • تزئین منزل: تفاوتی ندارد که کل دیوار خود را با این پنل ها بپوشانید، یا بخشی از دیوار را، این به خانه شما ظاهری شیک و ویژه می دهد. پنل های چوبی هم همه کاره می باشند و انواع مختلفی دارند که می توانند برای انواع دکوراسیون داخلی منزل مناسب باشد.
الفباوب بازدید : 32 شنبه 20 خرداد 1402 نظرات (0)

احتمالا شما هم از سر و صدای غیر قابل تحمل بچه های کوچک همسایه تان خسته شده اید و یا تصمیم به عایق کاری دفتر کار و یا منزل خود گرفته اید.

به منظور جلوگیری از انتقال صدا و ایجاد محیطی با آرامش نسبی، می بایست از فوم های صداگیر یا جذب کننده های صوت که به آن ها فوم عایق صوتی و یا عایق صوتی گفته می شود استفاده نمود.

عایق صوتی چگونه کار می کند؟

امواج صوتی در هوا حرکت می کنند. وقتی به سطحی برخورد می کنند، یا منعکس می شوند و یا جذب می شوند. سطوح سخت و صاف معمولاً صدا را به بهترین شکل منعکس می کنند و محیطی پر سر و صدا ایجاد می کنند. موادی که در جذب و مسدود کردن امواج صوتی مناسب هستند، می توانند به شما کمک کنند تا محیط داخلی آرام تری را ایجاد کنید.

عایق صوتی به طور ویژه برای جذب امواج صوتی و کاهش انتقال نویز طراحی شده است. عایق صوتی، با افت انتقال صدا که با اختلاف دسی بل بین صدای فرودی و صدای نفوذ شده بیان می شود، نشان داده می شود. هر چه این عدد بالاتر باشد، خاصیت عایق صوتی بهتر است.با توجه به نحوه انتقال، صدایی را که افراددوست دارند عایق بندی کنند را می توان به صداهای هوا (به دلیل ارتعاش هوا) و صداهای جامد (به دلیل ضربه به جامدات یا ارتعاش جامد) تقسیم کرد. نفوذ صدا با قانون جرم در آکوستیک مطابقت دارد.

خاصیت عایق صوتی در دیوار یا یک صفحه، به نسبت مساحت جرم آن بستگی دارد. هر چه جرم بیشتر باشد، ارتعاش این ماده سخت تر است، بنابراین خاصیت عایق بهتری خواهد داشت؛ بنابراین، بهتر است مواد متراکم و سنگین (آجر سفالی، بتن تقویت شده، ورق فولادی و غیره) را به عنوان عایق صوتی انتخاب کنید. بهترین راه برای عایق کردن صدای جامد، استفاده از ساختار غیر متصل است. این به این معنی است که بین دیوار و تیر اسپیندل و همچنین بین چارچوب ساختمان و تخته دیوار، آستر کشسانی را پر کنید. آستر کشسان را می توان از نمد، چوب  پنبه، لاستیک و یا موادی که خاصیت الاستیک دارند، انتخاب کرد.

عایق صوتی در مقابل جاذب صدا

عایق صوتی به مسدود کردن صدا اشاره دارد، به طوری که نتواند از اتاقی به اتاق دیگر منتقل شود. از سوی دیگر، جاذب صدا به جلوگیری از جهش صدا در اطراف اتاق اشاره دارد. از پنل های عایق صوتی می توان برای عایق کردن صدا در کل خانه یا اتاق های خاص داخل خانه مانند حمام یا اتاق خواب استفاده کرد. هنگامی که پنل های آکوستیک در دیوارهای داخلی خانه نصب می شوند، به کاهش انتقال نویز بین اتاق ها کمک می کنند.

همچنین استفاده از پنل های آکوستیک بین طبقات یک خانه دوطبقه، می توانند به آرام نگه داشتن محیط در طبقه پایین، کمک کنند. برای فضاهای تجاری، مدارس و ادارات، محصولاتی برای کنترل سطح صدا طراحی شده اند. این محصولات آکوستیک داخلی بر روی دیوارها یا سقف ها نصب می شوند تا به حداقل رساندن نویز و اکو پس زمینه کمک کنند.

عایق صوتی در مقابل عایق حرارتی

اگر به عایق  کاری خانه خود فکر می کنید، ممکن است این سؤال برای شما پیش بیاید که تفاوت بین عایق حرارتی و صوتی چیست. هدف اصلی عایق حرارتی، کاهش انتقال گرما برای خنک نگه داشتن خانه شما در تابستان و گرم تر در زمستان است. عایق حرارتی می تواند وابستگی شما به گرمایش و سرمایش مصنوعی را کاهش دهد و در نتیجه در هزینه قبض برق شما صرفه جویی کند. در حالی که بعضی از پنل های عایق حرارتی، دارای مزایای عایق صوتی هم هستند، پنل های عایق صوتی به طور ویژه برای کاهش انتقال صدا طراحی شده اند.

ضخیم تر و متراکم تر بودن پنل های عایق صوتی به شما کمک می کند تا خانه ای آرام و خصوصی داشته باشید. بعضی از پنل های عایق صوتی هم همان مزایای عایق حرارتی را دارند. این بدان معناست که با یک محصول، می توانید هم تنظیم حرارتی و هم تنظیم صدا را در محیط موردنظر خود دریافت کنید. قبل از انتخاب عایق، به فاکتورR-Value توجه کنید، زیرا به شما می گوید که این عایق، چقدر در کاهش انتقال حرارت مؤثر است. هرچه R-Value بالاتر باشد، می توانید انتظار صرفه  جویی بیشتری در مصرف برق داشته باشید.

الفباوب بازدید : 49 سه شنبه 16 خرداد 1402 نظرات (0)

در این قسمت راجع به فالچی و فالگیری صحبت میکنم و هدف من رفع ابهاماتی در مورد موضوع فال است که در ذهن عموم مردم وجود دارد. رفع این ابهامات و روشن شدن نحوه تفال زدن مقدمه ای خواهد بود برای پرداختن به موضوع اصلی صحبت ما یعنی چگونگی تحقق توانایی های فوق بشری نظیر خواندن افکار روشن بینی و …

فال و فالگیری موضوعی است که همه ما کم و بیش با آن سرو کار داشتیم و این سوال همیشه بی پاسخ باقی مانده که : آیا شما واقعا به فال اعتقاد دارید یا خیر؟ آیا فال علم است یا خرافات ؟ آیا فالگیران شیادند یا عالم به علوم غریبه ؟ شما فال را فقط یک سرگرمی می بینید با به فال اعتقاد راسخ دارید؟ یا اینکه به بعضی فالها اعتقاد دارید؟

این پدیده در اعصار مختلف و اقصی نقاط جهان به گونه های مختلف وجود داشته و دارد. فال بودا درهند، فال ای- چینگ در چین، فال قهوه یا فال ورقهای تاروت در اروپا از جمله فالهای بسیار معتبر جهانی هستند که جزو اسناد تاریخی سرزمینشان بشمار می آیند در کشور ما هم فال حافظ و استخاره با قرآن از احترام و اعتبار ویژه ای برخوردارند.

البته فال های بسیار دیگری هم هستند که در جهان فراوانند مانند فال اعداد، حروف ابجد یا تفال با خوراکیهایی مثل چای ، نخود و …

حالا زمان آن رسیده با مطالعه این قسمت ، یکبار برای همیشه تکلیفتان با فال و فالگیری روشن شود و یک دیدگاه علمی نسبت به آن پیدا کرده و ابهامات مربوط به آن برایتان بر طرف شود و پاسخ سوالات بسیاری را که ممکن است در این خصوص در ذهن شما هم باشد دریابید .

واقعیت فال

میتوان فال را اینطور تعریف کرد که فال روشی برای شناخت آینده است ، نهیبی به آینده زدن و آگاهی پیدا کردن از آنچه قرار است رخ بدهدو  یا رخ ندهد و آیا میتوان از آینده خبری آورد؟ آیا آینده را میتوان بیان کرد؟

عموما برای این فال میگیریم که از اتفاقی که در آینده ممکن است رخ بدهد باخبر بشویم اما آیا فال میتواند از آینده به ما خبری بدهد؟؟برای پاسخ دادن به این سوال به آموخته های خود مراجعه میکنیم .

ما از راز قانون جاذب فهمیدیم که تخته سیاهی در آسمان نیست که آینده ما را در آن نوشته باشند و سرنوشت ما به دست خود ما نوشته میشود و این نوشته ای نیست که ما مجبور به اجرای مفاد آن باشیم.

آینده در دست ماست و برای نگارش آن مختاریم پس ما معتقدیم آینده نوشته نشده سرنوشت و تقدیر هم اکنون درحال نگارش است پس کسی نمیتواند از آنچه نوشته نشده به ما خبری بدهد اما از جهت دیگر هم نمیتوانیم منکر پیش گویی های بزرگ تاریخ بشری هم بشویم .

از تاریخ عهد باستان و به گواه قران مجید داستان موسی و فرعون را شنیده ایم که چگونه منجمان فرعون را از تولد موسی با خبر کردند و پس از آنکه مادرش او را به رود نیل انداخت تا زمانی که موسی در کاخ فرعون بزرگ شد و سر انجام کاخ فرعون را نابود کرد منجمان تمام این وقایع را از پیش به فرعون گوشزد کرده بودند.

همینطور منجمان درمورد ولادت پیامبران دیگر هم پیشگویی های دقیقی داشته اند که به هیچ عنوان نمیتوان نقصی درآنها یافت و این حقایق را زیر سوال برد.

در تاریخ جدید هم با وجود پیشگویان بزرگی مانند “نوستراداموس” که هزاران پیش گویی وی از انقلاب فرانسه ،جنگهای جهانی تا وقایع 11 سپتامبر به واقعیت پیوسته یا عارف بزرگ ایرانی “شاه نعمت الله ولی” که تاریخ کشور عزیزمان را به نیکی پیشگویی کرده نمیتوان منکر این شد که افرادی در گذشته توانسته اند آینده را به خوبی بینند .

وجود این شواهد علنی ما را با این سوال اساسی مواجه میسازد که اگر آینده نوشته نشده پس این پیشگویی ها چگونه صورت گرفته است و چگونه میتوان از آینده باخبر شد؟

پاسخ این سوال میتواند برای ما ماهیت فالهایی که درست و صحیح جواب میدهند را نیز روشن میکند.

بازهم برای پاسخ دادن به این سوال اگر به قانون جاذبه مراجعه کنیم با این اصل مواجه میشویم اگر چیزی را در ذهن خود باورکنیم آن چیز بزودی در دنیای واقعی ما نمایان خواهد شد پس وقایع بازتاب باور انسانها هستند.

آینده چیزی نیست جز ادامه روند قانون جاذبه به عبارت ساده تر بچه های امروز در فکر ما پدران واقعی فردا هستند بنابراین اصل میتوانیم رخدادها را از روی باورها پیشگویی کنیم .

در واقع کاری که یک فال خوب انجام میدهد روشن ساختن باورهای ماست که در ضمیرناخوداگاه ما پنهان شده و به عبارت دیگر: آینده ای که فال برای ما پیشگویی میکند از ضمیر ناخوداگاه ماست نه سرنوشت ما و فال گیری نوعی کشف درون شماست .

در انجام یک فال ما ذهنیت خود را روشن میکنیم ذهنیتی که با باور رخدادها هماهنگ یا در تعارض است.

از قانون جاذبه بیاد دارید که تصویر ذهنی ما نسبت به هر چیزی اگر به شکل باور بود رخ میداد مثلا اگر تصویر ذهنی ما این بودکه سال بعد یک خانه شخصی خواهم داشت این باور رخ میداد اما اگر تصویر ذهنی ما این بود میخواهم سال آینده یک خانه شخصی داشته باشم این باور منجر به رخداد نمیشد .

در واقع پس از انتخاب یک فالنمای درست که همه حالات یک رخداد را درخود دارد مثل “ای- چینگ”، مهمترین کاری که باید برای گرفتن فال انجام دهیم این است که آنچه آرزوی ماست را خوب تجسم کنیم و روی آن هنگام گرفتن فال خوب تمرکز کنیم.

البته این شرط برای گرفتن فال توسط خودمان کافی است اما اگر شخص دیگری برای ما فال می بیند می بایست شرایط ویژه ای را رعایت کند از جمله اینکه در هنگام گرفتن فال، فالگیر از نظر روحی و جسمی در حال ریلکس باشد و خلاء ذهنی در خود ایجاد کند مثلا با مدیتیشن تا بتواند مانند یک آینه تمیز ذهنیت ما را به تفسیر فال منعکس کند نه مخلوط ذهن خودش را با ما .

بعضی فالنامه های حافظ که تفسیر صحیحی شده اند یا کتاب ای- چینگ یا تست پاندول بوعلی سینا نیاز به علم خاصی برای آموختن ندارند و براحتی هر کسی میتواند با اندک دانش اجرای صحیح فال، تفالی بزند .

هدف از فال گرفتن

نکته مهمی که میخواهم در مورد فالچی بگویم این است که ما هنگام فال گرفتن میتوانیم بفهمیم چیزی را که در ذهن داریم با باورهای ما قابل اجراست یا خیر و آنگاه که فال به شما پاسخ میدهد با یک سوال جدی تر مواجه میشویم آیا باید به فال اعتماد کنیم؟

اگر فال ما بد آمد چه کنیم؟

بسیاری از مردم وقتی فالشان بد می آید از خواسته خود انصراف میدهند !

این موضوع مرا یاد این لطیفه می اندازد که میگوید: شخصی از خیابان رد میشد چند قدم جلوتر پوست موزی را دید و گفت: ای داد! بازهم باید بخورم زمین !

این دقیقا مانند این است که بگویم چون فال من میگوید: در کنکور قبول نمیشوم پس درس خواندن دیگر بی فایده است یا اینکه ممکن است فال به شما بگوید شما هفته آینده بیماری سختی میگیرید و یا هر اتفاق ناخوشایند دیگر حالا چه عکس العملی باید داشته باشیم؟؟؟

اگر آرزویی داریم و فال ما بد می آید آیا باید آرزو را رها کنیم ، روی پوست موزی که چند قدم باآن فاصله داریم لیزبخوریم؟خیر. بیاد بیاورید فال تقدیر ما نیست .

 

وقتی فال ما بد آمد ما باید خوشحال باشیم که از ناخوداگاه خود با خبر شدیم و دانستیم آرزوی ما با باورهای درونی ما در تضادند پس وظیفه ما این است که باور خود را تغییر دهیم نه اینکه از آرزوی خود دست بکشیم .

مگر آنگه آن خواسته برای ما اهمیت چندانی نداشته باشد اما اگر اهمیت دارد وظیفه داریم باورهای خود را نسبت به چیزی که برای ما بد آمده تغییر دهیم و حتما میدانید هیپنوتیزم یکی از نزدیکتین راهها برای تغییر باور ماست.

 

مثلا اگر فال میگوید در کنکور قبول نمیشویم باید باوری که درباره کنکور داریم در خود تغییر دهیم و این کار را میتوانیم با مطالعه مضاعف و ریشه کنی نومیدی هم در خودایجاد کنیم.

همچنین اگر فال ما خوب هم بیید باید بدانیم فال فقط میگوید تصویر ذهنی ما درست است مادامی که این تصویر ذهنی ما است رخداد دلخواه ما انجام میشود اگر تغییر کند آینده هم تغیر میکند وقتی فال میگوید: در کنکور قبول میشوید یعنی باهمین ذهنیت و برنامه ریزی که در فکرخود دارید اگر ادامه بدهید درکنکور قبول میشوید نه اینکه دیگر لازم نیست درس بخوانید.

 

فالگیری یا فال سازی !

در انتهای این بحث بد نیست بدانید نوع دیگری از فالگیران هم هستند که به فالگیران شیاد معروفند و من آنها را فال ساز مینامم.

این افراد ابتدا با بدست آوردن اطلاعات شخصی شما بطور مخفیانه و بازگویی همان اطلاعات در حضورتان هنگام فال گرفتن، راستگویی خودشان را در ذهن شما به باور میرسانند و آنگاه شروع میکنند به پیشگویی چیزهایی که خود دلشان میخواهد . به این ترتیب شما فالچی های آنها را باور میکنید و البته میدانید این باورها هم موجب میشود این وقایع برای شما رخ بدهند.

در این خصوص میخواهم بگویم اگر برای شما باورهای خوبی میسازند مثلا به شما نوید خوشبختی میدهند و ازاین بابت نیز هزینه زیادی از شما نمیگیرند این کار مانند هیپنوتیزم کردن است و باید از ایشان تشکر کنید اما اگر برای شما آرزوهای بدی میکنند یا با بی انصافی پول زیادی میگیرند واقعا شیادند!

الفباوب بازدید : 26 یکشنبه 20 فروردین 1402 نظرات (0)

 طراحی اپلیکیشن فروشگاهی چیست؟ هزینه طراحی اپلیکیشن فروشگاه آنلاین چقدر است؟ برای ساخت و طراحی اپلیکیشن فروشگاه اینترنتی باید به چه مواردی توجه داشته باشیم تا به پای دیجی کالا و ... برسیم؟

برای توسعه فروشگاه خود نیاز دارید که وارد دنیای آنلاین شوید، فرقی ندارد در خانه محصولاتی را می فروشید و یا فروشگاه و مغازه دارید، در هر صورت طراحی اپلیکیشن فروشگاهی می تواند فروش شما را چند برابر کند. طراحی اپلیکیشن فروشگاهی یکی از راه های ارتباط با مشتری، معرفی محصولات و ارائه خدمات به آنهاست. هرکسی با توجه به نوع کسب و کار خود و محصولی که می فروشد باید یک اپلیکیشن فروش داشته باشد.

داشتن اپلیکیشن مثل داشتن سایت برای هر کسب و کاری تبدیل به امری ضروری شده و به زودی کمتر کسب و کاری را خواهید یافت که در فضای آنلاین حضور نداشته باشد. اما با این حال کسب و کار هایی که بیشتر به دنبال ارتباط مداوم با مشتری و در دسترس بودن می باشند به سراغ طراحی اپلیکیشن فروشگاهی می روند و از مزیت های آن استفاده می کنند. از جمله مزایای استفاده از اپلیکیشن می توان به موارد زیر اشاره نمود:

ارزش آفرینی برای مشتریان:

اینکه امروزه کاربران می توانند به شکل غیر حضوری نیاز های خود را خریداری کنند یک ارزش کسب و کار به حساب می آید و این می تواند مزیت رقابتی شما نسبت به سایر رقابتان محسوب شود.

اطلاع رسانی و ارتباط فوری:

با وجود یک اپلیکیشن در تلفن همراه مشتریانتان می توانید آن ها را از رویداد های فروشگاه مثل تخفیف ها، جشنواره ها، محصولات جدید و ... در لحظه مطلع کنید.

بهبود وفاداری مشتریان:

به کمک یک اپلیکیشن شما می توانید یک برنامه بهبود وفاداری مشتریان داشته باشید و این شاخص را بر اساس نصب اپلیکیشن و کارکرد ها و آخرین ورد های اپلیکیشن بسنجید.

کانال بازاریابی شخصی سازی شده:

می توانید با کمک گرفتن از اطلاعات تکمیلی مشتریان برای شخصی سازی کردن تبلیغات و محصولات خود مشتریان کمک بگیرید.

توجه کنید که سایت های زیادی تحت عنوان ساخت اپلیکیشن فروشگاهی اندروید رایگان فعالیت می کنند اما استفاده از آن ها امن نیست و پشتیبانی ندارند و در صورت بروز کوچکترین مشکلی مجبورید با همه زحماتتان خداحافظی کنید.

هزینه اپ فروشگاهی به چه عواملی بستگی دارد؟

در امر طراحی اپلیکیشن فروشگاهی چند عامل کلی هستند که به صورت مستقیم در تعیین قیمت یک اپلیکیشن فروشگاهی تاثیر دارند، در تماس تلفنی با الفباوب از شما درباره این موارد سوال پرسیده می شود تا بتوانیم قیمت تقریبی طراحی اپلیکیشن را اعلام کنید. این عوامل عبارت هستند از:

  • نوع رابط کاربری (user interface)
  • تجربه کاربری (user experience)
  • گرافیک اپلیکیشن
  • ویزگی ها و قابلیت های اپلیکیشن
  • نوع و پیچیدگی پایگاه داده مورد نیاز برای اپلیکیشن
  • نوع محتوا

هزینه طراحی اپلیکیشن فروشگاهی 

برای تعیین هزینه ساخت اپلیکیشن عوامل متعددی بستگی دارند. با توجه به امکانات و ویژگی های اپلیکیشن و نوع کدنویسی آن، هزینه ی اپ مشخص و تعیین می شود. با توجه به اینکه بیشتراز 80 درصد گوشی های افراد با سیستم عامل اندروید کار میکند و به علت محدودیتهای ایجاد شده از طرف شرکت اپل برای کشور ما طراحی اپلیکیشن اندروید متقاضی بیشتری دارد، با این وجود شاید باورتان نشود که قیمت طراحی اپلیکیشن اندروید پایین تر از هزینه طراحی اپلیکیشن آی او اس است.

هزینه طراحی اپلیکیشن اندروید ارتباط مستقیم با درخواست های مشتری و اینکه بخواهند خدمات خود را در چه سطحی ارائه دهند دارد. باید به این نکته توجه داشت که دریافت مبالغ بالا از طرف شرکت ها لزوما به معنای ارائه کار بهتر نیست.

الفباوب بازدید : 28 شنبه 27 اسفند 1401 نظرات (0)

برای طراحی اپلیکیشن املاک پیش از هرچیزی با ما تماس بگیرید، ما ایده های شما را بررسی می کنیم و کلیه موارد موردنیاز برای طراحی اپلیکیشن را به شما ارائه می دهیم. همچنین هزینه طراحی اپلیکیشن پیش از اقدام به طراحی اعلام می گردد و همگی مکتوبا ثبت می شود.

پس از این که یک پیش زمینه از اپلیکیشن شما آماده شد آن را با شما درمیان می گذاریم و طبق سلیقه و ایده های شما حرکت می کنیم. طراحی اپلیکیشن اندروید و ios با بهترین قیمت و کیفیت صورت گرفته و طراحی ظاهری آن توسط بهترین طراحان تکمیل می گردد. قبل از انتشار سراسری، شما نیازمند این هستید که گروهی متخصص و همچنین جامعه ای از کاربران هدف خود تعیین کنید تا اپلیکیشن از نظر فنی و تخصصی و عمومی مورد تست و آزمایش قرار بگیرد. با این کار مشکلات و ایرادات مشخص می شود و می توانید آنها را رفع کنید.

پس از تایید شما اپلیکیشن به صورت کامل ساخته می شود و آماده انتشار در بازار و پلی استور خواهد بود. در این مرحله اپلیکیشن به شما تحویل داده می شود و خدمات پشتیبانی الفباوب همچنان در کنار شما قرار خواهد گرفت. حالا شما می توانید با کمک بازاریابی و تبلیغات اپلیکیشن کاربران را به سوی آپ ساخته شده جذب کنید و از طریق های مختلف با کمک اپلیکیشن خود به کسب درامد بپردازید.

کسب درآمد از طریق طراحی اپلیکیشن املاک

آیا می دانید علاوه بر اشتراک گذاری فایل های املاک و واسطه شدن برای خرید و اجاره خانه ها می توانید با کمک اپلیکیشن املاک کسب درآمد داشته باشید؟ روش های کسب درآمد از طریق اپلیکیشن به این شکل است:

  1. نصب اپلیکیشن پولی - برای نصب اپلیکیشن و فعال شدن قسمت های ویژه آن، کاربر باید هزینه کند
  2. برنامه های اشتراکی
  3. خریدهای درون برنامه ای - مثل ویژه کردن یک آگهی املاک
  4. تبلیغات برنامه - اپلیکیشن های دیگر را تبلیغ کنید
  5. بازاریابی وابسته
  6. روش های درآمدزایی مختلط

بسیاری از اپلیکیشن به عنوان برنامه های خدمات، پول زیادی از طریق برنامه های اشتراک به دست می آورند. همچنین می توانید از تبلیغات برای کسب درآمد از برنامه خود استفاده کنید.

همچنین اپلیکیشن هایی که در حوزه های خاص فعالیت دارند می توانند با اسپانسرهایی در همان حوزه ارتباط برقرار کنند تا با نمایش تبلیغات برند آن ها در اپلیکیشن کسب درآمد داشته باشند.

ساخت و طراحی اپلیکیشن املاک

رقابت در بازار املاک و مستغلات بسیار زیاد است. برای موفقیت برنامه های مختلفی را از دیگر رقبا به کار بگیرید. می توانید خدمات خود را بهبود بخشیده و یا اپلیکیشنی بسازید که رقبا تنها در رویای آن باشند.

الفباوب بازدید : 32 شنبه 13 اسفند 1401 نظرات (0)

در این مقاله قصد داریم به چگونه اتاق را عایق صدا کنیم بپردازیم، از سروصدای بیرون خسته اید؟ صدای همسایه ها واقعا شما را کلافه کرده؟ در خانه موسیقی تمرین می کنید و نمی خواهید صدای شما آرامش را از همسایه ها بگیرد؟

چرا صداها در شب بلندتر به نظر می رسند؟

ابتدا باید سطح سر و صدایی که از دیوار اتاق خواب می آید را تعیین کنیم. شایان ذکر است که هر صدایی که در شب شنیده می شود اغلب می تواند حتی بلندتر به نظر برسد. بدون سر و صدای پس‌زمینه و حواس‌پرتی‌هایی که در طول روز شنیده می‌شوند، زمانی که در اطراف ما تاریک و ساکت است، ما به سر و صدا حساس‌تر هستیم. همینطور، هنگامی که صدایی شنیده می شود، تمایل داریم بیشتر به آن گوش دهیم، که همینطور می تواند صدا را بلندتر به نظر برساند.

چگونه اتاق را عایق صدا کنیم

عایق کاری صدا یعنی «ساخت و ساز»

برای عایق کاری حداکثری اتاق یا محیط تمرین چاره ای جز ساخت و سازِ آن ندارید. همانطور که جلوتر خواهید خواند این کار صرفاً با آویزان کردن جاذب های صدا بر روی دیوارها دست نیافتنی است.

کارهایی چون تعبیۀ مواد عایق در دیوار یا استفاده از دیوارهای ضد صدا مستلزم ابزارها و مهارت هایی است که ممکن است نداشته باشید. قصد ما در این مقاله صرفاً اطلاع رسانی است. هر وقت خواستید این روش ها را اجرا کنید از شخصی باتجربه و آگاه کمک بگیرید و کار را به فردی بسپارید که در این کار متخصص است.

هر بنا و سازنده ای برای این کار مناسب نیست؛ چرا که ممکن است به خوبی از پسِ کارهای ساخت و ساز برآید ولی به خاطرِ نداشتن دانشِ آکوستیک دیوار نکات ظریف را رعایت نکند. با این حال اگر خودتان اطلاعات خوبی در این زمینه داشته باشید و به درستی او را در تغییرات فیزیکی محیط یاری کنید به نتیجۀ مورد نظر خواهید رسید. به عبارت دیگر: دانش از شما و کار از بنا! هدفِ ما در این مقاله در اختیار قرار دادن این دانشِ ابتدایی است.

3 نکته که قبل از عایق صدا دیوار اتاق و سقف باید در نظر بگیرید

1- صدا از دیوار اتاق چقدر بلند است؟ به عنوان مثال آیا فریاد زدن و موسیقی بلند است یا مکالمه آرامتر. پاسخ به این سیستم عایق صدا دیوار مناسب برای دیوار اتاق خواب شما را مشخص می کند.

2- چه نوع سر و صدایی شنیده می شود؟ آیا سر و صدا در هوا (مثلاً صداها و موسیقی) یا ضربه (مثلاً گام برداشتن، کوبیدن درها) یا ترکیبی از این دو است. باز هم، انواع سر و صدای شنیده شده نیز تعیین می کند که کدام راه حل عایق صدا مناسب برای دیوار اتاق خواب شما است.

3- چقدر مستعد سروصدا هستید؟ همانطور که قبلاً اشاره شد، در شب حساسیت افراد به سر و صدا را می توان افزایش داد. اگر به طور طبیعی حساسیت بالایی به سر و صدا دارید، به یک راه حل عایق صدا دیوار اتاق خواب با عملکرد بالاتر نیاز خواهید داشت.

نکات طلایی عایق صدا دیوار داخلی و خارجی

  1. دیوار را برای از جهت نقاط ضعف، مانند شکاف، بررسی کنید زیرا این نقطه ضعفی برای خروج صدا خواهد بود. با دیوارها مانند عایق رطوبتی رفتار کنید، این فقط به اندازه ضعیف ترین نقطه خوب خواهد بود.
  2. با افزودن جرم/وزن به دیوار موجود، توانایی دیوارها را برای جلوگیری از نویزهای موجود در هوا بهبود بخشید. با اضافه کردن وزن و تراکم، عبور صداهای موجود در هوا از دیوار اتاق خواب را سخت تر می کنید.
  3. استفاده از لایه های مختلف عایق های صوتی که برای انواع مختلف صدا عملکرد بهتری خواهد داشت.

به حداقل رساندن نشت صدا از دیوارها، سقف و کف اتاق

اگر می خواهید اتاق خود را در برابر نفوذ صدا حفاظت کند طبیعی است که ابتدا محیطی که اتاق در آن محصور شده یعنی دیوارها، سقف و کف را درست کنید. عایق کاری صوتی در ساده ترین حالت به دو روش حاصل می شود:

  1. استفاده از حائل صوتی
  2. استفاده از شکاف هوا چگونه اتاق را عایق صدا کنیم

در روش اول از موادی مابین دیوار استفاده می شود که سرعت انتقال صدا را کاهش می دهد و در روش دوم به شیوۀ پنجره های دو جداره عمل می شود؛ یعنی وسط دیوار یک لایۀ خالی از هوا قرار می گیرد تا میزان انتقال حرارت و صدا کاهش یابد. با در نظر گرفتن این دو روش نحوۀ عایق کردن صوتی دیوار، سقف و کف اتاق را بررسی کنیم.

شناورسازی کف اتاق

رایج ترین تکنیکِ عایق کاری صوتی برای کف اتاق، شناور کردن آن است؛ یعنی به طریقی بین کف اتاق و زمین فاصله ایجاد کنیم. بهتر است قبل از دیوار و سقف سراغ کف اتاق بروید و به قول معروف کار را از بنیان درست کنید. فرقی هم نمی کند که در خانۀ ویلایی زندگی یا در طبقۀ همکف ساختمان یا در طبقۀ چندم آن، خلاصه باید این کار را انجام دهید. چگونه اتاق را عایق صدا کنیم

برای این منظور می توان کف اتاق را خراب و از نو یک کفِ شناور درست کرد؛ این کار شدنی است ولی به خاطر هزینه زیاد و دستکاری محیط چندان معقول نیست. راه دیگر اضافه کردن یک کفِ کاذب (مثل سقف کاذب) به اتاق است. در واقع یک سری مواد را در کفِ اتاق تعبیه می کنید و بعد از شاسی کشی، لایۀ دیگری که همان کف کاذب است را بر روی آن قرار می دهید. 

ایزوله سازی دیوارها

بعد از زمین مرحلۀ بعد عایق کاری دیوارهاست. فرض را بر این می گیریم که با دیوارهای خشک (drywall) سروکار دارید. دیوار خشک به ورقه ای از گچ گفته می شود که مابین دو لایۀ ضخیم از کاغذ یا مقوای فشرده قرار گرفته و برای ساخت دیوارهای جداکنندۀ داخلی و سقف از آن بهره می گیرند. بالاتر SheetBlok را معرفی کردیم که برای عایق کردن دیوارها کاربرد زیادی دارد. این ماده با پوشاندن سطح دیوارها ۴ دسیبل بیشتر از سرب خالص در بحث انتقال صدا موثر است. 

شیت بلاک طوری ساخته شده که به راحتی بر روی هر سطحی از دیوار می توانید نصب کنید و به صورت چشمگیری میزان انتقال صدا را کاهش می دهد. با استفاده از کانال های Auralex RC8 (تصویر پایین) به راحتی می توانید یک ساندویچ پنل با پشتیبانی از دو لایۀ گچ به ضخامت ⅝ اینچ به همراه یک لایه شیت بلاک مابین آن درست کنید. این محصول طوری ساخته شده که دیوار ثانویه را تا به طور کامل از سازۀ اصلی بنا جدا می کند.

اگر اتاق شما به اندازه ای بزرگ باشد که بتوانید چند اینچِ دیگر از فضای آن را فدا کنید می توانید لایۀ دیگری از دیوار خشک که با پوششی از SheetBlok حائل شده فضایی خالی از هوا ایجاد کنید (اساساً ساخت چنین چیزی همان منافع کفِ کاذب را برای دیوار به همراه خواهد داشت. برای ایزوله سازی بهتر، دیوار ثانویه را باید روی کفِ ایزوله شده قرار دهید).

مسلماً ساخت چنین سازۀ پیشرفته ای نیازمند یک فرد متخصص است ولی قطعاً ارزش یک محیط بی سروصدا را خواهد داشت. در واقع شما یک اتاق دیگر درون اتاق فعلی خود بنا کرده اید؛ این تکنیکی است که در اغلب استودیوهای حرفه ای دنیا هم انجام می شود.

نکته: اضافه کردن صدها کیلو مواد ساختمانی در داخل بنای فعلی نیازمند نظارت یک معمار یا مهندس حرفه ای ساختمان است. اضافه کردن بار اضافه به اتاق بدون در نظر گرفتن اصول ایمنی و استانداردهای لازم می تواند فاجعه آمیز و خطرناک باشد. 

عایق کاری سقف

عایق کاری سقف نیز به همان صورتی که برای دیوار و کفِ اتاق انجام شد صورت می گیرد که البته سخت ترین بخش عایق کاری صوتی اتاق است. ساخت یک سقف کاذب روی سقفِ فعلی کارِ بسیار دشواری است. در تئوری همه چیز مثل دیوار است. با دولایه دیوار خشک و SheetBlok یک ساندویچ پنل می سازید و سپس با کمک Auralex RC8 به سقف متصل می کنید.

بسته به شرایط پیشنهاد خوبی است که سقف کاذب را بر روی لایه ای از SheetBlok و کف پوش چوبی قرار دهید. این کار بهبود زیادی در عایق کردن سقف به وجود می آورد. با این حال گاهی هم انجام چنین کاری مقدور نیست. مثلاً به خاطر کوتاه بودن سقف اتاق و … .

همچنین قرار دادن لایه ای از پشم شیشه یا پشم سنگ (تصویر پایین: Auralex Mineral Fiber ) بین سقف اصلی و کاذب ایدۀ خوبی برای ایزوله سازی بهتر است. عایق کاری سقف از بقیۀ قسمت ها سخت تر و البته مهم تر است؛ هم به لحاظ ایمنی و هم برای عایق کاری صوتی اتاق. 

الفباوب بازدید : 23 سه شنبه 09 اسفند 1401 نظرات (0)

در ابتدای طراحی اپلیکیشن املاک شما باید اهداف و چشم انداز آینده خود را برای طراحی اپلیکیشن املاک و مستغلات بدانید. بنابراین یکی از موضوعاتی که باید در انتخاب شخصیت مشتری برای شما مهم باشد، بحث اطلاعات مربوط به مالکیت کامل، بحث دسترسی سریعتر و دید کاربران شما است. ما در الفباوب پیشنهادی بهتر برای شما داریم که برای کمک به دسترسی بهتر و سریعتر کاربر، می توانید مقرون به صرفه ترین فایل ها را البته با توجه به شرایط آنها، در حال حاضر به برخی از مشتریان خود اطلاع دهید.

در اینجا این سؤال مطرح می شود که این تبلیغ باید به کدام مشتری ارسال شود یا کدام مشتری برای ما سود بیشتری دارد یا کدام مشتری شایسته این روند است؟ می توانید باشگاه مشتریان را برای درخواست املاک از قبل تعریف کنید. باشگاه مشتریان به شما کمک می کند تا کاربران را بهتر تجزیه و تحلیل کنید.

به عنوان مثال، کاربری که بیشتر ملک اجاره ای خریداری می کند یا خریداری که امتیاز بیشتری نسبت به مشتری دارد که از ویژگی های برنامه استفاده می کند فقط به این دلیل که آن کاربر برای شما سودآور است و این کاربر فقط یک مصرف کننده است.

مزایای طراحی اپلیکیشن املاک چیست؟

گستردگی محصولات
تنوع فایل ها از هر دسته مثل محل یا محدوده مهمترین قسمت در طراحی اپلیکیشن املاک مثل شیپور و دیوار است. فایل های دارای عکس تأثیرات بیشتری در انتخاب خریدار دارند.
خرید فوری

یکی از مزایای اصلی طراحی اپلیشکشن مشابه دیوار، خرید فوری بین فروشنده و خریدار است. خریدار مستقیماً با فروشنده ارتباط برقرار می کند.

راحتی در استفاده

سادگی و سهولت استفاده یکی از دلایل طراحی یک برنامه دیوار مثل است. پس، اکثر افراد می توانند از برنامه کمک گرفته و آگهی خود را درج کنند.

تعرفه های رقابتی

در این برنامه ها قیمت های رقابتی بین فروشندگان وجود دارد که یکی از ویژگی های جذاب این نوع اپلیکیشن هاست.

قابلیت نردبان و فروش فوری

از ویژگی های مهم دیوار نردبان و فروش فوری است باعث دیده شدن و فروش بیشتر می شود. البته این ویژگی ها دارای هزینه هستند.

امکانات رایگان

یکی از مهمترین ویژگی های طراحی اپلیکیشن هایی مثل دیوار در مقایسه با سایر برنامه ها، درج تبلیغات رایگان است.

اپلیکیشن املاک، یک برنامه موبایلی است که به کاربران امکان داده می شود تا بتوانند آگهی های مختلف را مشاهده کرده و از آن ها استفاده کنند. این برنامه ها معمولا به عنوان یک پلتفرم بازاریابی و فروش به کار می روند و به کاربران امکان داده می شود تا آگهی های خود را به صورت رایگان یا پولی به اشتراک بگذارند و برای خرید یا فروش کالاها و خدمات به کار بگیرند.

مراحل طراحی و ثبت سفارش اپلیکیشن املاک

برای طراحی اپلیکیشن املاک و طراحی اپلیکیشن مشاور املاک پیش از هرچیزی با ما تماس بگیرید، ما ایده های شما را بررسی می کنیم و کلیه موارد موردنیاز برای طراحی اپلیکیشن را به شما ارائه می دهیم. همچنین هزینه طراحی اپلیکیشن پیش از اقدام به طراحی اعلام می گردد و همگی مکتوبا ثبت می شود.

پس از این که یک پیش زمینه از اپلیکیشن شما آماده شد آن را با شما درمیان می گذاریم و طبق سلیقه و ایده های شما حرکت می کنیم. طراحی اپلیکیشن اندروید و ios با بهترین قیمت و کیفیت صورت گرفته و طراحی ظاهری آن توسط بهترین طراحان تکمیل می گردد. قبل از انتشار سراسری، شما نیازمند این هستید که گروهی متخصص و همچنین جامعه ای از کاربران هدف خود تعیین کنید تا اپلیکیشن از نظر فنی و تخصصی و عمومی مورد تست و آزمایش قرار بگیرد. با این کار مشکلات و ایرادات مشخص می شود و می توانید آنها را رفع کنید.

بعد از تایید شما اپلیکیشن به صورت کامل ساخته می شود و آماده انتشار در بازار و پلی استور خواهد بود. در این مرحله اپلیکیشن به شما تحویل داده می شود و خدمات پشتیبانی الفباوب همچنان در کنار شما قرار خواهد گرفت. حالا شما می توانید با کمک بازاریابی و تبلیغات اپلیکیشن کاربران را به سوی آپ ساخته شده جذب کنید و از طریق های مختلف با کمک اپلیکیشن خود به کسب درامد بپردازید.

الفباوب بازدید : 31 دوشنبه 01 اسفند 1401 نظرات (0)

طراحی اپلیکیشن مشاور املاک چیست؟ طراحی اپلیکیشن برای مشاور املاک چه فایده ای دارد؟ برای طراحی اپلیکیشن مشاورین املاک چقدر باید هزینه کرد؟ برای طراحی اپلیکیشن املاک به کدام شرکت و برند اعتماد کنیم؟ طراحی اپلیکیشن املاک و مشاور املاک چندیست به خاطر فواید بسیاری که دارد مورد توجه افراد زیادی قرار گرفته است. هم اکنون اپلیکیشن و سایت های املاکی بسیاری هستند که با موفقیت فعالیت می کنند و شما نیز می توانید یکی از آن ها باشید.

طراحی اپلیکیشن مشاور املاک شامل پنل مدیریت خاص مخصوص مدیریت می باشد که قابلیت های مدیریت کامل اپلیکیشن املاک را در اختیار مدیریت قرار می دهد. می توانید علاوه بر طراحی اپلیکیشن مشاور املاک نسبت به سفارش طراحی سایت املاک نیز اقدام نمایید و با داشتن پنل مدیریت واحد اپ و سایت املاک را به صورت یکجا و جامع مدیریت کنید.

الفباوب پکیج های قدرتمند دیگری همچون طراحی اپلیکیشن درج آگهی را هم در کارهای خود دارد که می توانید به صورت همزمان در یک اپلیکیشن جامع از این خدمات استفاده نمایید.

طراحی سایت و اپلیکیشن برای مشاور املاک

شغلی پر درآمد، که شاید خیلی از وابستگی های اداری را ندارد و بدون در نظر گرفتن ساعت کاری مشخص و چهارچوب های اداری می توان درآمد بالایی از آن کسب کرد.

البته که تا حدودی این طرز فکر درست است.شغل مشاور املاک ، وابستگی های اداری ندارد. اما به شدت وابسته به مشتری مداری است در این شغل ساعت کاری مشخصی برای کار کردن تعریف نشده. اما هر زمان که مشتری اراده کند به عنوان یک مشاور املاک باید پاسخگو بود. با وجود این شغل می توان درآمد بالایی داشت اما نه به همین راحتی!

اگر تصمیم دارید که شغل مشاور املاک را انتخاب کنید باید بدانید راه پرفراز و نشیبی در انتظار شماست و برای رسیدن به موفقیت و درآمد بالا باید بسیار تلاش کنید. اگر هم مشاور املاک هستید و در این زمینه مشغول به فعالیت می باشید، باید به این نکته توجه کنید که همیشه راهی برای بهتر شدن شما وجود دارد.

آن روش هم تبلیغات بهتر از طریق  طراحی اپلیکیشن است! با کمک یک اپلیکیشن کسب و کار خود را گسترش دهید، اپلیکیشن دستیار 24 ساعته شما خواهد بود.

پس این نکته را فراموش نکنید که داشتن توانایی به تنهایی عامل موفقیت شما نمی شود بلکه برای رسیدن به موفقیت باید راه های درست استفاده کردن از توانایی ها را اتخاب کنید.

الفباوب بازدید : 26 دوشنبه 19 دی 1401 نظرات (0)

یکی از ایده های پرفروش در طراحی اپلیکیشن، طراحی اپلیکیشن مشاوره ای در زمینه های مختلف مثل طراحی اپلیکیشن مشاوره پزشکی، طراحی اپلیکیشن و سایت مشاوره تحصیلی، یا طراحی اپلیکیشن مشاوره شغلی متناسب با مهارت شماست.

همانطور که می دانید، مشاوره در زمینه های متنوعی عمل می کند و تنها شامل بُعد روانشناختی نیست. در مشاوره آنلاین با توجه به نوع مشاوره ای که قرار است به افراد داده شود، مشاوران از طریق راه هایی مانند تماس ویدیویی، چت کردن، پیام صوتی و راه های دیگری که امروزه در بستر فضای مجازی ممکن است، به کاربران و مشتریان خود مشاوره می دهند.

مزایای مشاوره آنلاین طراحی اپلیکیشن مشاوره ای

مزایای مشاوره آنلاین سبب شده است که اکثر مدیران و مشاوران به سمت استفاده از این قابلیت بروند. برخی از مزایای مشاوره آنلاین را در زیر مشاهده می کنید. می توانید حوزه مشاوران خود را گسترش داده و از تعداد بالاتری از آن ها بهره مند باشید.

  • تمامی پرداخت ها به صورت شفاف صورت می گیرند.
  • دسترسی راحت به مراجعه آنلاین و تلف نشدن زمان طراحی اپلیکیشن مشاوره ای
  • تمامی مراجعات را می توانید به بهترین شیوه بایگانی کنید.

علت برتری مشاوره آنلاین نسبت به مشاوره حضوری

همانطور که تاکنون متوجه شدید، مزایای استفاده از شیوه آنلاین برای مشاوره به قدری است که افراد بسیاری نسبت به استفاده از آن تمایل دارند. مشاوره  به روش سنتی مراجعه حضوری زمانی حرف اول را در میان مردم می زد. این نوع مشاوره ها که با مراجعه حضوری افراد صورت می گرفت؛ در کنار مزایای خاصی که داشت برخی از معایب بزرگ را نیز دربرمی گرفت.

برای مثال افرادی که دنبال مشاوره در زمینه خاصی بودند نمی توانستند به راحتی، مشاوره مناسب در این زمینه را پیدا کنند.

از سوی دیگر، پیدا کردن مشاوران متنوع نیز عملا کار سختی بود. اما امروزه و با توجه به روی آوردن مشاوران و شرکت ها به مشاوره آنلاین، تمامی موارد ذکر شده به قدری تسهیل یافته اند که افراد می توانند در هر موقعیت جغرافیایی که زندگی می کنند، بهترین مشاور را در زمینه متخصص پیدا کنند.

در حقیقت، مشاوره آنلاین علاوه بر آن که تجربه جذاب و آسانی برای کاربر به شمار می آید، با توجه به عملکرد مفیدش، به صاحبان مشاغل و مشاوران نیز سود زیادی رسانده است.

اپلیکیشن مشاوره آنلاین

تاکنون با تعاریف و ویژگی های مشاوره آنلاین، آشنا شدید. به جز شیوه هایی که برای ارائه خدمات مشاوره ای آنلاین ذکر شد، یکی از رایج ترین و مفیدترین شیوه ها استفاده از اپلیکیشن مشاوره آنلاین است. طراحی اپلیکیشن مشاوره ای

اپلیکشن های مشاوره آنلاین با استفاده از قابلیت هایی مانند دسته بندی مشاوران، بررسی بر اساس منطقه سکونت، امتیازبندی مشاوران و نشان دادن نظرات، توانسته اند راهکار مفیدی برای مراجعه کنندگان جلسات مشاوره باشند. طراحی اپلیکیشن مشاوره ای

مزایای استفاده از اپلیکیشن مشاوره آنلاین

اپلیکیشن مشاوره آنلاین، نسبت به تمامی روش های مشاوره آنلاین دیگر، مانند ویدیو کال و چت، روشی مفیدتر و پربازده تر به حساب می آید. مزایای استفاده از اپلیکیشن مشاوره آنلاین را در زیر مشاهده می کنید.

از آن جایی که اپلیکیشن بر روی گوشی نصب می شود، کاربران می توانند به راحتی در هر زمان مشاور مورد نیاز خود را جستجو کرده و با او ارتباط برقرار کنند. داشتن اپلیکیشن برای مشاوره آنلاین، یک بازاریابی رایگان برای کسب و کار شما خواهد بود.

می توانید مشاورانی که در حوزه های مختلف تخصص دارند را در یک اپلیکیشن در دسترس کاربر قرار بدهید. هزینه های تولید اپلیکیشن مشاوره آنلاین به نحوی است که باعث صرفه جویی اقتصادی زیادی خواهد شد. کاربران به صورت 24 ساعته می توانند با مشاوران در ارتباط باشند.

الفباوب بازدید : 28 چهارشنبه 14 دی 1401 نظرات (0)

طراحی اپلیکیشن ارزان یکی از خدماتی است که ما در الفباوب به بهترین شکل ممکن انجام می دهیم، در این مطلب قصد داریم بیشتر به طراحی اپلیکیشن به صرفه بپردازیم تا به شما برای اجراسازی ایده هایی که دارید کمک کنیم. الفباوب شرکت طراحی اپلیکیشن تهران و دیگر شهرهای ایران در کنار شماست. همه کسب و کارهای اینترنتی، به دنبال محکم کردن خود در دنیای اینترنت و میان مردم هستند و هوشمندانه ترین اقدام شما می تواند طراحی اپلیکیشن کاربردی و امن برای مخاطبین باشد.

چگونه اپلیکیشن بسازیم؟ مراحل طراحی اپلیکیشن

  1. تعریف هدف و نیاز خود از طراحی اپلیکیشن

اولین قدم در طراحی اپلیکیشن این است که شما بدانید قرار است برای چه هدفی و چه نیازی این اپلیکیشن را بسازید و جامعه هدف طراحی شما چه کسانی هستند.

با شناخت درست این موضوعات، دیگر کار های زائدی در پروژه انجام نخواهد گرفت و برعکس توجه نکردن به این موضوع، ممکن است باعث انجام کار های اضافی و در نهایت شکست پروژه شود. مزیت این مرحله این است که قیمت ساخت اپلیکیشن را نیز می توان در آن تعیین کرد.

  1. شروع به طراحی اپلیکیشن

بعد از این که هدف و نیاز و مخاطبان خود را شناختید، باید یک طراحی کلی و مرحله به مرحله از جزییات اپلیکیشن خود را روی کاغذ آورده و دریابید که قرار است در هر کدام از قسمت های اپلیکیشن تان چه کاری انجام شود.

مطمئنا در درس مهندسی نرم افزار با کردار های زیادی برای این کار آشنا شده اید که از مهم ترین آنان میتوان به DFD و USECASE اشاره کرد. همچنین خوب است که در مورد پلتفرم های اپلیکیشن نیز اطلاعات داشته باشیم.

الفباوب، بهترین شرکت طراحی اپلیکیشن تهران به شما کمک می کند بهترین اپلیکیشن را با بهترین بودجه داشته باشید.

  1. تحقیق و جمع آوری اطلاعات در حوزه اپلیکیشن

اکنون که دریافتید قرار است در اپلیکیشن شما چه کاری انجام شود باید قبل از شروعی به ساخت آن یک سری اطلاعات مورد نیاز را جمع آوری کنید. اولین مسئله ای که باید بررسی شود این است که آیا اپلیکیشن ای شبیه شما وجود دارد یا خیر.

بررسی این موضوع باعث میگردد که دیگر دچار موازی کار نشده و از آن مهم تر این است که اگر به این مورد توجه نکنید احتمال دارد به عنوان رعایت نکردن قانون کپی رایت دچار مشکلات قانونی و قضایی شوید. 

دومین موضوع که باید درباره آن اطلاعات جمع آوری کرد این است که چقدر از اپلیکیشن ای که قصد دارید طراحی کنید عملی است. بسیار پیش میاید که روی کاغذ ایده های خیلی نابی تولید میشود اما پیاده سازی عملی آن ها در حد غیر ممکن است. بازار یابی و درآمد زایی سومین موضوعی است که باید به آن اندیشیده شود.

یک اپلیکیشن هر چقدر هم عالی باشد تا زمانی که یک مشتری واقعی نداشته باشد برای شما سود و درآمدی نخواهد داشت. پس حتما قبل از انجام کار ساخت اپلیکیشن یک مشتری واقعی پیدا کنید و یک قرارداد واقعی برای خودتان به ثبت رسانید.

  1. ساخت وایر فریم و استوری برد پیش از طراحی اصلی اپلیکیشن

اکنون نوبت این است که نقشه راه برای شروع کار ترسیم کرده و کار هایی که قرار است در آینده انجام بگیرد را به درستی میان افراد گروه تقسیم کنید تا هر عضوی با شرح وظایف خود به درستی آشنا گردد. در این مرحله باید نمونه کوچک از اپلیکیشن خود بسازید تا حدودی از کاری که قرار است در اختیار داشته باشید.

  1. طراحی بک اند اپلیکیشن خود

به طور کلی به قسمت هایی از یک اپلیکیشن که با سرور در ارتباط است بک اند گفته میشود. شما بعد از این که ظواهر و یا به اصطلاح همان فرانت اند اپلیکیشن خود را طراحی کردید، باید دریابید که از سمت سرور نیز چه کار هایی قرار است انجام بگیرد و چه مراحلی را باید پشت سر بگذارید. 

در این قسمت شما درمیابید که چه داده هایی قرار است به اپلیکیشن شما ورود و یا از آن ها خارج شود. همچنین در این قسمت به بررسی موارد نیاز اپلیکیشن به ارتباط با سایت ها و اپلیکیشن های دیگر در بستر اینترنت پرداخته می شود. طراحی اپلیکیشن ارزان

ساخت یک نمونه تست و ارزیابی آن

اکنون که شما یک طراحی اولیه هم از ظاهر اپلیکیشن ( FRONT-END ) و هم از سمت سرور اپلیکیشن ( بک اند ) اپلیکیشن خود دارید، وقت آن است که این نمونه اولیه را تست کنید و از نقطه ضعف های آن آگاه شوید. بهترین مخاطبان برای این کار خود اعضای گروهتان، همکاران، دوستان و اعضای خانواده خودتان هستند. طراحی اپلیکیشن ارزان

دلیل این انتخاب این است که افراد نام برده شده بیشتر برای تست وقت گذاشته و با پیگیری و دل سوزی بیشتری این کار را دنبال میکنند. از سوی دیگر اگر تست این نمونه اولیه توسط افراد غیر متخصص ممکن است باعث ایجاد بی اعتمادی از همان اول نسبت به اپلیکیشن شما در صورت وجود مشکل شود. البته در این مرحله هر چقدر اندازه جامعه تست کننده بیشتر باشد بهتر است.

  1. ساخت سمت سرور اپلیکیشن یا همان بک اند آن

در این مرحله شما باید آن طراحی ای که در قدم پنجم از بک اند اپلیکیشن خود بر روی کاغذ آورده بودید به مرحله اجرای عملیاتی درآورید.

کار هایی که عموما در این گام انجام میشود شامل: طراحی پایگاه داده ها، طراحی سایت ها و اتصال اپلیکیشن به این پایگاه داده ها و سایت ها و یا پایگاه داده ها و سایت های دیگران است.

  1. طراحی ظاهر اپلیکیشن

در مرحله هفتم شما بک اند اپلیکیشن خود را ایجاد کردید، اکنون در قدم بعدی نوبت این است که فرانت اند یا همان ظاهر اپلیکیشن خود را به مرحله ساخت فنی برسانید. در این مرحله مهم و حیاتی است که حتما از نقطه نظرات افرادی که در مرحله ششم یعنی همان تست شرکت کردند برای بهبود کیفیت نسخه نهایی خود استفاده کنید.

  1. تست دوباره

شما یک بار در مرحله ششم نمونه اولیه خود را تست کردید و با خروجی آن مرحله در گام هفتم و هشتم ظاهر و باطن اپلیکیشن خود را تولید کردید. اکنون در گام نهم نوبت آن است که این نسخه عملیاتی اپلیکیشن خود را قبل از این که دست کاربران نهایی برسد تست کرده و مشکلات و نقطه ضعف های آن را رفع کنید. طراحی اپلیکیشن ارزان

  1. انجام تغییرات لازم

بعد از آن که گزارش های به دست آمده را استخراج کردید و آن ها را تحلیل و بررسی کردید نوبت این است که آن تغییرات لازمه را اعمال کنید. اگر قسمتی که باید بهبود یابد مربوط به بخش سرور است باید به متخصص بک اند و اگر مربوط به نمای ظاهری اپلیکیشن است باید به دولوپر فرات اند سپرده شود تا صورت بگیرد. پس از انجام این مرحله دیگر میتوان گفت که نسخه نهایی اپلیکیشن شما آماده استفاده است.

  1. رسیدگی به جزییات کار

در این مرحله باید به جزییات اپلیکیشن خود رسیدگی کنید. به طور مثال شما اکثرا در مرحله طراحی، اپلیکیشن خود را با محیط های شبیه سازی مانند : اندروید استودیو و یا ایکس کد اجرا می کنید. 

شما باید این جزییات را به طور واقعی بررسی کنید یعنی باید ببینید که نصب اپلیکیشن شما بر روی انواع گوشی های اندروید و یا آیفون به درستی انجام میشود یا خیر. TEST FLIGHT یک ابزار مناسب برای کمک گرفتن از آن در این مرحله است. 

انتشار اپلیکیشن در بازار، مایکت و …

بعد از آن که نسخه نهایی اپلیکیشن شما آماده شد، نوبت آن است که اپلیکیشن خود را در مارکت هایی مانند : گوگل پلی، اپ استور و یا سایت های مختلف ( البته مورد تایید و قابل اعتماد ) منتشر کنید. 

بدیهی است که هر چه بازاری که میخواهید اپلیکیشن خود را در آن منتشر کنید بزرگتر و معروفتر باشد، این کار زمان گیرتر و سخت تر است. محیطی دیگر به نام PRE APPS نیز وجود دارد که به شما این اجازه را می دهد تا نسخه های ابتدایی اپلیکیشن خود را منتشر کرده و از نقطه نظرات کاربران این اپلیکیشن در راستای بهبود طراحی اپلیکیشن خود بهره ببرید.

الفباوب بازدید : 37 شنبه 03 دی 1401 نظرات (0)

اتصالات پیچی پلی اتیلن از انواع پر مصرف در این زمینه محسوب میشوند این نوع از اتصالات پلی اتیلن توسط یک واشر و پکینگ داخلی از جنس پلی پروپیلن طی فرایند ساده ای آببندی و بسته میگردند . اتصالات پیچی پلی اتیلن محدود به یک نوع فشار کاری حداکثر ۱۰ اتمسفر و رنج سایز ۲۰ میلیمتر الی ۱۲۵ میلیمتر میباشند .

از اتصالات پلی اتیلن پیچی در پروژه های که سایز آنها کمتر از ۱۲۵ میلیمتر باشد میتوان استفاده نمود هرچند در مقایسه با اتصالات جوشی پلی اتیلن از قیمت بالاتری برخوردار است اما کلیه هزینه های جوشکاری و حمل و نقل را به نسبت قیمت کاهش داده و سریعتر به انجام میرساند .

اتصالات پیچی پلی اتیلن دارای قابلیتهای دیگری نیز میباشند که در مقایسه با انواع جوشی آن از عملکرد بهتری نیز برخوردارند و اینکه میتوان از این اتصالات به صورت چند باره نیز استفاده نمود .اتصالات پلی اتیلن پیچی در انواع زانو ,سراهی ,انواع کمربندهای پلی اتیلن ,کپ و انشعابات دیگر میباشند که هر دسته دارای چندین سایز از همان محصول میباشد.

اتصالات پلی اتیلن پیچی یا همان رزوه ای پلی اتیلن به خوبی آببندی کرده و در شرایط مختلف که امکان جوشکاری و نصب به وسیله دستگاه جوش نباشد میتوان از این اتصالات بهره جست لذا محدودیتهای سایزی تنها عامل بازدارنه جهت استفاده از این اتصالات میباشد .

اطلاعات فنی و اجزای اتصالات پیچی پلی اتیلن

از اتصالات پیچی پلی اتیلن در پروژه‌های آبرسانی و سیستم‌های آبیاری تحت فشار قطره‌ای و بارانی استفاده می‌شود. این اتصالات خصوصاًدر پروژه‌های کوچک با لوله‌های سایز پایین مصرف زیادی دارند. قابلیت استفاده چندین باره و امکان انتقال آنها به پروژه دیگر، از مزایای اتصالات پیچی پلی اتیلن است.

موارد استفاده و کاربرد اتصالات پیچی پلی اتیلن

  • شبکه‌های آبرسانی (آب شرب) شهری و روستایی
  • سیستم‌های آبیاری تحت فشار (قطره‌ای و بارانی) در کشاورزی
  • شبکه‌های آبرسانی غیرشرب و فضای سبز خانگی، پارک‌ها و بوستان‌ها
  • تأسیسات انتقال مواد شیمیایی، اسیدی و قلیایی
  • آبرسانی و فاضلاب صنعتی

معرفی قسمت‌ها و اجزای مختلف اتصالات پیچی پلی اتیلن

اجزای اتصالات پیچی پلی اتیلن

۱ – اسپیلت

جنس اسپیلت در اتصالات پیچی پلی اتیلن از پلی استال است که ترموپلاستیکی سخت بوده و در برابر مواد شیمیایی و همچنین تنش‌های فیزیکی مقاوم و پایدار می‌باشد. وظیفه اسپیلت جلوگیری از بیرون زدن لوله پلی اتیلن از داخل اتصال در فشارهای بالا می‌باشد.

۲ – بوشینگ

بوشینگ از جنس پلی اتیلن است و درون اتصالات پلی اتیلن بین اسپلیت و اورینگ قرار می‌گیرد. بوشینگ در زمان اتصال روی قطعه فشاری مضاعف به اورینگ وارد نموده و باعث آب‌بندی اتصال پیچی پلی اتیلن می‌شود.

۳ – اورینگ

اورینگ از جنس لاستیک می‌باشد و وظیفه آن آب‌بندی کردن اتصالات پیچی روی لوله پلی اتیلن است. اورینگ بایستی قابل انعطاف و مقاوم در برابر فشار باشد.

۴ – بدنه و سرپیچ

جنس بدنه اتصالات پیچی پلی اتیلن از پلی پروپیلن می‌باشد و در مقابل فشار، ضربه فیزیکی و تغییرات شیمیایی مقاوم است. پلی پروپیلن در مقایسه با پلی اتیلن مقاوم تر و در مقابل اشعه خورشید از استحکام بالایی برخوردار است .

الفباوب بازدید : 20 چهارشنبه 23 آذر 1401 نظرات (0)

فرآیند طراحی اپلیکیشن با کدنویسی شروع نمی شود. خیلی زودتر با اکتشاف بازار و تحلیل رقبا شروع می شود.

نحوه طراحی اپلیکیشن اینستاگرام

در اینجا نحوه طراحی اپلیکیشنی مانند اینستاگرام در 10 مرحله آورده شده است:

تحقیقات بازار انجام دهید
تجزیه و تحلیل رقبا انجام دهید
اعتبار یک ایده برنامه
طراحی اپلیکیشن ایجاد کنید
یک پشته فناوری انتخاب کنید
در مورد ویژگی ها تصمیم بگیرید
استراتژی کسب درآمد را انتخاب کنید
توسعه اپلیکیشن
استقرار، راه اندازی و توسعه مداوم
بازاریابی و تبلیغات

بیایید هر یک از مراحل طراحی اپلیکیشنی مانند اینستاگرام را با جزئیات بیشتری مرور کنیم.

طراحی اپلیکیشن خدماتی هرمزگان طراحی اپلیکیشن خدماتی قشم

1. تحقیقات بازار انجام دهید

تصمیم گیری در مورد نحوه طراحی اپلیکیشنی مانند اینستاگرام بدون درک وضعیت فعلی در بازار اشتراک گذاری عکس و برنامه های رسانه های اجتماعی غیرممکن است. اولین و منطقی ترین قدم انجام تحقیقات بازار است.

هدف اصلی این مرحله تجزیه و تحلیل بازار برنامه های کاربردی مشابه است. همانطور که روی تحقیق خود کار می کنید، سعی کنید پاسخ سوالات زیر را بیابید، که به شما کمک می کند برنامه ای مانند اینستاگرام بسازید که کاربران آن را دوست داشته باشند:

اپلیکیشن خود را کجا راه اندازی خواهید کرد؟
کاربران چه چیزی را دوست دارند و چه چیزی را دوست ندارند؟
کاربران چگونه با اپلیکیشن های مشابه تعامل دارند؟ از کدام ویژگی ها بیشتر استفاده می کنند؟
جمعیت شناسی (نسبت زن به مرد، سن، درآمد، موقعیت مکانی و غیره) چیست؟
اپلیکیشن خود را کجا راه اندازی خواهید کرد؟

پاسخ به این سؤالات به شما کمک می کند تا به مهمترین سؤال پاسخ دهید: مخاطب هدف شما چه کسی است؟ پس از شناسایی آن، خواهید فهمید که چگونه برنامه خود را برای آنها جذاب کنید.

2. تجزیه و تحلیل رقبا انجام دهید

تجزیه و تحلیل رقابتی برنامه هایی مانند اینستاگرام به شما کمک می کند چشم انداز پروژه خود را تعریف کنید. شما باید از رقبای خود درس بگیرید، عملکرد آنها، نقاط قوت و ضعف کلیدی و روش های کسب درآمد را بررسی کنید.

در این مرحله سعی کنید به سوالات زیر پاسخ دهید:

USP برنامه های رقابتی چیست؟
کاربران چه چیزی را در مورد آن برنامه ها بیشتر دوست دارند؟
رقبا چه ویژگی هایی ارائه می دهند؟
چگونه رقبا از اپلیکیشن های خود کسب درآمد می کنند؟

هدف اصلی تجزیه و تحلیل رقبا این است که بفهمید چگونه می توانید با اپلیکیشن خود متمایز شوید.

3. اعتبار برنامه مشابه اینستاگرام را تأیید کنید

ایجاد برنامه های کاربردی جدید یک سرمایه گذاری مخاطره آمیز است زیرا هرگز نمی دانید که مخاطبان هدف به آن چه واکنشی نشان خواهند داد.

یکی از راه‌های اطمینان از موفقیت آن این است که از کاربران بالقوه خود بپرسید چگونه اپلیکیشنی مانند اینستاگرام بسازند که دوست دارند از آن استفاده کنند. انتخاب ابزار به شما بستگی دارد: می توانید نظرسنجی ایجاد کنید، با مخاطبان هدف تماس بگیرید و مستقیماً از آنها سؤال کنید. پس از دریافت پاسخ، نهایی کردن USP برنامه اشتراک‌گذاری عکس و ایجاد یک بوم مدل کسب‌وکار آسان‌تر خواهد بود.

بوم مدل کسب و کار معمولاً شامل 9 بلوک است که هر کدام به یک جنبه از ایده برنامه شما اختصاص دارد:

بخش مخاطب
مشکل اصلی که کاربران با آن دست و پنجه نرم می کنند
پیشنهاد فروش منحصر به فرد
راه حل شما
مزیت برنامه شما
هزینه
شاخص های اصلی عملکرد
کانال های درآمد
کانال های تبلیغاتی

4. طراحی برنامه اشتراک گذاری عکس ایجاد کنید

در عصری که کاربران با چشمان خود خرید می کنند، نمی توانید این اشتباه را مرتکب شوید که اهمیت طراحی اپلیکیشن را دست کم بگیرید.

دو بخش از طراحی اپلیکیشن وجود دارد که باید از آنها مراقبت کنید:

تجربه کاربری (UX) – جریان های کاربر، نحوه تعامل کاربران با برنامه شما و حرکت در صفحه نمایش برنامه را تعریف می کند.
رابط کاربری (UI) – نمایش بصری برنامه شما که باید از عملکرد برنامه پشتیبانی کند.

آخرین روند در طراحی اپلیکیشن را مطالعه کنید، آخرین نوآوری ها را بررسی کنید و از آنها برای برنامه خود استفاده کنید. امروزه هیچ کس نمی خواهد با اپلیکیشنی با طراحی قدیمی و بسیار پیچیده تعامل داشته باشد.

هنگام طراحی برای iOS و Android، مطمئن شوید که با دستورالعمل‌های رابط انسانی اپل و دستورالعمل‌های طراحی متریال توسط Google آشنا هستید و از آنها پیروی می‌کنید.

5. پشته فناوری مناسب را انتخاب کنید

شما نمی توانید بدون دانستن ابزارهایی که اینستاگرام را اجرا می کنند یک برنامه اشتراک گذاری عکس ایجاد کنید.

بر اساس نیازهای تجاری شما، ما می توانیم طراحی اپلیکیشن یا توسعه برنامه Flutter را ارائه دهیم.

بنابراین، پشته فناوری اینستاگرام شامل فناوری های زیر است:

پایتون/جانگو در سمت سرور
جاوا اسکریپت و React.js برای توسعه front-end
React Native برای برنامه های بومی اندروید و iOS
PostgreSQL برای پایگاه داده
Amazon S3، Amazon EBS، Amazon EC2 برای محاسبات ابری

برنامه اینستاگرام به گونه ای طراحی شده است که حجم عظیمی از داده ها را مدیریت کند و در عین حال عملکرد بالایی را ارائه دهد.

همانطور که تصمیم می گیرید چگونه اپلیکیشنی مانند اینستاگرام بسازید، باید در مورد پشته فناوری آن تصمیم بگیرید. هر پروژه منحصر به فرد است و به این معنی نیست که پشته فناوری اینستاگرام برای برنامه شما کافی است. بر اساس نیازهای تجاری شما، ما می توانیم توسعه برنامه بومی یا توسعه برنامه Flutter را ارائه دهیم.

6. در مورد ویژگی ها تصمیم بگیرید

اینستاگرام به عنوان یک اپلیکیشن اشتراک گذاری عکس معرفی شد و دارای مجموعه ای از ویژگی های اولیه بود. پس از آزمایش موفقیت آمیز ایده اپلیکیشن و مشاهده بازخورد مثبت از سوی مخاطبان، سازندگان آن قابلیت های پیشرفته تری را اضافه کردند.

بیایید نحوه طراحی اپلیکیشن مانند اینستاگرام را با تجزیه و تحلیل ویژگی‌هایی که می‌توانید به برنامه خود اضافه کنید، مرور کنیم – هم ویژگی‌های اساسی مورد نیاز برای MVP و هم عملکرد پیشرفته مورد نیاز برای اجرای بیشتر محصول.

ثبت نام و مجوز

اولین مرحله تعامل با اپلیکیشنی مانند اینستاگرام، ثبت حساب کاربری است. وقتی یک برنامه اشتراک‌گذاری عکس ایجاد می‌کنید، گزینه‌های متعددی را برای ثبت‌نام و ورود کاربر اضافه کنید: مانند حساب ایمیل، شماره تلفن، Google و محبوب‌ترین پلتفرم‌های رسانه‌های اجتماعی.

بدترین کاری که می توانید انجام دهید این است که کاربران را مجبور کنید یک فرم طولانی را به صورت دستی پر کنند. بهترین کار این است که فرآیند را ساده کنید و آن را به چند ثانیه کاهش دهید.

همچنین این امکان وجود دارد که برنامه خود را بدون ثبت نام انجام دهید، اما فقط برای برخی ویژگی ها. به عنوان مثال، ممکن است به کاربران اجازه دهید برخی از محتواها را بدون ثبت نام تماشا کنند، اما تعامل بیشتر با آن مستلزم ثبت نام است.

 

الفباوب بازدید : 22 سه شنبه 08 آذر 1401 نظرات (0)

لوله پلی اتیلن با چگالی بالا (HDPE) یک لوله ترموپلاستیک ساخته شده از مواد قابل ذوب و تغییر شکل دهنده است. انعطاف پذیر و بادوام است. دارای مقاومت زیاد در برابر ترک خوردگی در حالت شیمیایی و محیطی است. در واقع، بیش از ۵۰ سال است که با موفقیت در طیف گسترده ای از پروژه های لوله کشی استفاده می شود.

مزایای برجسته فیزیکی و عملکرد لوله پلی اتیلن، آن را به گزینه ای مناسب برای سیستم های لوله کشی تبدیل کرده است.

مقاومت در برابر خوردگی

خوردگی یکی از پرهزینه ترین مشکلات مرتبط با سیستم های لوله کشی فلزی است. خوردگی هم در داخل و هم در خارج از لوله رخ می دهد و بر کارایی هیدرولیک آن تأثیر می گذارد. بسیاری از شهرها آب را تصفیه می کنند تا به کندی زنگ زدگی و حفره زدن کمک کند اما با لوله های فلزی اجتناب ناپذیر است. برخی دیگر برای افزایش عمر مفید لوله راه های پرهزینه، محافظ کاتدیک، پوشش پلاستیکی یا عایق کردن را انتخاب می کنند.

برخلاف محصولات سنتی زیرساخت فلزی، لوله پلاستیکی پلی اتیلن زنگ زدگی، پوسیدگی یا خوردگی ندارد. در برابر رشد بیولوژیکی مقاوم است. این به معنای عمر مفید بیشتر و صرفه جویی در هزینه برای طولانی مدت است.

مقاومت در برابر فرسودگی

لوله HDPE انعطاف پذیر و شکل پذیر است، سفت و سخت نیست. مقاومت فوق العاده ای در برابر فرسودگی دارد. برعکس سایر لوله های پلاستیکی، لوله های پلی اتیلن سخت برای کنترل انواع اتفاقات غیر متداول و متداول در سیستم های توزیع آب، طراحی و طبقه بندی شده اند.

در مقایسه با لوله های پلاستیکی دیگر، در اکثر موارد، امکان استفاده از لوله HDPE به صورت باریک تر در دیوارها وجود دارد.

عمر مفید بیشتر

ابن دلیل ایمن بودن و ماندگاری زیاد این محصول است، برای استفاده در زیرساخت های لوله کشی ایده آل می باشند. عمر مفید این لوله ها با توجه به کاربرد، طراحی و نصب بین ۵۰ تا ۱۰۰ سال ارزیابی شده است.

اتصالات بدون نشتی

بر اساس یک گزارش معتبر، نشتی اتصالات در ۴۳ ایالت به طور میانگین موجب هدر رفتن ۱۶٪ از منابع آب می شود. برخی این هدر رفتن آب را تا ۵۰٪ گزارش دادند.
در لوله کشی زیرساخت های سنتی از اتصالات زنگوله ای، پیچی یا مکانیکی استفاده می شود که همه این موارد باعث نشت لوله می شوند. بنابراین نه تنها گرانبهاترین منبع را از دست می دهیم، بلکه نشتی لوله ها بسیار هزینه بر خواهد بود. این در حالی است که سیستم های لوله کشی پلی اتیلن را می توان با همجوشی گرما پیوند داد و اتصالات بدون نشتی دائمی تولید کرد.

اتصالات فیوژن

در سیستم های لوله کشی پلی اتیلنی، امکان پیوند این لوله ها از طریق همجوشی گرمایی وجود دارد، به این گونه که به دو سطح لوله حرارت داده و سپس موجب ایجاد سیستمی دائمی، یکپارچه و بدون نشت می شود.

برعکس فرایند همجوشی مورد استفاده در لوله های پلاستیکی دیگر، فرایند همجوشی برای لوله های پلی اتیلن سخت ثابت و امن است و بیشتر از ۴۰ سال است که در صنعت گاز طبیعی از آن استفاده می شود. در ایالات متحده حدود ۹۵٪ از لوله کشی توزیع گاز از جنس لوله پلی اتیلن است که از طریق همجوشی گرما به هم متصل شده اند.

عدم نیاز به جوشکاری

لوله های HDPE علاوه بر داشتن ویژگی اتصال با همجوشی گرمایی، می توانند از طریق اتصالات Stab یا مکانیکی نیز به یکدیگر متصل شوند. انواع زیادی از این اتصالات، متناسب با کاربرد و نیازهای شما، در بازار موجود است.

لوله های HDPE به آسانی از طریق رابط های مکانیکی مشترک (MJ)، اتصالات Stab و اتصالات مکانیکی و فلنجی به سیستم های لوله کشی غیر پلی اتیلنی قابل انتقال یا تغییر هستند.

نصب بدون ترانشه

لوله کشی سنتی از طریق برش باز یا حفر زمین صورت می گیرند که موجب تخریب محیط زیست ایجاد می شوند.این لوله ها با استفاده از روش سنتی برش باز یا از طریق از فناوری بدون ترانشه سازگار با محیط زیست نیز قابل نصب هستند.

برای نصب بدون ترانشه، یک دستگاه جهت دار به صورت افقی و دائم در زیر زمین حفره ایجاد می کند. هنگامی که سر دریل به آخر حفره برسد، لوله وصل شده و از طریق سوراخ به عقب کشیده می شود.

این محصول به دلیل انعطاف پذیری، مقاومت کششی زیاد و مقاومت در برابر فرسودگی و سایش، به گزینه ای عالی و مطمئن برای فناوری نصب بدون ترانشه تبدیل شده اند.

با استفاده از فناوری نصب بدون ترانشه می توان از لوله های HDPE در زیر نهرها، رودخانه ها، دریاچه ها، جاده ها یا سمت راست راه ها نصب کرد بدون اینکه به محیط زیست آسیب برسد یا باعث ایجاد ترافیک شود.

هنگام مقایسه با لوله غیر پلاستیکی نصب شده با روش برش باز، یک سیستم بدون نشت و نصب شده با استفاده از فناوری بدون ترانشه، غیر تهاجمی و مقرون به صرفه تر می باشد.

نوسازی لوله کشی

همچنین از لوله های پلی اتیلن نصب شده از طریق فناوری های بدون ترانشه می توان برای بازسازی خطوط لوله قدیمی و خراب استفاده کرد. هنگام بازسازی خطوط لوله قدیمی، چند گزینه برای انتخاب وجود دارد که شامل پوشش لغزش و ترکیدن لوله است. این دو روش برای نوسازی یا جایگزینی زیرساخت های قدیمی شهرها عالی هستند.

سازگار با محیط زیست

  • علاوه بر این ویژگی های منحصر بفرد فیزیکی، این محصول آسیب به محیط زیست را به حداقل می سانند. زیرا:
  • تولید لوله های پلی اتیلن نسبت به لوله های غیر پلاستیکی انرژی کمتری مصرف می کنند.
  • لوله های پلی اتیلن نسبت به لوله های فلزی سبک هستند. در نتیجه حمل و نقل آنها اغلب مقرون به صرفه تر است.
  • انعطاف پذیری و قابلیت استفاده از همجوشی گرما در این لوله ها، به معنی استفاده کمتر از اتصالات است.
  • مشخصات فیزیکی این محصول با استفاده از فناوری بدون ترانشه، امکان استفاده از لوله کوچکتر را فراهم می کند که نسبت به سایر اتصالات فیوژنی کمتر به محیط زیست آسیب می رساند.
  • همچنین این محصول به دلیل قابلیت همجوشی گرما، باعث تولید اتصالات بدون نشت می شود.
  • هنگام تولید این محصول، یا هنگام همجوشی یا استفاده در زیر زمین یا آب، سموم خطرناکی در هوا منتشرنمی شود.
  • امکان بازیافت لوله پلی اتیلن در برنامه های بدون فشار وجود دارد.

مقاومت فیزیکی بالا

تحمل فشار از 4 الی 25 بار (بسته به نوع و قطر لوله) یکی از مزایایی است که باعث محبوبیت لوله پلی اتیلن شده است.

مقاومت شیمیایی بالا

مقاومت در برابر اسید و باز برتری قابل توجهی نسبت به لوله فولادی به حساب می آید و همین امر باعث است تا در صنایع کاربرد ویژه ای داشته باشد.

انعطاف پذیری بالا

قطعاً در مسیر انتقال مایعات موانع و پست و بلندی های بسیار بوجود می آید.در صورت استفاده از لوله های فولادی انتقال با مشکلات بسیاری روبرو می شود.

الفباوب بازدید : 32 دوشنبه 30 آبان 1401 نظرات (0)

هزینه ساخت اپلیکیشن اسنپ - مشابه اسنپ چقدر است؟ برای طراحی اپلیکیشن درخواست خودرو چقدر باید بودجه بگذاریم؟ با ما همراه باشید تا باهم دیگر این مسئله را بررسی کنیم. ساخت اپلیکیشن مشابه اسنپ یکی از خدماتی است که در الفباوب، شرکت بزرگ طراحی انواع اپلیکیشن صورت می گیرد، شما می توانید برای طراحی یک اپلیکیشن کاربردی و موفق از طریق راه های ارتباطی ذکر شده با ما تماس بگیرید تا شما را راهنمایی کنیم.

هزینه ساخت اپلیکیشن اسنپ چقدر است؟

دوستان عزیز در طراحی اپلیکیشن قیمت ها بسیار متفاوت هستند، شما هم با اپلیکیشن هایی برخورد کرده اید که تنها چند صفحه بسیار ساده داشتند و یا اپلیکیشن هایی که در نقطه مقابل، بسیار حرفه ای و پر از امکانات هستند!

پس هزینه طراحی اپلیکیشن مشابه اسنپ به این موضوع بستگی دارد که چقدر بخواهید خاص تر یا با امکانات بیشتر کار کنید. ممکن است بخواهید یک اپلیکیشن با امکان ثبت نام کاربر و راننده، پرداخت آنلاین، مسیریابی بسازید یا این که امکاناتی مثل چت آنلاین، امکان انتخاب راننده زن یا مرد، ثبت پیک موتوری و ... هم قرار دهید!

پس بهتر است اسیر ارقام نشوید و همین ابتدا قبل از این که گیج و سردرگم شوید از طریق راه های ارتباطی ذکر شده با ما تماس بگیرید تا شما را راهنمایی کنیم. در الفباوب مشاوره کاملا رایگان در اختیارتان قرار می گیرد تا پیش از شروع و صرف هزینه به صورت کامل متوجه شوید که هزینه های ساخت اپلیکیشن متناسب با انتظارات شما چقدر است. هزینه ساخت اپلیکیشن اسنپ

در الفباوب برای این که بهترین نتیجه را از صرف هزینه برای طراحی اپلیکیشن مثل اسنپ را بگیرید هم به شما مشاوره بسیار تخصصی می دهیم که طبق آن متوجه می شوید کدام امکانات می تواند برای فراگیر شدن اپلیکیشن مورد استفاده قرار بگیرد. تنها کافیست از هرکجای تهران یا ایران که هستید برای دریافت جزئیات بیشتر با ما لاز طریق شماره تماس های درج شده در همین صفحه تماس بگیرید.

 

 برای رقابت با اسنپ چه باید بکنیم؟

  1. پشتیبانی خود را تقویت کنید. سعی کنید که برای سفر ها پشتیبانی بسیار قوی داشته باشید تا اعتماد مخاطبان را جذب کنید. در صورتی که حین سفر راننده و مسافر با شما تماس بگیرند و شما پاسخگو نباشید؛ آنگاه بر اعتبار اپلیکیشن خود خدشه وارد خواهد کرد.
  2. برای طراحی اپلیکیشن مشابه اسنپ و برای شروع و جذب مخاطبین می توانید از کد های تخفیف گوناگون استفاده کنید و به مناسبت ها موقعیت های مختلف، تخفیف های متنوعی را برای مسافرین در نظر بگیرید. برای استفاده از این تخفیف ها مسافران می توانند کد تخفیف را هنگام ثبت درخواست سفر وارد کند.
  3. بعد از مدتی که تعداد راننده های خود را گسترش داده اید می توانید حتی انواع ماشین ها را در پنل مدیریت برای مسافران تعریف کنید و هزینه و قیمت هر یک راه متناسب با نوع سرویس تنظیم کنید.
  4. امکان نمایش راننده بر روی نقشه را فراهم کنید. شما باید به منظور جذب اعتماد مشتریان و مسافران، قابلیت نمایش موقعیت راننده را بر روی نقشه فراهم کنید تا مسافران بتوانند این موقعیت را با دوستان و خانواده خود به اشتراک گذاشته و از امنیت سفرشان اطمینان حاصل کنند.
  5. تعداد راننده ها و کیفیت خدمات را افزایش دهید. تلاش کنید در همه ساعات شبانه روز راننده داشته باشید. این کار نیازمند زمان و تبلیغات بسیاری است تا بتوانید راننده جذب کنید. اما سعی کنید بر روی آن سرمایه گذاری کنید تا در زمان های اضطراری مسافران بتوانند به راحتی به خدمات شما دسترسی داشته باشند.
  6. به سراغ شهرهایی بروید که اسنپ هنوز در آن ها فعالیتی ندارد. با این کار می توانید کسب و کار خود را به راحتی آغاز کنید و اعتماد شهروندان آن شهر را به خود جلب کنید. 

الفباوب بازدید : 22 شنبه 14 آبان 1401 نظرات (0)

فواید طراحی اپلیکیشن چیست؟

نیاز به طراحی اپلیکیشن تهران دارید؟ با ما تماس بگیرید! تیم الفباوب با بهترین طراحی اپلیکیشن در تهران به شما برای رونق کسب و کار، فروش بیشتر و برندینگ کمک می کند!  درادامه درباره فواید طراحی اپلیکیشن صحبت می کنیم.

هم اکنون کسب و کارهای مختلف از فروشگاه های الکترونیک گرفته تا بانک ها و کلینیک ها به دنبال طراحی اپلیکیشن خاص خودشان می باشند. محبوبیت اپلیکیشن موبایل رو به افزایش است چون از نظر دیجیتال مارکتینگ اهمیت داشته و ارتباط کارآمدی را با مشتریان هدف برقرار می کند.

مزایای طراحی اپلیکیشن برای کسب و کارها

هم اکنون فناوری همه قسمت ها را در زندگی روزمره تسخیر کرده است. پیشرفت فناوری با راحتی بیشتر همراه است و به همین دلیل است که همه از آن استقبال می کنند. چندین دهه پیش، تنها چیزی که برای فروش محصولات و خدمات خود نیاز داشتید، یک فروشگاه فیزیکی بود و مردم یا با مراجعه فیزیکی به فروشگاه و یا از طریق تماس تلفنی سفارشات خود را انجام می دادند..

به تدریج ظهور اینترنت همه چیز را تغییر داد. با ظهور اینترنت، هر خرده فروشی که می خواست در تجارت بماند باید یک سایت کاربردی داشته باشد. در غیر این صورت کارشان تمام خواهد شد.

اکنون فناوری از سایت های دسکتاپ به اپلیکیشن های موبایل منتقل شده است، چون مردم اکنون بیشتر از طریق دستگاه های تلفن همراه به اینترنت دسترسی دارند تا از طریق لپ تاپ و رایانه شخصی. از آنجایی که شرکت ها در حال تسویه حساب با سایت های تلفن همراه بودند، ظهور گوشی های هوشمند بار دیگر سطح آن را بالا برد. در حال حاضر داشتن یک سایت کافی نیست و برای تضمین راحتی مشتریان خود به یک اپلیکیشن موبایل هم نیاز دارید.

دنیا دیوانه اپلیکیشن های موبایل است، چون چندین مزیت به آن متصل است. به همین دلیل است که توسعه اپلیکیشن به داغ ترین تجارت در حال حاضر تبدیل شده است. تقاضای زیاد برای اپلیکیشن های موبایل منجر به ظهور چندین شرکت توسعه دهنده اپلیکیشن شده است.

جای تعجب نیست که توسعه دهندگان برنامه های آموزش دیده در حال حاضر بسیار مورد توجه شرکت های توسعه برنامه می باشند و آن ها نسبتاً بالاتر از دیگر حرفه ای ها به آن ها دستمزد می دهند. برخی از مزایای مقاومت ناپذیر برنامه های تلفن همراه در زیر بیان شده است.

با یک برنامه کاربردی تلفن همراه، از ترافیک منظم مطمئن هستید. بازدید مشتریان از سایت شما را تسهیل می کند. از آنجایی که مشتریان فقط روی برنامه ضربه نمی زنند، زمانی که می خواهند محصول یا خدماتی را سفارش دهند روی آن ضربه می زنند، یک برنامه کاربردی با نرخ تبدیل بالاتری ترافیک را جذب می کند.

تعداد صفحات : 4

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 121
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 6
  • آی پی دیروز : 4
  • بازدید امروز : 18
  • باردید دیروز : 5
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 103
  • بازدید ماه : 294
  • بازدید سال : 2,076
  • بازدید کلی : 12,538