loading...
تعمیر تلویزیون ایکس ویژن
الفباوب بازدید : 110 سه شنبه 04 خرداد 1400 نظرات (0)

 

 

پس تلویزیون های ایکس ویژن هم مانند بسیاری از تلویزیون ها می توانند بر اثر عوامل خارجی دچار مشکلاتی شوند که شما را متحمل صرف وقت و هزینه کند. با ما همراه باشید تا از خدمات پس از فروش ایکس ویژن در مجموعه سرویس تی وی مطلع شوید.

خدمات پس از فروش ایکس ویژن

شما می توانید با مشاهده هر مشکلی در تلویزیون ایکس ویژن خود با ما تماس بگیرید تا تعمیرکاران خود را برای بازبینی به محل موردنظر شما بفرستیم. هر مشکلی که در تلویزیون های شما ایجاد شود با کمترین هزینه و بالاترین کیفیت توسط تکنسین ما قابل تعمیر است و ما به نفع شما و برای رضایت شما بیشترین تلاش خود را به کار می گیریم. بعضی از خدمات ما برای تعمیر تلویزیون ایکس ویژن عبارت هستند از:

تعمیر قطع شدن صدای تلویزیون ایکس ویژن

دلیل قطعی صدای تلویزیون می تواند به دلایل نرم افزاری و سخت افزاری مربوط باشد. اگر موارد نرم افزاری را بررسی کردید و باز هم از علت قطع صدا تلویزیون ایکس ویژن خود مطلع نشدید، با ما برای بررسی و تعمیر تلویزیون ایکس ویژن تماس بگیرید تا مشکل پیش آمده از این بزرگ تر نشود.

تعمیر قطع شدن تصویر تلویزیون ایکس ویژن

با این که شرکت های تولید کننده تلویزیون ایکس ویژن تلاش دارند بهترین فناوری های صدا و تصویر را در محصولات خود به کار ببرند، بعضی از تلویزیون ها با گذشت مدت زمان، مشکلاتی پیدا می کنند و حجتی غیرقابل استفاده می شوند. گاهی مشکلی که رخ داده به دلیل ............

خدمات پس از فروش ایکس ویژن

الفباوب بازدید : 88 دوشنبه 03 خرداد 1400 نظرات (0)

نمایندگی تلویزیون ایکس ویژن شهرک آزادی

شما می توانید در صورت مشاهده هر مشکلی در عملکرد تلویزیون ایکس ویژن خود با ما تماس بگیرید و بعد از شرح مشکل پیش آمده و اعلام مدل تلویزیون، درخواست خود را برای اعزام تعمیرکار در محل یا انتقال تلویزیون ایکس ویژن به مراکز نمایندگی ثبت نمایید.

نمایندگی تلویزیون ایکس ویژن ستارخان

پیش از تعویض قطعه٬ موضوع “تعویض و قیمت قطعه” به اطلاع مشتری رسانده میگردد و پس از تایید مشتری٬ تعویض انجام خواهد شد. شما می توانید بعد از ثبت سفارش خود با تعمیركاران واحد پشتیبانی ایکس ویژن سرویس سوالات خود را در زمینه قیمت ها در میان بگذارید.

نمایندگی تلویزیون ایکس ویژن آریاشهر

برای تعمیر پنل تلویزیون، تعمیر بك لایت تلویزیون، تعمیر پرش تصویر تلویزیون، تعمیر تلویزیون پنل شكسته، تعمیر ضربه خوردگی به تلویزیون، تعمیر تلویزیون آب خورده، تعمیر بهم ریختگی رنگ در تلویزیون، تعمیر پیكسل سوخته تلویزیون، تعمیر LCD شكسته تلویزیون، تعمیر LED شكسته تلویزیون می توانید به ما اعتماد كنید.

نمایندگی تلویزیون ایکس ویژن شهر زیبا

یكی از مزایای خدمات ایکس ویژن سرویس پرسنل مجرب و با اخلاق است. پرسنلی كه برای تعمیر به محل افراد ساكن شهر تهران ارسال میشوند با رعایت همه شئونات نظر به جلب رضایت فنی و اخلاقی از سوی مشتریان همیشه مورد ارزیابی و نظارت قرار دارند.

نمایندگی تلویزیون ایکس ویژن شهران

اعتماد به یك تعمیركار قوی و متخصص، بهترین تصمیم است تا در هنگام اختلال ها نگرانی نداشته باشید. ایکس ویژن سرویس با سال ها سابقه در ارائه خدمات تعمیر تلویزیون های ایکس ویژن، به عنوان نمایندگی تلویزیون های ایکس ویژن، خیال شما را از موارد تعمیری راحت كرده می باشد. پس اعتماد به یك پشتیبان قوی بهترین و اصولی ترین ضمانتی بوده كه در هنگام اختلال تلویزیون LG خود خواهید گرفت.

نمایندگی تلویزیون ایکس ویژن طرشت

پس از دریافت درخواستهای متعدد كاربران برای نیاز به حضور تعمیركاران تعمیر تلویزیون در محل یا محل، مدیریت مجموعه تعمیر تلویزیون برآن شدند تا با تخصیص تیمی از زبده ترین مهندسان خویش به این كار، سرویس تعمیر در محل را به لیست خدمات ارائه شده در این مجموعه بیافزاید. در حال حاضر این امكان فراهم گشته است تا پس از تماس تلفنی از سوی كاربر، تعمیركاران تعمیر تلویزیون به محل مورد نظر ارسال گشته و عملیات مورد نیاز را روی دستگاه معیوب پیاده سازند. ............

مشاهده مطلب کامل: نمایندگی تلویزیون ایکس ویژن غرب تهران

الفباوب بازدید : 78 دوشنبه 03 خرداد 1400 نظرات (0)

این مجموعه یکی از بهترین مراکز تعمیرات تلویزیون سامسونگ در تهران است که با سابقه چندین ساله از تجربیات خود برای رفع مشکلات شما استفاده می کند.

نمایندگی تلویزیون سامسونگ تهران و کرج

نمایندگی تلویزیون سامسونگ دربردارنده تمامی خدمات تعمیر، تعویض برد است که در فهرست خدمات پس از فروش این نمایندگی ذکر شده است. در این نمایندگی به منظور کسب رضایت و آسایش خاطر هموطنان گرامی تمامی سرویس های مرتبط با تعمیر تلویزیون سامسونگ، تلویزیون های ال ای دی، تلویزیون های هوشمند smartو پنل های led ,lcd همراه گارانتی عرضه می شود.

یکی از راهکارهای ارائه شده توسط مدیریت مرکز تعمیر تلویزیون سامسونگ، امکان ارسال تکنسین تعمیر به منزل است که در راستای رفاه حال مشتریان و هموطنان گرامی ایجاد شده است. مهندسان و کارشناسان فعال در نمایندگی تلویزیون سامسونگ با چند سال تجربه مفید در زمینه تعمیر قادر به ترمیم همه مشکلات و رفع مشکلات تلویزیون سامسونگ هستند.

شماره نمایندگی تلویزیون سامسونگ تهران

تعمیر تلویزیون سامسونگ در صورتی که به دست متخصص و با ابزارآلات روز دنیا انجام پذیرد، مشکل تلویزیون شما را برطرف خواهد کرد. شاید عده ای تصور کنند نمایندگی تعمیر تلویزیون سامسونگ مناسب ترین گزینه برای تعمیر است. اما در شهر خودتان می توانید بهترین متخصص و تعمیرکار تلویزیون را بیابید و کار عیب یابی و تعمیر تلویزیون سامسونگ را با هزینه مناسب به او بسپارید.

نمایندگی تلویزیون سامسونگ تهران

الفباوب بازدید : 67 یکشنبه 02 خرداد 1400 نظرات (0)

 

این تلویزیون ها ازچندین بخش تشكیل شده اند:

1.  صفحه نمایشگر كه از جنس كریستال مایع است.
2.  بك لایت كه در پشت صفحه نمایشگر وجود دارد.

بین بك لایت و پنل هم صفحاتی وجود دارد كه باعث می شود نور یكدست و یكنواختی دا داشته باشیم، پنل از خود نوری ندارد و برای نمایش درست تصویر باید بك لایت از پشت پنل روشن باشد. در تلویزیون های نسل اولیه ال سی دی زاویه دید محدود بود وبرای دید بهتر روبروی تلویزیون مینشستیم كه البته این امر به مروراصلاح شده است.

در ساختار تلویزیون های جدید از دو نوع لامپ تصویر استفاده می شود:

1.  بكلایت CCFL
2.  بكلایت LED

تلویزیون های LED در حقیقت همان LCD های قدیم می باشند، تلویزیون های LCD به نور پشت پنل متكی می باشند تا پنل كریستال مایع را روشن كند. معروفترین نوع LCD از نور فلورسنت در پشت پنل استفاده می كنند كه به بكلایت CCFL معروف هستند. ولی تلویزیون های جدید LCD ازبكلایت LED برای ایجاد روشنایی استفاده میكنند.​​​​​​​​​​​​​​​​​

اعم از تلویزیون LCD، تلویزیون LED، تلویزیون پلاسما، تلویزیون 4K، تلویزیون 3D، تلویزیون QLED و … می توانند در صورت مشاهده هر گونه ناكارامدی و اختلال در تلویزیون مورد استفاده خویش، به نمایندگی سرویس تی وی مراجعه كرده و سرویس های حرفه ای مورد نیاز را دریافت كنند.

تعمیر حرفه ای تلویزیون

نمایندگی حرفه ای تعمیر تلویزیون ارائه دهنده حرفه ای ترین سرویس ها و خدمات مرتبط با تعمیر، بهسازی، ترمیم و تعویض قطعات انواع تلویزیون به متقاضیان است. شما كاربران گرامی می توانید با انتخاب آگاهانه نمایندگی تعمیر تلویزیون در كمترین زمان و با هزینه مصوب، تلویزیون معیوب خود را تعمیر كنید.

خدمات ارائه شده در این نمایندگی منحصر به مدل واشكالی خاص نیست و كلیه عیوب سخت افزاری و نرم افزاری تلویزیون را پشتیبانی می كند. بعضی از حرفه ای ترین سرویس های ارائه شده توسط كارشناسان نمایندگی تعمیر حرفه ای تلویزیون عبارت است از:

تعمیر تلویزیون ال ای دی

در نمایندگی حرفه ای تعمیر تلویزیون ایکس ویژن LED، پیش از هر اقدامی، با كمك پیشرفته ترین روش های بررسی، نوع اشكال پیش آمده در دستگاه، بررسی و شناسایی می شود. در مرحله بعد، نوع تعمیر با توجه به مدل و تكنولوژی بكاررفته در تلویزیون، انتخاب شده و با كسب اجازه از صاحب دستگاه، بر روی ال ای دی پیاده می شود.

تعمیر تلویزیون پلاسما

اختلال های پیش آمده در پنل های پلاسما عمدتا به صورت عدم وجود صدا یا تصویر و گاه هم هر دو اینها است. اشكال ............

مطلب کامل: نمایندگی تلویزیون ایرانی

الفباوب بازدید : 73 یکشنبه 02 خرداد 1400 نظرات (0)

 

 

خدمات پس از فروش تلویزیون سونی

مجموعه تخصصی تعمیر تلویزیون، ارائه دهنده تخصصی ترین سرویس ها و خدمات مرتبط با تعمیر و تعویض قطعات انواع تلویزیون به مشتریان است. شما مشتریان عزیز می توانید با انتخاب آگاهانه مجموعه تعمیرتلویزیون در کمترین زمان و با هزینه مصوب، تلویزیون ایکس ویژن خود را تعمیر نمایید.

تعمیر تلویزیون LED

در مجموعه تخصصی تعمیرتلویزیون ال ای دی، قبل از هر اقدامی، با استفاده از پیشرفته ترین روش های بررسی، نوع اشکال پیش آمده در تلویزیون، بررسی و شناسایی می گردد. در مرحله بعد، نوع تعمیر با توجه به مدل و تکنولوژی به کاررفته در تلویزیون، انتخاب شده و با کسب اجازه از صاحب تلویزیون، بر روی LED پیاده می گردد.

تعمیر تلویزیون پلاسما

مشکلات پیش آمده در پنل های پلاسما عمدتاً به صورت عدم وجود صدا یا تصویر و گاه هم هر دو اینها است. اشکال رایج دیگری که تعمیرتلویزیون پلاسما را ضروری می سازد مشاهده خطوط عمودی در تصویر بوده است. در هر حال سرویس های تخصصی این محصول نیاز با حضور در مجموعه تخصصی تعمیرتعمیرتلویزیون قابل دریافت است. برای قیمت تعمیر پنل تلویزیون سونی با ما تماس بگیرید.

تعمیرتلویزیون LCD

به طور کلی در میان اشکالات ایجاد شده در پنل های ال سی دی، مشکلاتی که در اثر ضربه و عوامل مشابه (خراش یا ساییدگی) ایجاد می گردد قابل تعمیر نبوده و فقط راه حل تعمیر تلویزیون LCD در این حالت تعویض کامل پنل تلویزیون است. در هر حال اگر به هر علت LCD تلویزیون شما دچار شکستگی گشته و نیاز به تعویض آن دارید، یکی از گزینه های موجود مراجعه به مجموعه تخصصی تعمیر تلویزیون و رفع اشکالات ...........

ادامه مطلب را اینجا بخوانید: تعمیر تلویزیون سونی در محل

الفباوب بازدید : 76 شنبه 01 خرداد 1400 نظرات (0)

اگر تلویزیون ایکس ویژن شما در استفاده دراز مدت مستهلك شد و یا هر مشكل جزئی و كلی دیگری به آن وارد آمد كه در هنگام تماشا حس لذت بخش گذشته را به شما منتقل نكرد، بدون هیچ نگرانی و تردیدی با كارشناسان فنی ایکس ویژن سرویس تماس حاصل كرده و مشكل قبل آمده را مطرح كنید.

كادر مجرب و متخصص ایکس ویژن سرویس می تواند در كوتاه ترین وقت ممكن، تعمیر، ترمیم و تعویض قطعات همه مدل های تولید شده تلویزیون xvision، از جمله تلویزیون های هوشمند این برند، پلاسما، ال سی دی و ال ای دی را بر عهده بگیرد و خدمات ممتاز و متمایزی را در اختیار شما قرار دهد.

مثلا، یكی از خدمات برجسته و زیاد مهم و كاربردی ایکس ویژن سرویس، تامین قطعات اورجینال و اصل برای تعمییرات تلویزیون های xvision است مهندسین و كارشناسان فنی ایکس ویژن سرویس در مرحله نخست تعمیر، همه همت خود را به كار می گیرند تا قطعه معیوب را تعمیر كنند و فقط وقتی قطعه معیوب تعمیر پذیر نبود، آن را با نمونه اصل و با كیفیت تعویض كنند.

 

مشاهده ادامه مطلب: نمایندگی تعمیرات ایکس ویژن

الفباوب بازدید : 115 شنبه 01 خرداد 1400 نظرات (0)

بهتر است این را بدانید که صرف نظر از مدل تلویزیون شما، اگر با بروز اختلال و مشکل در پنل، فلت، بک لایت، مین برد، منبع تغذیه و یا آب رفتگی داخل تلویزیون رو به رو شدید، در سریع ترین زمان ممکن با متخصصین فنی سرویس تی وی تماس بگیرید و علاوه بر دریافت نکات و مشاوره رایگان، درخواست تعمیر تلویزیون در محل یا کارگاه تخصصی را ثبت کنید.

تعمیر تلویزیون اولد ال جی

از آن جایی که تلویزیون های OLED ال جی به فناوری روز دنیا مجهز می باشند، باید یک گروه متخصص که به تکنولوژی روز دنیا آشنایی دارد، تلویزیون اولد شما را مورد بررسی های حرفه ای قرار دهد. این را بدانید که بررسی تلویزیون اولد پیچیده بوده و باید با دقتی بالا و توسط افرادی که در این زمینه آموزش دیده اند صورت گیرد.

تعمیر تلویزیون OLED ال جی یکی از خدمات برجسته تیم فنی و با دانش سرویس تی وی است، پس با خیال راحت و اطمینان تام، تلویزیون اولد خود را به دست متخصصین زبده سرویس تی وی بسپارید.

تعمیر ال ای دی UHD ال جی

این تلویزیون که در اینچ های مختلف روانه بازار شد، به لطف وضوح تصویر بالایی که در اختیار کاربر قرار می دهد، توانست محبوب گردد و طرفداران خاص خود را پیدا کند. شما با تماشای کیفیت بالای تصویر ارائه شده این تلویزیون شاهد جشن و پای کوبی رنگ ها بر روی پنل هستید و محو تصویر فوق العاده با کیفیت ال ای دی UHD ال جی خواهید شد.

بهتر است بگوییم که تلویزیون های 4K  UHDال جی از بروز ترین تکنولوژی و امکانات روز دنیا استفاده می کنند و مثل اولد های ال جی، برای تعمیر و بررسی به دانش، تخصص و آگاهی از تکنولوژی روز دنیا نیاز دارند که سرویس تی وی از این ویژگی های مثبت برخوردار بوده و دقیق ترین بررسی را با کمک تیم برجسته خود برعهده می گیرد.

نمایندگی تعمیرات تلویزیون ال جی

الفباوب بازدید : 69 چهارشنبه 29 اردیبهشت 1400 نظرات (0)

چند موضوع وجود دارد که خراب شدن بک لایت بر اثر آن ها رخ می دهد.  اولین و بااهمیت ترین عامل خراب شدن بک لایت، به سر رسیدن عمر لامپ های LED به شمار می رود که مهم ترین علائم سوختن لامپ تصویر تلویزیون سونی کم نور شدن تلویزیون می باشد. در سال های گذشته مشاهده شده که هر چه جلوتر می رویم عمر بک لایت تلویزیون های LED کم می گردد و به تعمیر لامپ تصویر تلویزیون سونی نیاز پیدا می کنید.

افزایش عمر بک لایت تلویزیون

  • اگر می خواهید تلویزیون شما دیرتر خراب شود، به تنظیمات تلویزیون مراجعه کرده و بک لایت را میان 17 تا 15 تنظیم نمایید. اصولا این قسمت به صورت پیش فرض در بیشترین حالت ممکن قرار دارد و باعث فشار به LED های تلویزیونخواهد شد و همین امر آن ها را زودتر از رده خارج می کند.
  • قرار گرفتن تلویزیون در محیطی گرم اشتباه است. نباید تلویزیون جایی باشد که یک وسیله گرمایشی مثل شوفاژ و بخاری پشت آن قرار دارد.
  • نباید تلویزیون مداوم روشن باشد. بهتر است هر دو ساعت، 10 دقیقه تلویزیون را خاموش کنید. این کار باعث افزایش عمر تلویزیون می گردد.
  • در آخر اگر بک لایت تلویزیون شما دچار میکشل شده با ما تماس بگیرید. اگر تعویض بک لایت با جنس اصلی انجام نگیرد امکان تکرار مشکل بالا می رود. تعمیر بک لایت توسط تیم سرویس تی وی گارانتی می گردد که به صورت کتبی به شما تحویل ارائه خواهد شد.

تعمیر لامپ تصویر تلویزیون سونی

مشاهده ادامه مطلب: تعمیر لامپ تصویر تلویزیون سونی

الفباوب بازدید : 87 چهارشنبه 22 اردیبهشت 1400 نظرات (0)

 

یکی از بزرگترین مشکلات تلویزیون های ایکس ویژن، خرابی در پنل و نیاز به تعویض پنل تلویزیون ایکس ویژن است. این مشکلات در اشکال متفاوت ظاهر میگردد.

خرابی پنل

اول خرابی پنل وجود خط افقی در تصویر یکی از شایعترین موارد خرابی است.هیچ علت خاصی برای به وجود آمدن این مشکل وجود ندارد و تنها استفاده طولانی مدت و گرما میتواند از دلایل آن باشد. بعضی مدل ها با استفاده پنل های کم کیفیت،بیشتر در معرض این خطر قرار دارند.لازم به ذکر است که همه نمایشگرها شامل لپ تاپ،تلویزیون و مانیتور ممکن است دچار این مشکل شوند و تنها راه حل تعویض پنل بوده و یا اینکه با این خط عصبی کننده به تماشای تصاویر بپردازید.

دوم خرابی پنل اختلال در تصاویر و بهم ریختگی کلی اما بر مبنای یک شکل فیزیکی منظم است.در این مورد هم هیچ راهی به جز تعویض پنل نخواهد بود.

سوم خرابی پنل تاریکی و کم نور شدن تمام و یا بخشی از تصویر است.

چهارم خرابی پنل مربوط به بهم ریختگی رنگها،اضافه شدن غیر عادی یک رنگ در تمام و یا قسمتی از تصویر و یا وجود هاله ایی غیر عادی از یک عدد و یا بیشتر است.این مشکل به ابتدایی ترین لایه پنل یعنی (Liquid) باز میگردد.در این مورد هم هیچ راه حلی به جز تعویض پنل وجود ندارد.

پنجم خرابی پنل از مشکلات پنل، مربوط به سوختگی پیکسل ها است.هر پیکسل شامل ۳ عدد ساب پیکسل برای ایجاد رنگ است. این پیکسل ها به صورت گروهی و توسط ترانزیستورهایی کنترل میگردند.در صورت بروز هر گونه مشکل در بخش های ذکر شده،پیکسل به حالت خاموش در آمده که به آن در اصطلاح پیکسل سوخته هم اطلاق میگردد.در صورت بروز این مشکل از انجام راه های سنتی مانند فشار با سوزن بپرهیزید زیرا فقط باعث تشدید وضعیت خواهید شد.

طبق یک استاندارد جهانی هیچ شرکتی کمتر از ۳ پیکسل سوخته در یک صفحه را جزو گارانتی نمیداند و سرویس تعمیرات رایگان فقط به پنل هایی با ۳ پیکسل سوخته و یا بیشتر تعلق میگیرد.

در تکنولوژی های جدید این مشکلات بسیار کمتر شده است و تعداد این موارد در فناوری هایی مانند OLED و SUHD بسیارکمتر است.اما به همان اندازه که پیکسل سوختگی وجود دارد،روشن ماندن یک پیسکل و مشکل در فیلتر آن هم وجود دارد.به زبان ساده تر یعنی یک پیکسل و یا تجمعی از تعدادی پیکسل در آن واحد کارایی خود را از دست داده و با نور سفید روشن میمانند.

مشکل ششم خرابی پنل کند شدن تصویر تلویزیون است که باید کاربر برای تعویض پنل تلویزیون ایکس ویژن اقدام کند.
این مشکل بیشتر در تلویزیونهای سامسونگ و سونی دیده می شود و تصاویر به حالت اسلوموشن نمایش داده می شود و هاله ای از تصویر قبلی در تصویر بعدی دیده می شود. این کند شدن تصویر به علت عدم واکنش صحیح پنل به اطلاعات وارد شده و پاسخگویی پیکسل ها است.

آبخوردگی پنل تلویزیون :
بسیاری از مراجعین از شنیدن این عبارت تعجب می کنند و فکر می کنند منظور ریخته شدن یک لیوان آب روی تلویزیون است اما آبخوردگی پنل تلویزیونهای ال ای دی و ال سی دی عبارتی است که برای نفوذ مایعات پاک کننده مانند شیشه شوی از فاصله بسیار کم بین قاب و صفحه نمایش تلویزیون بکار برده می شود.

در هنگام تمیز کردن تلویزیون به علت اسپری کردن مستقیم مایع پاک کننده روی صفحه، این مایعات که معمولا رسانا هم می باشند از پایین پنل وارد تلویزیون شده و به علت قرار گرفتن فلت های منتقل کننده اطلاعات تصویر در زیر پنل تلویزیون باعث اتصال پین های مختلف این فلت ها به هم می شوند که بعضی از آن ها ولتاژ و بعضی دیگر اطلاعات تصویر می باشند.

رسیدن مایعات رسانا به فلت های انتقال تصویر باعث ایجاد جرقه، سولفاته مدار و سوختگی فیزیکی این مدارات ظریف و حساس می شود و عیوب ظاهری مختلفی را باعث می شود که خطوط رنگی عمودی، ایجاد نوارهای سفید و یا مشکی روی تصویر، تفاوت روشنایی در دو نیمه راست و چپ تلویزیون از معروفترین آن ها می باشند و مشکلات دیگری هم وجود دارد که نمی توان به همه آن ها پرداخت، در صورت نیاز با بخش مشاوره تماس و اطلاعات کامل تری دریافت کنید.

 

الفباوب بازدید : 68 چهارشنبه 22 اردیبهشت 1400 نظرات (0)

 

اگر تلویزیون شما با مشكلی رو به رو شد، به منظور انجام تعمیر، شما می توانید با ما به عنوان یك مجموعه معتبر تعمیر تلویزیون تماس بگیرید. در اولین تماس، ابتدا یكی از كارشناسان ما در یك مشاوره تلفنی تلاش می كنند مشكل تلویزیون را پیدا كنند.

در این مرحله اگر مشكل جزئی ای وجود داشته باشد شما قادر خواهید بود خود، آن را برطرف كنید. وگرنه، می توانید درخواست كنید كه یكی از كارشناسان ما برای رفع مشكل در منزل یا محل مورد نظر شما حضور یابند. در این حالت، كارشناسان ما ظرف مدت حداكثر۲ ساعت در محل حاضر شده و به ارائه سرویس و خدمات می پردازند.

هزینه تعمیرات تلویزیون ال جی چقدر است؟

هزینه قطعات تلویزیون شامل هزینه قطعه به كار برده شده، اجرت تعمیر كار و دیگر هزینه های مربوطه مثل حمل و نقل قطعات و هزینه انتقال تلویزیون است. در ادامه شما را با ریزجزئیات هزینه تعمیر تلویزیون آشنا خواهیم كرد!

هزینه تعویض پنل نمایشگر

پنل تلویزیون بسیار گران قیمت است و طی سال های اخیر به علت افزایش ناگهانی دلار، هزینه تعمیرات تلویزیون ال جی افزایش پیدا كرده كه به همین علت مردم اغلب در هنگام وارد شدن ضربه به پنل، دیگر میل به تعویض آن ندارند و به همین علت، واردات پنل تلویزیون در سال اخیر بسیار كاهش پیدا كرده و این كالا را نایاب كرده است.

قیمت پنل ۶۰ تا ۸۰ درصد هزینه تلویزیون را شامل می گردد. هزینه تعویض پنل با توجه به سایز آن متفاوت است به عنوان مثال پنل تلویزیون سامسونگ ۴۰ اینچ به قیمت پنج و نیم میلیون است. هرچه سایز آن بزرگ تر می گردد، هزینه تعمیرات تلویزیون ال جی هم افزایش پیدا می كند.

هزینه تعمیر لامپ تصویر تلویزیون

به صورت متوسط، هزینه تعمیرات تلویزیون ال جی و هزینه تعمیر لامپ تصویر تلویزیون بین ۱۵۰ هزار تومان تا ۳۰۰ هزار تومان متفاوت است.

هزینه تعمیر خازن تلویزیون

خازن ها قابلیت تعمیر دارند ولی اگر كارشناسان تشخیص دهد كه قطعه قابل تعمیر نیست، نیاز به تعویض وجود دارد. هزینه تعمیر خازن، بین ۱۵۰ تا ۳۲۰ هزار تومان است.

هزینه تعمیر بك لایت تلویزیون

هزینه تعویض بك لایت تلویزیون بسیار بالاست به همین علت تعمیر این بخش از تلویزیون به شما توصیه می گردد. هزینه تعمیر بك لایت تلویزیون معمولی با تغییر دلار متغیر است، ولی به صورت میانگین بین ۲۵۰ تا ۳۰۰ هزار تومان است. اما در مدل های بالاتر هزینه تعمیر بك لایت تلویزیون می تواند بین ۷۵۰ تا ۱ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان متغیر باشد.

هزینه تعمیر منبع تغذیه تلویزیون

هزینه تعمیر پاور تلویزیون می تواند از ۳۰۰ هزار تومان الی ۷۰۰ هزار تومان متغیر باشد. برای اطلاع دقیق از نرخ تعمیر پاور تلویزیون، با مركز تعمیر تلویزیون در سرویس تی وی تماس بگیرید.

علائم اختلال برد تلویزیون

علائم مختلف وجود دارد كه می تواند نشان گر اختلال یا نقص در بخش مین برد باشد كه در ادامه به ذكر بعضی از آنها خواهیم پرداخت.

اگر به یكباره همه كانال ها حذف شوند، تلویزیون روشن خاموش گردد و فقط لوگوی شركت را نشان دهد یا اگر ورودی های تلویزیون مورد نظر شما به درستی كار نكند و چراغ جلوی تلویزیون مدام چشمك بزند، می تواند نشان گر نقص یا اختلال در بخش مین برد تلویزیون مورد نظر شما باشد. همینطور اگر روی تلویزیون شما خطوط عمودی پررنگی ایجاد گردد و یا بك لایت تلویزیون شما قطع گردد، می تواند نشانگر نقص در بخش مین برد باشد.

هزینه تعمیرات تلویزیون ال جی برد تلویزیون

اگر شما برای تلویزیون خود از یك كابل نامرغوب استفاده كنید كه با تلویزیون شما سازگار نیست و اورجینال ناست، احتمال اختلال بخش مادربرد را افزایش داده اید. استفاده از قطعات نامرغوب باعث سوختن cpu تلویزیون می گردد. هزینه تعمیرات تلویزیون ال جی بخش مین برد یا مادر برد تلویزیون بین ۶۰۰ تا ۸۰۰ هزار تومان است.

درخواست تعمیر و اطلاع از هزینه تعمیرات تلویزیون ال جی

دیگر نگران حمل و نقل تلویزیون ال جی خود برای تعمیر و احتمالا آسیب دیدن آن در مسیر تعمیرگاه یا مركز نباشید. ما سرویس كار را به منزل و محل مورد نظر شما ارسال خواهیم كرد.

مدت زمان تعمیر تلویزیون led یا lcd ال جی شما بستگی به نوع اختلال آن متغیر است. اما ما با دارا بودن شعب در همه نقاط تهران این ضمانت را می دهیم كه بررسی و رفع عیب تلویزیون شما در سریعترین زمان ممكن انجام گردد.

تعداد صفحات : 13

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 122
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 14
  • آی پی دیروز : 4
  • بازدید امروز : 41
  • باردید دیروز : 5
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 126
  • بازدید ماه : 317
  • بازدید سال : 2,099
  • بازدید کلی : 12,561