loading...
تعمیر تلویزیون ایکس ویژن
الفباوب بازدید : 78 چهارشنبه 22 اردیبهشت 1400 نظرات (0)

 

غالب اشکالات پیش آمده در پنل های تلویزیون های سامسونگ – جز در مواردی خاص مثل شکستگی و …- قابل تعمیر می باشند و اصلاح آنها هزینه ای چندانی به صاحب تلویزیون تحمیل نمی کند. البته تجربه تعمیرکار، طی صحیح فرآیند عیب یابی و استفاده از تجهیزات تخصصی این کار، در نتیجه نهایی تعویض پنل تلویزیون سامسونگ بسیار موثر خواهد بود.

تعمیر تخصصی پنل تلویزیون سامسونگ

توصیه می شود تعویض پنل تلویزیون سامسونگ و رفع اشکالات پیش امده در آن را به کارشناسان این کار بسپارید و در صورت نداشتن تخصص از ورود به این کار خودداری ورزید.

صدا نداشتن تلویزیون علی رغم وجود تصویر

این خرابی بیشتر مرتبط با بخش بک لایت تلویزیون است و علت آن را باید در این بخش از تلویزیون جستجو کرد. خرابی بک لایت در تلویزیون های ال ای دی شایع است. در تلویزیون های ال ای دی سری f سامسونگ خرابی بک لایت بیشتر است.

روشن و خاموش شدن تلویزیون سامسونگ

بروز این ایراد غالباً در تلویزیون LED سامسونگ سری ۵ مانند  D5950، D5500، D5000 است و روش رفع آن که منجر به تعویض پنل تلویزیون سامسونگ می شود عبارت است از: تعویض نرم افزار تلویزیون، تعویض آی سی حاوی نرم افزار، تعویض قطعات مربوط به بخش حافظه تلویزیون و در نهایت تعویض کامل مین برد تلویزیون.

تأخیر در روشن شدن تلویزیون سامسونگ

این ایراد بیشتر به دلیل وجود اشکال در بخش پاور برد تلویزیون است. در این اشکال، پس از دقایقی روشن ماندن و چشمک زدن چراغ استندبای تلویزیون روشن می شود و به مرور این زمان بیشتر شده و در نهایت با آسیب رسیدن به بخش مین برد تلویزیون به خاموشی کامل فرو می رود.

وجود هاله سیاه بر روی تصویر و خاموش و روشن شدن تلویزیون

برای تعویض پنل تلویزیون سامسونگ در این وضعیت باید بک لایت به صورت کامل تعویض شود. علت این اشکال آن است که در بک لایت بعد از مدتی ال ای دی های تلویزیون شروع به خاموش شدن میک نند و هاله ای سیاه برروی تصویر تولید می کنند.

دوتایی شدن تصویر و تاریک و روشن شدن آن از بالا

این ایراد در قسمت پنل ایجاد می شود و در این شرایط تعویض پنل تلویزیون سامسونگ نیاز به حضور کارشناس تعمیر دارد.

قطع شدن تصویر تلویزیون سامسونگ

توجه داشته باشید که در این حالت نور زمینه و یا بک لایت وجود دارد. این اشکال بیشتر در تلویزیونهای LCD سامسونگ دیده می شود.

روشن شدن تلویزیون و توقف تصویر پس از چند ثانیه

علت بروز این اشکال را می توان در برد بک لایت و LED های داخل پنل که نور بک لایت را می سازند، جستجو کرد.

خیس شدن پنل تلویزیون سامسونگ

اگر تلویزیون سامسونگ در زمان خیس شدن خاموش است آن را به همان حالت رها کرده و به هیچ عنوان روشن نکنیم زیرا پنل های ال سی دی و ال ای دی به شدت در مقابل رطوبت آسیب پذیر می باشند.

استند بای تلویزیون و خارج نشدن از این حالت

در صورت بروز این اشکال، برای تعمیر پنل تلویزیون تلویزیون سامسونگ باید بورد پاور را مورد بررسی قرار داد. در صورت سالم بودن این بخش این احتمال وجود دارد که مین برد تلویزیون دچار ایراد شده باشد.

تعویض و تعویض پنل تلویزیون سامسونگ

اشکالاتی که در پنل تلویزیون های led و lcd سامسونگ ایجاد می شود بسیار گسترده است. شکستگی پنل، آبخوردگی پنل تلویزیون، خرابی در تصویر و … بخشی از اشکالاتی است که در پنل تلویزیون های led و lcd ایجاد می شود و تعویض و یا تعویض پنل تلویزیون سامسونگ را ضروری می سازد. به طور کلی در میان اشکالات ایجاد شده در پنل، ایرادهایی که در اثر ضربه و عوامل مشابه در پنل تلویزیون ایجاد می شود قابل تعمیر نبوده و تنها راه حل تعویض پنل تلویزیون سامسونگ در این حالت تعویض کامل پنل تلویزیون است.

الفباوب بازدید : 70 چهارشنبه 22 اردیبهشت 1400 نظرات (0)

شماره تعمیر تلویزیون سونی در سرویس تی وی 02122873005 بوده و شما می توانید در هرکجای تهران و کرج که هستید از نمایندگی خدمات پس از فروش این مجموعه برای تعمیرات تخصصی تلویزیون کمک بگیرید.

تلویزیون سونی یکی از محصولات قدرتمند و حرفه ای در زمینه تلویزیون ها محسوب می شود که با توجه به کیفیت بالای تصویر و صدا موردانتخاب بسیاری از خانواده های ایرانی قرار گرفته است. به طور کل هر تلویزیونی با گذشت زمان و گذر از عمر مفید خود که بین 8 تا 10 سال تخمین زده شده است، دچار مشکلاتی در تصویر و اجزای داخلی دیگر می شود.

گاهی هم استفاده اشتباه کاربر از تلویزیون باعث می شود این دستگاه صوتی تصویری به تعمیرات نیاز پیدا کند. شما می توانید برای تعمیر تلویزیون سونی خود با سرویس تی وی که یکی از بهترین مراکز ارائه خدمات پس از فروش تلویزیون سونی می باشد تماس بگیرید و درخواست خود را برای ثبت سفارش ارسال تعمیرکار به محل ثبت کنید.

سرویس تی وی با رقابتی ترین هزینه های تعمیرات تلویزیون سونی در کنار شماست!

تماس با شماره تعمیر تلویزیون سونی

همانطور که اشاره کردیم سرویس تی وی یکی از بهترین مراکزی است که می تواند به شما در تعمیرات تلویزیون کمک کند تا دوباره به تماشای برنامه موردعلاقه خود بپردازید. سرویس تی وی دارای تعمیرکاران بسیار کاربلد و آموزش دیده است که می توانند در سریع ترین زمان ممکن در محل حاضر شوند و مشکلات دستگاه شما را حل کنند.

در هرکجای تهران که هستید، می توانید از سرویس تی وی برای تعمیر تلویزیون سونی خود کمک بگیرید، ما در شرق، غرب، شمال و جنوب تهران + کرج نمایندگی های فعالی داریم تا روند تعمیرات به سریع ترین شکل ممکن انجام شود.

الفباوب بازدید : 73 چهارشنبه 01 اردیبهشت 1400 نظرات (0)

 

در سال های گذشته، تولیدکنندگان شرکت ال جی، به طور گسترده ای به ساخت تلویزیون های هوشمند با ساختارها و قابلیت های متفاوت روی آورده اند. اين تلویزیون ها با توجه به قابلیت های گسترده ای که دارند از قطعات مختلف و حساسی تشکیل شده اند و امکان دارد گاهی دچار مشکل شده و نيازمند سرویس و تعمیر حرفه ای شوند. در اين شرایطی باید با نمایندگی تلویزیون ال جی يا مرکز های معتبر تلویزیون تماس گرفته و درخواست راهنمایی كنید. از مشکلات احتمالی که امکان دارد برای تلویزیون های LED LG به وجود آید می توان به این موارد اشاره كرد:

خاموش و روشن شدن ناگهانی تلویزیون LED ال جی

اين مشکل جزء مشکلات متداول در تلویزیون است. تلویزیون به صورت ناگهانی خاموش می شود و به حالت استند بای می رود. اين مشکل می تواند بر اثر فرسودگی قطعات اتفاق افتاده باشد همینطور اگر تلویزیون روشن نمی شود، باید کابل اچ دی ام آی را هم بررسی كنید. همینطور اگر کابل hdmi تقلبی باشد می تواند به برد تلویزیون آسیب برساند، در نتیجه باید از کابل اورجینال استفاده كنید. علاوه بر اين خاموش و روشن شدن ناگهانی تلویزیون می تواند به خاطر نوسان برق، سوختگی آی سی برد پاور، خراب بودن مدار استند بای، وصل كردن فلش ویروسی به تلویزیون و…. هم اتفاق افتاده باشد.

پرش تصویر در تلویزیون LED ال جی

وقتی تصویر تلویزیون مدام دچار پرش می شود، یعنی تلویزیون یک مشکلی دارد. معمولا در اين صورت مشکل از مین برد، ایراد پنل، مشکل پاور، ضعیف بودن لامپ LED تلویزیون و… است. پس باید هر یک از اين مواردی که گفته شدند، به طور دقیق بررسی شوند.

کم نور بودن يا پر نور بودن بخشی از تصویر

یکی از مشکلاتی که امکان دارد برای تلویزیون شما رخ دهد، پر نور بودن يا کم نور بودن بخش هایی در تصویر است. اين مشکل به خاطر ایراد بک لایت اتفاق می افتد. به عبارتی اين مشکل به خاطر برخورد TFT به مانیتور تلویزیون اتفاق می افتد. در اين صورت باید بک لایت تعویض شود. اما اگر امکان تعویض بک لایت وجود نداشت باید پنل عوض شود.

ترکیب شدن و مبهم بودن رنگ ها در تصویر تلویزیون LED ال جی

گاهی امکان دارد که زمان تماشای تلویزیون متوجه شوید که رنگ ها به هم ریخته اند و مثلا دو رنگ متفاوت را به یک رنگ ببینید. همینطور امکان دارد که نوشته و حروف لاتین را به صورت مبهم يا به صورت هاشور زده شده ببینید. در اين صورت احتمالا پنل یک مشکلی دارد و به احتمال زياد نياز است تا پنل تعویض شود.

مشکل صدای تلویزیون LED ال جی

وقتی تلویزیون صدا ندارد، باید مواردی مثل وصل بودن صحیح کابل اچ دی ام آی به تلویزیون، وصل بودن هدفون يا رسیور به تلویزیون بررسی شوند. همینطور باید تنظیمات صدا هم بررسی شود. همینطور باید کابل های صوتی را بررسی كنید و اگر نسبت به سلامت آن ها مشکوک هستید، کابل های صوتی را تعویض كنید.

تعمیر تلویزیون ال جی شرق تهران

تعمیر تلویزیون ال جی غرب تهران

تعمیر تلویزیون سونی شمال تهران

تعمیر تلویزیون ال جی شمال تهران

 

چه موقع تلویزیون LED ال جی به تعمیر نياز دارد ؟

  • وقتی تصویر تلویزیون پرش دارد.
  • وقتی تمایز رنگ ها در تصویر تلویزیون مشخص نیست.
  • وقتی بخشی از تصویر پر نور و بخش دیگر کم نور است.
  • وقتی تصویر تلویزیون بدون کیفیت است.
  • وقتی تصاویری مثل ابر سفید درون تصویر دیده می شود.
  • وقتی پیکسل های روی صفحه گیر كرده اند.
  • وقتی یک تصویر به صورت موقت روی تلویزیون ثابت می ماند.
  • وقتی رنگ ها اشتباه دیده می شوند.
  • وقتی رنگ مشکی خاکستری دیده می شود.
  • وقتی حداکثر رزولوشن در تلویزیون نمایش داده نمی شود.
  • وقتی تلویزیون روشن نمی شود.
  • وقتی تلویزیون صدا ندارد.
  • وقتی صدا وجود دارد اما تصویر نداریم.
  • وقتی صدا با تاخیر می آید.
  • وقتی تلویزیون به WIFI متصل نمی شود.

 

الفباوب بازدید : 82 سه شنبه 26 اسفند 1399 نظرات (0)

 

تعمیر قطعات تلویزیون ایکس ویژن با همكاری مجموعه ای از مهندسان جوان و متخصص و با بهره مندی از تجهیزات پیشرفته روز دنیا در تلاش است تا به همه تلویزیون های معیوب تولد دوباره بخشیده و با افزایش عمر مفید آن ها، لذت استفاده از یك محصولِ با كیفیت را مجدداً به كاربران آن ها ارزانی دارد.

تعمیر قطعات تلویزیون ایکس ویژن

خدمات مرتبط با تعمیر تلویزیون، بسته به درخواست متقاضی به دو شیوه قابل دریافت بوده كه این دو شیوه عبارت هستند از تعمیر تلویزیون در محل و تعمیر تلویزیون در تعمیرگاه.

تعمیر مین برد تلویزیون:

یكی از شایع ترین اشكالات پیش آمده در تلویزیون ها در صورت اختلال، اختلال مین برد است. بروز این اشكال عموماً باعث خاموشی تلویزیون می شود و تلویزیون را به حالت استند بای stand by می برد. بروز این ایراد به این صورت بوده كه هنگام تماشای تلویزیون، تلویزیون به طور ناگهانی خاموش می شود و بعد از روشن كردن دوباره تلویزیون، چراغ پاور جلوی تلویزیون چشمك می زند ولی تلویزیون روشن نمی شود.تعمیر داغ شدن تلویزیون

اگرچه داغ شدن تلویزیون در مدلهای LCD بسیار كمتر از مدلهای پلاسما است ولی این اتفاق در این تلویزیون ها هم مشاهده می شود. این امر از آن روست كه در تلویزیون های ال سی دی نور بك لایت بوسیله لامپهای فلورسنت تامین می شود. گرم شدن تلویزیون های ال سی دی ارتباط مستقیمی با میزان زمان روشن ماندن این تلویزیون دارد.

تعمیر بك لایت تلویزیون

در تعمیر بك لایت ال سی دی تلویزیون (LCD) همچون تعمیر سایر تلویزیون ها، تست قطعات و كنترل كیفیت اهمیت زیادی دارد. تست و بررسی تلویزیون پیش از اقدام به تعمیر، سبب شناسایی دقیق اشكال پیش آمده و پیشگیری از ورود به حوزه های نامرتبط می شود.

تعمیر پنل تلویزیون

قویاً پیشنهاد می شود كه با بروز اختلال در پنل های تلویزیون خویش، برای تعمیر و بهسازی آنها صرفاً به مراكز استاندارد در حوزه تعمیر تلویزیون مراجعه نمایید. در غیر اینصورت این امكان وجود دارد كه نه فقط اشكال پیش آمده در تلویزیون رفع نشود، بلكه با وجود صرف هزینه بسیار، در نهایت، شاهد بروز اشكالاتی دوچندان در تلویزیون باشید.

تعمیر آبخوردگی تلویزیون

متأسفانه در صورت بالا بودن میزان آبخوردگی، امكان تعمیر آبخوردگی تلویزیون وجود ندارد. ضمن آنكه، در غالب موارد به دلیل بی توجهی كاربران، و عدم مراجعه زودهنگام به تعمیرگاه، تعمیر پنل آبخورده تلویزیون، فقط با تعویض آن امكان امكان پذیر می شود.

تعمیر پاور تلویزیون

گر چه منابع تغدیه در انواع مختلفی طراحی و تولید می گردند لیكن در حال حاضر، غالب پاورهای بكار رفته در تلویزیون ها از نوع كلیدی است. در منابع تغذیۀ كلیدی، به كمك یك ترانزیستور، جریان عبوری از ترانس، هزاران بار در ثانیه قطع و وصل می شود تا ولتاژ متناوب فركانس بالا تولید می شود. عمل قطع و وصل كلید، توسط یك نوسان ساز مرجع مربعی انجام می پذیرد.

در هر حال دارندگان كلیه مدلهای تلویزیون می توانند در صورت بروز اختلال در این بخش از تلویزیون خویش به نمایندگی تعمیر تلویزیون مراجعه كرده و خدمات حرفه ای تعمیر پاور ایکس ویژن را دریافت كنند. در صورت عدم امكان تحویل تلویزیون به این نمایندگی، می توان از سیستم سرویس در محل تلویزیون بهره برد.

از آنجا كه تعمیر تلویزیون امری حساس است و باید در كمترین زمان ممكن صورت بگیرد ایکس ویژن سرویس با داشتن تیم حرفه ای در فع ایراد تلویزیون شما عزیزان همه سعی و تلاش خود را به كار می گیرد تا در كمترین زمان با بهترین كیفیت و حداقل هزینه تعمیر تلویزیون شما دوستان گرامی انجام شود.

الفباوب بازدید : 67 سه شنبه 26 اسفند 1399 نظرات (0)

 

از مواردی كه مشکل شدید پنل شده و فقط با تعویض قابل حل است، شكستگی پنل است. مشكلاتی كه در اثر ضربه و عوامل مشابه در پنل تلویزیون ایجاد می شوند به اندازه ای می باشند كه تعمیر تلویزیون سونی را غیرممكن می کنند.

آبخوردگی پنل تلویزیون

به عنوان یكی از مهم ترین مشکلات پراهمیت در تعمیر تلویزیون سونی به آبخوردگی این قطعه اشاره می کنیم. وقتی شما برای تمیز كردن صفحه نمایش تلویزیون خود از مایع های پاك كننده کمک بگیرید، این امکان را باید درنظر بگیرید كه رطوبت به درون پنل نفوذ می کند و به تلویزیون اختلالاتی وارد می کند؛ این حالت آبخوردگی پنل نام دارد. همینطور عدم واكنش صحیح پنل به اطلاعات وارد شده به تلویزیون هم یكی از مشکلاتی است كه این قطعه را درگیر می سازد. تلاش همكاران ما این است كه با تعمیر تلویزیون sony در این شرایط، مشكل را برطرف كنند.

علائم اختلال پنل تلویزیون سونی

خاموش شدن خود به خود تلویزیون و یا چشمك زدن چراغ استندبای، جزو مواردی است كه نشان دهنده ایجاد مشكل در پنل این تلویزیون محسوب می شود. اگر تصاویر در تلویزیون سونی شما كند شده و یا به صورت اسلوموشن به نمایش در آمدند، باید وجود مشكل در پنل تلویزیون خود را تایید كنید. دوتایی شدن تصویر و ادغام تصاویر قبلی در بعدی هم علامت مهمی در این مورد به حساب می آید. اگر تصویر تلویزیون از یك طرف سیاه و یا تیره شد، باید سریع نسبت به تعمیر تلویزیون سونی خود اقدام نمود.

سیاه و دوتایی شدن تصویر تلویزیون از یك طرف

یكی از علائم مهم اختلال پنل تلویزیون، این است كه تصویر سیاه شده یا به صورت دوتایی نمایش داده می گردد. به این ترتیب كه ابتدا یك سوم بالای تصویر در سمت راست یا چپ دچار این حالت می گردد و پس از مدتی استفاده، به تدریج نصف و سپس همه تصویر تلویزیون به این شكل در می آید. در روزهای ابتدایی ایجاد شدن این مشكل، مشكل خود به خود برطرف می گردد. اما نباید تصور كنید كه مشكل به صورت كلی حل شده و نیازی به عیب یابی و تعمیر نیست. باید برای جلوگیری از تشدید مشكل، بلافاصله پس از مشاهده این مشكل اقدام به تعمیر تلویزیون سونی یا تعویض این قطعه كنید.

كند شدن تصویر تلویزیون

كند شدن تصویر هم یكی از علائمی است كه نشان می دهد پنل دچار مشكل شده و نیاز به عیب یابی و ترمیم دارد. در این شرایط تصاویر به حالت اسلوموشن نمایش داده شده و هاله ای از تصویر قبلی در تصویر بعدی دیده می گردد. گاهی این مشكل در یك سوم بالایی تصویر و گاها در همه قسمت های تصویر دیده می گردد.

تعمیر پنل تلویزیون سونی

همكاران ما در گروه سونی تلاش می كنند كه پنل را ترمیم كرده و تا حد امكان مانع از تعویض این قطعه گران قیمت شوند. با این حال گاهی نوع و شدت مشکل پنل به اندازه ای است كه قابلیت تعمیر ندارد. البته باید بدانید كه تعویض پنل تلویزیون سونی و دیگر برندها با توجه به قیمت پنل، هزینه بسیار بالایی دارد.

پیش زمینه اصلی كه آگاهی از آن پیش از تعمیر این قطعه ضروری است، شناخت این قطعه و آشنایی با نحوه كار آن است. پنل، در واقع گران ترین و ارزشمند ترین قسمت تلویزیون است كه معمولا اگر از كار بیفتد، هزینه تعمیر آن با قیمت یك تلویزیون جدید برابری می كند. این قطعه چیز چندان عجیبی نبوده و در واقع همان نمایشگر تلویزیون است. جالب است بدانید كه پنل برای نمایش تصویر نیاز به نوری دار كه آن را از طریق بك لایت تامین می كند.

شما كاربران گرامی جهت استفاده از خدمات ارائه شده در این گروه باید تا در صورت افت عملكرد تلویزیون و یا ایجاد هر نقص در بدنه و تصاویر آن و یا حتی اختلال قسمتی از آن با گروه تعمیر تلویزیون سونی تماس بگیرید و از مشاوره و راهنمایی مهندسان و تعمیرکاران این گروه بهره ببرید. تعمیرکاران ما به دو صورت تعمیر در محل تلویزیون و تعمیر در گروه در كنار شما خواهند بود و اشكالات تلویزیون شما را در كمترین زمان و با بالاترین كیفیت رفع خواهند ساخت.برای اطلاعات بیشتر با سرویس تی وی در تماس باشید.

الفباوب بازدید : 72 چهارشنبه 29 بهمن 1399 نظرات (0)

 

یكی از موارد مهم در تعمیر تلویزیون ال جی هزینه تعمیر است. البته لازم به ذكر بوده كه بگوییم هزینه تعمیر تلویزیون ال جی كاملا متغییر بوده و بر اساس همین موضوع اصولا پس از آنكه كارشناسان مجموعه تلویزیون ال جی به محل مورد نظر شما می آید و عیب یابی های لازم را انجام می دهد قیمت نهایی را اعلام می نماید.
علاوه بر این موضوع نوع قطعه ای كه برای آن ایراد ایجاد آمده و سبب این موضوع شده بوده كه شما نیاز به تعمیردداشته باشید كاملا بر روی هزینه تعمیر تلویزیون ال جی تاثیر گذار خواهد بود.

در رابطه با این موضوع باید بگوییم كه اگر تصور می كنید كه می توانید خودتان تعمیر تلویزیون را انجام بدهید تا جا ممكن این ریسك را نكنید. در واقع گاه صرفه جویی در هزینه سبب هزینه های بیشتری برای شما خواهد شد به همین علت شما باید به برای تعمیر با مجموعه تلویزیون ال جی تماس حاصل كنید. هزینه تعمیر و تعویض قطعات بر اساس نرخ مصوب اتحادیه است. اصولا تخفیفاتی هم برای شما مشتریان گرامی در نظر گرفته می گردد.

البته هزینه های كه در اتحادیه مطرح شده است مربوط به اجرت تعویض قطعات و انجام تعمیر است. در حال حاضر چون نرخ قطعات نوسان بسیاری دارد و بر اساس نوع مدل تلویزیون خیلی فرق دارد در هنگام تماس تلفنی با شركت هزینه تقریبی قطعات و تعمیر را بپرسید.

چند توصيه در مورد نگهداری و تعمير تلویزیون ال جی

كارشناسان تعمیر تلویزیون ال جی بر اساس تجربیات خود پیشنهادات و توصیه هایی دارند كه با رعایت آن ها می توانید موجب سلامت تلویزیون خود شوید. همینطور كه می دانید تعمیر تلویزیون ال جی به خاطر وجود قطعات مختص به خود، دارای مواردی می باشد، به خصوص برخی از تلویزیون های امروزی كه لمسی و حساس تر هستند.

  • حتما سیم برق را از پریز برق جدا كنید.
  • از اسپری كردن مواد شوینده مثل حشره كش، بنزن، نازك تر و ... جلوگیری كنید.
  • این موارد احتمال دارد به صفحه تلویزیون یا مدار الكتریكی آسیب برساند و می تواند انتهای آن را روی تلویزیون ببندد.
  • تلویزیون را بدون دخالت مستقیم مایعات تمیز كنید، صفحه نمایش آن را به آرامی با یك پارچه خشك و نرم پاك كنید.
  • از شوینده هایی مثل مواد پاك كننده سطوح دوری كنید.
  • یك پارچه را در مواد شوینده خنثی رقیق شده خیس كنید، آن را محكم بپیچید، خاك را كنترل تلویزیون را پاك كرده و بعد ریموت را با پارچه خشك پاك كنید.
  • برای حفاظت از تلویزیون حتما از محافظ های ویژه استفاده كنید.
  • كنترل را در دسترس كودكان قرار ندهید.
  • اگر تخصص كافی در این امر ندارید از تعمیر تلویزیون دست بكشید و از كارشناسان تعمیر كمك بخواهید.
  • از زدن ضربه به صفحه بپرهیزید.
  • حین حمل تلویزیون كاملا مراقب باشید.
  • تلویزیون را در یك محیط بلامانع و صاف قرار دهید.
  • در صورت نشت مایعات باتری، پیش از وارد كردن باتری های جدید، مایع موجود در قسمت باتری ریموت را پاك كنید.

همه این موارد به تنهایی می توانند به نحوی طول عمر تلویزیون شما را افزایش دهند و از آسیب های جدی پیشگیری كنند.

پایان مقاله تعمیر تلویزیون ال جی در منزل ...

همینطور كه گفتیم كلیه تلویزیون ها احتمال دارد گاه خراب شود، اما این اتفاق اصلا نگران كننده نیست و با خیال آسوده تلویزیونمان را به شركتی بسپاریم كه از كیفیت خدمات و تعمیر آن مطمئن هستیم. سرویس تی وی به عنوان یكی از بهترین و باتجربه ترین مراكز تعمیر تلویزیون در كنار شماست. پس به ما اعتماد كنید و تعمیر تلویزیون خود را به ما بسپارید.

الفباوب بازدید : 77 چهارشنبه 29 بهمن 1399 نظرات (0)

 

نوسان برق، جدا شدن لامپ های بك لایت از روی شاسی تلویزیون و استفاده از بالاترین میزان نور بك لایت در منوی تنظیمات تلویزیون از دلایل مهم خرابی بك لایت هستند. در برخی از مدل های تلویزیون LCD سونی به خاطر پرس شدن لامپ های فلورسنت بر روی شاسی تلویزیون، امكان تعمیر بك لایت وجود ندارد و باید آن را با قطعه ای جدید عوض كرد ولی در برخی از مدل های این تلویزیون امكان تعمیر تلویزیون سونی و بك لایت آن وجود دارد و نیازی به تعویض آن ناست.

صفحه سیاه و بدون تصویر در تلویزیون

اگر تلویزیون سونی نتواند در یكی از ورودی های سیگنال ویدیو، تصویری را نمایش بدهد اما ورودی های سیگنال ویدیو دیگر سالم باشند، این نوع علامت نشان دهنده خرابی تلویزیون است كه به خاطر وجود اختلال در مادربرد است. خدمات مرتبط با رفع این اشكال در مركز تعمیر تلویزیون سونی ارائه خواهد شد. وقتی كه تلویزیون تصویری ندارد اما چراغ ال ای دی روشن شده و از قرمز به آبی یا سبز تغییر رنگ می دهد به این معنی است كه مادربرد سیگنال Start-up را به برد PSU ارسال می كند.

علت خاموش شدن تلویزیون سونی

با ما همراه باشید تا شما را با مشكل علت خاموش شدن تلویزیون سونی و تعمیر احتمالی آن آشنا كنیم. مهم ترین عواملی كه موجب خاموش شدن ناگهانی و مكرر تلوزیون می شوند:

  • تنظیم تایمر خاموشی از ساده ترین دلایل خاموشی ناگهانی تلویزیون است.
  • با فعال كردن حالت SLEEP TIMER می توانید تایمر از پیش تعیین شده برای خاموشی تلویزیون در یك ساعت مشخص را غیر فعال كنید.
  • برای این كار پس از فشردن دكمه MENU و رفتن به گزینه TIME، می توانید در بخش TV TIMER، نسبت به خاموش كردن TIMER اقدام كنید.
  • عدم اتصال مناسب تلویزیون به برق می تواند باعث خاموشی ناگهان نمایشگر خانگی شود.
  • بروزرسانی نرم افزار موجب برطرف شدن این مشكل و جلوگیری از آسیب دیدگی تلویزیون بر اثر خاموش شدن های مكرر می شود.

برای انجام به روزرسانی نرم افزار تلویزیون، تنها به 30 دقیقه زمان نیاز دارید.

  • غیر فعال كردن تنظیمات Power On with Mobile یكی دیگر از ساده ترین روش های رفع مشكل خاموشی تلویزیون به صورت ناگهانی است.
  • اگر تلویزیون شما توسط گوشی های هوشمند و از راه دور كنترل می شود، با غیرفعال كردن این گزینه مشكل ایجاد شده را برطرف كنید.
  • اتصال انواع كابل یا فلش مموری به دستگاه در صورت ویروسی بودن از دلایل مهم خاموشی ناگهانی تلویزیون است.

3 دلیل خاموشی ناگهانی تلویزیون به شرح زیر می باشد:

اما به طور كلی خاموش شدن ناگهانی تلویزیون سه دلیل اصلی دارد.

  • خرابی cpu
  • خرابی ic
  • اشكال در محافظ برق

خرابی cpu  از دلایل اصی خاموش شدن اتفاقی تلویزیون

  • بررسی دلایل نرم افزاری و پس از آن مشكلات سخت افزاری مهم ترین كاری است كه باید در صورت خاموشی غیر منتظره تلویزیون، توسط تكنسین با تجربه صورت بگیرد و تا حدالامكان باید از دستكاری های غیر تخصصی جلوگیری كنید.
  • در صورت خراب شدن Cpu می توانید شاهد متوقف شدن خاموشی تلویزیون باشید.
  • تعویض یا تعمیر Cpu بر اساس نظر كارشناس تعمیر تلویزیون انجام می گیرد.
  • با برطرف كردن مشكلاتی مثل نوسانات برق به طور كلی می توان از خاموش شدن اتفاقی تلویزیون پیشگیری كرد، پس مطمئن شوید تلویزیون به صورت مستقیم به برق وصل نیست و از یك محافظ استفاده می كند.
الفباوب بازدید : 75 چهارشنبه 29 بهمن 1399 نظرات (0)

 

در صورتی كه ساكن شمال تهران هستید و نیاز به خدمات تعمیر تلویزیون ایکس ویژن دارید، كافیست با ما تماس بگیرید تا در سریع ترین زمان ممكن كارشناس مربوطه را به محل اعزام كنید.

برای تعمیر پنل تلویزیون، تعمیر بك لایت تلویزیون، تعمیر پرش تصویر تلویزیون، تعمیر تلویزیون پنل شكسته، تعمیر ضربه خوردگی به تلویزیون، تعمیر تلویزیون آب خورده، تعمیر بهم ریختگی رنگ در تلویزیون، تعمیر پیكسل سوخته تلویزیون، تعمیر LCD شكسته تلویزیون، تعمیر LED شكسته تلویزیون می توانید به ما اعتماد كنید.

  1. سوالات بسیاری برای اختلال از ما پرسیده می شود، مثل :
  2. تلویزیون خاموش و روش نمی شود.
  3. تلویزیون مدتی بعد از روشن بودن خاموش می شود.
  4. تلویزیون روی چراغ برق مانده و روشن نمی شود
  5. ورودی hdmi كار نمی كند
  6. قسمت بالای تلویزیون تیره تر از قسمت پایی تلویزیون شده می باشد.
  7. اختلال پاور سوپلای تلویزیون
  8. تلویزیون صدا ندارد.
  9. تلویزیون دیر روشن می شود.

اینها قسمتی از سوالاتی بوده كه از ما پرسیده می شود و هر كدام بسته به نوع تلویزیون دلایل خاص خود را دارد. شما با برقراری تماس می توانید قسمت بسیاری از مشكل تلویزیون خود مطلع شوید و از قیمت های تعمیر آن مطلع شوید.

  • مدل تلویزیون شما چیست؟
  • چه ایرادی برای تلویزیون شما به وجود آمده است؟
  • آیا تلویزیون شما روشن نمی شود، صدا دارد ولی تصویر ندارد یا پرش تصویر دارد؟

تلویزیون شما از هر برند و هر مدلی كه باشد و هر ایرادی كه برای آن به وجود آمده باشد، توسط كارشناسان متخصص مجموعه تعمیر تلویزیون مورد عیب یابی و تعمیر قرار می گیرد. ما در تلاشیم بهترین ها را به شما ارائه دهیم و با ارائه ضمانت یك ماهه تعمیر خود، رضایت شما را جلب كنیم.

لطفا برای اینكه با بتوانیم بهتر به سوالات شما پاسخ بدهیم مدل دستگاه خود را كه پشت قاب تلویزیون است برای ما ارسال كنید. به طور معمول در هر مدل تلویزیون یك نقطه ضعف شایع وجود دارد كه با اعلام مدل برای ما بسیار كمك كننده می باشد.

شما مشتریان گرامی می توانید از راه های ارتباطی درج شده در سایت درخواست خود برای ارسال كارشناسان تعمیر تلویزیون در محل را ثبت كنید. تعمیركاران این مجموعه قسمتی از دانش اطلاعاتی خویش درباره تعمیر و فناوری های مرتبط با این دستگاه ها را در قسمت پاسخگویی به شما مشتریان گرامی ارائه می كنند.

تعمیر تلویزیون و حل اختلالات و ایرادات ایجاد شده در انواع برند های متفاوت تلویزیون اگرچه ادعای بسیاری از مراكز فعال در سطح شهر برای تعمیر تلویزیون است اما با توجه به دانش و تجربه حرفه ای تیم ما تعمیر تلویزیون های انجام شده توسط كارشناسان مجرب، هم در مرکز و هم در محل، مطمئنا به دست تعمیركارانی انجام می پذیرد كه ضمن آشنایی با بهترین تكنولوژی ها و فناوری های روز دنیا، دانش فنی مورد نیاز را برای تعمیر تلویزیون به دست آورده باشند.

الفباوب بازدید : 100 دوشنبه 13 بهمن 1399 نظرات (0)

 

دو قسمت در تلویزیون سونی وجود دارد که باعث ایجاد این اختلال می شوند.بخش اولیه یا ثانویه یا اگر هر دو بخش منبع تغذیه اختلال پیدا کنند باعث ایجاد این اختلال خواهند شد. پس دو بخش به صورت جداگانه در نمایندگی تلویزیون سونی بررسی می شوند تا اختلال دقیق تلویزیون مشخص شود.

برای تست ولتاژ 12 ولت، از لامپ 24 ولت اتومبیل استفاده می شود. یک سر آن را به پیکوفیوز (مسیر ولتاژ 12 ولت) و دیگری را به gold ground وصل می نماییم (پیکوفیوز را از روی برد خارج کنید). اگر لامپ خاموش و روشن شد اختلال از قسمت اولیه منبع تغذیه است. ولتاژهای دیگر مثل 3.3 ولت و 5 ولت راه اندازه گیری کنید و از صحت آن ها اطمینان حاصل کنید.اگر قطعات ای که ولتاژ 3.3 ولت و 5 ولت را تامین می کند اتصال پیداکرده باشد احتمال دارد باعث خاموش و روشن شدن منبع تغذیه می شود.

اگر لامپ روشن شد با فرض سالم بودن منبع تغذیه،در قسمت های بعدی قطعاتی اتصال کوتاه کرده اند که ولتاژ مسیر را پایین می آورند و باعث خاموش و روشن شدن منبع تغذیه می گردند.اگر لامپ روشن می شود،نباید وقت را به بررسی منبع تغذیه معطوف کرد،به جای آن باید فقط روی قسمت ثانویه مدار تعمیر شود مثل چهار ترانزیستور c5707 مربوط به مدار اینتوتر که ترانس های ولتاژ را راه اندازی می کنند.

این ترانزیستورها شبیه ترانزیستورهای خروجی افقی(hot) در تلویزیون های crt (برای راه اندازی ترانسفورماتور فلای بک می باشند) که مداوم زیر بار می باشند است و امکان ایراد آن ها بسیار زیاد است. باید آن ها را خارج از برد با اهم متر تست کرده و اتصال بین پایه های آن را از لحاظ این که اتصال کوتاه نشده باشد، مورد بررسی قرار داد.

معمولا کارشناسان ها از اهم متر دیجیتال یا آنالوگ یا هر دو برای تست ترانزیستورها استفاده می کنند.پس نمی توان ترانزیستور خراب را به طور دقیق تشخیص داد زیرا این تلویزیون ها نمی توانند hfe دقیق ترانزیستورها را نشان دهند.بعضی از مولتی مترهای دیجیتال قابلیت اندازه گیری hfe دارند. به عبارت دیگر باید hfe ترانزیستورهای به ظاهر سالم اندازه گیری شوند.هر چند می توان سه ترانزیستور دیگر را نیز تعویض کرد،ولی از طریق اندازه گیری hfe بررسی به صورت دقیق تر صورت می گیرد.

با استفاده از تلویزیون تستر تفاوت بین دو ترانزیستور سالم و خراب مسخص می شود.hfe ترانزیستور c5707 سالم بین 320 الی 390 خوانده می شود ولی برای نوع خراب آن 467 نشان داده شده است. در دو ترانزیستور دیگر عدد 350 نشان داده شده است. پس فقط احتاج به تعویض دو ترانزیستور c5707 است و دو ترانزیستور دیگر احتیاج به تعویض ندارند. بعد از این تست و تعویض قطعات مذکور،مانیتور lcd روشن شده و بدون هیچ اختلالی شروع به کار کرد.

 

الفباوب بازدید : 81 دوشنبه 13 بهمن 1399 نظرات (0)

 

فرآیند تعمیر حرفه ای تلویزیون سونی زمانی موفق آمیز است و موجب بازیابی کارکرد اصلی تلویزیون می شود که از دانش و تجربه چندین ساله کارشناسان ماهر استفاده گردد. بررسی صحیح نقش کلیدی در تعمیر تلویزیون Sony ایفا می کند. اگر تلویزیون مورد نظر به درستی بررسی نشود، احتمال دارد هزینه های تعمیر چندین برابر شود و حتی ایراد به بخش های دیگر سیستم نیز سرایت یابد.

کارشناسان ارشد تعمیرگاه تعمیر حرفه ای تلویزیون سونی با استفاده از تجهیزات پیشرفته و مدرن به ریشه یابی و بررسی دقیق و ریز بینانه تلویزیون پرداخته و سیستم شما را مطابق با استانداردهای جهانی تعمیر خواهند کرد. لازم به ذکر است که در صورت غیر قابل تعمیر بودن قطعات تخریب شده تلویزیون، تعویض با قطعات مشابه اصل شکل می گیرد.

تعمیر انواع مدل های تلویزیون سونی

نمایندگی تلویزیون Sony، تمامی مدل های تلویزیون سونی را تعمیر می نماید. اگر صاحب هر یک از مدل های تلویزیون LCD سونی و LED سونی هستید و تلویزیون شما به اختلالی برخورده است، نگران نباشید. تنها با یک تماس کارشناسان ما در نمایندگی تلویزیون سونی به محل مورد نظر شما اعزام شده و تعمیر تلویزیون را در محل انجام می دهند.

تعمیر تلویزیون اولد

کاربران تلویزیون های اولد به خاطر داشته باشند که در صورت ایجاد هرگونه نقص و اختلال در تلویزیون، از اقدام خودسرانه برای تعمیر و ترمیم آن خودداری کنند. اقدامات خودسرانه کاربر بر روی تلویزیون نه تنها خطاهای موجود در تلویزیون را مرتفع نخواهد ساخت، بلکه امکان آسیب‌ به دیگر بخش‌های تلویزیون و شدیدتر شدن اختلال آن را فراهم می‌آورد. سرویس های مرتبط با این تلویزیون نیز با حضور در نمایندگی تعمیر تلویزیون سونی قابل دریافت است.

تعمیر تلویزیون پلاسما

مشکلات پیش آمده در پنل های پلاسما عمدتاً به صورت عدم وجود صدا یا تصویر و گاه نیز هر دو اینها می‌باشد. اشکال رایج دیگری که تعمیر تلویزیون پلاسما را ضروری می سازد مشاهده خطوط عمودی در تصویر بوده است. در هر حال سرویس های حرفه ای این محصول نیاز با حضور در نمایندگی تعمیر تلویزیون سونی قابل دریافت است.

تعمیر تلویزیون LED سونی

در تعمیرگاه حرفه ای تعمیر تلویزیون LED، پیش از هر اقدامی، با استفاده از پیشرفته ترین روش های بررسی، نوع اشکال پیش آمده در تلویزیون، بررسی و شناسایی می گردد. در مرحله بعد، نوع تعمیر با توجه به مدل و تکنولوژی بکاررفته در تلویزیون، انتخاب شده و با کسب اجازه از صاحب تلویزیون، بر روی LED پیاده می گردد.

تعمیر تلویزیون LCD دی

به طور کلی در میان اشکالات ایجاد شده در پنل‌های LCD، اختلال هایی که در اثر ضربه و عوامل مشابه (خراش یا ساییدگی) ایجاد می شود قابل تعمیر نیست و تنها راه حل تعمیر تلویزیون LCD در این حالت تعویض پنل تلویزیون است. در هر حال اگر به هر علت LCD تلویزیون شما دچار شکستگی گشته و احتیاج به تعویض آن دارید می توانید به نمایندگی تعمیر تلویزیون سونی مراجعه کرده و اشکالات ایجاد شده در این تلویزیون را مرتفع سازید.

تعداد صفحات : 13

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 122
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 16
  • آی پی دیروز : 4
  • بازدید امروز : 47
  • باردید دیروز : 5
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 132
  • بازدید ماه : 323
  • بازدید سال : 2,105
  • بازدید کلی : 12,567