loading...
تعمیر تلویزیون ایکس ویژن
الفباوب بازدید : 37 سه شنبه 21 آذر 1402 نظرات (0)

در زمان استفاده از خطوط PSTN ، کاربران عملا" هزینه زمان استفاده شده توسط شرکتی که مدیریت خط PSTN را برعهده دارد، پرداخت می نمایند و هر اندازه که بیشتر با تلفن صحبت نمایند هزینه بیشتری را نیز می بایست پرداخت نمایند. علاوه بر این، نمی توان بطور همزمان با بیش از یک شخص گفتگو نمود.

در فناوری VoIP می توان هر زمان و با هر شخص گفتگو نمود . کافی است که در آن مقطع زمانی سایر افرادی که شما می خواهید با آنان گفتگو نمائید نیز به اینترنت متصل شده باشند.

مکالمه برقرار شده تا زمان دلخواه می تواند ادامه یابد. علاوه بر این، می توان در یک زمان با چندین نفر گفتگو نمود. در زمان گفتگو با سایر افراد و بطور همزمان می توان با آنان داده ای ( مثل تصاویر، نمودارها و تصاویر ویدیوئی) نیز مبادله کرد.

آی پی فون، تلفن تحت شبکه، IP Phone، تلفن VoIP

برای خرید آی پی فون، تلفن تحت شبکه، IP Phone، تلفن VoIP با ما در نت یک در ارتباط باشید.

لیست قیمت تلفن VoIP

ما لیست قیمت تلفن VoIP را به صورت به روز شده در اختیارتان قرار می دهیم.

خرید و قیمت روز برندهای تلفن ویپ و تجهیزات | مشاوره رایگان

جهت خرید و قیمت روز برندهای تلفن ویپ و تجهیزات | مشاوره رایگان ما در نت یک بهترین گزینه پیش روی شما خواهیم بود.

تلفن ویپ-تلفن voip-تلفن تحت شبکه-قیمت و خرید

برای خرید تلفن ویپ-تلفن voip-تلفن تحت شبکه-قیمت و خرید با ما در نت یک در ارتباط باشید.

قیمت فروش تلفن ویپ گرنداستریم و یالینک

قیمت فروش تلفن ویپ گرنداستریم و یالینک در وب سایت نت یک به روز شده است.

خرید اینترنتی گوشی تحت شبکه، آی پی فون IP Phone

جهت سهولت دسترسی شما به محصولات، نت یک اقدام به فراهم کردن امکان خرید اینترنتی گوشی تحت شبکه، آی پی فون IP Phone برای شما عزیزان نموده است.

آشنایی با سیستم تلفن ویپ (VoIP) و نحوه عملکرد آن

جهت آشنایی با سیستم تلفن ویپ (VoIP) و نحوه عملکرد آن می توانید از مقالات نت یک دیدن کنید.

قیمت تلفن ویپ

قیمت تلفن ویپ در نت یک به روز شده است.

تجهیزات شبکه | تلفن ویپ

بهترین تجهیزات شبکه | تلفن ویپ را از ما بخواهید.

خرید بهترین انواع تجهیزات تلفن voip با قیمت عالی

برای تجربه خرید بهترین انواع تجهیزات تلفن voip با قیمت عالی در کنار شما هستیم.

تلفن آی پی کارمندی، تلفن تحت شبکه مخصوص کارمندان

به تلفن ویپ کارمندی، تلفن تحت شبکه مخصوص کارمندان نیاز دارید؟ با ما تماس بگیرید!

الفباوب بازدید : 35 شنبه 27 آبان 1402 نظرات (0)

مالیات بر ارث چیست و چرا باید پرداخت شود؟ قانون در این باره چه می گوید ؟ در این نوشتار توضیحات کاملی را از سایت ساوا اپ خواهید خواند. در قانون مالیات های مستقیم، هر شخص به هر شکلی که درآمد کسب کرده باشد و یا به هر طریق منفعت کسب کند، باید بابت آن مالیات بپردازد.

ارث هم از این قاعده مستثنی نیست. به عبارت دیگر پس از فوت یک شخص، اموال تعلق گرفته به وراث وی مصداقی از منفعت محسوب شده و مشمول مالیات می شود. به مالیاتی که باید بابت ارث پرداخت شود مالیات بر ارث گفته می شود. مالیات بر ارث در اکثر کشورهای جهان توسط دولت ها از وراث اخذ می شود و قوانین آن برای هر کشور متفاوت است.

اما الزام پرداخت مالیات بر ارث چیست؟ ماترک متوفی طبق شرع و عرف به وراث وی تعلق می گیرد. اما فروش یا آنتقال آن قبل از پرداخت مالیات امکان پذیر نیست. پس از فوت، هنوز سند اموال منقول و غیر منقول به نام شخص متوفی است. لذا طبیعی است که وراث مادامی که سند تک برگی اموال را به نام خود نکرده باشند، امکان فروش آن را نخواهند داشت. برای صدور سند به نام وراث، پرداخت مالیات و دریافت مفاصاحساب مالیات بر ارث الزامی است.

تاریخچه مالیات بر ارث در ایران

اولین قوانین مالیات بر ارث در سال 1316 به طور رسمی و ساختار یافته در ایران شکل گرفت. این قوانین تا کنون بارها دستخوش تغییر و تحولات شده است. قوانینی که امروزه برای ما کاربرد دارد در ادامه این مقاله بیان خواهد شد.

تغییرات قانون مالیات بر ارث در سال 1395

در سال 1395 قوانین مالیاتی مربوط به ارث دچار تحولات عمده ای شد. در قانون جدید نرخ ها در بسیاری از موارد تعدیل شد و کاهش یافت. در مواردی که تاریخ فوت مربوط به سال 1394 به ماقبل باشد، وراث مشمول قانون قدیم می شوند. همینطور در صورتی که تاریخ فوت سال 1395 یا بعد از آن باشد، مالیات وراث مطابق نرخ ها و قوانین جدید خواهد شد.

در قانون جدید معیار محاسبه مالیات بر ارث چیست؟

در قانون جدید، مالیات بر اساس نوع اموال و دارایی ها محاسبه می شود. در واقع نرخ مالیات برای انواع مختلف دارایی متفاوت است. نرخ مالیات چند دارایی مهم به شرح زیر است:

موجودی حساب بانکی 3%، ملک مسکونی 7.5% ارزش معاملاتی، مغازه 3% ارزش روز، خودرو 2%، ملک اداری 3%، سهام بورسی 0.75%، سهام غیر بورسی 6%، باغ و زمین 7.5% ارزش معاملاتی، انواع اوراق مشارکت 3%، حق امتیاز 10% و سایر اموال هم 10% می باشد. البته این نرخ ها برای وراث طبقه اول است. طبقه دوم و سوم به ترتیب 2 و 4 برابر نرخ های فوق باید مالیات پرداخت کنند.

در قانون قدیم معیار محسابه مالیات بر ارث چیست؟

در قانون قدیم مبنای محاسبه مالیات، صرفاً میزان ارزش ماترک است. به عبارت بهتر، هرچه ارزش کل ماترک بیشتر باشد، نرخ مالیات افزایش پیدا می کند. برای ماترک با ارزش 50 میلیون تومان به بالا نرخ مالیات به شرح زیر است:

در صورتی که وراث پدر، مادر، زن، شوهر، فرزند و نوه باشند، نرخ مالیات 35% کل ارزش ماترک می باشد. در صورتی که پدربزرگ، مادربزرگ، برادر، خواهر و یا فرزندان آن ها باشند، مالیات متعلقه 45% است. چنانچه وراث عمو، عمه، دایی، خاله و یا فرزندان آن ها باشند، مالیات مربوطه 65% خواهد شد.

الفباوب بازدید : 36 یکشنبه 07 آبان 1402 نظرات (0)

تفاوت plc و میکروکنترلر – plc زیمنس بهتر است یا میکروکنترلر؟  اخیراً تعداد زیادی برد دیگر مبتنی بر میکروکنترلر، علاقه به سیستم های امبدد را افزایش داده و باعث شده که افراد زیادی از میکروکنترلر ها کمک بگیرند. این امر علاوه بر افزایش تعداد کاربران میکروکنترلر، همچنین دامنه و کاربرد هایی را که در آن ها از میکروکنترلر استفاده می شود را افزایش داده. به همین دلیل در چند مقاله گذشته، ما بعضی از موضوعات کلیدی را که برای ساخت دستگاه های بزرگ سیستم امبدد مهم می باشند مانند انتخاب میکروکنترلر مناسب برای پروژه خود، انتخاب بین میکروکنترلر و ریزپردازنده پوشش داده ایم.

تفاوت plc و میکروکنترلر – plc بهتر است یا میکروکنترلر؟

در این مقاله، میکروکنترلر ها را با کنترل گر منطقی برنامه پذیر (PLC) مقایسه می کنیم.

میکروکنترلر چیست؟

به صورت خلاصه می توان گفت میکروکنترلر یک کامپیوتر است؛ با این حال، با لپ تاپ یا رایانه شخصی که به آن عادت دارید متفاوت است، با این که همه رایانه ها ویژگی های یکسانی دارند از جمله:

  • قابلیت بارگذاری برنامه (به عنوان مثال رایانه های رومیزی مرورگرها را از هارد دیسک بارگیری میکنند)
  • یک واحد پردازش مرکزی (CPU) تفاوت plc و میکروکنترلر – plc بهتر است یا میکروکنترلر؟
  • دستگاه های ورودی و خروجی برای اسان سازی ارتباط (مانند صفحه کلید، ماوس، چاپگر، مانیتور)
  • حافظه با دسترسی تصادفی (RAM) برای ذخیره متغیرها

اما یک تفاوت اصلی در این بین وجود دارد و آن هم این است که نسخه های بزرگ تر «رایانه های هدف عمومی» می باشند. آن ها قادر به اجرای هزاران برنامه می باشند و برای اهداف مختلف مفید می باشند. اما میکروکنترلرها تخصصی تر می باشند و معمولاً یک کار را به خوبی انجام می دهند.

الفباوب بازدید : 35 شنبه 29 مهر 1402 نظرات (0)
بیشترین مزایای ویپ برای کسب و کار در این مطلب شما را با بیشترین مزایای ویپ برای کسب و کارهای کوچک آشنا می کنیم. سرویس تلفن ثابت، توسط شرکت های تلفنی که دسترسی به یک دسته از ویژگی های متنوع مثل CallerId، ارسال تماس، مسدودنمودن تماس، انتظار تماس، تماس های سه طرفه، پست صوتی و البته تماس های داخلی به خوبی تماس های بین المللی را فراهم می آورند، پیشنهاد شده است. بسته های تلفن ثابت پایه با دامنه ای از پیشنهادات، شامل بعضی و یا همه سرویس ها، پا به عرصه نهاده است.

باید اشاره کنیم که دستگاه هایی وجود دارند که به کاربران اجازه برقراری ارتباط از طریق خطوط ثابت یا ویپ را طبق نیازهایشان می دهند. این بدان معناست که کارمندان شما با کمک یک دستگاه یکسان قادر هستند از یک خط ثابت و از طریق ویپ ارتباط های مورد نیازشان را برقرار نمایند.

بیشترین مزایای ویپ برای کسب و کارهای کوچک

یکی از امکانات و مزیت های اساسی استفاده از سیستم های تلفنی مبتنی بر ویپ ویپ کاهش هزینه های تلفن برای سازمان ها می باشد. با کمک آن هزینه مکالمه بین شعب مختلف رایگان خواهد بود (حتی اگر شعب بین اللملی داشته باشید).

مقایس پذیری از مزیت های اساسی ویپ

تلفن ویپ بسیار مقیاس پذیرند، حتی اگر پرسنل سازمان شما چند برابر شود نیازی به تغییر زیرساختی در آن نخواهد بود. که این امکان در ویپ هم موجبپ کاهش هزینه در سازمان های در حال رشد می شود و هم زمان توسعه را کاهش می دهد.

از کاربرد های ویپ ویپ و ارتباط بین دفاتر مختلف

با بهره گیری از کاربرد ها و امکانات ویپ ویپ دیگر لازم نیست برای ارتباط با سایر دفاتر خود از خطوط شهری استفاده کرده و یا برای ارتباط با شخص مورد نظر خود چند دقیقه معطل شوید، شما می توانید مثل اشخاص داخل شعبه خود آن ها را مستقیم شماره گیری نمایید.

دریافت و ارسال فکس از کاربرد های هیجان انگیز ویپ

اگر از دستگاهای پر دردسر فکس خسته شده اید از مزیت های ویپ ویپ، امکان ارسال و دریافت فکس بدون نیاز به دستگاه فکس می باشد، حتی می توانید فکس های دریافتی را در پست الکترونیک خود مشاهده نمایید.

الفباوب بازدید : 31 چهارشنبه 26 مهر 1402 نظرات (0)

مشاوره حقوقی تلفنی ساوا اپ محاسبه دیه یکی از خدمات حقوقی است که به افراد و سازمان ها کمک می کند تا در مورد مباحث و قوانین مرتبط با محاسبه دیه اطلاعات دقیقی را دریافت کنند و تصمیمات صحیحی را در این زمینه بگیرند. محاسبه دیه در قوانین بسیاری از کشورها، به خصوص در قوانین مرتبط با حوادث رانندگی، آسیب های جسمی و جانی، رفتارهای تخطی و خلاف قوانین راهنمایی می کند. دیه به عنوان جبران خسارتی است که برای جبران آسیب های ناشی از اقدامات تخطی و خلاف قوانین اشخاص و سازمان ها پرداخت می شود.

مشاوران حقوقی متخصص در زمینه محاسبه دیه بده، افراد را در تعیین و محاسبه مبالغ قابل پرداخت به عنوان دیه راهنمایی می کنند. آنها با بررسی مستندات و شواهد مربوطه، ارزیابی خسارت های ناشی از تخلفات را انجام می دهند و مقدار دیه را براساس قوانین و مقررات مربوطه تعیین می کنند.

عواملی که در تعیین مبلغ دیه تأثیرگذار هستند، شامل اندازه و شدت آسیب، درآمد و درصد معیشتی خسارت دیدگان، هزینه های درمان و درمان، هزینه های جبران خسارت و سایر فاکتورهای قانونی است. مشاوران حقوقی با در نظر گرفتن این عوامل و تحلیل شرایط و موقعیت هر مورد، به مشتریان خود راهنمایی می کنند. استفاده از مشاوره حقوقی محاسبه دیه به افراد و سازمان ها کمک می کند تا در صورت بروز تخطی و خلاف قوانین، به طور دقیق مبالغ قابل پرداخت به عنوان دیه را محاسبه و پرداخت کنند. همچنین، این خدمت به عنوان یک راهنمایی حقوقی مهم، افراد را در دریافت حقوق و جبران خسارت های مربوطه کمک می کند.

مشاوره خانواده و طلاق

مشاوره حقوقی خانواده و طلاق یکی از حوزه های حقوقی است که به افراد کمک می کند تا در مواجهه با مشکلات خانوادگی و طلاق، راه حل های قانونی مناسب را پیدا کنند. این نوع مشاوره می تواند در مواردی مانند تقسیم اموال، نگهداری فرزندان، تعیین نفقه و حقوق زندگی، تغییر نام خانوادگی و سایر موارد مربوط به طلاق و خانواده به شما کمک کند.

مشاوره حقوقی در این زمینه به شما اطلاعات لازم را درباره حقوق و تعهدات شما و همسرتان در هنگام طلاق می دهد و به شما کمک می کند تا در مورد حقوق و تعهدات خود به درستی آگاه شوید. این نوع مشاوره می تواند شامل ارائه راهنمایی های قانونی، توضیح مراحل قانونی طلاق، تشریح حقوق و تعهدات شما و همسرتان و توصیه های مربوط به مورد شما باشد.

مشاوران حقوقی خانواده و طلاق تخصص خاصی در این زمینه دارند و با قوانین و مقررات مربوط به طلاق و خانواده آشنایی کامل دارند. آنها به شما کمک می کنند تا بهترین تصمیمات را درباره مواردی مانند تقسیم اموال، نگهداری فرزندان و حقوق و تعهدات مالی بگیرید و در طول فرآیند طلاق به شما راهنمایی می کنند. در نهایت، مشاوره حقوقی خانواده و طلاق می تواند به شما کمک کند تا در این زمینه با اطمینان بیشتری عمل کنید و بهترین تصمیمات را بگیرید. با مشاوره حقوقی مناسب، شما می توانید به انتخاب هایی مناسب برای خود و خانواده تان برسید و در طلاق و موارد مربوطه به بهترین شکل ممکن مدیریت کنید.

مشاوره حقوقی کیفری

مشاوره حقوقی کیفری به معنای ارائه راهنمایی حقوقی در زمینه جرایم و تخلفات جنایی است. این نوع مشاوره به هدف ارائه اطلاعات و مشاوره حقوقی به افرادی که درگیر اتهامات جنایی هستند یا دارای هرگونه سوال یا مشکل حقوقی مربوط به حوزه کیفری هستند، ارائه می شود. مشاوره حقوقی کیفری می تواند در مواردی مانند اتهامات قتل، سرقت، تجاوز جنسی، تجارت مواد مخدر و دیگر جرایم جنایی ارائه شود.

هدف اصلی مشاوره حقوقی کیفری، اطلاع رسانی در مورد حقوق و تکنیک های مربوط به دفاع در دادگاه است. این نوع مشاوره می تواند شامل مراحل قبلی دادگاه مانند پلیس نگاری، بازجویی و تحقیقات پلیسی باشد، همچنین شامل مراحل بعدی دادگاه مانند مراجعه به وکیل، تدوین دفاع و حضور در دادگاه است. مشاوره حقوقی تلفنی ساوا اپ کیفری برای افراد می تواند به عنوان یک راهکار حقوقی برای حل مسائل و مشکلات قانونی در زمینه جنایی مورد استفاده قرار گیرد.

مشاوره حقوقی

مشاوره حقوقی یک خدمت حقوقی است که به افراد و سازمان ها ارائه می شود تا درباره مسائل و مشکلات حقوقی خود راهنمایی و مشاوره دریافت کنند. مشاوره حقوقی می تواند در بسیاری از زمینه های حقوقی ارائه شود، از جمله حقوق خانواده، حقوق ملکی، حقوق کیفری، حقوق تجارت و غیره. مشاوران حقوقی متخصص در زمینه های مختلف حقوقی هستند و با دانش قوانین و مقررات مربوطه آشنایی دارند.

آنها می توانند به مشتریان خود در تعیین حقوق و تعهدات آنها کمک کنند و نیز در حل و فصل درگیری ها و بحران های حقوقی به آنها راهنمایی نمایند. مشاوره حقوقی می تواند به افراد و سازمان ها در حفظ حقوق و منافع آنها کمک کند و از ورود به مشکلات حقوقی جلوگیری نماید. البته لازم به ذکر است که مشاوره حقوقی نباید به جای مشاوره حقوقی حرفه ای و وکالت قرار گیرد و در مواردی که نیاز به نمایندگی حقوقی دارید، بهتر است به وکیل مراجعه کنید.

الفباوب بازدید : 31 شنبه 22 مهر 1402 نظرات (0)

سوئیچ شبکه مدیریتی چیست؟ ویژگی و مزایای استفاده از سوئیچ شبکه مدیریتی در چیست؟ یکی از جدید ترین تکنولوژی های روز دنیا تولید سوئیچ شبکه مدیریتی است، این سوئیچ دارای امکاناتی بی نظیری بوده که در میان سایر سوئیچ ها مشاهده نشده است، سوئیچ شبکه مدیریتی در کنترل پهنای باند شبکه بسیار مؤثر بوده و با روش های خاصی می تواند در انواع شبکه ها و مخصوصاً شبکه های بزرگ نگه داری شود.

کاربرد اصلی سوئیچ شبکه مدیریتی

سوئیچ شبکه مدیریتی برای برنامه ریزی و مدیریت هر تنظیمی به کار می رود، به عنوان نمونه می توان تنظیمات پهنای باند، انواع تنظیمات شبکه های مجازی و حتی انواع کنترل ها را از طریق سوئیچ شبکه مدیریتی را به انجام رساند. جالب است بدانید که مشخصات تنظیمی در هر یک از موارد بیان شده بسیار مشابه بوده و دارای تکنیک های متشابه است در حقیقت نیاز اصلی تنظیمات و کنترل آن ها تنها یک آدرس مک در شبکه بوده که به هر وسیله داده می شود.

تنظیمات مشترک برای سوئیچ شبکه مدیریتی اعم اند از رکمونت بودن، بدنه فلزی، تعداد 16 پورت به بالا، امکان مدیریت از طریق وب و پاورهای اینترنال، در حقیقت قیمت تمام شده سوئیچ شبکه مدیریتی برای این محصول بسیار است اما در فروشگاه های عامل و کنندگان اصلی فروش آن با قیمت بسیار مناسب عرضه می شود.

باید توجه داشت که استفاده از سوئیچ شبکه مدیریتی نیاز به تمهیدات ویژه دارد از جمله آن که باید انرژی برق و انرژی خنثی ارت را فراهم کرد، یا برای آن پیش بینی کرد که چگونه می توان آن را عرضه کرد، در واقع سوئیچ های داخلی و هم دیتای انتقالی باید با واحد زمان مشخص شود که به عنوان پارامتر مهم سوئیچ شبکه مدیریتی به شمار می رود.

سوئیچ شبکه مدیریتی

برای خرید انواع سوئیچ شبکه - سوئیچ سیسکو و ... از طریق شماره تماس های درج شده در همین صفحه با ما تماس بگیرید.

امکانات اصلی سوئیچ های مدیریتی

امکان های اصلی سوئیچ های مدیریتی زیاد است به عنوان نمونه می توان گفت پیکربندی اصلی آن با انواع مرورگر های وب بوده که به شکل مدیریت شده و بر پایه وب بنا می شود، مدیریت پورت های دیگر آن هم از نظر سرعت، ظرفیت و یک طرفه یا دو طرفه بودن از نواع پیکربندی پورت تعریف شده می باشد.

چند دهه قبل که ارتباطات حتی به سطح امروز نزدیک هم نبود، امکان اینکه بتوان از راه دور کنترل یک سیستم را در دست گرفت یا بسیاری از منابع را در اختیار کلاینت های دیگر هم قرار داد، وجود نداشت. اما با گسترش دنیای شبکه و اینترنت، هم اکنون دسترسی به دنیایی از اطلاعات به سادگی میسر شده می باشد. در واقع به کمک شبکه می توان منابع مختلف را در شبکه به اشتراک گذاشت و از این طریق هزینه را کاهش و سرعت را بالا برد.

حال چه بخواهیم یک شبکه خانگی داشته باشیم یا یک شبکه اداری، ایجاد یک شبکه می تواند کمک های بسیاری برای ما داشته باشد. از طرفی برای هم بندی یک شبکه هم به یک سری ابزار و تجهیزات شبکه مثل سوئیچ شبکه، روتر، مودم، هاب و ... نیاز داریم.

الفباوب بازدید : 33 شنبه 08 مهر 1402 نظرات (0)

 

بهترین وکیل اداره کار کیست؟ چگونه وکیل خوب برای اداره کار پیدا کنیم؟ خصوصیات بهترین وکیل حقوقی اداره کار چیست؟ بهترین وکیل اداره کار شخصی بوده که توانایی و اطلاعات کافی در خصوص قوانین اداره کار، بیمه و  بخش نامه ها دارد و به شعب اداره کار دسترسی داشته و آشنا است. شما می توانید براحتی با یک وکیل پایه یک اداره کار حق و حقوق خود را براحتی بگیرید یا از بهترین وکیل اداره کار تلفنی ما کمک بگیرید.

بهترین وکیل اداره کار باید حق کارگر را از کارفرما و بلعکس حق کارفرما را از کارگر اگر حق با آن ها باشد را یگیرد و بتواند اختلافات را حل و فصل کند. در صورتی که شما در گرفتن وکیل برای اداره کار مشکل دارید می توانید از مشاوره حقوقی ما بهره مند شوید و برای گرفتن وکیل برای اداره کار اقدام کنید تا بتوانید حق خود را بگیرید.

وکیل متخصص اداره کار - شکایت کارفرما از کارگز

در صورتی که شما کارفرما هستید و کارگر شما شکایت کرده است، شما برای دفاع از خود نیازمند یک وکیل متخصص اداره کار هستید که همه نکات را با شما بررسی کند و بهترین تصمیم را بگیرید تا در شعب اداره کار بهترین دفاع را از شما انجام دهد.

بعضی ها فکر می کنند دعاوی اداره کار، کاری بسیار راحت بوده و هرکسی می تواند این کار را انجام دهد که این دسته از افراد در اشتباه بزرگ می باشند و هنگامی که رای صادر شده است یادشان می افتد ای کاش بهترین وکیل اداره کار صحبت می کردیم.

بهترین وکیل اداره کار تهران

در صورتی که کارگری هستید که برای یک کارفرما کار می کنید و حق و حقوق شما ضایع شده و به دنبال بهترین وکیل اداره کار تهران هستید، بدون شک گروه وکلای ساوا اپ می تواند بهترین انتخاب شما باشد، چون دارای صدهها نمونه رای موفق در زمینه بیمه، حقوق معوقه و سنوات و دیگر موضوعات می باشند و میشه به صورت یک تیم کار می کنند تا اشتباه نزدیک به صفر شود.

گروه وکلای ساوا اپ با وکیل متخصص اداره کار همکاری می کند که شما با کمک آن ها می توانید حق خود را بگیرید که آن ها قادرند عیدی، بیمه، سنوات، حق اولاد و مسکن باشد که کار را برای شما عزیزان راحت می کنند.

پیگیری حقوق قانونی موکل

از وظایف وکیل اداره کار می توان به پیگیری های حقوق قانونی موکل اشاره کرد. یکی از حقوق قانونی کارگران دریافت حق بیمه است. زمانی که کارفرما از پرداخت حق بیمه کارگر امتناع می ورزد و کارگر نیز برای رفع این مشکل به وکیل اداره کار مراجعه می کند، باید موضوع مربوطه توسط وکیل مورد پیگیری قرار گیرد.

تقریبا در تمامی مشاغل بیمه کردن اعضای کار جز وظایف اصلی هر کارفرما محسوب می شود که کارگرمی تواند آن را مطالبه کند. به موجب قانون کار، کلیه کارفرمایان موظف اند تا اقدام به بیمه کردن کارگران نمایند. چنانچه کارفرما از بیمه کردن کارگر خودداری کند، مرتکب تخلف شده و امکان شکایت از به لحاظ قانونی وجود دارد. بیمه کردن کارگران از جمله مهم ترین وظیفه کارفرمایان به شمار می رود و تحت هیچ شرایطی امکان خودداری از آن وجود ندارد.

در واقع بیمه حق قانونی هر کارگری است و می تواند برای مطالبه آن به مراجع قانونی مراجعه کند و موضوع مطرح شده را مورد پیگیری قرار دهد. با توجه به ماده ۱۴۸ قانون کار، کارفرمایان کارگاه  های مشمول این قانون مکلف هستند بر اساس قانون تامین اجتماعی، نسبت به بیمه نمودن کارگران واحد خود اقدام  نمایند. بنابراین اعطای بیمه تامین اجتماعی به کارگران از جمله اصلی ترین وظایف کارفرما است.

هر کارفرما مکلف است با شروع کار کارگر، در پایان هر ماه لیست بیمه را منطبق با حقوق تعیین شده به سازمان تامین اجتماعی ارسال کند. پرداخت حق بیمه بر عهده کارفرما است و کارگر وظیفه ای بابت پرداخت آن ندارد. مگر آن که بین کارفرما وکارگر توافقاتی در این زمینه شده باشد.

در صورت عدم پرداخت حق بیمه از سوی کارفرما، وکیل کارگر باید برای بررسی مشکل پیش آمده به شعب بیمه تأمین اجتماعی مراجعه کند و موضوع را با مسئولان شعب در میان بگذارند. بعد از آن شعب مربوطه کارفرما را مکلف به پرداخت حق بیمه کارگر می کند.

الفباوب بازدید : 26 سه شنبه 28 شهریور 1402 نظرات (0)

پی ال سی زیمنس در حقیقت یک قطعه ی کنترل کننده قابل برنامه ریزی است که می‌تواند اطلاعات را در قسمت ورود اطلاعات بصورت باینری یا بلعکس آنالوگ دریافت کند و تمامی اطلاعات را بر اساس برنامه ای که در حافظه اصلی خود دارد پردازش میکند.

پی ال سی  مداوم وضعیت دستگاه های ورودی را کنترل کرده و بر اساس یک برنامه سفارشی برای کنترل وضعیت دستگاه های خروجی تصمیم گیری کند. از مزیت های پی ال سی این است که مدولار بوده؛ یعنی شما می‌توانید انواع دستگاه های ورودی و خروجی را متناسب با برنامه خود ترکیب و مطابقت دهید.

کارایی پی ال سی زیمنس در صنایع را زمانی در می یابید که بدانید اصلا این تجهیز چیست.

پی ال سی زیمنس در واقع ساخته شده در کشور زیمنس آلمان می باشد. که در صنعت و دنیای برق جایگاه ویژه ای در ایران پیدا کرده است و بین مهندسین و متخصصان رشته برق از محبوبیت بسیاری برخوردار است.

از پی ال سی ها در صنایع شیشه سازی، کاغذ سازی، نیروگاه ها، کارخانه های استخراجی و نیروگاه ها و موارد دیگر استفاده می شود. ‌

کنتاکتور برق نوعی کلید الکترومغناطیسی است كه جهت قطع و وصل كردن مدار با کمک سیم پیچ مغناطیسی بكار برده می شود. در واقع با تحریک یا وصل شدن این سیم پیچ مغناطیسی یا بوبین کنتاکتور وصل و مدار سه فاز یا تکفاز را وصل کرده و برعکس با قطع شدن ولتاژ بوبین، کنتاکتور قطع می شود. یکی از مهم ترین و پركاربردترین تجهیزات در برق صنعتی و سیستم های قدرت، کنتاکتور می باشد.

این تجهیز یکی از اجزای لازم جهت تابلو برق بوده و به آن کلید الکترومغناطیسی هم گفته می شود. این مزیت باعث می شود كه بتوان مدار را از راه دور و از هر نقطه ای قطع و وصل كرد. این محصول با تحریک بوبین داخل کنتاکتور با کمک ولتاژ AC یا DC، جهت قطع و وصل كردن مدارهای قدرت از راه دور بكار گرفته می شود. کنتاکتور با بهره گیری از عملکردی مشابه عملکرد رله، در آمپراژ بالا بكار برده می شود. همینطور می توان گفت به دلیل استفاده در آمپراژ بالا، سرعت قطع و وصل کنتاکت های آن در مقایسه با رله کمتر می باشد.

کنتاکتور زیمنس

برای خرید کنتاکتور زیمنس با ما در ارتباط باشید، بهترین کیفیت را با بهترین قیمت ارائه می کنیم، کافیست از طریق راه های ارتباطی ذکر شده با ما در پارس اتوماسیون تماس بگیرید.

کنتاکتور چیست و چگونه کار می کند؟

کنتاکتور زیمنس به دلیل ظرفیت عبوری جریان بالا، بیشتر در مدارات قدرت استفاده می شوند. کنتاکتورهای برق بر خلاف رله ها توان و ظرفیت عبور جریان بالاتری دارند و جهت ظرفیت تحمل جریان بالاتری ساخته می شوند. رله ها ظرفیت عبوری جریان پایینی دارند و به همین دلیل، بیشتر در مدارهای فرمان بكار می روند.

در داخل کنتاکتور برق دو عدد فنر موجود بوده كه زمان قطع بودن بوبین کنتاکتور، وظیفه برگرداندن قسمت متحرک به حالت عادی را بر عهده دارند. وقتی اختلاف پتانسیل به دو سر بوبین کنتاکتور اعمال می شود، بوبین یا سیم پیچ بر اثر عبور جریان دارای میدان مغناطیسی می شود و مثل آهنربا قسمت متحرک هسته را به خود جذب می کند. در محل جذب کنتاکت هایی وجود دارند كه با قطع و وصل شدن هسته، قطع و وصل می شوند و به شکل کلید عمل می کنند.

پارس اتوماسیون نمایندگی رسمی زیمنس از شما دعوت می کند برای خرید هر نوع کنتاکتور زیمنس از طریق راه های ارتباطی ذکر شده با ما تماس بگیرید تا به بهترین شکل شما را راهنمایی کنیم.

معرفی پرکاربرد ترین های plc

پی ال سی S7-200 زیمنس

پی ال سی s7-200 یا میکرو پی ال سی بصورت یکپارچه (کامپکت) تولید شد به گونه ای که هر سه بخش اصلی (سی‌پی‌یو، بخش ورودی و خروجی، منبع تغذیه) داخل یک جعبه قرار کرفته است که جز اولین محصولات از سری S7 به حساب می‌آید و بیشتر برای سیستم های ساده به کار برده می‌شود و نسبت به سایر پی ال سی ها ورودی و خروجی بیشتری دارد نسبت به سایر پی ال سی ها و معمولا در پروژه های بالا استفاده نمی‌شود.

پی ال سی S7-300 زیمنس

پی ال سی هایی موجود هستند که ساختار آن بصورت ماژولار می‌باشد که با مدل سری 300 تولید می‌شود.

به این معنا که بخش های مختلف آن امکان جدا شدن از هم به راحتی دارد و این امکان را می‌دهد که سی‌پی‌یو، ورودی خروجی، ماژول های تغذیه را کنار هم قرار داد و بصورت یک پی ال سی ساخت.

 پی ال سی S7-400 زیمنس

پی ال سی s7-400 معمولا جز پی السی های رک هستند که این مدل نسبت به مدل سری های قبلی از تنوع بیشتر پردازنده  برخوردار است.

از بزرگترین مزیت آن می‌توان استفاده از ماژول های متعدد و متنوع نام برد که  این نوع پی ال سی برای پروژه های سنگین صنعتی طراحی شده است و بزرگترین تفاوت آن با دیگر پی ال سی های ماژولار طریقه نصب آن است که بصورت عمودی انجام می‌شود و همچنین ماژول مرکزی می‌باشد که در قسمت پشت پی ال سی قرار دارد و حتما باید آن بسته باشد که معنای تمام شدن کار را دارد به صورتی که بدون آن پی ال سی قادر به کار کردن نخواهد بود.

پی ال سی S7-1200 زیمنس

سری پی ال سی S7-1200 جدیدترین محصول از خانواده اتوماسیون صنعتی زیمنس می باشد که با امکانات پیشرفته و سری 200 می‌باشد که از سال 2009 وارد بازار شد.

در این سری پی ال سی از پردازنده های قدرتمند تری نسبت به پی ال سی سری 200 استفاده شده و ارتباط با کابل HMI در این مدل از طریق LAN  می‌باشد و بزرگترین مزیت آن که کار را برای کاربران آسانتر کرده است نرم افزار برنامه نویسی آن TIAPORTAL می‌باشد.

پی ال سی S7-1500 زیمنس

پی ال سی S7-1500 بیشترین کارایی را برای دستگاه های با سایز متوسط و رو به بالا دارد و نسبت به سایر پی ال سی ها انعطاف پذیری بیشتری دارد. اجرای برنامه کاربر به راحتی توسط  واحد پردازش مرکزی انجام می‎شود.

این نوع پی ال سی در مقایسه با سری های 300 و 400 دارای مزایای بهتری از جمله کیفیت و کارایی بهتر و بالاتر، دارا بودن پورت ارتباطی پروفی نت، سرعت بالاتر، امکان برنامه نویسی با قابلیت های بالا، و خطایابی و نمایشگر آسانتری می‌باشد.

همچنین برای سری های 200،300،400 میتوان با استفاده از نرم افزار های مربوطه  بدون نیاز به تغییر به سری پی ال سی 1500 تبدیل کرد.

مینی plc (لوگو زیمنس)

کوچکترین نوع پی ال سی را معمولا به اسم لوگو پی ال سی شناخته می‌شود دارای یک صفحه ی کوچک هستند با تعدای دکمه که معمولا برای استفاده در پروژه و کارهای کوچک استفاده می‌شوند و به کمک نرم افزار ها امکان مدیریت و برنامه ریزی انجام می‌شود که علاوه بر برنامه ریزی با کامپیوتر، به کمک صفحه کوچکی که دارد هم امکان ارسال دستورات به پی ال سی وجود دارد و می‌توان به راحتی به آن برنامه داد.

الفباوب بازدید : 27 چهارشنبه 22 شهریور 1402 نظرات (0)

برای افرادی پیش می آید كه در محیط کار یک حادثه، باعث از کارافتادگی فرد شود و یا کارفرما حقوق کارکنانش را به موقع پرداخت نکند، یا بدون اطلاع قبلی آن ها را اخراج کند. اگر نیروی کار بخواهد از کارفرما شکایت کند ما می توانیم مطابق قوانین حقوقتان را از کارفرما دریافت نماییم و یا مشاوره درست و حرفه ای را با وکلای حرفه ای ما در موسسه حقوق ساوا اپ داشته باشید.

برای ثبت درخواست خود جهت وکالت توسط وکیل پایه یک دادگستری با ساوا اپ در ارتباط باشید، ساوا اپ با ارائه خدمات وکالت و امکان ثبت درخواست وکیل توسط شما به صورت تلفنی، حضوری و آنلاین در تلاش است جهت برنده شدن شما در دعاوی مختلف با سرعت بالا قدم بردارد.

وکیل حرفه ای اداره کار

در صورتی كه شما کارفرما می باشید و کارگر شما شکایت کرده است، شما برای دفاع از خود نیازمند یک وکیل اداره کار می باشید كه همه نکات را با شما بررسی کند و بهترین تصمیم را بگیرید تا در شعب اداره کار بهترین دفاع را از شما انجام دهد.

قرارداد کار چیست؟

قرارداد می تواند یک برگه کتبی یا شفاهی باشد كه همه نکات در آن درج شده است و کارگر براساس مبلغ و توافقات فی مابین کارگر و کارفرما به صورت پاره وقت یا تمام وقت کاری را انجام بدهد.

شعب مربوط به اداره کار

تشخیص : اولین مرحله مربوط به شکایت از کارگر و کارفرما شعب تشخیص نام دارد. در شعب تشخیص باید دادخواست خود را ثبت کند. بعد از ارائه دادخواست شعبه یک وقت رسیدگی معین می کند كه هم برای کارفرما و هم کارگر ارسال می شود و در آن زمان مشخص هر دو برای رسیدگی به اختلافات به شعب مراجعه می کنند.

حل اختلاف : بعد از صدور رای توسط شعب تشخیص کارگر یا کارفرما 15 روز وقت دارد كه رای صادر شده اعتراض کند كه این کار نیازمند این است كه به نحوه کار شعب اشراف داشته باشید و در صورتی كه اولین بارتان هست باید از یک وکیل اداره کار کمک بگیرید.

چرا وکیل اداره کار گروه وکلای ساوا اپ

  • امکان مشاوره حقوقی اداره کار با وکیل حرفه ای اداره کار
  • بررسی پرونده شما توسط وکیل اداره کار با سابقه
  • توانایی تنظیم قرارداد کار
  • نوشتن لایحه توسط وکیل حرفه ای اداره کار
  • پشتیبانی تلفنی و مطلع ساختن شما از مراحل پرونده
  • دارای حق الوکاله پایین و حرفه بالا

آیا می شود حق بیمه را به صورت نقدی داد؟

به تازگی در بعضی شرکتها و ارگان ها باب شده است كه با دریافت رضایت نامه یا رسید به صورت نقدی پول را به کارگر می دهند و او را دیگر بیمه نمی کنند و این کار کاملا خلاف قوانین اداره کار است كه کارگر با رفتن به سازمان تامین اجتماعی و شکایت کردن کارفرما جریمه می شود. پس باید قرارداد خود را محکم ببندید تا در آینده مشکل رخ ندهد.

سنوات چیست؟

مطابق به ماده قانون کار، کارفرما باید حقوق یک ماه آخر او را بدهد و فرق نمی کند كه یکسال کار کرده یا چند ماه. کارفرما موظف است سنوات براساس محاسبه قانون کار بدهد. سنوات به این صورت محاسبه می شود كه شما تعداد روزهای کار خود را ضربدر 365 روز و تقسیم حقوق پایه می کنید. اینگونه سنوات محاسبه می شود.

آیا سابقه وکیل در انجام پرونده ها تاثیر دارد؟

اگر شما برای انجام کارهای اداری مانند بیمه، سنوات، حقوق و یا کارهای دیگر یک وکیل اداره کار بگیرید باید با وکیلی مشورت کنید كه سابقه بالا در انجام این کارها را دارند. به این علت كه باید همه قانون ها را بلد باشند و تسلط کافی به فن بیان كه یک وکیل با سابقه می تواند برای شما این کار را انجام بدهد.

چرا باید با یک وکیل اداره کار صحبت کنیم؟

  1. می توانید سوالات خود را به صورت رایگان از وکیل بپرسید.
  2. با توجه به تعداد پرونده هایی كه داشته دیگر فن بیان فوق العاده برای دفاع از شما دارد.
  3. تنظیم قرارداد برای شرکت ها
  4. می تواند بهترین دادخواست ها را برای شما تنظیم کند.
  5. وکیل اداره کار دارای تجربه چند ساله است كه می تواند همه سوالات شما را پاسخ بدهند.

بهترین وکیل اداره کار چه ویژگی هایی باید داشته باشد؟

یک وکیل اداره کار باید بتواند به راحتی از موکل خود دفاع کند و در جلسات هیچگونه تپقی نزد و بتواند به راحتی هر دادخواستی را بنویسد. یک وکیل اداره کار سابقه طولانی در تنظیم قراردادها را دارد و این امکان فراهم می کند كه در قراردادها هیچ جای شبه ای نباشد و در آینده مشکلی برای آن رخ ندهد.

پرونده های دعوی وزارت کار

این دعوا بین کارگر و کارفرما به وجود می آید كه مشکلات متنوعی را شامل می شود و در صورتی كه قراردادی كه بین کارگر و صاحبکار بسته می شود قوانین وزارت کار نادیده گرفته شود، کارگر می تواند نسبت به ان شکایتی تنظیم کرده و به وسیله دادخواستی كه توسط وکیلش نوشته می شود جهت احقاق حقوق به دادگاه مراجعه کند. گروه وکلای ساوا اپ در تمام مراحل دادرسی همراه کارفرما و یا کارگر خواهد بود و پیشنهاد های ویژه وکالتی خود را در روند پرونده اعمال می کند.

وکیل وزارت کار برای کارفرما

اگر شما کارفرما می باشید و در شهر کرج مشغول فعالیت می باشد، باید قبل از نوشتن قرارداد های استخدام با وکلای ما مشورت کنید تا از بوجود آمدن مسائل و مشکلات بعدی پیشگیری کنید. در صورتی كه به عنوان کارفرما بدون علم به قانون وزارت کار قرارداد ببندید امکان دارد در ادامه با کارگرتان به مشکل بخورید و با توجه به قراردادی كه نوشتید نتوانید کاری انجام دهید.

سعی کنید وکیل اداره کار مجرب و سابقه کار در پرونده های اداره کار استخدام کنید تا مشکلات این حیطه از پرونده ها را بشناسد و قرارداد استخدامی كه می نویسد بر علیه شما نباشد و در هر زمان كه صلاح دانستید بتوانید بهترین راه را اتخاب کنید.

همینطور در صورتی كه در ابتدا کار قرارداد محکمی نبستید و احساس می کنید در دادگاه امکان دارد بر علیه شما استفاده شود حتما از وکلای گروه ساوا اپ بهره مند شوید تا حد ضرر شما را مشخص کند و در صورتی كه می تواند موجب کاهش خسارات وارده به شما شود.

الفباوب بازدید : 24 یکشنبه 19 شهریور 1402 نظرات (0)

مراحل درخواست طلاق خارج از کشور به چه صورت است؟ طلاق توافقی خارج از کشور چگونه انجام می شود؟ در مورد دعاوی خانوادگی خصوصاً طلاق اتباع ایرانی مقیم خارج از کشور صلاحیت محاکم و نحوه رسیدگی طبق ماده 14 قانون جدید حمایت خانواده با توجه به محل اقامت زوجین و شرایط آن ها متفاوت است.

طلاق ایرانیان خارج از کشور یکی از مهم ترین دغدغه های ایرانیان خارج از کشور هست چرا که نمی دانند برای جدایی از همسرشان باید پیرو قوانین کدام کشور باشند؟

بهتر است بدانیم که قوانین مربوط به خانواده هر کشور برای شهروندانش در هر حالتی معتبر است و افراد در هر کشوری که سکونت دارند باید مطیع قوانین کشور خود باشند. بنابراین اتباع ایرانی که در کشورهای خارجی زندگی می کنند و برای حل کردن دعاوی خانوادگی دچار مشکل شده اند، باید طبق قوانین ایران به حل دعاوی خود بپردازند چرا که تابع این قوانین هستند.

به طور مثال اگر آقا و خانمی که سال هاست در یک کشور دیگر زندگی می کنند و طبق قوانین آن کشور از هم طلاق گرفته اند، موظف هستند که وضعیت ازدواج ایرانی خود را هم تعیین و تکلیف نمایند و در چارچوب قضایی ایران هم طلاق خود را ثبت و صیغه طلاق را جاری نمایند.

با توجه به عدم امکان حضور بلند مدت هموطنان مقیم خارج از کشور در ایران برای پیگیری روند پرونده و عدم آشنایی با روال مراجع قضایی و دادگاه ها، داشتن وکیل طلاق ایرانیان خارج از کشور یک راه حل بسیار مناسب برای ثبت طلاق در ایران است.
دقت داشته باشید که وکیل طلاق ایرانیان خارج از کشور، باید هم در حوزه حقوقی خانواده متخصص باشد و هم در زمینه اعطای وکالت ایرانیان خارج از کشور به وکیل، تخصص داشته باشد.

با توجه به پیچیدگی موجود در هر قسمت، وکیل باید تجربه کافی در وکالت پرونده های طلاق ایرانیان خارج از کشور داشته باشد. در صورتی که وکلای ساوا اپ، وکیل پرونده شما باشند، جلسات شما با وکلا به صورت آنلاین خواهد بود و یک پشتیبان اختصاصی در اختیار خواهید داشت که به صورت هفتگی، روند پرونده را به شما گزارش خواهد داد.

مشاوره خانواده و طلاق 

همه چیز درباره درخواست طلاق خارج از کشور

زوجین خارج از کشور برای طلاق باید هرکدام به وکلای جداگانه‌ای برای انجام امور طلاق توافقی وکالت دهند. پیشنهاد ما این است که زوجین توافقات را با یک وکیل طلاق توافقی قطعی نمایند و انتخاب وکیل مختص همسر دیگر را به او محول کنند تا بر اساس شرایط همکاری، فرایند با سرعت و کیفیت مناسب‌تری پیش برود؛ یعنی مثلاً وکیل اصلی برای خانم و وکیل دوم برای آقا خواهد بود.

در این صورت هر دو وکیل با هماهنگی و ارتباط با هم امور طلاق را دنبال می‌کنند و نیازی به ارتباط زوج با وکلا برای هماهنگی با یکدیگر نیست. پس از آنکه زوجین در خصوص انتخاب وکیل به توافق رسیدند، باید از طریق سامانه میخک دو وکالت‌نامه طلاق، یکی به نام خانم و دیگری به نام آقا تنظیم کنند.

مراحل طلاق توافقی

محترم شمردن دین های رسمی

در اصل های 12 و 13 قانون اساسی آمده که دین رسمی کشور ایران اسلام و مذهب جعفری اثنی عشری است. البته در این میان مذاهب دیگری مثل دین حنفی و یا شافعی هم وجود دارند که برای آن ها احترام بسیار زیادی قائل شده اند. همچنین کسانی که از این ادیان پیروی می کنند قادرند مطابق قوانین فقهی مراسمات مذهبی خود را انجام دهند.

همچنین در دادگاه ها برای احوال شخصی آن ها از قوانین دینی خودشان استفاده شده و در هر منطقه ای که پیروان دینی بیش تر باشند مقرارت محلی در حد اختیاراتی که شوراها دارند براساس این مذهب خواهند بود.

ایرانیانی هسند که از دیگر ادیان مثل مسیحیت و یا زردتشتی پیروی می کنند این افراد هم قادرند در حدود قوانمین کشور مراسم های مذهبی خود را انجام دهند. در باره طلاق ایرانیان مقیم خارج از کشور هم باید بدانید که اگر در مراسم های مذهبی آن ها تشریفات خاصی در این مورد وجود نداشته باشد وحقوق کشوری که در آن جا زندگی می کنند با حقوق مذهبی آن ها مغایر باشد دین حاکم در ایران قابیلت شناسایی و اجرا را خواهد داشت.

در ماده 14 قانون حمایت از خانواده هم آمده که نحوه و شرایط رسیدگی به طلاق ایرانیان مقیم خارج از کشور با توجه به محل اقامت و شرایط زوجین فرق خواهد داشت.

در صورتی که زن مقیم خارج بوده و زوج خواه مقیم خارج یا ایران با طلاق موافق نیست

زوجه در این حالت باید با ارسال وکالت در طلاق برای شخص وکیل طلاق در ایران، علت طلاق خود را براساس یکی از 12 مورد شروط ضمن عقد یا عسر و حرج یا داشتن حق وکالت در طلاق ارائه دهد و از این طریق درخواست طلاق یک جانبه از سوی خود را به دادگاه ایران تقدیم کند.

همین طور زوجه می تواند تقاضای طلاق خود را در محل اقامت خود داشته باشد. اما باید توجه داشته باشد که رای دادگاه خارجی زمانی در ایران معتبر بوده که براساس قوانین و تشریفات قوانین مدنی ایران صادر شده باشد.

در غیر این صورت زن باید از ابتدا درخواست طلاق از طرف زوجه را در محاکم ایران ثبت کند که در ادامه منجر به صدور حکم دوباره توسط دادگاه های ایران صورت شود. شایان توجه بوده که داشتن حکم خارجی که براساس قوانین ما نبوده و تنفیذ نشده، بسیار موثر در صدور رای طلاق در دادگاه های ایران می باشد. به عبارت دیگر رای دادگاه خارجی تنفیذ نشده به معنای یک مدرک مثبت در پیشبرد پرونده محسوب می شود اما باعث پذیرش قطعی در دادگاهای ایران نیست.

درصورتی که شوهر مقیم خارج از کشور بوده و زوجه خواه مقیم ایران یا خارج از کشور موافق طلاق نیست

همان طور که می دانید مطابق قوانین مدنی ایران، حق طلاق با مرد است. پس زوج مقیم خارج می تواند با ارسال وکالت در طلاق، دادخواست طلاق از طرف مرد را ثبت کند. اگر زوجه مقیم خارج از کشور است به دادگاه محل اقامت خود مراجعه کند و رای طلاق به درخواست خود را اخذ کند و سپس طلاق را با دادن دادخواست تنفیذ طلاق، تنفیذ کند.

تعداد صفحات : 13

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 122
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 17
  • آی پی دیروز : 4
  • بازدید امروز : 49
  • باردید دیروز : 5
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 134
  • بازدید ماه : 325
  • بازدید سال : 2,107
  • بازدید کلی : 12,569