loading...
تعمیر تلویزیون ایکس ویژن
الفباوب بازدید : 25 چهارشنبه 22 دی 1400 نظرات (0)

تهران پلاک یک مجموعه حرفه ای برای اجاره روزانه خانه در جنت اباد است! همین حالا به سایت تهران پلاک مراجعه کنید و با سرعت و سهولت بالا سوئیت مناسب را اجاره نمایید.

در ادامه شما را با دلایلی که باعث شده تهران پلاک بهترین سایت اجاره روزانه خانه در جنت آباد باشد آشنا می کنیم! تهران پلاک سال هاست در این زمینه فعالیت قوی و حرفه ای دارد و نکاتی که باعث شده است این مجموعه همچنان موفق و سرپا باشد به این صورت است:

قیمت مناسب خانه ها برای اجاره روزانه

تهران پلاک با اجاره خانه با بهترین قیمت و ارزان تر از مناطق دیگر توانسته است رضایت افراد را به دست آورد. هزینه معقولانه این آپارتمان ها باعث نشده از کیفیت خدمات دهی چیزی کم شود. می توانید برای اطلاع از قیمت ها به بخش آگهی ها مراجعه کنید.

آپارتمان های مبله با امکانات کامل

آپارتمان هایی که در تهران پلاک تحت عنوان اجاره آپارتمان روزانه در جنت آباد معرفی می شوند، همگی دارای امکانات کامل برای زندگی هستند. آن ها مبلمان، تلویزیون و وسایل کامل خانه برای پخت و پز را دارند و بیشتر آن ها دارای پارکینگ برای افراد وسیله دار می باشند.

خانه ها به مراکز بهداشتی – تفریحی – مراکز خرید و … نزدیک هستند!

یکی از نکاتی که باعث شده تهران پلاک خود را در لیست بهترین سایت های اجاره خانه به صورت روزانه قرار دهد این است که موردهای خود را طوری انتخاب می کند که همگی به مراکز درمانی، سوپرمارکت، داروخانه، مراکز تفریحی، مراکز خرید و … نزدیک باشند.

خانه ها قبل از تحویل دادن به شما نظافت می شوند!

نظافت یکی از مهم ترین نکاتی است که در تهران پلاک بسیار به آن توجه شده و سعی می شود به بهترین نحو به آن پرداخته شود. برای اجاره آپارتمان روزانه در جنت آباد باید بدانید که همه موردها قبل از تحویل دادن به شما نظافت می شوند.

امنیت و آرامش!

امنیت و آسودگی خاطر مسافر یکی از نکات مهمی است که تهران پلاک همواره به آن توجه دارد! شما می توانید برای اجاره خانه به صورت روزانه در منطقه جنت اباد به ما اعتماد کنید و بدانید که کلیه هدف ما رقم زدن یک شب خوب و پر آرامش برای ساکنین موقتی است!

الفباوب بازدید : 23 شنبه 11 دی 1400 نظرات (0)

اجرای عایق صدا یکی از بهترین روش های رهایی از سروصدای مزاحمی است که آرامش را از ما می گیرد. عوارض آلودگی صوتی می تواند روی روح و روان ما بسیار مخرب باشد. دیوار مشترک دو واحد آپارتمانی و انتقال صدای تلویزیون و صحبت همسایه یکی از مشکلات فراگیر بوده که با نصب عایق صوتی به آسانی قابل حل است. برای دریافت مشاوره رایگان با آپ دکو تماس بگیرید.

برای انتخاب بهترین روش اجرای عایق صدا با توجه به نوع کاربری آن، باید خصوصیات مختلف انواع عایق صوتی را شناخت. اجرای عایق صدا با روش های گوناگون مثل بستن منافذ هوا، استفاده از مصالح جاذب صدا، ساخت شیشه های چند جداره و درزگیر های آکوستیک باعث پیشگیری از ورود و خروج صدا و عایق کاری صوتی فضای داخلی انجام می شود.

آپ دکو وب سایت معتبر فروش انواع عایق صدا در تلاش است رضایت شما عزیزان را در ارسال به موقع محصول در سراسر ایران به دست آورد. همینطور شما عزیزان می توانید برای اجرای عایق صدا در تهران با ما در ارتباط باشید و از مشاوره رایگان مجموعه آپ دکو بهره مند شوید!

عایق صوتی دارای انواع متفاوتی از نظر جنس، محل اجرا و به دنبال آن نحوه اجرا است. انواع عایق صوتی بر حسب جنس مواد تشکیل دهنده آن عایق صوتی کامپوزیت، عایق صوتی پنل گچی، عایق صوتی پنل آکوستیک و عایق صوتی ویسکو الاستیک است.

همینطور انواع عایق صوتی از نظر محل اجرا و نوع کاربری آن ها عایق صوتی درب و پنجره، عایق صوتی دیوار، شامل عایق صوتی دیوار مشترک میان دو اتاق و عایق صدای هوا برای پیشگیری از نفوذ صدا از منافذ هوای بیرون به اتاق، و عایق صدای سقف، شامل عایق صوتی سقف برای پیشگیری از نفوذ صدا از طبقه بالایی به داخل اتاق و عایق صوتی ضربه ای برای کاهش نفوذ صدا ها از طبقه بالا مثل صدای راه رفتن، است.

انواع محصولات اجرای عایق صدا از نظر متریال و شکل اجرایی شامل عایق صوتی پلی استایرن، عایق صوتی پلی یورتان، عایق صوتی فایبر گلاس، فوم عایق صدا از نوع پنل آکوستیک یا فوم پاششی، وینیل عایق، پنل عایق صدای دیوار صوتی، فوم عایق لوله، درزگیر آکوستیک، روکش آکوستیک و عایق پتویی صدا است.

الفباوب بازدید : 21 یکشنبه 28 آذر 1400 نظرات (0)

تهران در همه طول سال میلیون ها مسافر و گردشگر می پذیرد. چون این شهر به عنوان پایتخت ایران، برای همه سلایق جاذبه های گردشگری و تفریحی منحصر به فردی دارد. بسیاری از مسافران این شهر، ترجیح می دهند به جای اقامت در هتل های گران قیمت، خانه یا آپارتمانی مبله را به صورت روزانه یا ماهیانه اجاره کنند. به این ترتیب سفری اقتصادی در خانه ای راحت و مستقل خواهند داشت. 

گردشگران بسیاری در طول سال به تهران سفر می کنند. به همین دلیل بحث اسکان و اقامت مسافران در این شهر همیشه موردتوجه بوده است. امروزه اقامتگاه های متنوعی در محله های مختلف پایتخت وجود دارد. اما یکی از مقرون به صرفه و راحت ترین نوع این اقامتگاه ها سوئیت است. این سوئیت ها را با قیمت های متنوع در همه جای شهر می توانید پیدا کنید. سوئیت خانه ای شامل آشپزخانه، یک یا دو اتاق خواب و سرویس بهداشتی است که معمولا متراژ بالایی ندارد. در این نوع اقامتگاه انواع و اقسام لوازم موردنیاز زندگی برای اقامتی کوتاه مدت وجود دارد.

تهران به دلیل گردشگرپذیر بودن، سوئیت های بسیاری دارد. بنابراین اگر به دنبال اجاره سوئیت در جنت آباد هستید، خانه های بسیاری در دسترس تان خواهد بود که با توجه به سلیقه و امکاناتی که لازم دارید می توانید یکی از آن ها را انتخاب کنید. در ابتدا باید ببینید که اقامتگاه را برای چند روز لازم دارید، به این ترتیب می توانید به صورت روزانه یا ماهیانه آن را اجاره کنید. به طور کلی اجاره سوئیت در جنت آباد نسبت به هتل ها انتخاب به صرفه تری خواهد بود.

اجاره خانه در جنت آباد به صورت ماهیانه

آپارتمان های مبله و سوئیت ها در جنت آباد به صورت روزانه، هفتگی، ماهانه و سالانه اجاره داده می شوند. در این نوع اقامتگاه ها شما مجبور به اجاره بلند مدت نخواهید بود و به این ترتیب سوئیتی اجاره می کنید که براساس نیاز و مدت زمان اقامت شما باشد. از همه مهم تر اینکه نیازی به آوردن اسباب زندگی ندارید چون این خانه ها مجهز به همه لوازم موردنیاز زندگی از جمله اجاق گاز، کولر، تخت خواب، مبل و… می باشند.

در این میان اجاره ماهانه خانه در جنت آباد برای اهداف مختلفی از جمله کاری و تحصیلی بسیار مناسب است. همینطور اگر در پایتخت زندگی می کنید و در حال تعمیرات و بازسازی خانه خودتان هستید، اجاره ماهانه آپارتمان مبله می تواند گزینه مناسبی برای شما باشد. در محله های مختلف جنت آباد می توانید آپارتمان های مبله را حداکثر تا ۶ ماه به صورت ماهیانه اجاره کنید. 

اجاره روزانه خانه در جنت آباد

سوئیت ها و خانه های اجاره ای در جنت آباد همیشه از سوی گردشگران مورد استقبال قرار می گیرند. امکان دارد فردی برای بازدید از نمایشگاه، بستن قرارداد کاری، تفریح، درمان و… برای مدت کوتاهی به جنت آباد سفر کند، در این صورت به جای صرف هزینه های هنگفت اقامت در هتل، می تواند به صورت روزانه یک آپارتمان مبله راحت اجاره کند. همینطور اگر مایل نیستید همه وعده های غذایی تان را در رستوران ها بگذرانید، در این خانه های مستقل همه لوازم موردنیاز برای آشپزی وجود دارد و می توانید دستپخت خودتان را نوش جان کنید.

الفباوب بازدید : 27 سه شنبه 23 آذر 1400 نظرات (0)

عایق صوتی دیوار می تواند تا اندازه زیادی به شما برای خلاص شدن از سروصداهای مزاحم آن سوی دیوار کمک کند. برای خرید و اجرای انواع عایق صدا از طریق راه های ارتباطی ذکر شده در وب سایت با ما در ارتباط باشید! آپ دکو یکی از مناسب ترین مجموعه های فروش انواع عایق صدا بوده و در تلاش است با ارائه و فروش انواع محصولات عایق صدا با کیفیت عالی رضایت شما عزیزان را جلب کند!

راه ارزان برای عایق صوتی دیوار

راه های ارزان و کم هزینه ای برای عایق صوتی دیوار وجود دارد. فقط باید برخورد درست و مناسبی با این مساله داشته باشید. اول از همه پیدا کردن نقاط اصلی است که باعث انتقال صدا می شوند. اکثرا در و پنجره جزو این نقاط محسوب می شوند و با پوشانده درزها و شکاف ها تا حدی این مساله برطرف خواهد شد.

دوم اینکه باید منشا صدا و نوع آن مشخص شود. شدت صدا تا چه حدی است و آیا هوابرد است یا کوبشی؟ این ها متریال متفاوتی را می طلبند و با انجام عایق کاری نادرست هزینه ای که می کنید بی نهایت خواهد ماند. سوم پر کردن فضاهای خالی اتاق است. این امر باعث می شود که صدا در محیط اکو نشود. کسانی که به فضاهی خلوت علاقه دارند می توانند پنل های عایق صوتی استفاده کنند.

 

عایق صوتی دیوار مشترک آپارتمان

هم اکنون زندگی آپارتمان نشینی معایب خاص خودش را دارد. از بارزترین این معایب انتقال صدا بین واحدهای آپارتمانی و ایجاد مزاحمت و از طرفی از بین رفتن حریم شخصی است.

برای حل این مشکل استفاده از عایق صوتی دیوار مشترک آپارتمان راه حلی قاطع است که در همه دنیا بسیار مورد استفاده قرار می گیرد. برای دریافت مشاوره رایگان با آپ دکو تماس بگیرید.

 

بهترین عایق صوتی دیوار مشترک

از میان متریال ها و روش های مختلفی که برای عایق صوتی دیوار مشترک انجام می شود، بهترین کدام است؟ هدف ما در آپ دکو ارائه نوعی از عایق کاری صوتی است که در حد بسیار بالایی کاهش صدا ایجاد کرده و همینطور حجم بسیار کمی اشغال می کند.

پیش از نصب عایق صوتی دیوار مشاوره رایگانی از طرف کارشناسان ما به شما ارائه خواهد شد. سپس با حضور در محل و بررسی کامل و علمی از اول در مسیری مشخص کار را شروع خواهیم کرد. این یعنی کیفیت بالا و سرعت عمل در کار. با ما تماس بگیرید.

 

قیمت عایق صوتی روکار

قیمت عایق صوتی روکار

برای براورد دقیق قیمت عایق صوتی دیوار روکار نیاز به اطلاعاتی دقیق از جمله اندازه محل، متریال مورد استفاده، شدت صدا و… است. بعد از بررسی همه این موارد، کارشناسان آپ دکو به انجام تست صدا در محل می پردازند. با جمع آوری همه این اطلاعات قیمت طراحی و نصب عایق کاری صوتی روکار مشخص خواهد شد.

مشاورین آپ دکو به صورت رایگان آماده ارائه خدمات به صورت تلفنی و یا حضور در محل می باشند.

الفباوب بازدید : 26 دوشنبه 22 آذر 1400 نظرات (0)

 اگر قصد خرید عایق صدا را دارید می توانید همین حالا از طریق راه های ارتباطی ذکر شده در وب سایت با ما تماس بگیرید و سفارش خود را ثبت کنید! آپ دکو جزو بهترین مراکز فروش انواع عایق صدا است و در نظر دارد با ارائه و فروش عایق صوتی با کیفیت عالی رضایت شما عزیزان را به دست آورد!

صدا چگونه پخش می شود؟ خرید عایق صدا 

برای این که بتوان عایق صدا را به شکلی کارآمد به کار برد، اول باید مفهوم صدا و ویژگی های فیزیکی آن، چگونگی پخش شدن و رسیدن آن به گوش انسان را درک کنیم.

آن چه که ما انسان ها در گوش خود به عنوان صدا می شنویم، در واقع یک نوع انرژی فیزیکی است که زمانی رخ می دهد که یک منبع لرزشی در هوا پراکنده شود. این انرژی که می توان آن را به عنوان یک لرزش معرفی کرد مثل امواج در هوا پراکنده می شود. امواج صدا که می توان آن را به امواج آب هم شباهت داد، در واقع شکلی متفاوت از امواج آب داشته و مثل امواج کروی نامرئي انتشار می یابد.

از آن جایی که صدا با به لرزش در آوردن ذرات هوا و یا آب گسترش می یابد با برخورد با دیوار از بین نمی رود، حتی امکان دارد بعضی از برخورد ها با دیوار صدا را تقویت کند و یا به شکلی آزار دهنده آن را منتشر کند. اما برای از بین بردن صداهای ناخواسته و آزار دهنده چه باید کرد؟ خرید عایق ص

الفباوب بازدید : 22 چهارشنبه 17 آذر 1400 نظرات (0)

ساوااپ وب سایت قدرتمند وکالت مشاوره همراه شماست! همین حالا به این سایت مراجعه کنید! در زمینه انواع وکالت حقوقی از نوع وکالت محضری، یکی از آن ها وکالت تام، وکالت نامه جامع، وکالت مطلق یا تام الاختیار نام دارد که با کمک این نوع وکالت، فرد موکل همه تعهدات، اختیارات و تکالیف خود را در دفتر اسناد رسمی، به صورت یک جا به فرد سومی می سپارد که به آن مشخص کردن نایب هم گفته می گردد.

در حقیقت یک فرد به هر دلیلی کارهای قانونی خود را به نماینده خود واگذار می کند تا کارهای حقوقی را انجام دهد. برای مثال فردی که می خواهد خانه ای را بفروشد به نماینده خود وکالت تام می دهد تا همه تصمیمات و کارهای قانونی آن را در مراجع قانونی انجام دهد. به ساوااپ اعتماد کنید!

برای وکالت تام یا وکالت جامع، نماینده یا وکیل در هر کدام از مراحل، نیاز به اجازه موکل ندارد و همه اختیارات به صورت کامل به نماینده و یا وکیل واگذار شده است. به همین دلیل هم وکیل نیازی ندارد که برای کارهای جدید یک وکالت جدید تنظیم کند و بر مبنای یک سند رسمی در دفاتر اسناد رسمی ثبت می گردد. وکالت تام را می توان به دو دسته زیر تقسیم بندی کرد:

  • وکالت تام ساده : در وکالت تام ساده از انواع وکالت جامع با توجه به نامی که دارد، موکل هر زمانی که اراده کند می تواند وکیل خود را کنار بگذارد.
  • وکالت تام بلاعزل : این نوع از انواع وکالت حقوقی عمدتا برای موضوعاتی مثل خرید و فروش ماشین و یا ملک و مسائلی از این قبیل انجام می گردد و در این نوع امکان اینکه وکیل را کنار بگذارید وجود ندارد. با توجه به ریسک بالایی که وکالت تام بلاعزل دارد پیامدها و مشکلاتی هم در این نوع از وکالت نامه جامع وجود دارد که در صورت بی دقتی فرد همه دارایی و اموال خود را از دست خواهد داد. بنابراین باید دقت لازم را در هنگام تفویض این حق داشته باشید زیرا از طریق همین وکالت محضری، کلاهبرداری های زیادی انجام شده است. این نکات را هم در ارتباط با وکالت بلاعزل فراموش ننمایید: در امور جزئی داده می گردد نه کلی؛ همینطور در وکالت بلاعزل مورد وکالت توسط طرفین با دقت مطالعه و ملاحظه گردد. همان موردی که طرفین مد نظر دارند به طور دقیق در وکالتنامه نوشته شده باشد.

هزینه وکالت محضری تام

هزینه وکالت تام یا وکالت جامع به این صورت است که معمولا دفترخانه ها یک هزینه بابت تنظیم وکالت نامه  در دفتر اسناد رسمی دریافت می کنند. البته ارزش مورد معامله هم در این زمینه بسیار اهمیت دارد و بر اساس آن مشخص می گردد.  ساوااپ از بهترین مشاوران و وکیل های درجه یک تشکیل شده است!

جدول این هزینه ها در سایت اداره کل ثبت اسناد و املاک هم وجود دارد. اگر وکالت تام به صورت بلاعزل نباشد در صورت عزل وکیل و یا استعفای وکیل این سند باطل می گردد. ساوااپ برگ برنده شما برای برنده شدن در پرونده های حقوقی و کیفری می باشد! در ساوااپ مشاوره و وکالت تخصصی ارائه می شود.

الفباوب بازدید : 23 چهارشنبه 26 آبان 1400 نظرات (0)

 در این مقاله به طور کاملا مفصل درباره عایق های صوتی پنل ترموفیوز صحبت خواهیم کرد.در مقاله های قبل درباره  انواع عایق های صوتی و ویژگی های آن ها صحبت کردیم. اکنون ما میتوانیم با مطالعه چند مقاله به طور حدودی عایق صوتی مناسب برای محیط خود را انتخاب کنیم.

اگر جزء آن دسته از افرادی هستید که به بهترین بودن پنل ترموفیوز و توانایی های آن پی برده اید ،در این مقاله همراه ما باشید تا با انواع عایق صوتی پنل ترموفیوز و جزئیات آن بیشتر آشنا شوید.

اجرای عایق صوتی را به کارشناسان آپ دکو سپرده و بهترین نتیجه را بگیرید!

صدا

امروزه با افزایش جمعیت و تراکم بالا و تجمع افراد در برخی مناطق و همچنین کوچک تر شدن خانه ها و واحد های مسکونی ، و همینطور فعالیت های گوناگون افراد در این مکان ها،نیاز ما به آرامش را بیش از پیش کرده است.

ما هرروزه شاهد فعالیت بیشتر افراد در منزل و انتقال محل درآمد و کسب و کار مردم به منازل خود میباشیم و از طرفی دیگر همه ما نیاز به آرامش و سکوت و همینطور حفظ حریم شخصی بدون دردسر و ایجاد مشکل داریم.

بهترین راه حل جهت حل اینگونه مشکلات و جلوگیری از عبور صدا به داخل و یا خارج از محیط خود انجام عایق صوتی دیوار و یا سقف و کف میباشد.

  • صداهای کوبشی
  • صداهای هوابرد

 

صداهایی که از ساختار منتقل میشوند

درباره صداهای منتقل شده از ساختار ، ارتعاشاتی رخ در ساختار یک ساختمان رخ میدهد که منتقل میشود. آنها به نوبه خود باعث لرزش هوا می شوند و ما می توانیم صدا را درک کنیم. صدا های منتقل شده از ساختار ممکن است از داخل یا خارج  از خانه نشات گرفته باشد.

به عنوان مثال صدای منتقل شده از ساختار خارج از خانه ،به یک کامیون سنگین که از مقابل خانه شما عبور می کند فکر کنید، شما می توانید ارتعاشات را به وضوح درک کنید. همچنین میز متحرک نمونه ای از صدای منتقل شده از ساختار در داخل خانه است.

صداهای منتقل شده از ساختار جزء سخت ترین صداها برای مبارزه هستند. بنابراین اگر می خواهید عایق صوتی برای کاهش این نوع صدا نصب کنید ، ایجاد پوسته عایق بندی کامل در خانه مهم است.

اگر در آپارتمان زندگی می کنید و از آلودگی صوتی ناشی از همسایه طبقه بالا رنج می برید ، می توانید سقف را با عایق صوتی صدا عایق کنید. با این حال ، اگر دیوارهای شما عایق بندی نشوند ،ارتعاشات صوتی همچنان می توانند از طریق دیوارها به خانه شما برسند.

از آنجا که داشتن پوسته عایق بندی کامل مهم است ، باید  جلوی نشت هوا را نیز گرفت.در غیر این صورت ، کیفیت عایق صدا کاهش یافته و یا از دست می رود.  بهتر است سر و صدای ناشی از ساختار توسط یک شرکت حرفه ای عایق شود.

الفباوب بازدید : 25 شنبه 15 آبان 1400 نظرات (0)

 اگر به فکر عایق صدا استدیو خود هستید، با ما در این مقاله همراه باشید! آپ دکو مجری فروش و اجرای انواع عایق صدا با بهترین کیفیت ممکن در تلاش است به شما کمک کند با بهترین قیمت از عایق های به روز و با کیفیت استفاده کنید. همین حالا برای اطلاع از قیمت با ما تماس بگیرید، همچنین برای راحتی شما مشاورین ما برای انتخاب نوع عایق صوتی به شما کمک می کند تا بهترین انتخاب را داشته باشید!

عایق صدا استدیو

برای عایق سازی اتاق یا محیط تمرین، به غیر از ساخت و ساز آن چاره ای ندارید. این کار فقط با آویزان کردن جاذب های صدا روی دیوارها امکان پذیر نیست. کارهایی مثل تعبیه مواد عایق در دیوار یا استفاده از دیوارهای ضد صدا مستلزم ابزارها و مهارت هایی است که امکان دارد در دسترستان نباشد. هر زمان خواستید این روش ها را اجرا کنید از شخصی باتجربه و آگاه کمک گرفته و کار را به فردی بسپارید که در این کار تخصص دارد. عایق صدا استدیو

هر بنا و سازنده ای به این کار تسلط ندارد؛ چون امکان دارد به خوبی از پس کارهای ساخت و ساز برآید اما به خاطر عدم وجود دانش آکوستیک بعضی نکات ظریف را رعایت نکند. با این حال اگر اطلاعات خوبی در این زمینه داشته باشید به نتیجه مورد نظر می رسید. آپ دکو یکی از بهترین مراکزی است که عایق اتاق خواب، سقف، دیوار مشترک و ... را اجرا می کند، می توانید از این تیم برجسته کمک بگیرید!

الفباوب بازدید : 33 دوشنبه 10 آبان 1400 نظرات (0)

در صورتی که برای خانه و محل کار خود، در جهت جلوگیری از ورود سر و صدای اضافه به عایق صدا نیاز دارید با ما تماس بگیرید تا شما را راهنمایی کنیم!

عایق کاری حرارتی بر اساس ایجاد یک مانع حرارتی که نرخ انتقال حرارت را کاهش می دهد عمل می نماید. دلایل بسیاری برای عایق کاری تاسیسات فرآیند وجود دارد که مهمترین آن ها صرفه جویی در هزینه است. 

منشأ صرفه جویی در هزینه از آنجاست که عایق کاری حرارتی می تواند تلفات گرمایی را کمینه کرده و بنابراین انرژی ورودی لازم برای دمای مثلا یک سیال فرآیند در یک مخزن را کاهش می دهد. برای خرید، اطلاع از قیمت و اجرای عایق های صدا همین حالا با کمک شماره های موجود در سایت با ما تماس بگیرید!

اجرای عایق صدا افسریه
اجرای عایق صدا شوش
اجرای عایق صدا مسعودیه
اجرای عایق صدا شهرک بروجردی
اجرای عایق صدا کیانشهر
اجرای عایق صدا نازی آباد
اجرای عایق صدا یاخچی آباد
اجرای عایق صدا عبدل آباد
اجرای عایق صدا شهرک ولیعصر
اجرای عایق صدا شهرک شریعتی

الفباوب بازدید : 25 دوشنبه 03 آبان 1400 نظرات (0)

هر وسیله نقلیه، دارای یک سری لوازم یدکی ماشین مصرفی است که طبق دفترچه هر خودرو باید بازبینی و در صورت نیاز تعویض گردد. دوره تعویض و بازبینی این اقلام بسته به دو پارامتر مهم نوع اقلام مصرفی درج شده در دفترچه خودرو و نوع لوازم یدکی خریداری شده متفاوت است.

 همچنین زمان تعویض لوازم مصرفی خودرو وابستگی زیادی به میزان کارکرد خودرو و کیفیت اقلام بکار گرفته شده در خودرو دارد. روغن موتور، روغن ترمز، فیلتر هوا و سایر مواردی که در ادامه به آن ها اشاره می کنیم، جزو لوازم مصرفی خودرو محسوب می شوند که سعی شده است به صورت خلاصه زمان تعویض هر یک از این قطعات را نیز عنوان کنیم.

لیست لوازم مصرفی خودرو و زمان تعویض هر یک

همانطور که می دانید، خودروها دارای لوازم یدکی خودرو زیادی هستند که باید به صورت دوره ای تعویض گردند. شاید مهمترین و ساده ترین لوازم مصرفی خودرو که تقریبا همه رانندگان خودرو به تعویض مرتب آن می پردازند اول آب رادیاتور خودرو که مهمترین ماده مصرفی است میباشد و سپس روغن موتور خودرو باشد که بسته به نوع خودرو و نوع روغن بکار گرفته شده در خودرو به ازای هر 5 الی 10 هزار کیلومتر کارکرد خودرو، تعویض می گردد.

علاوه بر روغن موتور، مایعات، لوازم و قطعات مختلف دیگری نیز در خودرو وجود دارد که باید به صورت مرتب تعویض گردد. جدولی که در ادامه آمده است، شامل اکثر این موارد می باشد و زمان تعویض و بازبینی مجدد هر یک از این اقلام نیز به صورت تقریبی آورده شده است که با یکدیگر مرور می کنیم.

لوازم مصرفی خودرو باید به صورت دوره ای بازبینی و تعویض گردند.

متوسط زمان لازم برای تعویض و بازبینی

نوع اقلام و لوازم مصرفی خودرو

بین 30 ال 50 هزار کیلومتر

ضد یخ ، ضد جوش

به صورت مرتب بازبینی شود تا سطح آن کم نشود

آب موجود در رادیاتور

بین 5 الی 10 هزار کیلومتر

روغن موتور

بین 30 الی 50 هزار کیلومتر

روغن ترمز

بین 70 الی 150 هزار کیلومتر

روغن هیدرولیک

بین 80 تا 100 هزار کیلومتر

روغن گیربکس

بسته به شرایط آلودگی هوا تقریبا بین یک الی دو ماه

فیلتر هوا

متوسط بین 10 تا 20 هزار کیلومتر

فیلتر روغن

متوسط بین 10 تا 20 هزار کیلومتر

فیلتر بنزین

هر سال

فیلتر اتاق

چرخ جلو بین 20 تا 30 هزار و عقب بین 70 تا 100 هزار کیلومتر

لنت ترمز

بسته به نوع شمع بین 50 تا 100 هزار کیلومتر

شمع

پس از هر بار خالی شدن

آب مخزن شستشوی شیشه ها

در صورت ایجاد پارگی و ترک خوردگی و خشکی

تسمه دینام و پروانه خودرو

متوسط بین 60 الی 80 هزار کیلومتر

تسمه تایم

بین 2 الی 5 سال

گاز کولر

متوسط بین 60 الی 80 هزار کیلومتر

صفحه کلاچ

متوسط بین 80 الی 100 هزار کیلومتر

واشر سر سیلندر

متوسط بین 70 الی 100 هزار کیلومتر

لاستیک

متوسط بین 30 الی 50 هزار کیلومتر

استپر موتور

بین 50 تا 100 هزار کیلومتر

سنسور اکسیژن

بین 1 الی 2 سال

باتری

هر سال

تیغه برف پاکن

بسته به تعریف دفترچه خودرو

کاتالیزور اگزوز

این موارد جزو مهمترین اقلام و لوازم مصرفی خودرو می باشند که باید به صورت دوره ای بازدید و در صورت نیاز، اقدام به تعویض آن ها نمود. به غیر از موارد ذکر شده، لوازم و قطعات دیگری نیز در خودرو هستند که باید به صورت دوره ای بازبینی و در صورت نیاز تعویض یا تعمیر شوند. به عنوان نمونه انژکتورهای خودرو باید هر از چند گاهی مورد بازبینی قرار گرفته و در صورت نیاز شسشتو شوند. با خودرولند در ارتباط باشید.

 

تعداد صفحات : 13

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 122
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 10
  • آی پی دیروز : 4
  • بازدید امروز : 25
  • باردید دیروز : 5
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 110
  • بازدید ماه : 301
  • بازدید سال : 2,083
  • بازدید کلی : 12,545