loading...
تعمیر تلویزیون ایکس ویژن
الفباوب بازدید : 32 شنبه 13 اسفند 1401 نظرات (0)

در این مقاله قصد داریم به چگونه اتاق را عایق صدا کنیم بپردازیم، از سروصدای بیرون خسته اید؟ صدای همسایه ها واقعا شما را کلافه کرده؟ در خانه موسیقی تمرین می کنید و نمی خواهید صدای شما آرامش را از همسایه ها بگیرد؟

چرا صداها در شب بلندتر به نظر می رسند؟

ابتدا باید سطح سر و صدایی که از دیوار اتاق خواب می آید را تعیین کنیم. شایان ذکر است که هر صدایی که در شب شنیده می شود اغلب می تواند حتی بلندتر به نظر برسد. بدون سر و صدای پس‌زمینه و حواس‌پرتی‌هایی که در طول روز شنیده می‌شوند، زمانی که در اطراف ما تاریک و ساکت است، ما به سر و صدا حساس‌تر هستیم. همینطور، هنگامی که صدایی شنیده می شود، تمایل داریم بیشتر به آن گوش دهیم، که همینطور می تواند صدا را بلندتر به نظر برساند.

چگونه اتاق را عایق صدا کنیم

عایق کاری صدا یعنی «ساخت و ساز»

برای عایق کاری حداکثری اتاق یا محیط تمرین چاره ای جز ساخت و سازِ آن ندارید. همانطور که جلوتر خواهید خواند این کار صرفاً با آویزان کردن جاذب های صدا بر روی دیوارها دست نیافتنی است.

کارهایی چون تعبیۀ مواد عایق در دیوار یا استفاده از دیوارهای ضد صدا مستلزم ابزارها و مهارت هایی است که ممکن است نداشته باشید. قصد ما در این مقاله صرفاً اطلاع رسانی است. هر وقت خواستید این روش ها را اجرا کنید از شخصی باتجربه و آگاه کمک بگیرید و کار را به فردی بسپارید که در این کار متخصص است.

هر بنا و سازنده ای برای این کار مناسب نیست؛ چرا که ممکن است به خوبی از پسِ کارهای ساخت و ساز برآید ولی به خاطرِ نداشتن دانشِ آکوستیک دیوار نکات ظریف را رعایت نکند. با این حال اگر خودتان اطلاعات خوبی در این زمینه داشته باشید و به درستی او را در تغییرات فیزیکی محیط یاری کنید به نتیجۀ مورد نظر خواهید رسید. به عبارت دیگر: دانش از شما و کار از بنا! هدفِ ما در این مقاله در اختیار قرار دادن این دانشِ ابتدایی است.

3 نکته که قبل از عایق صدا دیوار اتاق و سقف باید در نظر بگیرید

1- صدا از دیوار اتاق چقدر بلند است؟ به عنوان مثال آیا فریاد زدن و موسیقی بلند است یا مکالمه آرامتر. پاسخ به این سیستم عایق صدا دیوار مناسب برای دیوار اتاق خواب شما را مشخص می کند.

2- چه نوع سر و صدایی شنیده می شود؟ آیا سر و صدا در هوا (مثلاً صداها و موسیقی) یا ضربه (مثلاً گام برداشتن، کوبیدن درها) یا ترکیبی از این دو است. باز هم، انواع سر و صدای شنیده شده نیز تعیین می کند که کدام راه حل عایق صدا مناسب برای دیوار اتاق خواب شما است.

3- چقدر مستعد سروصدا هستید؟ همانطور که قبلاً اشاره شد، در شب حساسیت افراد به سر و صدا را می توان افزایش داد. اگر به طور طبیعی حساسیت بالایی به سر و صدا دارید، به یک راه حل عایق صدا دیوار اتاق خواب با عملکرد بالاتر نیاز خواهید داشت.

نکات طلایی عایق صدا دیوار داخلی و خارجی

  1. دیوار را برای از جهت نقاط ضعف، مانند شکاف، بررسی کنید زیرا این نقطه ضعفی برای خروج صدا خواهد بود. با دیوارها مانند عایق رطوبتی رفتار کنید، این فقط به اندازه ضعیف ترین نقطه خوب خواهد بود.
  2. با افزودن جرم/وزن به دیوار موجود، توانایی دیوارها را برای جلوگیری از نویزهای موجود در هوا بهبود بخشید. با اضافه کردن وزن و تراکم، عبور صداهای موجود در هوا از دیوار اتاق خواب را سخت تر می کنید.
  3. استفاده از لایه های مختلف عایق های صوتی که برای انواع مختلف صدا عملکرد بهتری خواهد داشت.

به حداقل رساندن نشت صدا از دیوارها، سقف و کف اتاق

اگر می خواهید اتاق خود را در برابر نفوذ صدا حفاظت کند طبیعی است که ابتدا محیطی که اتاق در آن محصور شده یعنی دیوارها، سقف و کف را درست کنید. عایق کاری صوتی در ساده ترین حالت به دو روش حاصل می شود:

  1. استفاده از حائل صوتی
  2. استفاده از شکاف هوا چگونه اتاق را عایق صدا کنیم

در روش اول از موادی مابین دیوار استفاده می شود که سرعت انتقال صدا را کاهش می دهد و در روش دوم به شیوۀ پنجره های دو جداره عمل می شود؛ یعنی وسط دیوار یک لایۀ خالی از هوا قرار می گیرد تا میزان انتقال حرارت و صدا کاهش یابد. با در نظر گرفتن این دو روش نحوۀ عایق کردن صوتی دیوار، سقف و کف اتاق را بررسی کنیم.

شناورسازی کف اتاق

رایج ترین تکنیکِ عایق کاری صوتی برای کف اتاق، شناور کردن آن است؛ یعنی به طریقی بین کف اتاق و زمین فاصله ایجاد کنیم. بهتر است قبل از دیوار و سقف سراغ کف اتاق بروید و به قول معروف کار را از بنیان درست کنید. فرقی هم نمی کند که در خانۀ ویلایی زندگی یا در طبقۀ همکف ساختمان یا در طبقۀ چندم آن، خلاصه باید این کار را انجام دهید. چگونه اتاق را عایق صدا کنیم

برای این منظور می توان کف اتاق را خراب و از نو یک کفِ شناور درست کرد؛ این کار شدنی است ولی به خاطر هزینه زیاد و دستکاری محیط چندان معقول نیست. راه دیگر اضافه کردن یک کفِ کاذب (مثل سقف کاذب) به اتاق است. در واقع یک سری مواد را در کفِ اتاق تعبیه می کنید و بعد از شاسی کشی، لایۀ دیگری که همان کف کاذب است را بر روی آن قرار می دهید. 

ایزوله سازی دیوارها

بعد از زمین مرحلۀ بعد عایق کاری دیوارهاست. فرض را بر این می گیریم که با دیوارهای خشک (drywall) سروکار دارید. دیوار خشک به ورقه ای از گچ گفته می شود که مابین دو لایۀ ضخیم از کاغذ یا مقوای فشرده قرار گرفته و برای ساخت دیوارهای جداکنندۀ داخلی و سقف از آن بهره می گیرند. بالاتر SheetBlok را معرفی کردیم که برای عایق کردن دیوارها کاربرد زیادی دارد. این ماده با پوشاندن سطح دیوارها ۴ دسیبل بیشتر از سرب خالص در بحث انتقال صدا موثر است. 

شیت بلاک طوری ساخته شده که به راحتی بر روی هر سطحی از دیوار می توانید نصب کنید و به صورت چشمگیری میزان انتقال صدا را کاهش می دهد. با استفاده از کانال های Auralex RC8 (تصویر پایین) به راحتی می توانید یک ساندویچ پنل با پشتیبانی از دو لایۀ گچ به ضخامت ⅝ اینچ به همراه یک لایه شیت بلاک مابین آن درست کنید. این محصول طوری ساخته شده که دیوار ثانویه را تا به طور کامل از سازۀ اصلی بنا جدا می کند.

اگر اتاق شما به اندازه ای بزرگ باشد که بتوانید چند اینچِ دیگر از فضای آن را فدا کنید می توانید لایۀ دیگری از دیوار خشک که با پوششی از SheetBlok حائل شده فضایی خالی از هوا ایجاد کنید (اساساً ساخت چنین چیزی همان منافع کفِ کاذب را برای دیوار به همراه خواهد داشت. برای ایزوله سازی بهتر، دیوار ثانویه را باید روی کفِ ایزوله شده قرار دهید).

مسلماً ساخت چنین سازۀ پیشرفته ای نیازمند یک فرد متخصص است ولی قطعاً ارزش یک محیط بی سروصدا را خواهد داشت. در واقع شما یک اتاق دیگر درون اتاق فعلی خود بنا کرده اید؛ این تکنیکی است که در اغلب استودیوهای حرفه ای دنیا هم انجام می شود.

نکته: اضافه کردن صدها کیلو مواد ساختمانی در داخل بنای فعلی نیازمند نظارت یک معمار یا مهندس حرفه ای ساختمان است. اضافه کردن بار اضافه به اتاق بدون در نظر گرفتن اصول ایمنی و استانداردهای لازم می تواند فاجعه آمیز و خطرناک باشد. 

عایق کاری سقف

عایق کاری سقف نیز به همان صورتی که برای دیوار و کفِ اتاق انجام شد صورت می گیرد که البته سخت ترین بخش عایق کاری صوتی اتاق است. ساخت یک سقف کاذب روی سقفِ فعلی کارِ بسیار دشواری است. در تئوری همه چیز مثل دیوار است. با دولایه دیوار خشک و SheetBlok یک ساندویچ پنل می سازید و سپس با کمک Auralex RC8 به سقف متصل می کنید.

بسته به شرایط پیشنهاد خوبی است که سقف کاذب را بر روی لایه ای از SheetBlok و کف پوش چوبی قرار دهید. این کار بهبود زیادی در عایق کردن سقف به وجود می آورد. با این حال گاهی هم انجام چنین کاری مقدور نیست. مثلاً به خاطر کوتاه بودن سقف اتاق و … .

همچنین قرار دادن لایه ای از پشم شیشه یا پشم سنگ (تصویر پایین: Auralex Mineral Fiber ) بین سقف اصلی و کاذب ایدۀ خوبی برای ایزوله سازی بهتر است. عایق کاری سقف از بقیۀ قسمت ها سخت تر و البته مهم تر است؛ هم به لحاظ ایمنی و هم برای عایق کاری صوتی اتاق. 

الفباوب بازدید : 23 سه شنبه 09 اسفند 1401 نظرات (0)

در ابتدای طراحی اپلیکیشن املاک شما باید اهداف و چشم انداز آینده خود را برای طراحی اپلیکیشن املاک و مستغلات بدانید. بنابراین یکی از موضوعاتی که باید در انتخاب شخصیت مشتری برای شما مهم باشد، بحث اطلاعات مربوط به مالکیت کامل، بحث دسترسی سریعتر و دید کاربران شما است. ما در الفباوب پیشنهادی بهتر برای شما داریم که برای کمک به دسترسی بهتر و سریعتر کاربر، می توانید مقرون به صرفه ترین فایل ها را البته با توجه به شرایط آنها، در حال حاضر به برخی از مشتریان خود اطلاع دهید.

در اینجا این سؤال مطرح می شود که این تبلیغ باید به کدام مشتری ارسال شود یا کدام مشتری برای ما سود بیشتری دارد یا کدام مشتری شایسته این روند است؟ می توانید باشگاه مشتریان را برای درخواست املاک از قبل تعریف کنید. باشگاه مشتریان به شما کمک می کند تا کاربران را بهتر تجزیه و تحلیل کنید.

به عنوان مثال، کاربری که بیشتر ملک اجاره ای خریداری می کند یا خریداری که امتیاز بیشتری نسبت به مشتری دارد که از ویژگی های برنامه استفاده می کند فقط به این دلیل که آن کاربر برای شما سودآور است و این کاربر فقط یک مصرف کننده است.

مزایای طراحی اپلیکیشن املاک چیست؟

گستردگی محصولات
تنوع فایل ها از هر دسته مثل محل یا محدوده مهمترین قسمت در طراحی اپلیکیشن املاک مثل شیپور و دیوار است. فایل های دارای عکس تأثیرات بیشتری در انتخاب خریدار دارند.
خرید فوری

یکی از مزایای اصلی طراحی اپلیشکشن مشابه دیوار، خرید فوری بین فروشنده و خریدار است. خریدار مستقیماً با فروشنده ارتباط برقرار می کند.

راحتی در استفاده

سادگی و سهولت استفاده یکی از دلایل طراحی یک برنامه دیوار مثل است. پس، اکثر افراد می توانند از برنامه کمک گرفته و آگهی خود را درج کنند.

تعرفه های رقابتی

در این برنامه ها قیمت های رقابتی بین فروشندگان وجود دارد که یکی از ویژگی های جذاب این نوع اپلیکیشن هاست.

قابلیت نردبان و فروش فوری

از ویژگی های مهم دیوار نردبان و فروش فوری است باعث دیده شدن و فروش بیشتر می شود. البته این ویژگی ها دارای هزینه هستند.

امکانات رایگان

یکی از مهمترین ویژگی های طراحی اپلیکیشن هایی مثل دیوار در مقایسه با سایر برنامه ها، درج تبلیغات رایگان است.

اپلیکیشن املاک، یک برنامه موبایلی است که به کاربران امکان داده می شود تا بتوانند آگهی های مختلف را مشاهده کرده و از آن ها استفاده کنند. این برنامه ها معمولا به عنوان یک پلتفرم بازاریابی و فروش به کار می روند و به کاربران امکان داده می شود تا آگهی های خود را به صورت رایگان یا پولی به اشتراک بگذارند و برای خرید یا فروش کالاها و خدمات به کار بگیرند.

مراحل طراحی و ثبت سفارش اپلیکیشن املاک

برای طراحی اپلیکیشن املاک و طراحی اپلیکیشن مشاور املاک پیش از هرچیزی با ما تماس بگیرید، ما ایده های شما را بررسی می کنیم و کلیه موارد موردنیاز برای طراحی اپلیکیشن را به شما ارائه می دهیم. همچنین هزینه طراحی اپلیکیشن پیش از اقدام به طراحی اعلام می گردد و همگی مکتوبا ثبت می شود.

پس از این که یک پیش زمینه از اپلیکیشن شما آماده شد آن را با شما درمیان می گذاریم و طبق سلیقه و ایده های شما حرکت می کنیم. طراحی اپلیکیشن اندروید و ios با بهترین قیمت و کیفیت صورت گرفته و طراحی ظاهری آن توسط بهترین طراحان تکمیل می گردد. قبل از انتشار سراسری، شما نیازمند این هستید که گروهی متخصص و همچنین جامعه ای از کاربران هدف خود تعیین کنید تا اپلیکیشن از نظر فنی و تخصصی و عمومی مورد تست و آزمایش قرار بگیرد. با این کار مشکلات و ایرادات مشخص می شود و می توانید آنها را رفع کنید.

بعد از تایید شما اپلیکیشن به صورت کامل ساخته می شود و آماده انتشار در بازار و پلی استور خواهد بود. در این مرحله اپلیکیشن به شما تحویل داده می شود و خدمات پشتیبانی الفباوب همچنان در کنار شما قرار خواهد گرفت. حالا شما می توانید با کمک بازاریابی و تبلیغات اپلیکیشن کاربران را به سوی آپ ساخته شده جذب کنید و از طریق های مختلف با کمک اپلیکیشن خود به کسب درامد بپردازید.

الفباوب بازدید : 31 دوشنبه 01 اسفند 1401 نظرات (0)

طراحی اپلیکیشن مشاور املاک چیست؟ طراحی اپلیکیشن برای مشاور املاک چه فایده ای دارد؟ برای طراحی اپلیکیشن مشاورین املاک چقدر باید هزینه کرد؟ برای طراحی اپلیکیشن املاک به کدام شرکت و برند اعتماد کنیم؟ طراحی اپلیکیشن املاک و مشاور املاک چندیست به خاطر فواید بسیاری که دارد مورد توجه افراد زیادی قرار گرفته است. هم اکنون اپلیکیشن و سایت های املاکی بسیاری هستند که با موفقیت فعالیت می کنند و شما نیز می توانید یکی از آن ها باشید.

طراحی اپلیکیشن مشاور املاک شامل پنل مدیریت خاص مخصوص مدیریت می باشد که قابلیت های مدیریت کامل اپلیکیشن املاک را در اختیار مدیریت قرار می دهد. می توانید علاوه بر طراحی اپلیکیشن مشاور املاک نسبت به سفارش طراحی سایت املاک نیز اقدام نمایید و با داشتن پنل مدیریت واحد اپ و سایت املاک را به صورت یکجا و جامع مدیریت کنید.

الفباوب پکیج های قدرتمند دیگری همچون طراحی اپلیکیشن درج آگهی را هم در کارهای خود دارد که می توانید به صورت همزمان در یک اپلیکیشن جامع از این خدمات استفاده نمایید.

طراحی سایت و اپلیکیشن برای مشاور املاک

شغلی پر درآمد، که شاید خیلی از وابستگی های اداری را ندارد و بدون در نظر گرفتن ساعت کاری مشخص و چهارچوب های اداری می توان درآمد بالایی از آن کسب کرد.

البته که تا حدودی این طرز فکر درست است.شغل مشاور املاک ، وابستگی های اداری ندارد. اما به شدت وابسته به مشتری مداری است در این شغل ساعت کاری مشخصی برای کار کردن تعریف نشده. اما هر زمان که مشتری اراده کند به عنوان یک مشاور املاک باید پاسخگو بود. با وجود این شغل می توان درآمد بالایی داشت اما نه به همین راحتی!

اگر تصمیم دارید که شغل مشاور املاک را انتخاب کنید باید بدانید راه پرفراز و نشیبی در انتظار شماست و برای رسیدن به موفقیت و درآمد بالا باید بسیار تلاش کنید. اگر هم مشاور املاک هستید و در این زمینه مشغول به فعالیت می باشید، باید به این نکته توجه کنید که همیشه راهی برای بهتر شدن شما وجود دارد.

آن روش هم تبلیغات بهتر از طریق  طراحی اپلیکیشن است! با کمک یک اپلیکیشن کسب و کار خود را گسترش دهید، اپلیکیشن دستیار 24 ساعته شما خواهد بود.

پس این نکته را فراموش نکنید که داشتن توانایی به تنهایی عامل موفقیت شما نمی شود بلکه برای رسیدن به موفقیت باید راه های درست استفاده کردن از توانایی ها را اتخاب کنید.

الفباوب بازدید : 26 دوشنبه 19 دی 1401 نظرات (0)

یکی از ایده های پرفروش در طراحی اپلیکیشن، طراحی اپلیکیشن مشاوره ای در زمینه های مختلف مثل طراحی اپلیکیشن مشاوره پزشکی، طراحی اپلیکیشن و سایت مشاوره تحصیلی، یا طراحی اپلیکیشن مشاوره شغلی متناسب با مهارت شماست.

همانطور که می دانید، مشاوره در زمینه های متنوعی عمل می کند و تنها شامل بُعد روانشناختی نیست. در مشاوره آنلاین با توجه به نوع مشاوره ای که قرار است به افراد داده شود، مشاوران از طریق راه هایی مانند تماس ویدیویی، چت کردن، پیام صوتی و راه های دیگری که امروزه در بستر فضای مجازی ممکن است، به کاربران و مشتریان خود مشاوره می دهند.

مزایای مشاوره آنلاین طراحی اپلیکیشن مشاوره ای

مزایای مشاوره آنلاین سبب شده است که اکثر مدیران و مشاوران به سمت استفاده از این قابلیت بروند. برخی از مزایای مشاوره آنلاین را در زیر مشاهده می کنید. می توانید حوزه مشاوران خود را گسترش داده و از تعداد بالاتری از آن ها بهره مند باشید.

  • تمامی پرداخت ها به صورت شفاف صورت می گیرند.
  • دسترسی راحت به مراجعه آنلاین و تلف نشدن زمان طراحی اپلیکیشن مشاوره ای
  • تمامی مراجعات را می توانید به بهترین شیوه بایگانی کنید.

علت برتری مشاوره آنلاین نسبت به مشاوره حضوری

همانطور که تاکنون متوجه شدید، مزایای استفاده از شیوه آنلاین برای مشاوره به قدری است که افراد بسیاری نسبت به استفاده از آن تمایل دارند. مشاوره  به روش سنتی مراجعه حضوری زمانی حرف اول را در میان مردم می زد. این نوع مشاوره ها که با مراجعه حضوری افراد صورت می گرفت؛ در کنار مزایای خاصی که داشت برخی از معایب بزرگ را نیز دربرمی گرفت.

برای مثال افرادی که دنبال مشاوره در زمینه خاصی بودند نمی توانستند به راحتی، مشاوره مناسب در این زمینه را پیدا کنند.

از سوی دیگر، پیدا کردن مشاوران متنوع نیز عملا کار سختی بود. اما امروزه و با توجه به روی آوردن مشاوران و شرکت ها به مشاوره آنلاین، تمامی موارد ذکر شده به قدری تسهیل یافته اند که افراد می توانند در هر موقعیت جغرافیایی که زندگی می کنند، بهترین مشاور را در زمینه متخصص پیدا کنند.

در حقیقت، مشاوره آنلاین علاوه بر آن که تجربه جذاب و آسانی برای کاربر به شمار می آید، با توجه به عملکرد مفیدش، به صاحبان مشاغل و مشاوران نیز سود زیادی رسانده است.

اپلیکیشن مشاوره آنلاین

تاکنون با تعاریف و ویژگی های مشاوره آنلاین، آشنا شدید. به جز شیوه هایی که برای ارائه خدمات مشاوره ای آنلاین ذکر شد، یکی از رایج ترین و مفیدترین شیوه ها استفاده از اپلیکیشن مشاوره آنلاین است. طراحی اپلیکیشن مشاوره ای

اپلیکشن های مشاوره آنلاین با استفاده از قابلیت هایی مانند دسته بندی مشاوران، بررسی بر اساس منطقه سکونت، امتیازبندی مشاوران و نشان دادن نظرات، توانسته اند راهکار مفیدی برای مراجعه کنندگان جلسات مشاوره باشند. طراحی اپلیکیشن مشاوره ای

مزایای استفاده از اپلیکیشن مشاوره آنلاین

اپلیکیشن مشاوره آنلاین، نسبت به تمامی روش های مشاوره آنلاین دیگر، مانند ویدیو کال و چت، روشی مفیدتر و پربازده تر به حساب می آید. مزایای استفاده از اپلیکیشن مشاوره آنلاین را در زیر مشاهده می کنید.

از آن جایی که اپلیکیشن بر روی گوشی نصب می شود، کاربران می توانند به راحتی در هر زمان مشاور مورد نیاز خود را جستجو کرده و با او ارتباط برقرار کنند. داشتن اپلیکیشن برای مشاوره آنلاین، یک بازاریابی رایگان برای کسب و کار شما خواهد بود.

می توانید مشاورانی که در حوزه های مختلف تخصص دارند را در یک اپلیکیشن در دسترس کاربر قرار بدهید. هزینه های تولید اپلیکیشن مشاوره آنلاین به نحوی است که باعث صرفه جویی اقتصادی زیادی خواهد شد. کاربران به صورت 24 ساعته می توانند با مشاوران در ارتباط باشند.

الفباوب بازدید : 28 چهارشنبه 14 دی 1401 نظرات (0)

طراحی اپلیکیشن ارزان یکی از خدماتی است که ما در الفباوب به بهترین شکل ممکن انجام می دهیم، در این مطلب قصد داریم بیشتر به طراحی اپلیکیشن به صرفه بپردازیم تا به شما برای اجراسازی ایده هایی که دارید کمک کنیم. الفباوب شرکت طراحی اپلیکیشن تهران و دیگر شهرهای ایران در کنار شماست. همه کسب و کارهای اینترنتی، به دنبال محکم کردن خود در دنیای اینترنت و میان مردم هستند و هوشمندانه ترین اقدام شما می تواند طراحی اپلیکیشن کاربردی و امن برای مخاطبین باشد.

چگونه اپلیکیشن بسازیم؟ مراحل طراحی اپلیکیشن

  1. تعریف هدف و نیاز خود از طراحی اپلیکیشن

اولین قدم در طراحی اپلیکیشن این است که شما بدانید قرار است برای چه هدفی و چه نیازی این اپلیکیشن را بسازید و جامعه هدف طراحی شما چه کسانی هستند.

با شناخت درست این موضوعات، دیگر کار های زائدی در پروژه انجام نخواهد گرفت و برعکس توجه نکردن به این موضوع، ممکن است باعث انجام کار های اضافی و در نهایت شکست پروژه شود. مزیت این مرحله این است که قیمت ساخت اپلیکیشن را نیز می توان در آن تعیین کرد.

  1. شروع به طراحی اپلیکیشن

بعد از این که هدف و نیاز و مخاطبان خود را شناختید، باید یک طراحی کلی و مرحله به مرحله از جزییات اپلیکیشن خود را روی کاغذ آورده و دریابید که قرار است در هر کدام از قسمت های اپلیکیشن تان چه کاری انجام شود.

مطمئنا در درس مهندسی نرم افزار با کردار های زیادی برای این کار آشنا شده اید که از مهم ترین آنان میتوان به DFD و USECASE اشاره کرد. همچنین خوب است که در مورد پلتفرم های اپلیکیشن نیز اطلاعات داشته باشیم.

الفباوب، بهترین شرکت طراحی اپلیکیشن تهران به شما کمک می کند بهترین اپلیکیشن را با بهترین بودجه داشته باشید.

  1. تحقیق و جمع آوری اطلاعات در حوزه اپلیکیشن

اکنون که دریافتید قرار است در اپلیکیشن شما چه کاری انجام شود باید قبل از شروعی به ساخت آن یک سری اطلاعات مورد نیاز را جمع آوری کنید. اولین مسئله ای که باید بررسی شود این است که آیا اپلیکیشن ای شبیه شما وجود دارد یا خیر.

بررسی این موضوع باعث میگردد که دیگر دچار موازی کار نشده و از آن مهم تر این است که اگر به این مورد توجه نکنید احتمال دارد به عنوان رعایت نکردن قانون کپی رایت دچار مشکلات قانونی و قضایی شوید. 

دومین موضوع که باید درباره آن اطلاعات جمع آوری کرد این است که چقدر از اپلیکیشن ای که قصد دارید طراحی کنید عملی است. بسیار پیش میاید که روی کاغذ ایده های خیلی نابی تولید میشود اما پیاده سازی عملی آن ها در حد غیر ممکن است. بازار یابی و درآمد زایی سومین موضوعی است که باید به آن اندیشیده شود.

یک اپلیکیشن هر چقدر هم عالی باشد تا زمانی که یک مشتری واقعی نداشته باشد برای شما سود و درآمدی نخواهد داشت. پس حتما قبل از انجام کار ساخت اپلیکیشن یک مشتری واقعی پیدا کنید و یک قرارداد واقعی برای خودتان به ثبت رسانید.

  1. ساخت وایر فریم و استوری برد پیش از طراحی اصلی اپلیکیشن

اکنون نوبت این است که نقشه راه برای شروع کار ترسیم کرده و کار هایی که قرار است در آینده انجام بگیرد را به درستی میان افراد گروه تقسیم کنید تا هر عضوی با شرح وظایف خود به درستی آشنا گردد. در این مرحله باید نمونه کوچک از اپلیکیشن خود بسازید تا حدودی از کاری که قرار است در اختیار داشته باشید.

  1. طراحی بک اند اپلیکیشن خود

به طور کلی به قسمت هایی از یک اپلیکیشن که با سرور در ارتباط است بک اند گفته میشود. شما بعد از این که ظواهر و یا به اصطلاح همان فرانت اند اپلیکیشن خود را طراحی کردید، باید دریابید که از سمت سرور نیز چه کار هایی قرار است انجام بگیرد و چه مراحلی را باید پشت سر بگذارید. 

در این قسمت شما درمیابید که چه داده هایی قرار است به اپلیکیشن شما ورود و یا از آن ها خارج شود. همچنین در این قسمت به بررسی موارد نیاز اپلیکیشن به ارتباط با سایت ها و اپلیکیشن های دیگر در بستر اینترنت پرداخته می شود. طراحی اپلیکیشن ارزان

ساخت یک نمونه تست و ارزیابی آن

اکنون که شما یک طراحی اولیه هم از ظاهر اپلیکیشن ( FRONT-END ) و هم از سمت سرور اپلیکیشن ( بک اند ) اپلیکیشن خود دارید، وقت آن است که این نمونه اولیه را تست کنید و از نقطه ضعف های آن آگاه شوید. بهترین مخاطبان برای این کار خود اعضای گروهتان، همکاران، دوستان و اعضای خانواده خودتان هستند. طراحی اپلیکیشن ارزان

دلیل این انتخاب این است که افراد نام برده شده بیشتر برای تست وقت گذاشته و با پیگیری و دل سوزی بیشتری این کار را دنبال میکنند. از سوی دیگر اگر تست این نمونه اولیه توسط افراد غیر متخصص ممکن است باعث ایجاد بی اعتمادی از همان اول نسبت به اپلیکیشن شما در صورت وجود مشکل شود. البته در این مرحله هر چقدر اندازه جامعه تست کننده بیشتر باشد بهتر است.

  1. ساخت سمت سرور اپلیکیشن یا همان بک اند آن

در این مرحله شما باید آن طراحی ای که در قدم پنجم از بک اند اپلیکیشن خود بر روی کاغذ آورده بودید به مرحله اجرای عملیاتی درآورید.

کار هایی که عموما در این گام انجام میشود شامل: طراحی پایگاه داده ها، طراحی سایت ها و اتصال اپلیکیشن به این پایگاه داده ها و سایت ها و یا پایگاه داده ها و سایت های دیگران است.

  1. طراحی ظاهر اپلیکیشن

در مرحله هفتم شما بک اند اپلیکیشن خود را ایجاد کردید، اکنون در قدم بعدی نوبت این است که فرانت اند یا همان ظاهر اپلیکیشن خود را به مرحله ساخت فنی برسانید. در این مرحله مهم و حیاتی است که حتما از نقطه نظرات افرادی که در مرحله ششم یعنی همان تست شرکت کردند برای بهبود کیفیت نسخه نهایی خود استفاده کنید.

  1. تست دوباره

شما یک بار در مرحله ششم نمونه اولیه خود را تست کردید و با خروجی آن مرحله در گام هفتم و هشتم ظاهر و باطن اپلیکیشن خود را تولید کردید. اکنون در گام نهم نوبت آن است که این نسخه عملیاتی اپلیکیشن خود را قبل از این که دست کاربران نهایی برسد تست کرده و مشکلات و نقطه ضعف های آن را رفع کنید. طراحی اپلیکیشن ارزان

  1. انجام تغییرات لازم

بعد از آن که گزارش های به دست آمده را استخراج کردید و آن ها را تحلیل و بررسی کردید نوبت این است که آن تغییرات لازمه را اعمال کنید. اگر قسمتی که باید بهبود یابد مربوط به بخش سرور است باید به متخصص بک اند و اگر مربوط به نمای ظاهری اپلیکیشن است باید به دولوپر فرات اند سپرده شود تا صورت بگیرد. پس از انجام این مرحله دیگر میتوان گفت که نسخه نهایی اپلیکیشن شما آماده استفاده است.

  1. رسیدگی به جزییات کار

در این مرحله باید به جزییات اپلیکیشن خود رسیدگی کنید. به طور مثال شما اکثرا در مرحله طراحی، اپلیکیشن خود را با محیط های شبیه سازی مانند : اندروید استودیو و یا ایکس کد اجرا می کنید. 

شما باید این جزییات را به طور واقعی بررسی کنید یعنی باید ببینید که نصب اپلیکیشن شما بر روی انواع گوشی های اندروید و یا آیفون به درستی انجام میشود یا خیر. TEST FLIGHT یک ابزار مناسب برای کمک گرفتن از آن در این مرحله است. 

انتشار اپلیکیشن در بازار، مایکت و …

بعد از آن که نسخه نهایی اپلیکیشن شما آماده شد، نوبت آن است که اپلیکیشن خود را در مارکت هایی مانند : گوگل پلی، اپ استور و یا سایت های مختلف ( البته مورد تایید و قابل اعتماد ) منتشر کنید. 

بدیهی است که هر چه بازاری که میخواهید اپلیکیشن خود را در آن منتشر کنید بزرگتر و معروفتر باشد، این کار زمان گیرتر و سخت تر است. محیطی دیگر به نام PRE APPS نیز وجود دارد که به شما این اجازه را می دهد تا نسخه های ابتدایی اپلیکیشن خود را منتشر کرده و از نقطه نظرات کاربران این اپلیکیشن در راستای بهبود طراحی اپلیکیشن خود بهره ببرید.

الفباوب بازدید : 37 شنبه 03 دی 1401 نظرات (0)

اتصالات پیچی پلی اتیلن از انواع پر مصرف در این زمینه محسوب میشوند این نوع از اتصالات پلی اتیلن توسط یک واشر و پکینگ داخلی از جنس پلی پروپیلن طی فرایند ساده ای آببندی و بسته میگردند . اتصالات پیچی پلی اتیلن محدود به یک نوع فشار کاری حداکثر ۱۰ اتمسفر و رنج سایز ۲۰ میلیمتر الی ۱۲۵ میلیمتر میباشند .

از اتصالات پلی اتیلن پیچی در پروژه های که سایز آنها کمتر از ۱۲۵ میلیمتر باشد میتوان استفاده نمود هرچند در مقایسه با اتصالات جوشی پلی اتیلن از قیمت بالاتری برخوردار است اما کلیه هزینه های جوشکاری و حمل و نقل را به نسبت قیمت کاهش داده و سریعتر به انجام میرساند .

اتصالات پیچی پلی اتیلن دارای قابلیتهای دیگری نیز میباشند که در مقایسه با انواع جوشی آن از عملکرد بهتری نیز برخوردارند و اینکه میتوان از این اتصالات به صورت چند باره نیز استفاده نمود .اتصالات پلی اتیلن پیچی در انواع زانو ,سراهی ,انواع کمربندهای پلی اتیلن ,کپ و انشعابات دیگر میباشند که هر دسته دارای چندین سایز از همان محصول میباشد.

اتصالات پلی اتیلن پیچی یا همان رزوه ای پلی اتیلن به خوبی آببندی کرده و در شرایط مختلف که امکان جوشکاری و نصب به وسیله دستگاه جوش نباشد میتوان از این اتصالات بهره جست لذا محدودیتهای سایزی تنها عامل بازدارنه جهت استفاده از این اتصالات میباشد .

اطلاعات فنی و اجزای اتصالات پیچی پلی اتیلن

از اتصالات پیچی پلی اتیلن در پروژه‌های آبرسانی و سیستم‌های آبیاری تحت فشار قطره‌ای و بارانی استفاده می‌شود. این اتصالات خصوصاًدر پروژه‌های کوچک با لوله‌های سایز پایین مصرف زیادی دارند. قابلیت استفاده چندین باره و امکان انتقال آنها به پروژه دیگر، از مزایای اتصالات پیچی پلی اتیلن است.

موارد استفاده و کاربرد اتصالات پیچی پلی اتیلن

  • شبکه‌های آبرسانی (آب شرب) شهری و روستایی
  • سیستم‌های آبیاری تحت فشار (قطره‌ای و بارانی) در کشاورزی
  • شبکه‌های آبرسانی غیرشرب و فضای سبز خانگی، پارک‌ها و بوستان‌ها
  • تأسیسات انتقال مواد شیمیایی، اسیدی و قلیایی
  • آبرسانی و فاضلاب صنعتی

معرفی قسمت‌ها و اجزای مختلف اتصالات پیچی پلی اتیلن

اجزای اتصالات پیچی پلی اتیلن

۱ – اسپیلت

جنس اسپیلت در اتصالات پیچی پلی اتیلن از پلی استال است که ترموپلاستیکی سخت بوده و در برابر مواد شیمیایی و همچنین تنش‌های فیزیکی مقاوم و پایدار می‌باشد. وظیفه اسپیلت جلوگیری از بیرون زدن لوله پلی اتیلن از داخل اتصال در فشارهای بالا می‌باشد.

۲ – بوشینگ

بوشینگ از جنس پلی اتیلن است و درون اتصالات پلی اتیلن بین اسپلیت و اورینگ قرار می‌گیرد. بوشینگ در زمان اتصال روی قطعه فشاری مضاعف به اورینگ وارد نموده و باعث آب‌بندی اتصال پیچی پلی اتیلن می‌شود.

۳ – اورینگ

اورینگ از جنس لاستیک می‌باشد و وظیفه آن آب‌بندی کردن اتصالات پیچی روی لوله پلی اتیلن است. اورینگ بایستی قابل انعطاف و مقاوم در برابر فشار باشد.

۴ – بدنه و سرپیچ

جنس بدنه اتصالات پیچی پلی اتیلن از پلی پروپیلن می‌باشد و در مقابل فشار، ضربه فیزیکی و تغییرات شیمیایی مقاوم است. پلی پروپیلن در مقایسه با پلی اتیلن مقاوم تر و در مقابل اشعه خورشید از استحکام بالایی برخوردار است .

الفباوب بازدید : 20 چهارشنبه 23 آذر 1401 نظرات (0)

فرآیند طراحی اپلیکیشن با کدنویسی شروع نمی شود. خیلی زودتر با اکتشاف بازار و تحلیل رقبا شروع می شود.

نحوه طراحی اپلیکیشن اینستاگرام

در اینجا نحوه طراحی اپلیکیشنی مانند اینستاگرام در 10 مرحله آورده شده است:

تحقیقات بازار انجام دهید
تجزیه و تحلیل رقبا انجام دهید
اعتبار یک ایده برنامه
طراحی اپلیکیشن ایجاد کنید
یک پشته فناوری انتخاب کنید
در مورد ویژگی ها تصمیم بگیرید
استراتژی کسب درآمد را انتخاب کنید
توسعه اپلیکیشن
استقرار، راه اندازی و توسعه مداوم
بازاریابی و تبلیغات

بیایید هر یک از مراحل طراحی اپلیکیشنی مانند اینستاگرام را با جزئیات بیشتری مرور کنیم.

طراحی اپلیکیشن خدماتی هرمزگان طراحی اپلیکیشن خدماتی قشم

1. تحقیقات بازار انجام دهید

تصمیم گیری در مورد نحوه طراحی اپلیکیشنی مانند اینستاگرام بدون درک وضعیت فعلی در بازار اشتراک گذاری عکس و برنامه های رسانه های اجتماعی غیرممکن است. اولین و منطقی ترین قدم انجام تحقیقات بازار است.

هدف اصلی این مرحله تجزیه و تحلیل بازار برنامه های کاربردی مشابه است. همانطور که روی تحقیق خود کار می کنید، سعی کنید پاسخ سوالات زیر را بیابید، که به شما کمک می کند برنامه ای مانند اینستاگرام بسازید که کاربران آن را دوست داشته باشند:

اپلیکیشن خود را کجا راه اندازی خواهید کرد؟
کاربران چه چیزی را دوست دارند و چه چیزی را دوست ندارند؟
کاربران چگونه با اپلیکیشن های مشابه تعامل دارند؟ از کدام ویژگی ها بیشتر استفاده می کنند؟
جمعیت شناسی (نسبت زن به مرد، سن، درآمد، موقعیت مکانی و غیره) چیست؟
اپلیکیشن خود را کجا راه اندازی خواهید کرد؟

پاسخ به این سؤالات به شما کمک می کند تا به مهمترین سؤال پاسخ دهید: مخاطب هدف شما چه کسی است؟ پس از شناسایی آن، خواهید فهمید که چگونه برنامه خود را برای آنها جذاب کنید.

2. تجزیه و تحلیل رقبا انجام دهید

تجزیه و تحلیل رقابتی برنامه هایی مانند اینستاگرام به شما کمک می کند چشم انداز پروژه خود را تعریف کنید. شما باید از رقبای خود درس بگیرید، عملکرد آنها، نقاط قوت و ضعف کلیدی و روش های کسب درآمد را بررسی کنید.

در این مرحله سعی کنید به سوالات زیر پاسخ دهید:

USP برنامه های رقابتی چیست؟
کاربران چه چیزی را در مورد آن برنامه ها بیشتر دوست دارند؟
رقبا چه ویژگی هایی ارائه می دهند؟
چگونه رقبا از اپلیکیشن های خود کسب درآمد می کنند؟

هدف اصلی تجزیه و تحلیل رقبا این است که بفهمید چگونه می توانید با اپلیکیشن خود متمایز شوید.

3. اعتبار برنامه مشابه اینستاگرام را تأیید کنید

ایجاد برنامه های کاربردی جدید یک سرمایه گذاری مخاطره آمیز است زیرا هرگز نمی دانید که مخاطبان هدف به آن چه واکنشی نشان خواهند داد.

یکی از راه‌های اطمینان از موفقیت آن این است که از کاربران بالقوه خود بپرسید چگونه اپلیکیشنی مانند اینستاگرام بسازند که دوست دارند از آن استفاده کنند. انتخاب ابزار به شما بستگی دارد: می توانید نظرسنجی ایجاد کنید، با مخاطبان هدف تماس بگیرید و مستقیماً از آنها سؤال کنید. پس از دریافت پاسخ، نهایی کردن USP برنامه اشتراک‌گذاری عکس و ایجاد یک بوم مدل کسب‌وکار آسان‌تر خواهد بود.

بوم مدل کسب و کار معمولاً شامل 9 بلوک است که هر کدام به یک جنبه از ایده برنامه شما اختصاص دارد:

بخش مخاطب
مشکل اصلی که کاربران با آن دست و پنجه نرم می کنند
پیشنهاد فروش منحصر به فرد
راه حل شما
مزیت برنامه شما
هزینه
شاخص های اصلی عملکرد
کانال های درآمد
کانال های تبلیغاتی

4. طراحی برنامه اشتراک گذاری عکس ایجاد کنید

در عصری که کاربران با چشمان خود خرید می کنند، نمی توانید این اشتباه را مرتکب شوید که اهمیت طراحی اپلیکیشن را دست کم بگیرید.

دو بخش از طراحی اپلیکیشن وجود دارد که باید از آنها مراقبت کنید:

تجربه کاربری (UX) – جریان های کاربر، نحوه تعامل کاربران با برنامه شما و حرکت در صفحه نمایش برنامه را تعریف می کند.
رابط کاربری (UI) – نمایش بصری برنامه شما که باید از عملکرد برنامه پشتیبانی کند.

آخرین روند در طراحی اپلیکیشن را مطالعه کنید، آخرین نوآوری ها را بررسی کنید و از آنها برای برنامه خود استفاده کنید. امروزه هیچ کس نمی خواهد با اپلیکیشنی با طراحی قدیمی و بسیار پیچیده تعامل داشته باشد.

هنگام طراحی برای iOS و Android، مطمئن شوید که با دستورالعمل‌های رابط انسانی اپل و دستورالعمل‌های طراحی متریال توسط Google آشنا هستید و از آنها پیروی می‌کنید.

5. پشته فناوری مناسب را انتخاب کنید

شما نمی توانید بدون دانستن ابزارهایی که اینستاگرام را اجرا می کنند یک برنامه اشتراک گذاری عکس ایجاد کنید.

بر اساس نیازهای تجاری شما، ما می توانیم طراحی اپلیکیشن یا توسعه برنامه Flutter را ارائه دهیم.

بنابراین، پشته فناوری اینستاگرام شامل فناوری های زیر است:

پایتون/جانگو در سمت سرور
جاوا اسکریپت و React.js برای توسعه front-end
React Native برای برنامه های بومی اندروید و iOS
PostgreSQL برای پایگاه داده
Amazon S3، Amazon EBS، Amazon EC2 برای محاسبات ابری

برنامه اینستاگرام به گونه ای طراحی شده است که حجم عظیمی از داده ها را مدیریت کند و در عین حال عملکرد بالایی را ارائه دهد.

همانطور که تصمیم می گیرید چگونه اپلیکیشنی مانند اینستاگرام بسازید، باید در مورد پشته فناوری آن تصمیم بگیرید. هر پروژه منحصر به فرد است و به این معنی نیست که پشته فناوری اینستاگرام برای برنامه شما کافی است. بر اساس نیازهای تجاری شما، ما می توانیم توسعه برنامه بومی یا توسعه برنامه Flutter را ارائه دهیم.

6. در مورد ویژگی ها تصمیم بگیرید

اینستاگرام به عنوان یک اپلیکیشن اشتراک گذاری عکس معرفی شد و دارای مجموعه ای از ویژگی های اولیه بود. پس از آزمایش موفقیت آمیز ایده اپلیکیشن و مشاهده بازخورد مثبت از سوی مخاطبان، سازندگان آن قابلیت های پیشرفته تری را اضافه کردند.

بیایید نحوه طراحی اپلیکیشن مانند اینستاگرام را با تجزیه و تحلیل ویژگی‌هایی که می‌توانید به برنامه خود اضافه کنید، مرور کنیم – هم ویژگی‌های اساسی مورد نیاز برای MVP و هم عملکرد پیشرفته مورد نیاز برای اجرای بیشتر محصول.

ثبت نام و مجوز

اولین مرحله تعامل با اپلیکیشنی مانند اینستاگرام، ثبت حساب کاربری است. وقتی یک برنامه اشتراک‌گذاری عکس ایجاد می‌کنید، گزینه‌های متعددی را برای ثبت‌نام و ورود کاربر اضافه کنید: مانند حساب ایمیل، شماره تلفن، Google و محبوب‌ترین پلتفرم‌های رسانه‌های اجتماعی.

بدترین کاری که می توانید انجام دهید این است که کاربران را مجبور کنید یک فرم طولانی را به صورت دستی پر کنند. بهترین کار این است که فرآیند را ساده کنید و آن را به چند ثانیه کاهش دهید.

همچنین این امکان وجود دارد که برنامه خود را بدون ثبت نام انجام دهید، اما فقط برای برخی ویژگی ها. به عنوان مثال، ممکن است به کاربران اجازه دهید برخی از محتواها را بدون ثبت نام تماشا کنند، اما تعامل بیشتر با آن مستلزم ثبت نام است.

 

الفباوب بازدید : 22 سه شنبه 08 آذر 1401 نظرات (0)

لوله پلی اتیلن با چگالی بالا (HDPE) یک لوله ترموپلاستیک ساخته شده از مواد قابل ذوب و تغییر شکل دهنده است. انعطاف پذیر و بادوام است. دارای مقاومت زیاد در برابر ترک خوردگی در حالت شیمیایی و محیطی است. در واقع، بیش از ۵۰ سال است که با موفقیت در طیف گسترده ای از پروژه های لوله کشی استفاده می شود.

مزایای برجسته فیزیکی و عملکرد لوله پلی اتیلن، آن را به گزینه ای مناسب برای سیستم های لوله کشی تبدیل کرده است.

مقاومت در برابر خوردگی

خوردگی یکی از پرهزینه ترین مشکلات مرتبط با سیستم های لوله کشی فلزی است. خوردگی هم در داخل و هم در خارج از لوله رخ می دهد و بر کارایی هیدرولیک آن تأثیر می گذارد. بسیاری از شهرها آب را تصفیه می کنند تا به کندی زنگ زدگی و حفره زدن کمک کند اما با لوله های فلزی اجتناب ناپذیر است. برخی دیگر برای افزایش عمر مفید لوله راه های پرهزینه، محافظ کاتدیک، پوشش پلاستیکی یا عایق کردن را انتخاب می کنند.

برخلاف محصولات سنتی زیرساخت فلزی، لوله پلاستیکی پلی اتیلن زنگ زدگی، پوسیدگی یا خوردگی ندارد. در برابر رشد بیولوژیکی مقاوم است. این به معنای عمر مفید بیشتر و صرفه جویی در هزینه برای طولانی مدت است.

مقاومت در برابر فرسودگی

لوله HDPE انعطاف پذیر و شکل پذیر است، سفت و سخت نیست. مقاومت فوق العاده ای در برابر فرسودگی دارد. برعکس سایر لوله های پلاستیکی، لوله های پلی اتیلن سخت برای کنترل انواع اتفاقات غیر متداول و متداول در سیستم های توزیع آب، طراحی و طبقه بندی شده اند.

در مقایسه با لوله های پلاستیکی دیگر، در اکثر موارد، امکان استفاده از لوله HDPE به صورت باریک تر در دیوارها وجود دارد.

عمر مفید بیشتر

ابن دلیل ایمن بودن و ماندگاری زیاد این محصول است، برای استفاده در زیرساخت های لوله کشی ایده آل می باشند. عمر مفید این لوله ها با توجه به کاربرد، طراحی و نصب بین ۵۰ تا ۱۰۰ سال ارزیابی شده است.

اتصالات بدون نشتی

بر اساس یک گزارش معتبر، نشتی اتصالات در ۴۳ ایالت به طور میانگین موجب هدر رفتن ۱۶٪ از منابع آب می شود. برخی این هدر رفتن آب را تا ۵۰٪ گزارش دادند.
در لوله کشی زیرساخت های سنتی از اتصالات زنگوله ای، پیچی یا مکانیکی استفاده می شود که همه این موارد باعث نشت لوله می شوند. بنابراین نه تنها گرانبهاترین منبع را از دست می دهیم، بلکه نشتی لوله ها بسیار هزینه بر خواهد بود. این در حالی است که سیستم های لوله کشی پلی اتیلن را می توان با همجوشی گرما پیوند داد و اتصالات بدون نشتی دائمی تولید کرد.

اتصالات فیوژن

در سیستم های لوله کشی پلی اتیلنی، امکان پیوند این لوله ها از طریق همجوشی گرمایی وجود دارد، به این گونه که به دو سطح لوله حرارت داده و سپس موجب ایجاد سیستمی دائمی، یکپارچه و بدون نشت می شود.

برعکس فرایند همجوشی مورد استفاده در لوله های پلاستیکی دیگر، فرایند همجوشی برای لوله های پلی اتیلن سخت ثابت و امن است و بیشتر از ۴۰ سال است که در صنعت گاز طبیعی از آن استفاده می شود. در ایالات متحده حدود ۹۵٪ از لوله کشی توزیع گاز از جنس لوله پلی اتیلن است که از طریق همجوشی گرما به هم متصل شده اند.

عدم نیاز به جوشکاری

لوله های HDPE علاوه بر داشتن ویژگی اتصال با همجوشی گرمایی، می توانند از طریق اتصالات Stab یا مکانیکی نیز به یکدیگر متصل شوند. انواع زیادی از این اتصالات، متناسب با کاربرد و نیازهای شما، در بازار موجود است.

لوله های HDPE به آسانی از طریق رابط های مکانیکی مشترک (MJ)، اتصالات Stab و اتصالات مکانیکی و فلنجی به سیستم های لوله کشی غیر پلی اتیلنی قابل انتقال یا تغییر هستند.

نصب بدون ترانشه

لوله کشی سنتی از طریق برش باز یا حفر زمین صورت می گیرند که موجب تخریب محیط زیست ایجاد می شوند.این لوله ها با استفاده از روش سنتی برش باز یا از طریق از فناوری بدون ترانشه سازگار با محیط زیست نیز قابل نصب هستند.

برای نصب بدون ترانشه، یک دستگاه جهت دار به صورت افقی و دائم در زیر زمین حفره ایجاد می کند. هنگامی که سر دریل به آخر حفره برسد، لوله وصل شده و از طریق سوراخ به عقب کشیده می شود.

این محصول به دلیل انعطاف پذیری، مقاومت کششی زیاد و مقاومت در برابر فرسودگی و سایش، به گزینه ای عالی و مطمئن برای فناوری نصب بدون ترانشه تبدیل شده اند.

با استفاده از فناوری نصب بدون ترانشه می توان از لوله های HDPE در زیر نهرها، رودخانه ها، دریاچه ها، جاده ها یا سمت راست راه ها نصب کرد بدون اینکه به محیط زیست آسیب برسد یا باعث ایجاد ترافیک شود.

هنگام مقایسه با لوله غیر پلاستیکی نصب شده با روش برش باز، یک سیستم بدون نشت و نصب شده با استفاده از فناوری بدون ترانشه، غیر تهاجمی و مقرون به صرفه تر می باشد.

نوسازی لوله کشی

همچنین از لوله های پلی اتیلن نصب شده از طریق فناوری های بدون ترانشه می توان برای بازسازی خطوط لوله قدیمی و خراب استفاده کرد. هنگام بازسازی خطوط لوله قدیمی، چند گزینه برای انتخاب وجود دارد که شامل پوشش لغزش و ترکیدن لوله است. این دو روش برای نوسازی یا جایگزینی زیرساخت های قدیمی شهرها عالی هستند.

سازگار با محیط زیست

  • علاوه بر این ویژگی های منحصر بفرد فیزیکی، این محصول آسیب به محیط زیست را به حداقل می سانند. زیرا:
  • تولید لوله های پلی اتیلن نسبت به لوله های غیر پلاستیکی انرژی کمتری مصرف می کنند.
  • لوله های پلی اتیلن نسبت به لوله های فلزی سبک هستند. در نتیجه حمل و نقل آنها اغلب مقرون به صرفه تر است.
  • انعطاف پذیری و قابلیت استفاده از همجوشی گرما در این لوله ها، به معنی استفاده کمتر از اتصالات است.
  • مشخصات فیزیکی این محصول با استفاده از فناوری بدون ترانشه، امکان استفاده از لوله کوچکتر را فراهم می کند که نسبت به سایر اتصالات فیوژنی کمتر به محیط زیست آسیب می رساند.
  • همچنین این محصول به دلیل قابلیت همجوشی گرما، باعث تولید اتصالات بدون نشت می شود.
  • هنگام تولید این محصول، یا هنگام همجوشی یا استفاده در زیر زمین یا آب، سموم خطرناکی در هوا منتشرنمی شود.
  • امکان بازیافت لوله پلی اتیلن در برنامه های بدون فشار وجود دارد.

مقاومت فیزیکی بالا

تحمل فشار از 4 الی 25 بار (بسته به نوع و قطر لوله) یکی از مزایایی است که باعث محبوبیت لوله پلی اتیلن شده است.

مقاومت شیمیایی بالا

مقاومت در برابر اسید و باز برتری قابل توجهی نسبت به لوله فولادی به حساب می آید و همین امر باعث است تا در صنایع کاربرد ویژه ای داشته باشد.

انعطاف پذیری بالا

قطعاً در مسیر انتقال مایعات موانع و پست و بلندی های بسیار بوجود می آید.در صورت استفاده از لوله های فولادی انتقال با مشکلات بسیاری روبرو می شود.

الفباوب بازدید : 32 دوشنبه 30 آبان 1401 نظرات (0)

هزینه ساخت اپلیکیشن اسنپ - مشابه اسنپ چقدر است؟ برای طراحی اپلیکیشن درخواست خودرو چقدر باید بودجه بگذاریم؟ با ما همراه باشید تا باهم دیگر این مسئله را بررسی کنیم. ساخت اپلیکیشن مشابه اسنپ یکی از خدماتی است که در الفباوب، شرکت بزرگ طراحی انواع اپلیکیشن صورت می گیرد، شما می توانید برای طراحی یک اپلیکیشن کاربردی و موفق از طریق راه های ارتباطی ذکر شده با ما تماس بگیرید تا شما را راهنمایی کنیم.

هزینه ساخت اپلیکیشن اسنپ چقدر است؟

دوستان عزیز در طراحی اپلیکیشن قیمت ها بسیار متفاوت هستند، شما هم با اپلیکیشن هایی برخورد کرده اید که تنها چند صفحه بسیار ساده داشتند و یا اپلیکیشن هایی که در نقطه مقابل، بسیار حرفه ای و پر از امکانات هستند!

پس هزینه طراحی اپلیکیشن مشابه اسنپ به این موضوع بستگی دارد که چقدر بخواهید خاص تر یا با امکانات بیشتر کار کنید. ممکن است بخواهید یک اپلیکیشن با امکان ثبت نام کاربر و راننده، پرداخت آنلاین، مسیریابی بسازید یا این که امکاناتی مثل چت آنلاین، امکان انتخاب راننده زن یا مرد، ثبت پیک موتوری و ... هم قرار دهید!

پس بهتر است اسیر ارقام نشوید و همین ابتدا قبل از این که گیج و سردرگم شوید از طریق راه های ارتباطی ذکر شده با ما تماس بگیرید تا شما را راهنمایی کنیم. در الفباوب مشاوره کاملا رایگان در اختیارتان قرار می گیرد تا پیش از شروع و صرف هزینه به صورت کامل متوجه شوید که هزینه های ساخت اپلیکیشن متناسب با انتظارات شما چقدر است. هزینه ساخت اپلیکیشن اسنپ

در الفباوب برای این که بهترین نتیجه را از صرف هزینه برای طراحی اپلیکیشن مثل اسنپ را بگیرید هم به شما مشاوره بسیار تخصصی می دهیم که طبق آن متوجه می شوید کدام امکانات می تواند برای فراگیر شدن اپلیکیشن مورد استفاده قرار بگیرد. تنها کافیست از هرکجای تهران یا ایران که هستید برای دریافت جزئیات بیشتر با ما لاز طریق شماره تماس های درج شده در همین صفحه تماس بگیرید.

 

 برای رقابت با اسنپ چه باید بکنیم؟

  1. پشتیبانی خود را تقویت کنید. سعی کنید که برای سفر ها پشتیبانی بسیار قوی داشته باشید تا اعتماد مخاطبان را جذب کنید. در صورتی که حین سفر راننده و مسافر با شما تماس بگیرند و شما پاسخگو نباشید؛ آنگاه بر اعتبار اپلیکیشن خود خدشه وارد خواهد کرد.
  2. برای طراحی اپلیکیشن مشابه اسنپ و برای شروع و جذب مخاطبین می توانید از کد های تخفیف گوناگون استفاده کنید و به مناسبت ها موقعیت های مختلف، تخفیف های متنوعی را برای مسافرین در نظر بگیرید. برای استفاده از این تخفیف ها مسافران می توانند کد تخفیف را هنگام ثبت درخواست سفر وارد کند.
  3. بعد از مدتی که تعداد راننده های خود را گسترش داده اید می توانید حتی انواع ماشین ها را در پنل مدیریت برای مسافران تعریف کنید و هزینه و قیمت هر یک راه متناسب با نوع سرویس تنظیم کنید.
  4. امکان نمایش راننده بر روی نقشه را فراهم کنید. شما باید به منظور جذب اعتماد مشتریان و مسافران، قابلیت نمایش موقعیت راننده را بر روی نقشه فراهم کنید تا مسافران بتوانند این موقعیت را با دوستان و خانواده خود به اشتراک گذاشته و از امنیت سفرشان اطمینان حاصل کنند.
  5. تعداد راننده ها و کیفیت خدمات را افزایش دهید. تلاش کنید در همه ساعات شبانه روز راننده داشته باشید. این کار نیازمند زمان و تبلیغات بسیاری است تا بتوانید راننده جذب کنید. اما سعی کنید بر روی آن سرمایه گذاری کنید تا در زمان های اضطراری مسافران بتوانند به راحتی به خدمات شما دسترسی داشته باشند.
  6. به سراغ شهرهایی بروید که اسنپ هنوز در آن ها فعالیتی ندارد. با این کار می توانید کسب و کار خود را به راحتی آغاز کنید و اعتماد شهروندان آن شهر را به خود جلب کنید. 

الفباوب بازدید : 22 شنبه 14 آبان 1401 نظرات (0)

فواید طراحی اپلیکیشن چیست؟

نیاز به طراحی اپلیکیشن تهران دارید؟ با ما تماس بگیرید! تیم الفباوب با بهترین طراحی اپلیکیشن در تهران به شما برای رونق کسب و کار، فروش بیشتر و برندینگ کمک می کند!  درادامه درباره فواید طراحی اپلیکیشن صحبت می کنیم.

هم اکنون کسب و کارهای مختلف از فروشگاه های الکترونیک گرفته تا بانک ها و کلینیک ها به دنبال طراحی اپلیکیشن خاص خودشان می باشند. محبوبیت اپلیکیشن موبایل رو به افزایش است چون از نظر دیجیتال مارکتینگ اهمیت داشته و ارتباط کارآمدی را با مشتریان هدف برقرار می کند.

مزایای طراحی اپلیکیشن برای کسب و کارها

هم اکنون فناوری همه قسمت ها را در زندگی روزمره تسخیر کرده است. پیشرفت فناوری با راحتی بیشتر همراه است و به همین دلیل است که همه از آن استقبال می کنند. چندین دهه پیش، تنها چیزی که برای فروش محصولات و خدمات خود نیاز داشتید، یک فروشگاه فیزیکی بود و مردم یا با مراجعه فیزیکی به فروشگاه و یا از طریق تماس تلفنی سفارشات خود را انجام می دادند..

به تدریج ظهور اینترنت همه چیز را تغییر داد. با ظهور اینترنت، هر خرده فروشی که می خواست در تجارت بماند باید یک سایت کاربردی داشته باشد. در غیر این صورت کارشان تمام خواهد شد.

اکنون فناوری از سایت های دسکتاپ به اپلیکیشن های موبایل منتقل شده است، چون مردم اکنون بیشتر از طریق دستگاه های تلفن همراه به اینترنت دسترسی دارند تا از طریق لپ تاپ و رایانه شخصی. از آنجایی که شرکت ها در حال تسویه حساب با سایت های تلفن همراه بودند، ظهور گوشی های هوشمند بار دیگر سطح آن را بالا برد. در حال حاضر داشتن یک سایت کافی نیست و برای تضمین راحتی مشتریان خود به یک اپلیکیشن موبایل هم نیاز دارید.

دنیا دیوانه اپلیکیشن های موبایل است، چون چندین مزیت به آن متصل است. به همین دلیل است که توسعه اپلیکیشن به داغ ترین تجارت در حال حاضر تبدیل شده است. تقاضای زیاد برای اپلیکیشن های موبایل منجر به ظهور چندین شرکت توسعه دهنده اپلیکیشن شده است.

جای تعجب نیست که توسعه دهندگان برنامه های آموزش دیده در حال حاضر بسیار مورد توجه شرکت های توسعه برنامه می باشند و آن ها نسبتاً بالاتر از دیگر حرفه ای ها به آن ها دستمزد می دهند. برخی از مزایای مقاومت ناپذیر برنامه های تلفن همراه در زیر بیان شده است.

با یک برنامه کاربردی تلفن همراه، از ترافیک منظم مطمئن هستید. بازدید مشتریان از سایت شما را تسهیل می کند. از آنجایی که مشتریان فقط روی برنامه ضربه نمی زنند، زمانی که می خواهند محصول یا خدماتی را سفارش دهند روی آن ضربه می زنند، یک برنامه کاربردی با نرخ تبدیل بالاتری ترافیک را جذب می کند.

تعداد صفحات : 13

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 121
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 5
  • آی پی دیروز : 4
  • بازدید امروز : 12
  • باردید دیروز : 5
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 97
  • بازدید ماه : 288
  • بازدید سال : 2,070
  • بازدید کلی : 12,532