loading...
تعمیر تلویزیون ایکس ویژن
الفباوب بازدید : 34 یکشنبه 21 شهریور 1400 نظرات (0)

 علت خاموش و روشن شدن تلویزیون چیست؟ چرا تلویزیون من به صورت ناگهانی خاموش می شود؟ تلویزیونی که خودش خاموش و روشن می شود چه ایرادی دارد؟ برای تعمیر تلویزیون ایکس ویژن خراب باید چگونه اقدام کنیم؟

 

نوسانات برق

اولین و مهم ترین علت خاموش و روشن شدن تلویزیون ایکس ویژن نوسانات جریان برق است. تلویزیون، به ویژه مدل های جدیدتر، با ولتاژ پایین کار می كند و در صورت بروز کوچک ترین نوسانی در جریان برق خاموش می شود. در این شرایط برد پاور دچار مشکل می شود و فرایند تامین ولتاژ هم مختل خواهد شد. در نتیجه، تلویزیون به شکل لحظه ای خاموش روشن می شود.

مشکل آی سی برد پاور

یکی دیگر از عواملی كه باعث خاموش روشن شدن تلویزیون ایکس ویژن می شود، مشکل آی سی برد پاور است. پاور مسئول تامین ولتاژ قطعات تلویزیون است و در صورتی كه آی سی های آن مشکلی داشته باشند، روند روشن و خاموش شدن دستگاه مختل خواهد شد.د روشن و خاموش شدن دستگاه مختل خواهد شد.

بسیاری از تعمیرکاران ضمن تعویض IC های پاور، خازن های اطراف آن را هم تعویض می كنند. علت

اتصال فلش ویروسی

یکی دیگر از دلایل خاموش شدن خود به خود تلویزیون ایکس ویژن، اتصال فلش ویروسی به آن است. با این کار، ویروس ها به تلویزیون های هوشمند منتقل می شوند و برنامه های اصلی را با مشکل رو به رو می كنند. نتیجه این اتفاق، خاموش روشن شدن دستگاه و ایجاد اشکالاتی در عملكرد کلی آن خواهد بود. خاموش و روشن شدن تلویزیون

استفاده از کابل HDMI بدون کیفیت

کارشناسان تعمیر تلویزیون ایکس ویژن همیشه به کاربران پیشنهاد می كنند كه از کابل ها و اتصالات با کیفیت و اصل برای تلویزیون خود استفاده كنند. جالب است بدانید كه یکی از دلایل اصلی خاموش و روشن شدن تلویزیون ایکس ویژن، استفاده از کابل HDMI نامرغوب و بدون کیفیت است.

وقتی شما از کابل های بدون کیفیت برای اتصال انواع دیوایس ها به تلویزیون تان استفاده می كنید، در واقع زمینه را برای اتصالی دستگاه و مشکل آن فراهم می كنید. پس پیشنهاد می شود برای وصل كردن دستگاه های دیگر به تلویزیون خود صرفاً از کابل ارائه شده همراه خود دستگاه استفاده كنید.

از کار افتادن مدار استندبای

در اخر باید گفت كه آخرین علت روشن و خاموش تلویزیون ایکس ویژن، از کار افتادن مدار استند بای آن است. مدار استند بای برای تغذیه توان mcu و قطعات دیگر تلویزیون lcd در زمانی كه تلویزیون خاموش است استفاده می شود و به همین خاطر هم حالت استند بای نامیده می شود. این مدار روی برد smps قرار دارد و به آسانی توسط ترانسفورمر سویچینگ کوچک خود قابل شناسایی است.

مشکل مین برد تلویزیون ایکس ویژن

از کار افتادن مین برد یا عملكرد معیوب این قطعه هم می تواند باعث خاموش و روشن شدن تلویزیون ایکس ویژن شما شود. مشکل مین برد تلویزیون ایکس ویژن معمولاً به این صورت خود را نشان می دهد كه تلویزیون هنگام کاركردن خاموش می شود و وقتی دوباره دکمه پاور فشار داده می شود، باعث چشمک زدن چراغ جلوی تلویزیون می شود اما تلویزیون روشن نمی شود.

مین برد قطعه ای مهم در تلویزیون است كه به نحوی با همه بخش ها آن در ارتباط است. مشکلات این قطعه معمولا روی سایر بخش ها هم تاثیر گذاشته و فرایند عملكرد تلویزیون را با مشکل روبرو می كنند.

الفباوب بازدید : 189 شنبه 20 شهریور 1400 نظرات (0)

تعمیرات تلویزیون ایکس ویژن در منزل یکی از تخصصی ترین خدمات ایکس ویژن سرویس است که با بهترین تعمیرکاران تلویزیون در تهران انجام می شود. همین حالا برای تعمیر تلویزیون ایکس ویژن با ما تماس بگیرید و سفارش خود را برای ارسال تعمیرکار به محل ثبت کنید.

تلویزیون ایکس ویژن یکی از جدیدترین محصولات شرکت مادیران است که توانسته است با محصولات فوق العاده ای که دارد با نمونه های خارجی رقابت کند. با توجه به کیفیت مناسب این تلویزیون ها ممکن است مثل هر برند دیگری به دلایل مختلف نیاز به تعمیرات تلویزیون ایکس ویژن پیدا کنید. تعمیرات تلویزیون ایکس ویژن در منزل

برای تعمیر تلویزیون ایکس ویژن در منزل توسط کارشناسان عالی این مجموعه با ما در ارتباط باشید.

بعضی از ویژگی های تلویزیون های xvision تعمیرات تلویزیون ایکس ویژن در منزل

ايکس ویژن (X.Vision) نام تجاری ایرانی متعلق به تعمیرگاه مادیران است كه لوازم الکترونيكی مصرفی متعدد بازارهای داخلی و بین المللی رو تامین می كند. بازار اولیه X.Vision در ایران و خاورمیانه است. این مجموعه محصولات خود را در يک کمپین در ماه آگوست سال ۲۰۰۶، كه در آن تعمیرگاه توزیع مادیران مسئول همه جنبه های نام تجاری XVision در ایران شد، راه اندازی کرد.

يكی از مهمترین تخصص آن ها تولید تلویزیون های LED و LCD و همچنین OLED و QLED است. از ویژگی های تلویزیون های جدید ايکس ویژن می توان به هوشمند بودن، جهز به پنل IPS LED با درجه كیفی +A، وضوح تصویر بسیار بالا، مجهز به سیستم صوتی بسیار قدرتمند harman/kardon، مجهز به تكنولوژی HDR10 بر روی پورت USB، سیستم عامل اندروید، حافظه داخلی، طراحی بسیار باريک و شيک، قابلیت اتصال به LAN و WIFI و … اشاره کرد. تعمیرات تلویزیون ایکس ویژن در منزل

تعمیرات تلویزیون ایکس ویژن در منزل را به ما بسپارید!

يكی از وسایل خانگی بسیار پركاری كه تقریبا هر روز به مدت چند ساعت مورد استفاده شما قرار می گیرد، تلویزیون خانگی تان است. این وسیله الکترونيكی با پیچیدگی های ساختاری خود و به دلیل فرسودگی و استهلاک كاركرد و همچنین اشتباه در نگهداری و مراقبت از آن، دچار مشکل و اشكالات کوچک و بزرگی می شود كه برای حل کردن آن ها احتمالا نیاز به تعمیرات تلویزیون خواهید داشت.

اشكالاتی مثل روشن نشدن تلویزیون، نداشتن صدا یا تصویر، پرش تصویر، سوختن پيکسل ها، مشکلات بک لایت، آبخوردگی فلت و پنل تلویزیون و… را می توان به عنوان اشكالات رایج تلویزیون نام برد.

اما این اشكالات با وجود تعمیركاران ماهر و با تجربه ایکس ویژن سرویس كه با دانش تخصصی و تجهیزات پیشرفته خود می توانند بررسی دستگاه و انواع تعمیرات تلویزیون شما را در سریعترین زمان ممكن و به اصولی ترین شیوه ممكن انجام دهند، حل می شوند!

يكی از مهمترین موارد برای تعمیر تلویزیون سابقه كارشناسان است، طوری كه در مواجه با خراب شدن تلویزیون ، در همان ابتدا به فكر تعویض قطعات نباشد و تا حد امكان با تعمیر تلویزیون به افزایش عمر مفید آن کمک كند و هزینه های تعمیرات تلویزیون شما را بی دلیل بالا نبرد. تعمیرات تلویزیون ایکس ویژن در منزل

این موضوع هدف اصلی تعمیركاران تعمیر تلویزیون این بوده كه به کمک تجهیزات پیشرفته و دانش تخصصی و به روز خود، اولویت كار خود را نه تعویض قطعات، بلكه تعمیر آن ها قرار می دهند و خدماتی همچون تعمیر پنل تلویزیون، تعمیر بک لایت تلویزیون، تعمیر پاور تلویزیون، تعمیر مقاومت و فلت تلویزیون و… را با بالاترین كیفیت ارائه می نمایند.

الفباوب بازدید : 301 دوشنبه 08 شهریور 1400 نظرات (0)

آبخوردگی تلویزیون امكان دارد در اثر اسپری كردن آب روی شیشه تلویزیون و یا در حین تمیزكاری و یا حتی در اثر بخار آب موجود در محیط انجام شود. مناطقی كه در اثر آبخوردگی آسیب می بینند شامل برد آدرس پنل، اتصالات موسوم به فلت پنل و یا حتی برد tcon تلویزیون است.

در اثر آبخوردگی خطوط رنگی عمودی و یا هاله نواری سفید روی تصویر ظاهر می شود و یا تصویر بعد از مدتی کلا قطع می شود در حالی كه صدای تلویزیون نرمال و بدون اشكال است، اگر تلویزیون شما نشانه های بالا را دارد به احتمال قوی دچار آبخوردگی شده است.

1. تلویزیون آب خورده را از برق بکشید

همیشه اولین كاری كه بعد از مشاهده عدم نرمال كار كردن تلویزیون، نداشتن تصویر واضح مثل همیشه یا اینكه احساس می كنید تلویزیون در حال سوختن است باید انجام دهید، خاموش كردن تلویزیون است.

سریعا تلویزیون را از برق بکشید. معمولا طبیعی است كه بخواهید اقدام به تعمیر تلویزیون خود كنید اما باید بررسی كنید تا عمق خسارت را متوجه شوید. آبخوردگی تلویزیون

اگر در محلی كه تلویزیون قرار دارد آب زیادی ریخته است و یا اینكه از تلویزیون آب چكه می كند باید سریعا محل تلویزیون را تغییر دهید. پیشنهاد میكنیم حتما تلویزیون را در جای قرار دهید كه كاملا خشک باشد و از قرار دادن آن روی كاشی و سرامیک خودداری كنید.

2. قسمت های آسیب دیده و خیس شده تلویزیون را خشک كنید

نکته بعدی كه باید به آن دقت كنید، خشک كردن همه قسمت های تلویزیون است. میتوانید از یک دستمال ضد خش استفاده كنید. همراه با دستمال از یک سشوار با باد خنک هم بهرهمند شوید. البته باید این نکته را در نظر داشته باشید كه نباید باد به صورت مستقیم به صفحه نمایشگر تلویزیون برخورد كنید. همچنین نباید از باد گرم سشوار استفاده كنید.

در نظر داشته باشید به هیچ وجه نباید تلویزیون را بیش از اندازه جابه جا كنید، در همان محل خشكی كه قرار داده اید همه مراحل را انجام دهید. مهم ترین بخشی كه باید اول از همه خشک كنید قسمت پریز و پنل پشتی تلویزیون كه دیوایس ها (تلویزیون جانبی مثل گیرنده، فلش و … ) قرار دارند.

3. در تعمیر آبخوردگی تلویزیون صبور باشید

مشاهده شده مشتریان همه مراحل بالا را انجام داده اند اما به سرعت اقدام به روشن كردن تلویزیون خود كرده اند. با اولین جریان برقی كه وارد تلویزیون می شود تلویزیون شما هم خواهد سوخت.

پیشنهاد میكنیم تلویزیون خود را در محلی كاملا خشک قرار دهید میتوانید جایی آن را قرار داده كه تهویه مطلوبی داشته باشد. حداقل زمانی كه نباید تلویزیون خود را روشن كنید یک تا دو روز است، البته مجموعه ما پیشنهاد میكنم سه روز تلویزیون خود را خاموش نگه دارید.

نکته بعدی میتوانید قسمت های پشتی تلویزیون كه قابل باز شدن می باشند را باز كنید تا هوا به خوبی در داخل تلویزیون شما جریان داشته باشد. سپس بعد از چند روز میتوانید تلویزیون خودتان را به برق متصل كنید تا مشاهده كنید تلویزیون روشن می شود یا خیر؟

در بیشتر مواقع همه مراحلی كه خدمتتان عرض كردیم بی فایده بوده و كاری از دستان شما برنمی آید. اما جای نگرانی نیست میتوانید به تعمیركاران مجرب و دوره دیده بنیان سرویس اعتماد كنید و در زمان و وقت خود صرفه جویی كنید.

مجموعه ما با دارا بودن جدید ترین تكنولوژی روز دنیا آمادگی سرویس و تعمیر انواع تلویزیون های ایکس ویژن را دارا است. آ

الفباوب بازدید : 283 شنبه 06 شهریور 1400 نظرات (0)

ايکس ویژن (XVision) يک برند ایرانی متعلق به صنایع مادیران بوده و لولزم الکتريكی بسياری را برای استفاده كاربران خود تولید می کند. این برند در ایران و خاورميانه طرفداران خود را دارد اما از نظر كیفیت، قابلیت رقابت با سامسونگ و ال جی را ندارد. با وجود این تفاوت در بحث قیمت، این تلویزیون دارای قیمت پایینی بوده و بسياری از كاربران از آن استفاده می کنند.

متاسفانه بعضی از مدل های تلویزیون های ايکس ویژن، مشکلاتی دارند كه توسط كاربران مشاهده شده بوده و گويای این بوده كه علاوه بر اشكالات مختلف در مامی برندها و ايکس ویژن از طول عمر کوتاهی هم برخوردارند.

چه اشكالاتی باعث تعمیر دستگاه شما می شوند؟

  • نداشتن صدا يا تصویر يا هر دو يكی از اشكالات این دستگاه است. شعبه تعمیر تلویزیون ایکس ویژن
  • روشن نشدن تلویزیون.
  • قطعی صدای تلویزیون.
  • روشن و خاموش شدن ناگهانی تلویزیون.
  • بهم ریختگی رنگ های تلویزیون.
  • چشمک زدن چراغ پاور به صورت ممتد.
  • کم نور بودن صفحه نمایش تلویزیون ال سی دی يا ال ای دی.
  • تاخیر در روشن شدن تلویزیون.
  • مشاهده خط های عمودی يا افقی در صفحه نمایش.
  • سياه شدن بخشی از پيکسل های صفحه نمایش.
  • قطع و وصل شدن تصویر بعد از مدت زمان طولانی استفاده از تلویزیون.
  • شکستن پنل ال سی دی بر اثر افتادن، ضربه و فشار به هنگام تمیز کردن.

نحوه بهره مندی از خدمات پشتیبانی تلویزیون در ایکس ویژن سرویس

نحوه استفاده از خدمات پشتیبانی تلویزیون در ایکس ویژن سرویس به شرح زیر است:

  • ابتدا با نزديکترین شعبه تعمیر تلویزیون ایکس ویژن خود تماس حاصل کنید.
  • در نظر داشته باشید كه بعد از تماس راهنمایی خواهید شد كه برای بررسی تلویزیون طبق درخواست شما، كارشناسان در منزل حاضر گردد.
  • در صورتی كه قصد استفاده از خدمات در در منزل را دارید، بعد از ثبت مشخصات شما؛ نام كارشناسان با کد اشتراک به همراه شما پيامک می گردد.
  • کلیه خدمات بررسی و پشتیبانی تلویزیون همراه با قطعات فابريک، ضمانتنامه رسمی 3 الی 12 ماهه و فاکتور انجام می شود.
  • بعد از اهمه فرایند خدمات تلویزیون از شما بابت رضایتمندی از نحوه عملکرد كارشناسان نظرسنجی می گردد و هرگونه انتقادی را به کار می گیریم.

شاید این سوال برای شما پیش بياید كه، چرا برای پشتیبانی تلویزیون از خدمات ایکس ویژن سرویس بهره مند شوید؟ در نظر داشته باشید كه ایکس ویژن سرویس با استفاده از قوانین كاربر مداری و رعایت اصول خدمات در اروپا به بررسی و پشتیبانی تلویزیون شما عزیزان در منزل میپردازد. همینطور لازم به ذکر بوده كه با استفاده از ابزار پیشرفته و كارشناسان مجرب، متعهد و آموزش دیده تلویزیون شما بررسی می گردد.

پس با استفاده از خدمات ویژه ایکس ویژن سرویس برای تعمیر تلویزیون، به حفظ كیفیت و افزایش طول عمر دستگاه خود کمک شايانی می کنید.

ما در ایکس ویژن سرویس سعی کرده ایم با شفاف سازی هزینه ها و تعهد نسبت به خدمات ارائه شده، رضایت شما را جلب نماییم تا دستگاه شما را به مانند روز اول تحویل دهیم و مهم تر از همه اینكه، ایکس ویژن سرویس را به عنوان شعبه تعمیر تلویزیون ایکس ویژن به دوستان و آشنايان خود معرفی کنید.

شعبه تعمیر تلویزیون ایکس ویژن

الفباوب بازدید : 271 دوشنبه 01 شهریور 1400 نظرات (0)

خدمات تلوزیون ایکس ویژن مدیریت، طرح ریزی و اجرای پشتیبانی اقدامات نوین و استراتژی هایی در واحد خدمات شرکت ها و سازمان ها می باشد كه با حجم عظیمی از مشتریان كه از طریق واحد فروش و بازاریابی به شرکت ارتباط یافته اند، روبه رو می باشند.

از جمله خدمات تلوزیون ایکس ویژن (X vision) كه در این مرکز ارائه می شود می توان به نصب، سرویس، تعمیر تلویزیون ایکس ویژن و همچنین مشاوره و آموزش استفاده صحیح و نگهداری لوازم خانگی اشاره كرد.

ضمانت تعمیر و ضمانت کیفیت قطعات استفاده شده نوعی تضمین است تا به شما عزیزان نشان دهیم كه خدمات مجاز با بهترین کیفیت و هزینه ای معقول را برای شما آماده كردیم، از این رو برای خدمات تعمیرانواع تلویزیون های xvision ضمانتی ب را برای شما عزیزان آماده كرده ایم كه بسته به نوع خدمات بعد از انجام سرویس، خدمت شما عزیزان ارائه می شود.

راه اندازی تلویزیون ایکس ویژن

تعمیر انواع تلویزیون در محل شما انجام می پذیرد. در صورتی كه این تعمیرات زمان بر باشد، تلویزیون شما به صورت رایگان به مرکز تعمیرات مرکز سرویس ایران انتقال یافته و تعمیرات مجاز بر روی آن انجام می شود.

از جمله مشکلات متداول تلویزیون های ال سی دی ایکس ویژن، به وجود آمدن ایراد در صدا و رنگ تلویزیون است كه می تواند به صورت خطوط افقی در تصویر، پرش تصویر، پخش شدن رنگ، حذف صدا و غیره ایجاد نماید.

بسیاری از این مشکلات می تواند در برد اصلی تلویزیون یا به اصطلاح مین برد ال سی دی باشد. علاوه بر برد، فلت های انتقال دهنده تصویر و پنل تلویزیون LCD ایکس ویژن هم كه از جمله گران ترین قطعات تلویزیون به حساب می آید، در ایجاد اختلال در تصویر نقش مهمی دارند.

نمایندگی تلویزیون ایکس ویژن برای اطمینان از رضایت شما، بالاترین سطح خدمات حرفه ای و مقرون به صرفه را ارائه می كند. از جمله خدمات تلویزیون ایکس ویژن كه در این مرکز به صورت مجاز ارائه می شود می توان به نصب و تعمیرات تلویزیون ایکس ویژن اشاره كرد.

خدمات تلوزیون ایکس ویژن

الفباوب بازدید : 256 شنبه 23 مرداد 1400 نظرات (0)

كارشناسان تعمیر ما آماده خدمت رسانی در هر زمینه و پاسخ گویی به هر سوال در برای تعمیر تلویزیون شما آماده اند تا با اطلاع رسانی دقیق به شما در تصمیم گیری برای یک انتخاب آگاهانه کمک كنند.

از جمله راهنمایی ها و اطلاع رسانی به شما عزیزان می توان به گزینه های زیر اشاره كرد :

  • محاسبه و برآورد هزینه خدمات مورد نظر شما
  • اعلام مدت زمانی تقریبی برای تعمیر تلویزیون
  • شرح و توضیح چگونگی ارسال كارشناسان به محل
  • بررسی نیاز خدمات شما به داشتن قطعه برای تعمیر
  • پاسخگویی به پرسش های ایجاد شده در ذهن شما

در صورت تأييد شما، كارشناسان سرویس تی وی تعمير تلويزيون شما را شروع می كنند و بدون تاییدیه شما هیچ خدماتی كه باعث هزینه تراشی گردد را انجام نمی دهند.

به شما اطمينان میدهیم كه همه قطعات تعويضی اصل و دارای ضمانت ۱سال  باشد، همینطور دلیل بروز ایراد هم به شما اعلام می شود تا دچار ایراد مجدد تلویزیون خود نشوید.

پس از اهمه فرآيند تعویض یا تعمير تلویزیون سامسونگ، تلویزیون را به صورت كامل چک كنید بعد از اطمینان از صحت مشکل هزینه را پرداخت كنید.

نمایندگی تلویزیون سامسونگ در تهران

الفباوب بازدید : 248 شنبه 02 مرداد 1400 نظرات (0)

خدمات تعمیر تلویزیون در محل و در منزل یكی از خدمات اختصاصی و ویژه ای بوده كه برای تامین رفاه بیشتر مراجعین تدارك دیده شده است. بسیاری از مراجعین تلویزیون های مختلف، امكان ارجاع تی وی خراب خود به مجموعه تعمیری را ندارند.

این مراجعین می توانند به راحتی از خدمات نمایندگی و پشتیبانی تلویزیون سونی در محل و در منزل استفاده كنند. در این سرویس تنها با یك بار تماس كاربر و ثبت درخواست او، تعمیركار مربوطه به محل اعزام می شود. تمام ایرادات نرم افزاری و سخت افزاری انواع تی وی ها به كمك سرویس تعمیر تلویزیون در محل و در منزل رفع خواهد شد.

به این ترتیب مراجعین دیگر دغدغه حمل و جابه جایی دستگاه را ندارند. در هزینه ها و زمان خود صرفه جویی می كنند و بدون اینكه مجبور باشند، ریسك حمل و جابه جایی دستگاه را بپذیرند، تلویزیون خود را تعمیر می كنند.

كیفیت خدمات رسانی در این سرویس هیچ تفاوتی با تعمیر در مجموعه ندارد. تمام خدمات تضمین شده بوده و در نهایت به كاربر كارت تضمین كیفیت تعمیر ارائه می شود. می توانید برای دریافت اطلاعات بیشتر با واحد تعمیر تلویزیون در محل و در منزل تماس بگیرید.

نمایندگی و پشتیبانی تلویزیون سونی

الفباوب بازدید : 253 سه شنبه 29 تیر 1400 نظرات (0)

تعمیر تلویزیون در منزل یکی از خدماتی است که توسط سرویس تی وی به صورت تخصصی ارائه می گردد. تلویزیون نقش مهمی را در گردهم آوردن اعضای خانواده و ایجاد سرگرمی و اوقاتی شاد در مهمانی ها و شب نشینی های ما بازی می کند. پس خرابی تلویزیون و یا از كار افتادن کلی آن می تواند ضربه بزرگی به فراغت و آسایش همه اعضای خانواده باشد.

سرویس تی وی با ارائه خدمات بی نظیر با کمک كارشناسان با تجربه، متعهد برگرداندن آرامش به خانه های شماست.

تعمیر و نصب تلویزیون شما در سریع ترین زمان ممکن توسط كارشناسان با تجربه سرویس تی وی كه هر کدام در زمینه تعمیریکی از برندهای معتبر تلویزیون دوره دیده و دارای تسلط بالا می باشند، ارائه می شود.

با کمک تجهیزات پیشرفته و دقیق كارگاه تخصصی تعمیرتلویزیون سرویس تی وی، حل هر  مشکل پیش آمده برای تلویزیون شما تضمین شده است. خدمات كارشناسان ما در منزل شما ارائه شده و با توجه به مشکل تلویزیون شما، امکان دارد نیازمند انتقال به كارگاه تخصصی باشد. در این صورت، برای رفاه حال مخاطبین همه مراحل انتقال تلویزیون به كارگاه و بازگرداندن آن، توسط كارشناسان و بدون هیچ هزینه ای صورت می گیرد.

تعمیر تلویزیون در منزل

الفباوب بازدید : 240 یکشنبه 27 تیر 1400 نظرات (0)

شماره پشتیبانی تلویزیون ایکس ویژن 02122873005 است و ما قصد داریم در این مطلب شما را با تعمیرات و نمایندگی تلویزیون ایکس ویژن آشنا کنیم.  در دنيای امروزی شركت های موفق از خلاقیت ونوآوریبیشترین استفاده را کرده و در برابر تغییرات و پیشرفت تكنولوژی انعطاف دارند.

تعمیر تلویزیون ایکس ویژن جزو مهم ترین خدمات تعمیرگاه ایکس ویژن محسوب می شود. تعمیرگاه رسمی ایکس ویژن با کمک بهترین تعمیرکاران، به روز ترین تجهیزات توانسته بهترین تجربه تعمیراتی را برای مراجعین رقم بزند. شماره پشتیبانی تلویزیون ایکس ویژن

كادر فنی و كاركنان اين مركز اصل احترام به ارباب رجوع را همواره مدنظر قرار داده اند. كادر پشتیبانی ایکس ویژن با صبر و حوصله به همه پرسش های شما پاسخ گفته و راهنمایی های لازم در اختيار شما قرار می دهند.

كارشناسان پشتیبانی تلویزیون ایکس ویژن از ميان برترین تعمیرکاران كشور انتخاب می شوند و دوره های تخصصی را در تعمیر تلویزیون ایکس ویژن پشت سر گذاشته و قادر به تعمیر تلویزیون هایی می باشند كه امکان دارد از سوی سایر مراكز غیرقابل تعمیر اعلام شود. سرعت، دقت واحترام به حقوق مشتريان، مهم ترین اركان نمايندگی ایکس ویژن می باشند.

پشتیبانی تلویزیون ایکس ویژن

تعمیرگاه رسمی ایکس ویژن همه خدمات مرتبط با تعمیر محصولات ایکس ویژن را به كاربران عزیز ارائه می دهد. در اين راستا جمعی از ماهرترین كارشناسان و مهندسین تعمیر با ما همكاری كرده و با کمک پیشرفته ترین امكانات و ابزار، بالاترین سطح كیفی خدمات را به هم وطنان عزیز ارائه می کنند.

شما مراجعین با یک بار تجربه خدمات این مجموعه، می توانید فرق آن را با دیگر مراكز غیررسمی متوجه شوید. ما به جای تعویض قطعات سعی داریم تا بیشترین جای ممکن آن ها را تعمیر کنیم تا هزینه دریافتی از سوی مشتری کم تر شود. در صورتی که واقعا تعمیرات قطعات امکان پذیر نبود آن را فقط با نمونه های اصل و ارجینال جایگزین می کنیم.

شماره پشتیبانی تلویزیون ایکس ویژن

الفباوب بازدید : 242 شنبه 26 تیر 1400 نظرات (0)

آیا تا به حال با مشكل دیر روشن شدن یا خاموش شدن خودكار تلویزیون سامسونگ روبه رو شده اید؟ آیا چراغ تلویزیون چشمك می زند اما تلویزیون روشن نمی گردد؟ به نظر شما مشكل از كجاست؟ معمولاً اختلال برد پاور تلویزیون باعث ایجاد این مشكلات كلافه كننده می گردد. اختلال برد پاور مشكل رایج تلویزیون های سامسونگ است.

پس اگر تلویزیون شما هم چنین علائمی از خود ایجاد می دهد، مطمئن باشید كه برد پاور آن آسیب دیده است و به تعمیر تخصصی یا حتی تعویض نیاز دارد. جهت تعمیر پاور تلویزیون سامسونگ می توانید با مركز تعمیر تلویزیون سامسونگ تماس بگیرید تا كارشناسان این مجموعه برای ارائه خدمات تعمیر تلویزیون سامسونگ به آدرس مورد نظر شما مراجعه كنند.

نقش پاور در تلویزیون چیست؟

وظیفه برد پاور این است كه ولتاژ AC برق شهری را به ولتاژ DC مورد نیاز تلویزیون تبدیل كند و درنهایت تلویزیون را روشن كند. از آن جایی كه برد پاور نقش حیاتی در تلویزیون دارد، تعمیر آن به دقت و حساسیت بالایی نیاز دارد چون هر اشتباه در پروسه تعمیر پاور تلویزیون می تواند عملكرد دیگر قسمت های تلویزیون را هم با مشكل روبه رو كند.

 اگر متوجه اختلال برد پاور تلویزیون خود شدید تعمیر آن را به یك فرد حرفه ای بسپارید. سرویس تی وی از كارشناسان حرفه ای برخوردار است كه به خوبی با علائم اختلال برد پاور تلویزیون و نحوه تعمیر یا تعویض آن آشنا می باشند. با این وجود نه فقط می توانند پروسه بررسی تلویزیون سامسونگ را با سرعت بالایی پشت سر بگذارند بلكه می توانند تعمیر پاور تلویزیون سامسونگ را با كیفیت بالایی برعهده بگیرند.

از كجا بفهمیم پاور تلویزیون خراب شده است؟

تلویزیون سامسونگ دیر روشن می گردد

گاهی اختلال برد پاور تلویزیون سامسونگ باعث دیر روشن شدن این تلویزیون می گردد. با این وجود اگر تلویزیون شما هم دیر روشن می گردد باید احتمال اختلال پاور آن را در نظر بگیرید و با مركز تعمیر تلویزیون سامسونگ ......

تعمیر پاور تلویزیون سامسونگ

تعداد صفحات : 13

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 122
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 11
  • آی پی دیروز : 4
  • بازدید امروز : 27
  • باردید دیروز : 5
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 112
  • بازدید ماه : 303
  • بازدید سال : 2,085
  • بازدید کلی : 12,547