loading...
تعمیر تلویزیون ایکس ویژن
الفباوب بازدید : 242 چهارشنبه 23 تیر 1400 نظرات (0)

مشکلاتی كه در پنل تلویزیون های LED و LCD ايکس ویژن ایجاد می شود بسیار گسترده است. شکستگی پنل، آبخوردگی پنل تلویزیون، خرابی در تصویر و … بخشی از مشکلاتی است كه در پنل تلویزیون های LED و LCD ایجاد می شود و تعویض و یا تعمیر پنل تلویزیون ايکس ویژن را ضروری می سازد.

به طور کلی در میان مشکلات ایجاد شده در پنل، ایراد هایی كه در اثر ضربه خوردگی تلویزیون و عوامل مشابه در پنل تلویزیون ایجاد می شود قابل تعمیر نبوده و تنها راه حل تعمیر پنل تلویزیون ايکس ویژن در این حالت تعویض کامل پنل تلویزیون است.

پنل تلویزیون قطعه ای متشکل از سینی فلزی، بیس اصلی، لامپ های بک لایت، صفحات پولاریزه نور بک لایت و پنل اصلی است. در صورت وجود يک پنل اصل جایگزین، برای صرفه جوئی در هزینه می توان بخش ليکوئید را تعویض کرد.

تعمیر ال سی دی شکسته تلویزیون ایکس ویژن

اگر ال سی دی شما شکسته است یا در اثر ضربه خوردگی تلویزیون خطوطی روی آن افتاده است باید خود را برای خرید يک تلویزیون جدید آماده کنید زیرا در حال حاضر پنل یا همان شیشه ال سی دی و ال ای دی موجود نمی باشد، البته درصورتی كه ضربه خوردگی کم باشد می توانید از تلویزیون خود استفاده کنید اما باید مدت زمان استفاده را کاهش دهید تا سوختن تلویزیون به تاخیر بیفتد.

شکستن پنل تلویزیون ایکس ویژن

شاید شما برای خرید تلویزیون به فروشگاه رفته باشید و فروشند تلویزیونی كه به شما فروخته باشد به عنوان پنل یا تصویر ضد ضربه خوردگی تلویزیون فروخته باشد اما بعد از يک ضربه، پنل خیلی راحت شکسته شده باشد، پنل ضد ضربه يک حرف بی معناست همه ی پنل ها قابلیت شکستن و یا آسیب دیدن را دارند، شکستن پنل اتفاق خوشایندی نیست.

چون هزینه ی تقریبا بالایی برای شما به وجود می آورد، بد نیست بدانید كه پنل در تلویزیون ال ای دی و ال سی دی ايکس ویژن دارای صفحه اصلی یا ماژور است. این صفحه روی پلیت اصلی دستگاه قرار دارد و لامپ های بک لایت در بخش پشتی آن تعبیه شده اند.

صفحات پولاریزه نور هم مابین این بخش ها قرار دارند كه باعث پخش شدن نور لامپ های بک لایت شده و در نتیجه نور در تمام سطح پنل يکنواخت دیده می شود. حالا اگر این ماژور بر اثر ضربه خوردگی تلویزیون بشکند، به هیچ عنوان نمی توان آن را تعویض کرد.

ضربه خوردگی تلویزیون ایکس ویژن

الفباوب بازدید : 234 یکشنبه 20 تیر 1400 نظرات (0)

علت روشن نشدن تلویزیون ایکس ویژن يک مشکل رایج بوده كه امکان دارد در همه مدل ها و برند های تلویزیون پیش بياید. این مشکل علل زيادی می تواند داشته باشد. خرابی و فرسوده شدن بعضی از قطعات تلویزیون و يا يک مشکل کوچک مثل تنظیمات تلویزیون می تواند باشد.

برای رفع مشکلات تلویزیون خود همین حالا با ما تماس بگیرید!

ما در سراسر تهران و کرج قعالیت داریم

تعمیر در محل جزو خدمات اصلی ما محسوب می شود!

در این مقاله علت روشن نشدن تلویزیون را مرحله به مرحله بررسی می کنیم. همان طور كه توضیح داده شد اگر در مراحل توضیح شده مشکل برطرف نشد، برای تعمیر تلویزیون ایکس ویژن با نمایندگی حرفه ای سرویس تی وی تماس بگیرید.

بعد از تماس شما با نمایندگی تعمیر تلویزیون سرویس تی وی، کارشناس تعمیر تلویزیون با شما تماس می گیرد و در زمانی كه شما تعیین می کنید برای تعمیر به محل شما مراجعه می کند.

معمولا کارشناسان قبل از اینكه به در محل شما حاضر شود مدل تلویزیون شما را می پرسد تا قطعات مورد نياز برای تعمیر تلویزیون شما را با خود بياورد. علت روشن نشدن تلویزیون ایکس ویژن

این نمایندگی سعی بر آن دارد تا در کمترین زمان ممکن مشکل روشن نشدن تلویزیون را برای شما برطرف کند. خدمات و سرویس های كه این نمایندگی انجام می دهد شامل شش ماه ضمانت است، كه بصورت کتبی به شما ارائه می شود.

علت روشن نشدن تلویزیون ایکس ویژن

الفباوب بازدید : 86 سه شنبه 15 تیر 1400 نظرات (0)

متخصصان مرکز حرفه ای تعمیر تلویزیون در سرویس تی وی، در بررسی و رفع مشکلات رایج تلویزیون به کمک شما خواهند آمد.

بررسی تلویزیون از چندین برای بسیار مهم است. روند بررسی صحیح تلویزیون، پیش از هر چیز به مشکلات و مشکلات تلویزیون پایان می دهد.

علاوه بر این، اگر مشکلات جزئی سیستم تلویزیون خود را شناسایی و بررسی كنید، می توانید از رخ دادن مشکلات بزرگتر و جدی تر تلویزیون جلوگیری كنید تا نیازی به صرف هزینه زیاد برای تعمیر تلویزیون نباشد.

بیشترین مشکلات تعمیری كه مشتریان برای رفع آن با تعمیرگاه تلویزیون شهرتان تماس برقرار كرده اند موارد زیر است.

مشکل به هم ریختگی رنگ صفحه نمایش:

یکی از رایج ترین كه در تلویزیون های ایکس ویژن مشکل رنگ تصویر است. این مشکل به شکل های مختلفی دیده می شود؛

مثل پخش شدن رنگ در صفحه نمایش، به وجود آمدن خطوط افقی يا عمودی در ایکس ویژن، به هم ریختگی رنگ، از بین رفتن یکی از رنگ های اصلی تصویر و يا به هر شکلی كه کیفیت نمایش تصویر از بین برود.

رفع این مشکل انقدر پیچیده است و امكان دارد به ‍خاطر مشکل بک لایت ها، منبع تغذیه، برد اصلی، برد اینورتور و يا برد كنترلر باشد.

در صورت بروز هر مشکلی كه مربوط به رنگ تصاویر باشد، بهتر است در سریع ترین زمان ممكن با مرکز حرفه ای تعمیر تلویزیون تماس بگیرید.

نداشتن تصویر:

قطع شدن تصویر در تلویزیون های ال ای دی (LED) و ایکس ویژن (LCD) يک مشکل رایج در این نوع تلویزیون ها است و مربوط به تكنولوژی تلویزیون های ال ای دی و ایکس ویژن است.

مشکل قطع تصویر با وجود داشتن صدا عمدتا مربوط به مدار بک لایتمثل و يا در بخش T CON است كه هر دو این موارد در مكان شما توسط نمایندگی تلویزیون ایکس ویژن حرفه ای قابل تعویض است.

خاموش شدن ناگهانی تلویزیون:

خاموش شدن ناگهانی تلویزیون های با توجه به مدل تلویزیون، می تواند علل مختلفی داشته باشد كه عمده ترین علت آن، خرابی برد اصلی ويا خرابی برد پاور تلویزیون است و معمولا با تعویض مشکل رفع می شود.

نداشتن صدا:

بعضی اوقات پیش می آید كه صدای تلویزیون به طور ناگهانی قطع می شود! از آن جا كه تلویزیون يک تلویزیون پر مصرف در خانواده است، این مشکل برای افراد خانواده می تواند کسل كننده باشد.

قطع شدن صدا در تلویزیون های ایکس ویژن عمدتا يا به علت مشکل در بلندگو است كه با تعویض بلندگو مشکل رفع می شود و يا به علت مشکل برد اصلی تلویزیون است كه معمولا تعمیر می شود و در بعضی اوقات هم نیاز به تعوض برد داریم.

تعمیر تلویزیون ایکس ویژن در نمایندگی

الفباوب بازدید : 79 سه شنبه 15 تیر 1400 نظرات (0)

در سالهای اخیر، تولیدكنندگان شرکت ایکس ویژن، به طور گسترده ای به ساخت تلویزیون های هوشمند با ساختارها و قابلیت های متفاوت روی آورده اند.

این تلویزیون ها با توجه به قابلیت های گسترده ای كه دارند از قطعات مختلف و حساسی تشکیل شده اند و امكان دارد گاهی دچار مشکل شده و نیازمند سرویس و تعمیر حرفه ای شوند.

در این شرایط باید با پشتیبانی تلویزیون ایکس ویژن تماس گرفته و درخواست راهنمایی كنید. از جمله مشکلات احتمالی كه امكان دارد برای تلویزیون های xvision  به وجود آید می توان به موارد زیر اشاره كرد:

خاموش و روشن شدن تلویزیون

خاموش و روشن شدن تلویزیون به علت خرابی برد اصلی و  خاموش و روشن شدن خودبخودی تلویزیون و ایجاد هاله سیاه روی تصویر به علت مشکل در بک لایت

دیر روشن شدن

دیر روشن شدن تلویزیون به علت مشکل در كابل برد اصلی

تاريک و روشن شدن تصویر

تاريک و روشن شدن تصویر از قسمت بالا يا دوتایی شدن تصویر به علت وجود مشکل در پنل

قطع شدن تصویر

قطع شدن تصویر تلویزیون به علت خرابی های موجود در برد اصلی  قطع شدن تصویر تلویزیون چند ثانیه پس از روشن شدن به علت مشکل در بک لایت و يا لامپ های ال ای دی داخل پنل

خارج شدن از حالت استندبای

خارج شدن از حالت استندبای به علت مشکل برد اصلی

داشتن صدا و نداشتن تصویر

داشتن صدا و نداشتن تصویر به علت مشکل در يک لایت

مطلب کامل: تعمیر تلویزیون ایکس ویژن در پشتیبانی

الفباوب بازدید : 80 دوشنبه 14 تیر 1400 نظرات (0)

پشتیبانی تلویزیون سامسونگ در تهران در كنار شماست! اگر با مشکلی در تلویزیون سامسونگ روبرو شده اید و به دنبال راهی برای خلاص شدن از شر آن می شد، بايد با پشتیبانی تلویزیون سامسونگ تماس بگیرید.

با ما برای ثبت سفارش تعمیرات در محل تماس بگیرید!

02122873005

مشکلاتی مانند : دایره های سكه مانند روی تلویزیون سامسونگ، خطوط افقی و عمودی روی صفحه تلویزیون، خاموش و روشن شدن تلویزیون، دیر روشن شدن تلویزیون سامسونگ، تاريک شدن تصویر تلویزیون، دوتایی شدن تصویر تلویزیون، قطع شدن تصویر تلویزیون پس از گذشت چند ثانیه از روشن شدنش و … همه از رایج ترین مشکلات تلویزیون های سامسونگ می باشند كه نیاز به تعمیر حرفه ای تلویزیون سامسونگ را ضروری می سازند.

واحد تعمیر تلویزیون سامسونگ در پشتیبانی سرویس تی وی این امكان را فراهم كرده بوده كه خدمات به دوصورت سرویس در محل تلویزیون و پذیرش در محل تلویزیون به شما كاربران گرامی ارائه شود. به این ترتیب تنها با يک تماس از خدمات حرفه ای نمایندگی تلویزیون سامسونگ بهره مند می شوید.

پشتیبانی تلویزیون سامسونگ در تهران

الفباوب بازدید : 77 سه شنبه 08 تیر 1400 نظرات (0)

تعمیر تلویزیون ایکس ویژن از حرفه ای ترین بخش های پشتیبانی تلویزیون ایکس ویژن است با استفاده از تلویزیون های هوشمند تست و بررسی پنل و برد تلویزیون به سریع ترین زمان و کمترین هزینه و البته جلوگیری از خرابی های قسمت های دیگر جلوگیری می كند.

به كارگیری كارشناسان آموزش دیده در دوره های حرفه ای تعمیر درصد تعمیر تلویزیون ایکس ویژن را بالا برده و همین باعث کمتر شدن هزینه و زمان تعمیر شود.

برد تلویزیون، پنل تلویزیون، بک لایت تلویزیون، و دیگر خرابی ها در این پشتیبانی تعمیر می شود.

شما مشتریان گرامی اگر در زمینه تعمیر تلوزیون ایکس ویژن خود سوالی دارید و يا نسبت به مشکل تلویزیون خود دچار سردرگمی می باشید، می توانید از پاسخگویی كارشناسان متخصص ما در زمینه تعمیر تلویزیون ایکس ویژن کمک بگیرید.

تعمیر تلویزیون ایکس ویژن در پشتیبانی

الفباوب بازدید : 78 دوشنبه 07 تیر 1400 نظرات (0)

 تعمیر تلویزیون ایکس ویژن در ایکس ویژن سرویس یکی از بهترین مراکز تعمیرات تلویزیون می باشد.

اگر تلویزیون تلویزیون ایکس ویژن شما دچار مشکل شده و برای رفع خرابی آن نمی توانید برای جابه جایی آن اقدام كنید از سرویس تعمیر تلویزیون ایکس ویژن در منزل شرکت ما کمک بگیرید.

یکی از وسایل خانگی بسیار پركاری كه تقریبا هر روز به مدت چند ساعت مورد استفاده شما قرار می گیرد، تلویزیون خانگی است.

این وسیله الکترونیکی با پیچیدگی های ساختاری خود و به علت فرسودگی و استهلاک كاركرد و  اشتباه در نگهداری و مراقبت از آن، دچار خرابی و مشکلات کوچک و بزرگی می شود كه برای رفع نمودنمثل احتمالا نیاز به تعمیر تلویزیون خواهید داشت.

مشکلاتی مثل روشن نشدن تلویزیون، نداشتن صدا يا تصویر، پرش تصویر، سوختن پیکسل ها، مشکلات بک لایت، آبخوردگی فلت و پنل تلویزیون و… را می توان به عنوان مشکلات رایج تلویزیون نام برد.

اما این مشکلات با وجود متخصصان زبده و باتجربه سرویس تی وی كه با دانش حرفه ای و تجهیزات پیشرفته خود می توانند بررسی تلویزیون و انواع تعمیر تلویزیون شما را در سریعترین زمان ممكن و به اصولی ترین شیوه ممكن انجام دهند، رفع می شوند!

یکی از مهمترین موضوعات در تعمیر تلویزیون، كارآزموده بودن تكنسین مربوطه است طوری كه در روبه رو شدن با خرابی تلویزیون، در همان ابتدا به فكر تعویض قطعات نباشد و تا حد امكان با تعمیر تلویزیون به افزایش عمر مفید آن کمک كند و هزینه های تعمیر تلویزیون شما را بی علت بالا نبرد.

این موضوع هدف اصلی كارشناسان تعمیر تلویزیون سرویس تی وی بوده كه به کمک تجهیزات پیشرفته و دانش حرفه ای و به روز خود، اولویت كار خود را نه تعویض قطعات، بلكه تعمیرمثل قرار می دهند و خدماتی همچون تعمیر پنل تلویزیون، تعمیر بک لایت تلویزیون، تعمیر پاور تلویزیون، تعمیر مقاومت و فلت تلویزیون و… را با بالاترین کیفیت ارائه می كنند.

به خاطر پیچیدگی بررسی تلویزیون های ایکس ویژن، عموما كارشناسان مختلف به تعویض قطعات روی می آورند و کمتر به تعمیر فكر می كنند.

این در حالی است كه متخصصان دوره دیده تعمیر ایکس ویژن در سرویس تی وی با ارائه انواع خدمات تعمیر تلویزیون های ایکس ویژن از جمله تعمیر پنل، فلت، مین برد و غیره، به كاهش هزینه های تعمیر شما هم می اندیشند.

علاوه بر مشکلات و خدمات تعمیری اشاره شده، دیگر مشکلات پیش آمده برای تلویزیون ایکس ویژن شما هم توسط كارشناسان باتجربه تعمیر تلویزیون ایکس ویژن در سرویس تی وی در کوتاهترین زمان قابل رفع است.

از جمله مشکلات رایج تلویزیون های ایکس ویژن، به وجود آمدن مشکل در صدا و رنگ تلویزیون است كه می تواند به صورت خطوط افقی در تصویر، پرش تصویر، پخش شدن رنگ، حذف صدا و غیره بروز كند.

بسیاری از این مشکلات می تواند در برد اصلی تلویزیون يا به اصطلاح مین برد ایکس ویژن باشد.

علاوه بر برد، فلت های انتقال دهنده تصویر و پنل تلویزیون LCD هم كه از جمله گران ترین قطعات تلویزیون به حساب می آید، در بروز اختلال در تصویر نقش مهمی دارند.

الفباوب بازدید : 92 یکشنبه 30 خرداد 1400 نظرات (0)

وارد شدن ضربه و رطوبت به تلویزیون، بروز نوسانات برق در این دستگاه، روشن گذاشتن تلویزیون چند ساعت به صورت پياپی و همینطور افزایش نور بک لایت آن در تنظیماتش از مهم ترین بلاهایی می باشند كه كاربران سر تلویزیون می آورند و باعث خرابی آن می شوند.

ضربه خوردگی تلویزیون این کارها تلویزیون را خراب می کند!

اگر ضربه ای محکم به تلویزیون وارد شود كه باعث از كار افتادگی يا شکستگی پنل آن شود باید فاتحه تلویزیون را بخوانید! چون قاتل پنل تلویزیون ضربه است، البته رطوبت هم در خرابی پنل تلویزیون نقش دارد.

اگر پنل تلویزیون شما آسیب ببیند، احتمال اینكه تعمیر شود خیلی کم است؛ طوری كه بیشتر اوقات تعمیركاران پیشنهاد تعویض آن را می دهند اما تعویض پنل تلویزیون به قدری برای شما گران تمام می شود كه باید به جای هزینه برای آن يک تلویزیون نو بخرید! درست است كه وارد شدن ضربه به تلویزیون، اول از همه به پنل تلویزیون آسیب وارد می كند اما امكان دارد باعث خرابی مین برد يا برد اصلی تلویزیون و بک لایت آن هم شود.

اگر از تلویزیون سامسونگ استفاده می كنید و پس از وارد شدن ضربه به این دستگاه شاهد قطع شدن تصویر تلویزیون در حالی كه صدا دارد، افتادن خطوط عمودی روی نمایشگر تلویزیون، تیره شدن قسمتی از تصویر، اضافه شدن يک رنگ غیر عادی به تصویر، نمایش يک نقطه سفید و… بودید، مطمئن باشید پنل آن آسیب دیده است و باید هر چه سریع تر تعمیر تلویزیون سامسونگ را به يک مجموعه معتبر بسپارید.

نوسانات برق تلویزیون این کارها تلویزیون را خراب می کند!

نوسانات برق، عامل دیگری است كه باعث خرابی تلویزیون می شود اما این مورد برخلاف ضربه و رطوبت مستقیم به سراغ پنل تلویزیون نمی رود؛ بلكه مستقیم به سراغ برد پاور تلویزیون و سپس به سراغ مین برد تلویزیون می رود.

برد پاور همان منبع تغذیه تلویزیون به حساب می آید كه جريان برق شهری را دريافت كرده و با تبدیل آن به جريان برق مورد نياز تلویزیون، جريان برق این دستگاه را برای روشن شدن و كار كردن آن تامین می كند.

البته پس از اینكه جريان برق مورد نياز تلویزیون را تولید می كند آن را به مین برد تلویزیون منتقل می کند تا مین برد تلویزیون جريان برق را به تمامی قطعات این دستگاه منتقل کند. با این وجود اگر برق نوسانات داشته باشد اول از همه منبع تغذیه آسیب می بیند و پس از آن مین برد تلویزیون آسیب می بیند.

بهترین راه برای جلوگیری از بروز نوسانات برق در تلویزیون و خرابی این دستگاه اتصال آن به محافظ برق است. با این وجود اگر از تلویزیون سونی يا هر تلویزیون دیگری استفاده می كنید برای جلوگیری از خرابی برد پاور، مین برد و در آخر  باید حتما این دستگاه را به محافظ برق متصل كنید.

سرویس تی وی به عنوان یک مجموعه حرفه ای برای پشتیبانی تلویزیون سونی و برندهای مطرح دیگر همیشه در تلاش است رضایت شما را جلب کند می تواند در صورتی که دچار مشکلات شدید به شما کمک کند.

تمیز كردن تلویزیون به صورت غیر اصولی این کارها تلویزیون را خراب می کند!

دومین عاملی كه قاتل جان پنل تلویزیون و البته مین برد آن است، رطوبت می باشد. وقتی می گوییم مراقب باشید رطوبت وارد تلویزیون نشود، خیلی از كاربران فكر می كنند كه منظور از رطوبت، ریختن يک لیوان آب روی تلویزیون است؛ اگر پنل و مین برد تلویزیون می توانند با کوچکترین میزان رطوبت هم خراب شوند و شما را توی خرج بیندازند.

رایج ترین كاری كه باعث نفوذ رطوبت به پنل و مین برد تلویزیون می شود، اسپری كردن مستقیم مایع تمیز كننده بر روی نمایشگر تلویزیون است؛ چون باعث می شود رطوبت از پایین نمایشگر وارد پنل آن شده و به سپس به مین برد رسیده و هم به پنل تلویزیون و هم به مین برد آن آسیب وارد كند.

پس چطور باید نمایشگر تلویزیون را تمیز كرد؟ برای مثال .......

این کارها تلویزیون را خراب می کند! 

الفباوب بازدید : 79 چهارشنبه 19 خرداد 1400 نظرات (0)

اتصال موبایل به تلویزیون ال جی یکی از مهم ترین درخواست مشتریان در مورد تلویزیون های و یا حتی تلویزیون های …. اینكه با توجه به شرایط موبایل و ویژگی های تلویزیون بتونین راهی برای اتصال موبایل پیدا كنید، گاهی کمی سخت میشه و ممكنه نیاز باشه چند روش رو تست كنید تا ببینین کدام یک جواب می ده؛ اما این اتصال در بیشتر مواقع ممكن و شدنیه اگه همه راه های اتصال رو بدونین. در این راهنما بیشتر روش هایی كه معمولا خوب جواب می ده و به سادگی این امکان رو فراهم می کنه، توضیح دادیم.

برای آموزش اتصال گوشی سامسونگ به تلویزیون ال جی از طریق وای فای ، اتصال گوشی سامسونگ به تلویزیون ال جی با کابل ، نحوه اتصال گوشی شیائومی به تلویزیون ال جی ، اتصال گوشی هواوی به تلویزیون ال جی و … با ما همراه باشین.

اتصال موبایل به تلویزیون ال جی

چگونه گوشی رو به تلویزیون ال جی وصل كنیم؟ در پاسخ به این سوال اموزش وصل گوشی به تلویزیون ال جی باید بگیم معمولا بیشتر تلویزیون های قابلیت اتصال موبایل رو دارن؛ حال این اتصال می تونین برای آینه كردن صفحه گوشی و یا اشتراک گذاری باشه. در این قسمت روش های متفاوت وصل كردن موبایل به تلویزیون با توجه به ویژگی های هر دو تلویزیون رو بررسی خواهیم كرد:

·         اتصال موبایل به تلویزیون ال جی با کابل

اگه تلویزیون یا موبایل قابلیت اتصال رو ندارن و قصد دارین گوشی رو با کابل به تلویزیون متصل كنید برای تلویزیون های ال جی تنها زمانی می تونین این نوع اتصال رو انجام بدین كه تلویزیون پورت HDMI MHL داشته باشه. در این حالت با تهیه کابل HDMI MHL می تونین گوشی رو به تلویزیون وصل كنید و صفحه رو روی تلویزیون مشاهده كنید. برای مشاهده تصویر ورودی تلویزیون رو روی گزینه HDMI MHL قرار بدین. کابل HDMI MHL به گوشی های دارای پورت Type C نمی خوره. توجه داشته باشین اتصال با کابل USB انجام نمیشه و پورت USB برای اتصال فلش و هارده.

مشاهده ادامه مطلب: اتصال موبایل به تلویزیون ال جی

الفباوب بازدید : 86 چهارشنبه 05 خرداد 1400 نظرات (0)

اگر دوست ندارید تلویزیون نقطه مرکزی چیدمان اتاق نشیمن شما باشد می توانید آن را از نظرها مخفی كنید؛ یعنی چه؟ یعنی تلویزیون را درون كابینت های مدرن (مثل تلویزیون های قدیمی) قرار دهید تا هر وقت از آن استفاده نمی كنید، در كابینت را ببندید و مثل اين باشد كه اصلا تلویزیونی در اين اتاق نیست. روی سطح كابینت را هم می توانید با وسایل دکوری تزئین كنید.

میز تلویزیون ها می توانند در اين نوع دیزاين نقش مهمی داشته باشد. انواع میز تلویزیون دیواری یا میز تلویزیون کوتاه و مدری، بسته به نوع دیزاين منزل شما می تواند مورد استفاده قرار بگیرد. با اين حال، همیشه می توانید با تغییر دیزاين میز تلویزیون يک چهره تازه به اتاق پذیرایی دهید.

ایده برای تلویزیون و میز تلویزیون سنگی

جای تلویزیون در خانه های کوچک

میز تلویزیون دیواری 2021

میز تلویزیون ام دی اف

جدیدترین میز تلویزیون

میز تلویزیون ساخت ترکیه

میز تلویزیون کلاسیک

 

 

برای مشاهده تصاویر بیشتر کلیک کنید : طراحی میز تلویزیون

تعداد صفحات : 13

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 122
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 13
  • آی پی دیروز : 4
  • بازدید امروز : 37
  • باردید دیروز : 5
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 122
  • بازدید ماه : 313
  • بازدید سال : 2,095
  • بازدید کلی : 12,557